Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
64
Cevap
105943
Tıklama
0
Öne Çıkarma
İsim Soyisim Plaka Almak
P
16 yıl (2256 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Merhabalar
Özel plakalar gibi (06 CEM 06) gibi değil de, isim soy isim yazılan genelde şirketlerin kullandığı plaka tipi nasıl temin ediliyor ?

06 MEHMET YAMAN 01
görmüştüm mesela bunu nasıl alıyor mehmet ? masrafı ve ilk fiyatı nedir bilgisi olan var mı ?

Teşekkürler.



M
13 yıl (55 mesaj)
Onbaşı

CEM CAN ANL SNM SBL gibi plakalar daha ucuz 700 800 tl bir defaya mahsus veriyorsun ama bağlı bulunduğun trafikte bu plakanın boş olması gerekiyor yani 34 CEM 01 varsa sen de aynı plakayı alamazsın 34 CEM 02 veya 34 CEM 34 gibi boşta ise alabilirsin

veya AKP CHP MHP gibi plakalar daha pahalı fiyatları beyaa ucuk binlerce tl vermen gerekir zaten böyle plakaları da milletvekilleri aldığı için sana kolay kolay vermezler alsanda pahalıya patlar tanıdık falan olacak yani

yada FB GS biraz daha ucuz ama BJK daha pahalı 3 haneli olduğundan 99 adet var sınırlı yani
benim aklımda kalanlar böyle saygılar

bu arada ben forumun cok eski kullanıcılarından idim ailevi meseleller yüzünden yıllardır hiç uğramadığımdan kullanıcı adımı ve şifremi unuttum kaydettiğim bilgisayarda çökünce öyle kaldı neyse

bu aşağıdaki de benim özel plakam nasıl olmuş

http://img844.imageshack.us/img844/686/wseb.jpg



< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 2 cevap geldi.
B
13 yıl (552 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Mali16

CEM CAN ANL SNM SBL gibi plakalar daha ucuz 700 800 tl bir defaya mahsus veriyorsun ama bağlı bulunduğun trafikte bu plakanın boş olması gerekiyor yani 34 CEM 01 varsa sen de aynı plakayı alamazsın 34 CEM 02 veya 34 CEM 34 gibi boşta ise alabilirsin

veya AKP CHP MHP gibi plakalar daha pahalı fiyatları beyaa ucuk binlerce tl vermen gerekir zaten böyle plakaları da milletvekilleri aldığı için sana kolay kolay vermezler alsanda pahalıya patlar tanıdık falan olacak yani

yada FB GS biraz daha ucuz ama BJK daha pahalı 3 haneli olduğundan 99 adet var sınırlı yani
benim aklımda kalanlar böyle saygılar

bu arada ben forumun cok eski kullanıcılarından idim ailevi meseleller yüzünden yıllardır hiç uğramadığımdan kullanıcı adımı ve şifremi unuttum kaydettiğim bilgisayarda çökünce öyle kaldı neyse

bu aşağıdaki de benim özel plakam nasıl olmuş

http://img844.imageshack.us/img844/686/wseb.jpg



< Resime gitmek için tıklayın >

kaç para verdiniz acaba


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
13 yıl (55 mesaj)
Onbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: boyim mi abi

quote:

Orijinalden alıntı: Mali16

CEM CAN ANL SNM SBL gibi plakalar daha ucuz 700 800 tl bir defaya mahsus veriyorsun ama bağlı bulunduğun trafikte bu plakanın boş olması gerekiyor yani 34 CEM 01 varsa sen de aynı plakayı alamazsın 34 CEM 02 veya 34 CEM 34 gibi boşta ise alabilirsin

veya AKP CHP MHP gibi plakalar daha pahalı fiyatları beyaa ucuk binlerce tl vermen gerekir zaten böyle plakaları da milletvekilleri aldığı için sana kolay kolay vermezler alsanda pahalıya patlar tanıdık falan olacak yani

yada FB GS biraz daha ucuz ama BJK daha pahalı 3 haneli olduğundan 99 adet var sınırlı yani
benim aklımda kalanlar böyle saygılar

bu arada ben forumun cok eski kullanıcılarından idim ailevi meseleller yüzünden yıllardır hiç uğramadığımdan kullanıcı adımı ve şifremi unuttum kaydettiğim bilgisayarda çökünce öyle kaldı neyse

bu aşağıdaki de benim özel plakam nasıl olmuş

http://img844.imageshack.us/img844/686/wseb.jpg



< Resime gitmek için tıklayın >

kaç para verdiniz acaba

Alıntıları Göster
quote:

Orijinalden alinti: boyaci abi

quote:

