| Yani kaç TL telaffuz ediyorlar? |
|
Ad ve/veya Soyad veya Ticari Unvan ihtiva eden Özel Plakalar, kayıt tescil tarihi itibariyle yıllık sürenin sona erdiği tarihte yürürlükte olan, memur maaş katsayısı x 10.000 + KDV (%18) şeklinde hesaplanmaktadır. Kayıt tescil tarihi itibariyle yıllık süre sona erdikten sonra bir ay içinde plaka ücretini yatırmayanlar için Amme Alacakları Tahsili Hakkındaki Kanun hükümlerine göre aylık gecikme cezası uygulanmaktadır. yani şu an yürürlükteki temmuz - aralık memur maaş kat sayısı : 0,059445 hesaplarsak : 0,059445 x 10.000 = 594,45 TL kdvsini aldığımız zaman ise toplam tutar = 701,451 TL oluyor. Bunun için bağlı bulunduğunuz trafik şubesine müracat etmeniz gerekmektedir. Ayrıca 25 TL de plaka basım ücreti ödemeniz gerekiyor. umarım yardımıcı olmuşumdur. |
yıllık mıydı pardon |
| ya özel plaka alınca nolucak ben onu tam olarak çözemedm ? insanlar size itaat etmeyemi başlayacak ? artık hayatlarına sizin emirlerinizlemi devam edecek ? herkez kölenizmi olacak noolacak yani ? sizin zaten ne olduğunuzu bilen biliyor bırakın bu özel plaka mılaka işlerini. önce oranıza bi don alın don .... |
Sen ağzına bir bant alda dilin çok çıkmasın 91 lisin , 72 li bir adamla nasıl bu tarz konuşuyorsun ... Alsın donu senin kafana geçirsin .... yok aga terbiye kalmamış kimsede , forumda olsa yaşa bakarak saygı göstermesini unutmayın nerdeyse baban yaşındaki herifle konuşma uslubuna bak.. yazısında hayır yok herifin bende laf yazıyorum bu şahsa ''noooooooolcak ''mış .. Bu nooolcak kelimesine uygun bir laf söylerdimde 4 günlük tatilden yeni döndüm bidaha gitmek istemiyorum. Niyeyse çok sinirlendim kusura bakmayın. Yıllık olarak ödersin hocam o ücreti ben böyle biliyorum ve 700 tl ise bence uygun. Edit : Benimde sorum var bütün özel plakalar aynı ücretmidir ? ille isim soy isim yazdırmak mecburimidir hatrı olan bir kelimeyi de yazdırabilirmiyiz ? Yer İstanbul . Mesela 34 Simone 34 gibi.. [kişisel zevk için] |
''Kiremitten baca olmaz, hondacıdan koca olmaz. Alacaksan tofaşçı al; küt küt kurur yorulmaz'' yazdırmayı düşünüyordum işin şakası.. şirketismi.com yazdırmayı düşünüyorum ama hem isim biraz uzun, hem türkçe karakter var, hemde nokta kullanmam gerekiyor. Bilgisi olan? |
| Radar nasıl okuyor bunları bilen var mı |
narsist'im kardeşim ben |
Yıllık abicim yıllık vergi alıyor devlettt her yıl. Artı bi'şey daha memur maaş katsayına gore degısıyor buda ne demek şu demek tüm vergilere gelen zam senin plaka verginede gelecektır ve dolayısıyla turkıye sartlarına göre her yıl artışla vergi odeyeceksin. |
| bu kıroluk için üstüne bir de para mı ödeniyormuş.. |
| Burası backlink kasılacak yer değil. Yapmayın. Negative SEO yaptırtmayın kendinize gıcık edip. |
|
Merhabalar Özel plakalar gibi (06 CEM 06) gibi değil de, isim soy isim yazılan genelde şirketlerin kullandığı plaka tipi nasıl temin ediliyor ? 06 MEHMET YAMAN 01 görmüştüm mesela bunu nasıl alıyor mehmet ? masrafı ve ilk fiyatı nedir bilgisi olan var mı ? Teşekkürler. |
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
|
Çok teşekkürler. nokta atışı yardımcı oldunuz. |
şu an hatay ilinde ikamet ediyorum trafik şubeye başvurup 701 tl yi ödeyip 31 ismim soyismim xxx şeklindeki plakayı almam mümkün mü ? birde belirtilen bu ücret her yıl mı verilecek yoksa bir sefeye mahsus mu ? |
Görgüsüzlükten başka birsey değil.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle