Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
64
Cevap
105942
Tıklama
0
Öne Çıkarma
İsim Soyisim Plaka Almak
P
16 yıl (2256 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Merhabalar
Özel plakalar gibi (06 CEM 06) gibi değil de, isim soy isim yazılan genelde şirketlerin kullandığı plaka tipi nasıl temin ediliyor ?

06 MEHMET YAMAN 01
görmüştüm mesela bunu nasıl alıyor mehmet ? masrafı ve ilk fiyatı nedir bilgisi olan var mı ?

Teşekkürler.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



D
16 yıl (19770 mesaj)
Yarbay

Ad ve/veya Soyad veya Ticari Unvan ihtiva eden Özel Plakalar, kayıt tescil tarihi itibariyle yıllık sürenin sona erdiği tarihte yürürlükte olan, memur maaş katsayısı x 10.000 + KDV (%18) şeklinde hesaplanmaktadır.

Kayıt tescil tarihi itibariyle yıllık süre sona erdikten sonra bir ay içinde plaka ücretini yatırmayanlar için Amme Alacakları Tahsili Hakkındaki Kanun hükümlerine göre aylık gecikme cezası uygulanmaktadır.

yani şu an yürürlükteki temmuz - aralık memur maaş kat sayısı : 0,059445

hesaplarsak : 0,059445 x 10.000 = 594,45 TL kdvsini aldığımız zaman ise toplam tutar = 701,451 TL oluyor.

Bunun için bağlı bulunduğunuz trafik şubesine müracat etmeniz gerekmektedir.

Ayrıca 25 TL de plaka basım ücreti ödemeniz gerekiyor.

umarım yardımıcı olmuşumdur.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
P
16 yıl (2256 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Çok teşekkürler.
nokta atışı yardımcı oldunuz.



M
15 yıl (934 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

Ad ve/veya Soyad veya Ticari Unvan ihtiva eden Özel Plakalar, kayıt tescil tarihi itibariyle yıllık sürenin sona erdiği tarihte yürürlükte olan, memur maaş katsayısı x 10.000 + KDV (%18) şeklinde hesaplanmaktadır.

Kayıt tescil tarihi itibariyle yıllık süre sona erdikten sonra bir ay içinde plaka ücretini yatırmayanlar için Amme Alacakları Tahsili Hakkındaki Kanun hükümlerine göre aylık gecikme cezası uygulanmaktadır.

yani şu an yürürlükteki temmuz - aralık memur maaş kat sayısı : 0,059445

hesaplarsak : 0,059445 x 10.000 = 594,45 TL kdvsini aldığımız zaman ise toplam tutar = 701,451 TL oluyor.

Bunun için bağlı bulunduğunuz trafik şubesine müracat etmeniz gerekmektedir.

Ayrıca 25 TL de plaka basım ücreti ödemeniz gerekiyor.

umarım yardımıcı olmuşumdur.




şu an hatay ilinde ikamet ediyorum trafik şubeye başvurup 701 tl yi ödeyip 31 ismim soyismim xxx şeklindeki plakayı almam mümkün mü ? birde belirtilen bu ücret her yıl mı verilecek yoksa bir sefeye mahsus mu ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
15 yıl (934 mesaj)
Yüzbaşı

Ç
15 yıl (4 mesaj)
Er

aslında ucuz 700 tl özel plaka için genelde zaten lüks arabalarda görüyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
15 yıl (934 mesaj)
Yüzbaşı

aracım luks degil hatta 93 model ama alabilirim


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
15 yıl (934 mesaj)
Yüzbaşı

M
15 yıl (10644 mesaj)
Yarbay

alırsan al kardeşim niye up'lıyorsun?


Bu mesaja 3 cevap geldi.
X
15 yıl (7169 mesaj)
Yarbay

700 tl ise çok da değilmiş.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
15 yıl (8831 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: maestro_34

alırsan al kardeşim niye up'lıyorsun?



Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
15 yıl (4896 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: xxxjokerxxx

700 tl ise çok da değilmiş.

Yıllık?Her yıl 700 tl bayılmak az mı ?


Bu mesaja 2 cevap geldi.
S
15 yıl (7532 mesaj)
Yarbay

Ankarada S plaka neden tahsis edilmiyor anlamadım. ankarapol.tr sitesinde ücret mi ödememiz gerekiyor?



M
15 yıl (934 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: maestro_34

alırsan al kardeşim niye up'lıyorsun?

bir sorun mu var ? uplarım uplarım yukarıya bak bir soru sordumki upluyorum ayrıca alacagım


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
15 yıl (7351 mesaj)
Binbaşı

yıllık mı değil mi, onu bir netleştirsek...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
X
15 yıl (7169 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: FB®h Pozitif


quote:

Orijinalden alıntı: xxxjokerxxx

700 tl ise çok da değilmiş.

Yıllık?Her yıl 700 tl bayılmak az mı ?

yıllık mıydı pardon


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
15 yıl (934 mesaj)
Yüzbaşı

yıllıkmış arkadaşlar az önce birisiyle görüştüm ve her sene o miktar ödenmek zorunda


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
15 yıl (6182 mesaj)
Yarbay

Bence gayet uygun valla. 700 lira demek 100 paket sigara demektir ki buda sigara içen birinin yaklaşık olarak 4 aylık sigara parasıdır. İnsanların havaya verdikleri parayı düşününce ucuz bile özel plaka.

Not: Sigara kullanmıyorum ama karşıda değilim sonuçta sigara yüzünden sürekli birileri ölüyor ve buda nüfüsü azaltıyor biryerde(Doğal seleksiyon.).


Bu mesaja 2 cevap geldi.
H
15 yıl (15949 mesaj)
Yarbay

özel plaka almak isteyen birisi için pahalı değil


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
15 yıl (54330 mesaj)
Yarbay

Özel plakanın reklamdan başka bir faydası var mı?
Reklam afişi alıp bilboardlara yapıştır daha ekonomik olur.


Bu mesaja 3 cevap geldi.