Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
64
Cevap
105945
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: İsim Soyisim Plaka Almak (2. sayfa)
A
15 yıl (661 mesaj)
Teğmen

ya özel plaka alınca nolucak ben onu tam olarak çözemedm ? insanlar size itaat etmeyemi başlayacak ? artık hayatlarına sizin emirlerinizlemi devam edecek ? herkez kölenizmi olacak noolacak yani ? sizin zaten ne olduğunuzu bilen biliyor bırakın bu özel plaka mılaka işlerini. önce oranıza bi don alın don ....


Bu mesaja 2 cevap geldi.
D
15 yıl (10652 mesaj)
Yarbay

Fiyat çok makul..
Neden bu kadar az kişide var anlamış değilim..

Özelliklerinin çoğunu kullanmadığı telefona her yıl milyarlar verip ertesi yıl yeni modelini alırken eskisini 600-700'e elden çıkaran bir "çocuk" hava atmak için çok daha fazla para ziyan etmiş oluyor.. (yılda)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
15 yıl (265 mesaj)
Yüzbaşı

yıllık alınıyor bu para ve her yıl sonunda memur maas zammı oranında artıyor



S
15 yıl (1375 mesaj)
Binbaşı

Şirketinin ismini yazdıranları anlarım ama kendi isimini soy ismini özel plaka yaptıranları hiç anlamam.
Görgüsüzlükten başka birsey değil.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
15 yıl (17757 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: AIDS

ya özel plaka alınca nolucak ben onu tam olarak çözemedm ? insanlar size itaat etmeyemi başlayacak ? artık hayatlarına sizin emirlerinizlemi devam edecek ? herkez kölenizmi olacak noolacak yani ? sizin zaten ne olduğunuzu bilen biliyor bırakın bu özel plaka mılaka işlerini. önce oranıza bi don alın don ....


Sen ağzına bir bant alda dilin çok çıkmasın 91 lisin , 72 li bir adamla nasıl bu tarz konuşuyorsun ... Alsın donu senin kafana geçirsin .... yok aga terbiye kalmamış kimsede , forumda olsa yaşa bakarak saygı göstermesini unutmayın nerdeyse baban yaşındaki herifle konuşma uslubuna bak.. yazısında hayır yok herifin bende laf yazıyorum bu şahsa ''noooooooolcak ''mış .. Bu nooolcak kelimesine uygun bir laf söylerdimde 4 günlük tatilden yeni döndüm bidaha gitmek istemiyorum.


Niyeyse çok sinirlendim kusura bakmayın.

Yıllık olarak ödersin hocam o ücreti ben böyle biliyorum ve 700 tl ise bence uygun.

Edit : Benimde sorum var bütün özel plakalar aynı ücretmidir ? ille isim soy isim yazdırmak mecburimidir hatrı olan bir kelimeyi de yazdırabilirmiyiz ? Yer İstanbul . Mesela
34 Simone 34 gibi.. [kişisel zevk için]





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KURSAD. -- 6 Mart 2011; 23:04:51 >
Bu mesaja 3 cevap geldi.
A
15 yıl (5067 mesaj)
Yarbay

Her yıl 700 liraya değmez diye düşünüyorum.Aylık 58 liraya denk geliyor.Benim 1 aylık internet faturam.Hiç gerek yok bence.



S
15 yıl (9029 mesaj)
Yarbay

Ben daha pahalı zannediyordum. Gayet uygunmuş fiyatı.



M
15 yıl (934 mesaj)
Yüzbaşı

Sen ağzına bir bant alda dilin çok çıkmasın 91 lisin , 72 li bir adamla nasıl bu tarz konuşuyorsun ... Alsın donu senin kafana geçirsin .... yok aga terbiye kalmamış kimsede , forumda olsa yaşa bakarak saygı göstermesini unutmayın nerdeyse baban yaşındaki herifle konuşma uslubuna bak.. yazısında hayır yok herifin bende laf yazıyorum bu şahsa ''noooooooolcak ''mış .. Bu nooolcak kelimesine uygun bir laf söylerdimde 4 günlük tatilden yeni döndüm bidaha gitmek istemiyorum.


