|
Fiyat çok makul.. Neden bu kadar az kişide var anlamış değilim.. Özelliklerinin çoğunu kullanmadığı telefona her yıl milyarlar verip ertesi yıl yeni modelini alırken eskisini 600-700'e elden çıkaran bir "çocuk" hava atmak için çok daha fazla para ziyan etmiş oluyor.. (yılda) |
| yıllık alınıyor bu para ve her yıl sonunda memur maas zammı oranında artıyor |
|
Şirketinin ismini yazdıranları anlarım ama kendi isimini soy ismini özel plaka yaptıranları hiç anlamam. Görgüsüzlükten başka birsey değil. |
Sen ağzına bir bant alda dilin çok çıkmasın 91 lisin , 72 li bir adamla nasıl bu tarz konuşuyorsun ... Alsın donu senin kafana geçirsin .... yok aga terbiye kalmamış kimsede , forumda olsa yaşa bakarak saygı göstermesini unutmayın nerdeyse baban yaşındaki herifle konuşma uslubuna bak.. yazısında hayır yok herifin bende laf yazıyorum bu şahsa ''noooooooolcak ''mış .. Bu nooolcak kelimesine uygun bir laf söylerdimde 4 günlük tatilden yeni döndüm bidaha gitmek istemiyorum. Niyeyse çok sinirlendim kusura bakmayın. Yıllık olarak ödersin hocam o ücreti ben böyle biliyorum ve 700 tl ise bence uygun. Edit : Benimde sorum var bütün özel plakalar aynı ücretmidir ? ille isim soy isim yazdırmak mecburimidir hatrı olan bir kelimeyi de yazdırabilirmiyiz ? Yer İstanbul . Mesela 34 Simone 34 gibi.. [kişisel zevk için] |
| Her yıl 700 liraya değmez diye düşünüyorum.Aylık 58 liraya denk geliyor.Benim 1 aylık internet faturam.Hiç gerek yok bence. |
| Ben daha pahalı zannediyordum. Gayet uygunmuş fiyatı. |
|
Sen ağzına bir bant alda dilin çok çıkmasın 91 lisin , 72 li bir adamla nasıl bu tarz konuşuyorsun ... Alsın donu senin kafana geçirsin .... yok aga terbiye kalmamış kimsede , forumda olsa yaşa bakarak saygı göstermesini unutmayın nerdeyse baban yaşındaki herifle konuşma uslubuna bak.. yazısında hayır yok herifin bende laf yazıyorum bu şahsa ''noooooooolcak ''mış .. Bu nooolcak kelimesine uygun bir laf söylerdimde 4 günlük tatilden yeni döndüm bidaha gitmek istemiyorum. Niyeyse çok sinirlendim kusura bakmayın. Yıllık olarak ödersin hocam o ücreti ben böyle biliyorum ve 700 tl ise bence uygun. Edit : Benimde sorum var bütün özel plakalar aynı ücretmidir ? ille isim soy isim yazdırmak mecburimidir hatrı olan bir kelimeyi de yazdırabilirmiyiz ? Yer İstanbul . Mesela 34 Simone 34 gibi.. [kişisel zevk için] araştırıp size döneceğim.hem bu sizin sert çıktıgınız hemde konuya mesaj atmış arkadaşlardan bazıları nedense almaya karşılar ama almayı düşünen kişiye neden böyle saygısızca yaklaşıyorlar.yok orana burana birşey al yok bu benim bir aylık internet faturam ya herkesin bir zevki vardır aylık 58 tl internetede veririm plakayada gerekirse hepsine birden bir insanın bütçesi varki yapıyo konu saptırılmadan sadece sorulara cevap verilsin kişisel yorumlar hakarete dönüşmesin. |
|
|
arkadaşlar peki plakaya yazabileceklerimizde bir sınır var mı yani en fazla kaç karakter? Türkçe karakter kullanabiliyormuyuz? Nokta olabiliyor mu? Saygılar |
Ne yazcan abi oraya o kadar |
''Kiremitten baca olmaz, hondacıdan koca olmaz. Alacaksan tofaşçı al; küt küt kurur yorulmaz'' yazdırmayı düşünüyordum işin şakası.. şirketismi.com yazdırmayı düşünüyorum ama hem isim biraz uzun, hem türkçe karakter var, hemde nokta kullanmam gerekiyor. Bilgisi olan? |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| geçen ümraniyede gri bir transit connect'ye gördüm camlıvan adam yaptırmış biniyor kime ne? |
|
arabaci_58 Türkçe karakter olması gerek, daha önce XXXX TURİZM plakalı otobüs gördüm gibi sanki.. Ayrıca nokta olmasa da internetle az çok işi olan bir insan bir plakada 34 ŞİRKETADI COM 001 görünce arasında nokta olacağını tahmin eder.. |
|
CEM CAN ANL SNM SBL gibi plakalar daha ucuz 700 800 tl bir defaya mahsus veriyorsun ama bağlı bulunduğun trafikte bu plakanın boş olması gerekiyor yani 34 CEM 01 varsa sen de aynı plakayı alamazsın 34 CEM 02 veya 34 CEM 34 gibi boşta ise alabilirsin veya AKP CHP MHP gibi plakalar daha pahalı fiyatları beyaa ucuk binlerce tl vermen gerekir zaten böyle plakaları da milletvekilleri aldığı için sana kolay kolay vermezler alsanda pahalıya patlar tanıdık falan olacak yani yada FB GS biraz daha ucuz ama BJK daha pahalı 3 haneli olduğundan 99 adet var sınırlı yani benim aklımda kalanlar böyle saygılar bu arada ben forumun cok eski kullanıcılarından idim ailevi meseleller yüzünden yıllardır hiç uğramadığımdan kullanıcı adımı ve şifremi unuttum kaydettiğim bilgisayarda çökünce öyle kaldı neyse bu aşağıdaki de benim özel plakam nasıl olmuş http://img844.imageshack.us/img844/686/wseb.jpg < Resime gitmek için tıklayın > |
| Radar nasıl okuyor bunları bilen var mı |
kaç para verdiniz acaba |
bunu paintte yaptym ama böyle isim soyisim e plaka almak çok pahaly ve her yyl da neredeyse bir memur maa?y kadar vergisi var saygylar |
700-800 tl civarı sanırsam |
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle