Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
64
Cevap
105944
Tıklama
0
Öne Çıkarma
İsim Soyisim Plaka Almak
S
15 yıl (1375 mesaj)
Binbaşı

Şirketinin ismini yazdıranları anlarım ama kendi isimini soy ismini özel plaka yaptıranları hiç anlamam.
Görgüsüzlükten başka birsey değil.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
15 yıl (934 mesaj)
Yüzbaşı

aracım luks degil hatta 93 model ama alabilirim


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
3 yıl (24905 mesaj)
Yarbay

Yani kaç TL telaffuz ediyorlar?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @whSyn
D
16 yıl (19770 mesaj)
Yarbay

Ad ve/veya Soyad veya Ticari Unvan ihtiva eden Özel Plakalar, kayıt tescil tarihi itibariyle yıllık sürenin sona erdiği tarihte yürürlükte olan, memur maaş katsayısı x 10.000 + KDV (%18) şeklinde hesaplanmaktadır.

Kayıt tescil tarihi itibariyle yıllık süre sona erdikten sonra bir ay içinde plaka ücretini yatırmayanlar için Amme Alacakları Tahsili Hakkındaki Kanun hükümlerine göre aylık gecikme cezası uygulanmaktadır.

yani şu an yürürlükteki temmuz - aralık memur maaş kat sayısı : 0,059445

hesaplarsak : 0,059445 x 10.000 = 594,45 TL kdvsini aldığımız zaman ise toplam tutar = 701,451 TL oluyor.

Bunun için bağlı bulunduğunuz trafik şubesine müracat etmeniz gerekmektedir.

Ayrıca 25 TL de plaka basım ücreti ödemeniz gerekiyor.

umarım yardımıcı olmuşumdur.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
M
15 yıl (10644 mesaj)
Yarbay

alırsan al kardeşim niye up'lıyorsun?


Bu mesaja 3 cevap geldi.
X
15 yıl (7169 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: FB®h Pozitif


quote:

Orijinalden alıntı: xxxjokerxxx

700 tl ise çok da değilmiş.

Yıllık?Her yıl 700 tl bayılmak az mı ?

yıllık mıydı pardon


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
15 yıl (15949 mesaj)
Yarbay

özel plaka almak isteyen birisi için pahalı değil


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
15 yıl (661 mesaj)
Teğmen

ya özel plaka alınca nolucak ben onu tam olarak çözemedm ? insanlar size itaat etmeyemi başlayacak ? artık hayatlarına sizin emirlerinizlemi devam edecek ? herkez kölenizmi olacak noolacak yani ? sizin zaten ne olduğunuzu bilen biliyor bırakın bu özel plaka mılaka işlerini. önce oranıza bi don alın don ....


Bu mesaja 2 cevap geldi.
K
15 yıl (17757 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: AIDS

ya özel plaka alınca nolucak ben onu tam olarak çözemedm ? insanlar size itaat etmeyemi başlayacak ? artık hayatlarına sizin emirlerinizlemi devam edecek ? herkez kölenizmi olacak noolacak yani ? sizin zaten ne olduğunuzu bilen biliyor bırakın bu özel plaka mılaka işlerini. önce oranıza bi don alın don ....


Sen ağzına bir bant alda dilin çok çıkmasın 91 lisin , 72 li bir adamla nasıl bu tarz konuşuyorsun ... Alsın donu senin kafana geçirsin .... yok aga terbiye kalmamış kimsede , forumda olsa yaşa bakarak saygı göstermesini unutmayın nerdeyse baban yaşındaki herifle konuşma uslubuna bak.. yazısında hayır yok herifin bende laf yazıyorum bu şahsa ''noooooooolcak ''mış .. Bu nooolcak kelimesine uygun bir laf söylerdimde 4 günlük tatilden yeni döndüm bidaha gitmek istemiyorum.


Niyeyse çok sinirlendim kusura bakmayın.

Yıllık olarak ödersin hocam o ücreti ben böyle biliyorum ve 700 tl ise bence uygun.

