Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
36
Cevap
5555
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Yeni Ceed km77 geyik testi
T
7 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Aracın yabancı testlerini okumuştum. Bu kasada şasinin eskiye göre baya çevik olduğu, sadece sert olmasının dezavantaj olduğu yazılıyordu. Yol tutuşta artık avrupalılar kadar iyi olduğundan falan bahsediliyordu.

Ama km77 testi malesef çok şeyin değişmediğini gösteriyor:

Videoyu izlemek için tıklayınız

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



Geyiğe sağlı sollu kafa atan araç Kia Ceed. Namı diğer; "Geyik Avcısı."
Yoruma Git
Yorumun Devamı acr - 7 yıl +8
İzlerken utandım yazık !
Yoruma Git
Moueson - 7 yıl +4
Yol tutuş olarak birşey söylemeyeyiz.Çünkü bu bir güvenlik testidir.ESP müdehale zamanlaması ve şiddeti birçok şeyi etkiler. Çoğu araç bu testte erken esp ...
Yoruma Git
Yorumun Devamı ex_silver - 7 yıl +2
G
7 yıl
Yüzbaşı

Rezalet.Neredeyse takla atacaktı



2
7 yıl
Yarbay

Sahsen beklemedigim bir sonuç.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

M
7 yıl
Yarbay

İzlerken utandım yazık !



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

T
7 yıl
Yarbay

Geyiğe sağlı sollu tokat attı resmen

Yine de şu son 15-20 yılda bile büyük işler başardılar ki otomotiv tarihleri Avrupa ve Amerika kadar eski değil Kore'nin zaten son 30-40 hatta 20 yılda etkin rolü var Japonya biraz daha eski Kore'ye oranla. Çoğu 2.Dünya Savaşı'ndan dolayı ancak motosiklet, bisiklet üretirken şimdi yine de Avrupa'da pay sahipleri hatta Toyota'yı söylemeye gerek yok.

Bunu da çözerler





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 16 Kasım 2018; 22:25:39 >

M
7 yıl
Yarbay

Aronadan kotu gıbı :D



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
7 yıl
Yarbay

Dizel olsa ağır burundan kaynaklı yığılma yaşıyor diyeceğim ancak fındık kadar benzinli motor var.



Önceki nesil Cerato'da bilhassa buruna yığılma problemi vardı ve güvenliği riske atacak şekilde yığılıyordu. Bu yığılmalardan biri esnasında klima kompresörü patlamıştı.



Cerato ve aynı platformu paylaşan Elentra'nın genel bir süspansiyon problemi var, ani seviye düşmelerinde yola çakılıyorlar. Bir yerde bir hata var yada ucuza kaçılmış. Artık ya yay, amortisör problemi yada genel süspansiyon bu aracın ağırlığına uygun değil.



Burda da benim gözlemlediğim daha çok buruna yığılma ve ardından arka kısmın havaya kalkması. Manevra esnasında arka dış teker toe in açısını alıyor ve pozitif kamber oluyor. Bu da arka dış tekerin sadece yanaklarının yere basması demek, haliyle tutunma nerdeyse sıfıra iniyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
7 yıl
Yarbay

Eski amerikan arabaları gibi yaylanıp durdu, süspansiyon sistemi fazla salınım yapıyor.



T
7 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Yaylanma problemini aşamamışlar hala. Koy taş gibi amortisörü, böbrek talı düşürsün gerekirse ama yatmasın.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