Niyeyse çok sinirlendim kusura bakmayın.

Yıllık olarak ödersin hocam o ücreti ben böyle biliyorum ve 700 tl ise bence uygun.

Edit : Benimde sorum var bütün özel plakalar aynı ücretmidir ? ille isim soy isim yazdırmak mecburimidir hatrı olan bir kelimeyi de yazdırabilirmiyiz ? Yer İstanbul . Mesela
34 Simone 34 gibi.. [kişisel zevk için]

araştırıp size döneceğim.hem bu sizin sert çıktıgınız hemde konuya mesaj atmış arkadaşlardan bazıları nedense almaya karşılar ama almayı düşünen kişiye neden böyle saygısızca yaklaşıyorlar.yok orana burana birşey al yok bu benim bir aylık internet faturam ya herkesin bir zevki vardır aylık 58 tl internetede veririm plakayada gerekirse hepsine birden bir insanın bütçesi varki yapıyo konu saptırılmadan sadece sorulara cevap verilsin kişisel yorumlar hakarete dönüşmesin.



O
15 yıl (1043 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

Özel plakanın reklamdan başka bir faydası var mı?
Reklam afişi alıp bilboardlara yapıştır daha ekonomik olur.




A
15 yıl (3009 mesaj)
Yarbay

arkadaşlar peki plakaya yazabileceklerimizde bir sınır var mı yani en fazla kaç karakter? Türkçe karakter kullanabiliyormuyuz? Nokta olabiliyor mu?

Saygılar


Bu mesaja 1 cevap geldi.
Ş
15 yıl (8814 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: arabaci_58

arkadaşlar peki plakaya yazabileceklerimizde bir sınır var mı yani en fazla kaç karakter? Türkçe karakter kullanabiliyormuyuz? Nokta olabiliyor mu?

Saygılar


Ne yazcan abi oraya o kadar


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
15 yıl (3009 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Şair-i Maderzat


quote:

Orijinalden alıntı: arabaci_58

arkadaşlar peki plakaya yazabileceklerimizde bir sınır var mı yani en fazla kaç karakter? Türkçe karakter kullanabiliyormuyuz? Nokta olabiliyor mu?

Saygılar


Ne yazcan abi oraya o kadar


''Kiremitten baca olmaz, hondacıdan koca olmaz. Alacaksan tofaşçı al; küt küt kurur yorulmaz'' yazdırmayı düşünüyordum


işin şakası.. şirketismi.com yazdırmayı düşünüyorum ama hem isim biraz uzun, hem türkçe karakter var, hemde nokta kullanmam gerekiyor. Bilgisi olan?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
15 yıl (556 mesaj)
Çavuş

quote:

Orijinalden alıntı: Metalurjist


quote:

Orijinalden alıntı: maestro_34

alırsan al kardeşim niye up'lıyorsun?






T
15 yıl (825 mesaj)
Yüzbaşı

geçen ümraniyede gri bir transit connect'ye gördüm camlıvan adam yaptırmış biniyor kime ne?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
15 yıl (10652 mesaj)
Yarbay

arabaci_58

Türkçe karakter olması gerek, daha önce XXXX TURİZM plakalı otobüs gördüm gibi sanki..

Ayrıca nokta olmasa da internetle az çok işi olan bir insan bir plakada 34 ŞİRKETADI COM 001 görünce arasında nokta olacağını tahmin eder..