Edit : Benimde sorum var bütün özel plakalar aynı ücretmidir ? ille isim soy isim yazdırmak mecburimidir hatrı olan bir kelimeyi de yazdırabilirmiyiz ? Yer İstanbul . Mesela
34 Simone 34 gibi.. [kişisel zevk için]





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KURSAD. -- 6 Mart 2011; 23:04:51 >
Bu mesaja 3 cevap geldi.
A
15 yıl (3009 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Şair-i Maderzat


quote:

Orijinalden alıntı: arabaci_58

arkadaşlar peki plakaya yazabileceklerimizde bir sınır var mı yani en fazla kaç karakter? Türkçe karakter kullanabiliyormuyuz? Nokta olabiliyor mu?

Saygılar


Ne yazcan abi oraya o kadar


''Kiremitten baca olmaz, hondacıdan koca olmaz. Alacaksan tofaşçı al; küt küt kurur yorulmaz'' yazdırmayı düşünüyordum


işin şakası.. şirketismi.com yazdırmayı düşünüyorum ama hem isim biraz uzun, hem türkçe karakter var, hemde nokta kullanmam gerekiyor. Bilgisi olan?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
13 yıl (324 mesaj)
Teğmen

Radar nasıl okuyor bunları bilen var mı



O
13 yıl (39587 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: soda23

Şirketinin ismini yazdıranları anlarım ama kendi isimini soy ismini özel plaka yaptıranları hiç anlamam.
Görgüsüzlükten başka birsey değil.



narsist'im kardeşim ben



A
13 yıl (9454 mesaj)
Yarbay

Sınırsız param olsa gene almam.Tam kıro işi


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
12 yıl (1 mesaj)
Er

Yıllık abicim yıllık vergi alıyor devlettt her yıl. Artı bi'şey daha memur maaş katsayına gore degısıyor buda ne demek şu demek tüm vergilere gelen zam senin plaka verginede gelecektır ve dolayısıyla turkıye sartlarına göre her yıl artışla vergi odeyeceksin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Prof.Matematik
G
12 yıl (735 mesaj)
Yüzbaşı

bu kıroluk için üstüne bir de para mı ödeniyormuş..



T
3 yıl (2325 mesaj)
Binbaşı

Burası backlink kasılacak yer değil. Yapmayın. Negative SEO yaptırtmayın kendinize gıcık edip.




Bu mesajda bahsedilenler: @whSyn
P
16 yıl (2256 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Merhabalar
Özel plakalar gibi (06 CEM 06) gibi değil de, isim soy isim yazılan genelde şirketlerin kullandığı plaka tipi nasıl temin ediliyor ?

06 MEHMET YAMAN 01
görmüştüm mesela bunu nasıl alıyor mehmet ? masrafı ve ilk fiyatı nedir bilgisi olan var mı ?

Teşekkürler.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



P
16 yıl (2256 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Çok teşekkürler.
nokta atışı yardımcı oldunuz.



M
15 yıl (934 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

Ad ve/veya Soyad veya Ticari Unvan ihtiva eden Özel Plakalar, kayıt tescil tarihi itibariyle yıllık sürenin sona erdiği tarihte yürürlükte olan, memur maaş katsayısı x 10.000 + KDV (%18) şeklinde hesaplanmaktadır.

Kayıt tescil tarihi itibariyle yıllık süre sona erdikten sonra bir ay içinde plaka ücretini yatırmayanlar için Amme Alacakları Tahsili Hakkındaki Kanun hükümlerine göre aylık gecikme cezası uygulanmaktadır.

yani şu an yürürlükteki temmuz - aralık memur maaş kat sayısı : 0,059445

hesaplarsak : 0,059445 x 10.000 = 594,45 TL kdvsini aldığımız zaman ise toplam tutar = 701,451 TL oluyor.

Bunun için bağlı bulunduğunuz trafik şubesine müracat etmeniz gerekmektedir.

Ayrıca 25 TL de plaka basım ücreti ödemeniz gerekiyor.

umarım yardımıcı olmuşumdur.




şu an hatay ilinde ikamet ediyorum trafik şubeye başvurup 701 tl yi ödeyip 31 ismim soyismim xxx şeklindeki plakayı almam mümkün mü ? birde belirtilen bu ücret her yıl mı verilecek yoksa bir sefeye mahsus mu ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
15 yıl (934 mesaj)
Yüzbaşı