E
7 yıl
Yüzbaşı

Dediklerinize katılıyorum. Arka tek tekerin havaya kalkması sizinde söylediğiniz gibi pozitif kambere kalması nedeniyle oluyor, ciddi bir süspansiyon geometrisi sıkıntısı var demektir bu. Araç C sınıfı kompakt bir hatchbak olmasa bu kadar kesin konuşmazdım fakat bu sınıfta bu tepkiler olmamış.
Km77 testleri aracın yol tutuşunu, sürüş dinamiklerini göstermiyor fakat limitlerdeki bu denli belirsiz tepkiler bende hiç iyi bir izlenim yaratmadı. Önceki kasasını biraz kullanmıştım ve ondada bir kafaya yığılma durumu vardı.
Kia'nın Ceed'de acilen şu ağırlık sorununa çözüm bulup, daha düzgün süspansiyon sistemleri geliştirmesi lazım.
Stinger gibi bir modeli yapabilen firma, bu sorunları halledebilecek mühendisliği sahip olmalı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sarkihalindekal
S
7 yıl
Yarbay

Yanılmıyorsam egea çok daha iyi bir sonuç almıştı. Ceed için çok kötü bir sonuç olmuş



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
7 yıl
Yüzbaşı

Nerdesin hocam!



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @orhan1461
S
7 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Efective

Dediklerinize katılıyorum. Arka tek tekerin havaya kalkması sizinde söylediğiniz gibi pozitif kambere kalması nedeniyle oluyor, ciddi bir süspansiyon geometrisi sıkıntısı var demektir bu. Araç C sınıfı kompakt bir hatchbak olmasa bu kadar kesin konuşmazdım fakat bu sınıfta bu tepkiler olmamış.
Km77 testleri aracın yol tutuşunu, sürüş dinamiklerini göstermiyor fakat limitlerdeki bu denli belirsiz tepkiler bende hiç iyi bir izlenim yaratmadı. Önceki kasasını biraz kullanmıştım ve ondada bir kafaya yığılma durumu vardı.
Kia'nın Ceed'de acilen şu ağırlık sorununa çözüm bulup, daha düzgün süspansiyon sistemleri geliştirmesi lazım.
Stinger gibi bir modeli yapabilen firma, bu sorunları halledebilecek mühendisliği sahip olmalı.
Sanırım aşırı konfor odaklı düşünüyorlar. Belli bir maliyetle konfor olunca da birşeylerden feragat ediliyor.



Ama feragat edilen şey bence hayati öneme sahip. Uzunca bir köprüden 120 gibi bi seyir sürati ile geçerken o her esneme kauçukları üzerinden geçerken zıplıyorduk ve araba belli bir yerden sonra öyle bir salınım girdabına giriyorki devam ederseniz yoldan çıkaracak. Ondan dolayı Hyundai ve Kia'nın notunu kendi adıma ben çok kırdım.



Şimdi bazı arkadaşlar eski Amerikanlar böyle vs. diye düşünebilir alakası yok. Eski Amerikanları iyi biliyorum, seyahat ettim, kullandım. Gövde salınımları hep belli bir limittedir, Cerato'da durum böyle değildi. Bir yerden sonra dedim ya yere çakılacağız yada tekerler yerden kesilecek. Ve nihayetinde ön tekerler köprüden geçerken yerden kesildi ve aniden yere kondu. Açık olan ve devrede olan klima kompresörünün patladığını duyduk.



Yoksa konfor açısından muazzam bira araçtı bana göre...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
7 yıl
Yarbay

I30 kismen daha iyi sonuclar verdi ayni testte..



Ozellikle son uzun maraton Slalomunda aracin ne kadar zorlandigini gorebiliyoruz..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

R
7 yıl
Yarbay

Bu manevraları yapan adam ne kadar yetenekli?



A
7 yıl
Binbaşı

Eleman zor topladı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

O
7 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: arda2007

Nerdesin hocam!
Burdayım


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
7 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: SHIHAD

Yanılmıyorsam egea çok daha iyi bir sonuç almıştı. Ceed için çok kötü bir sonuç olmuş
Şimdi ikisinin videolarını da izledim. Dediğiniz gibi (amatör bakış açısı, gözün gördüğü görüntü üzerinden) Egea HB sanki daha derli toplu geçmiş parkurdan.



F
7 yıl
Yarbay

yeni focusu çok beğenmedim ama bu testte yol tutuş ve denge konusunda sınıfının iyilerinden olduğu görülüyor...