Orijinalden alinti: Mali16

CEM CAN ANL SNM SBL gibi plakalar daha ucuz 700 800 tl bir defaya mahsus veriyorsun ama bagli bulundugun trafikte bu plakanin bos olmasi gerekiyor yani 34 CEM 01 varsa sen de ayni plakayi alamazsin 34 CEM 02 veya 34 CEM 34 gibi bosta ise alabilirsin

veya AKP CHP MHP gibi plakalar daha pahali fiyatlari beyaa ucuk binlerce tl vermen gerekir zaten böyle plakalari da milletvekilleri aldigi için sana kolay kolay vermezler alsanda pahaliya patlar tanidik falan olacak yani

yada FB GS biraz daha ucuz ama BJK daha pahali 3 haneli oldugundan 99 adet var sinirli yani
benim aklimda kalanlar böyle saygilar

bu arada ben forumun cok eski kullanicilarindan idim ailevi meseleller yüzünden yillardir hiç ugramadigimdan kullanici adimi ve sifremi unuttum kaydettigim bilgisayarda çökünce öyle kaldi neyse

bu asagidaki de benim özel plakam nasil olmus

http://img844.imageshack.us/img844/686/wseb.jpg



< Resime gitmek için tıklayın >

kaç para verdiniz acaba

bunu paintte yaptym ama böyle isim soyisim e plaka almak çok pahaly ve her yyl da neredeyse bir memur maa?y kadar vergisi var saygylar


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
13 yıl (552 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Mali16

quote:

Orijinalden alinti: boyaci abi

quote:

Orijinalden alinti: Mali16

CEM CAN ANL SNM SBL gibi plakalar daha ucuz 700 800 tl bir defaya mahsus veriyorsun ama bagli bulundugun trafikte bu plakanin bos olmasi gerekiyor yani 34 CEM 01 varsa sen de ayni plakayi alamazsin 34 CEM 02 veya 34 CEM 34 gibi bosta ise alabilirsin

veya AKP CHP MHP gibi plakalar daha pahali fiyatlari beyaa ucuk binlerce tl vermen gerekir zaten böyle plakalari da milletvekilleri aldigi için sana kolay kolay vermezler alsanda pahaliya patlar tanidik falan olacak yani

yada FB GS biraz daha ucuz ama BJK daha pahali 3 haneli oldugundan 99 adet var sinirli yani
benim aklimda kalanlar böyle saygilar

bu arada ben forumun cok eski kullanicilarindan idim ailevi meseleller yüzünden yillardir hiç ugramadigimdan kullanici adimi ve sifremi unuttum kaydettigim bilgisayarda çökünce öyle kaldi neyse

bu asagidaki de benim özel plakam nasil olmus

http://img844.imageshack.us/img844/686/wseb.jpg



< Resime gitmek için tıklayın >

kaç para verdiniz acaba

bunu paintte yaptym ama böyle isim soyisim e plaka almak çok pahaly ve her yyl da neredeyse bir memur maa?y kadar vergisi var saygylar

700-800 tl civarı sanırsam


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
13 yıl (55 mesaj)
Onbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: boyacı abi

quote:

Orijinalden alıntı: Mali16

quote:

Orijinalden alinti: boyaci abi

quote:

Orijinalden alinti: Mali16

CEM CAN ANL SNM SBL gibi plakalar daha ucuz 700 800 tl bir defaya mahsus veriyorsun ama bagli bulundugun trafikte bu plakanin bos olmasi gerekiyor yani 34 CEM 01 varsa sen de ayni plakayi alamazsin 34 CEM 02 veya 34 CEM 34 gibi bosta ise alabilirsin

veya AKP CHP MHP gibi plakalar daha pahali fiyatlari beyaa ucuk binlerce tl vermen gerekir zaten böyle plakalari da milletvekilleri aldigi için sana kolay kolay vermezler alsanda pahaliya patlar tanidik falan olacak yani

yada FB GS biraz daha ucuz ama BJK daha pahali 3 haneli oldugundan 99 adet var sinirli yani
benim aklimda kalanlar böyle saygilar

bu arada ben forumun cok eski kullanicilarindan idim ailevi meseleller yüzünden yillardir hiç ugramadigimdan kullanici adimi ve sifremi unuttum kaydettigim bilgisayarda çökünce öyle kaldi neyse

bu asagidaki de benim özel plakam nasil olmus

http://img844.imageshack.us/img844/686/wseb.jpg



< Resime gitmek için tıklayın >

kaç para verdiniz acaba

bunu paintte yaptym ama böyle isim soyisim e plaka almak çok pahaly ve her yyl da neredeyse bir memur maa?y kadar vergisi var saygylar

700-800 tl civarı sanırsam

şahsımca böyle plakaya gerek yok diye düşünüyorum tabii bu benim kişisel fikrim getirisi ve kağrı olmayan plaka için her yıl 800 tl vermeye gerek yok diye düşünüyorum tabii zevkler ve renkler tartışılmaz saygılar


Bu mesaja 1 cevap geldi.
W
3 yıl (70 mesaj)
Onbaşı

Taze araştıdım.. 40 yaşında iyi bitr otomobil almak kısmet oldu. Dedim benim, eşimin, kızımın baş harfleri olsun. Başladık işe koyulmaya.. Özel plaka fiyatlarından rakamlara baktım.. 3-5 tutar dedim, gittim. Ankara'da olduğum için online olmuyor, trrafik tescile gittim. Abi sağolsunlar bağış yapman alzım dediler ama telafuz ettikleri rakamlarla ruhumu bağışlarım resmen





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi whsyn -- 4 Mayıs 2023; 12:8:25 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
W
3 yıl (70 mesaj)
Onbaşı

60.000 fiyat biçtiler sorduğuma. 3 Harfli Özel plaka HEY'di. Çok da özel değil aslında ama aile baş harfleri. Bir de vergisi varmış daha


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Panthér
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.