M
13 yıl (55 mesaj)
Onbaşı

CEM CAN ANL SNM SBL gibi plakalar daha ucuz 700 800 tl bir defaya mahsus veriyorsun ama bağlı bulunduğun trafikte bu plakanın boş olması gerekiyor yani 34 CEM 01 varsa sen de aynı plakayı alamazsın 34 CEM 02 veya 34 CEM 34 gibi boşta ise alabilirsin

veya AKP CHP MHP gibi plakalar daha pahalı fiyatları beyaa ucuk binlerce tl vermen gerekir zaten böyle plakaları da milletvekilleri aldığı için sana kolay kolay vermezler alsanda pahalıya patlar tanıdık falan olacak yani

yada FB GS biraz daha ucuz ama BJK daha pahalı 3 haneli olduğundan 99 adet var sınırlı yani
benim aklımda kalanlar böyle saygılar

bu arada ben forumun cok eski kullanıcılarından idim ailevi meseleller yüzünden yıllardır hiç uğramadığımdan kullanıcı adımı ve şifremi unuttum kaydettiğim bilgisayarda çökünce öyle kaldı neyse

bu aşağıdaki de benim özel plakam nasıl olmuş

http://img844.imageshack.us/img844/686/wseb.jpg



< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 2 cevap geldi.
S
13 yıl (324 mesaj)
Teğmen

Radar nasıl okuyor bunları bilen var mı



B
13 yıl (552 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Mali16

CEM CAN ANL SNM SBL gibi plakalar daha ucuz 700 800 tl bir defaya mahsus veriyorsun ama bağlı bulunduğun trafikte bu plakanın boş olması gerekiyor yani 34 CEM 01 varsa sen de aynı plakayı alamazsın 34 CEM 02 veya 34 CEM 34 gibi boşta ise alabilirsin

veya AKP CHP MHP gibi plakalar daha pahalı fiyatları beyaa ucuk binlerce tl vermen gerekir zaten böyle plakaları da milletvekilleri aldığı için sana kolay kolay vermezler alsanda pahalıya patlar tanıdık falan olacak yani

yada FB GS biraz daha ucuz ama BJK daha pahalı 3 haneli olduğundan 99 adet var sınırlı yani
benim aklımda kalanlar böyle saygılar

bu arada ben forumun cok eski kullanıcılarından idim ailevi meseleller yüzünden yıllardır hiç uğramadığımdan kullanıcı adımı ve şifremi unuttum kaydettiğim bilgisayarda çökünce öyle kaldı neyse

bu aşağıdaki de benim özel plakam nasıl olmuş

http://img844.imageshack.us/img844/686/wseb.jpg



< Resime gitmek için tıklayın >

kaç para verdiniz acaba


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
13 yıl (55 mesaj)
Onbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: boyim mi abi

quote:

Orijinalden alıntı: Mali16

CEM CAN ANL SNM SBL gibi plakalar daha ucuz 700 800 tl bir defaya mahsus veriyorsun ama bağlı bulunduğun trafikte bu plakanın boş olması gerekiyor yani 34 CEM 01 varsa sen de aynı plakayı alamazsın 34 CEM 02 veya 34 CEM 34 gibi boşta ise alabilirsin

veya AKP CHP MHP gibi plakalar daha pahalı fiyatları beyaa ucuk binlerce tl vermen gerekir zaten böyle plakaları da milletvekilleri aldığı için sana kolay kolay vermezler alsanda pahalıya patlar tanıdık falan olacak yani

yada FB GS biraz daha ucuz ama BJK daha pahalı 3 haneli olduğundan 99 adet var sınırlı yani
benim aklımda kalanlar böyle saygılar

bu arada ben forumun cok eski kullanıcılarından idim ailevi meseleller yüzünden yıllardır hiç uğramadığımdan kullanıcı adımı ve şifremi unuttum kaydettiğim bilgisayarda çökünce öyle kaldı neyse

bu aşağıdaki de benim özel plakam nasıl olmuş

http://img844.imageshack.us/img844/686/wseb.jpg



< Resime gitmek için tıklayın >

kaç para verdiniz acaba

Alıntıları Göster
quote:

Orijinalden alinti: boyaci abi

quote:

Orijinalden alinti: Mali16

CEM CAN ANL SNM SBL gibi plakalar daha ucuz 700 800 tl bir defaya mahsus veriyorsun ama bagli bulundugun trafikte bu plakanin bos olmasi gerekiyor yani 34 CEM 01 varsa sen de ayni plakayi alamazsin 34 CEM 02 veya 34 CEM 34 gibi bosta ise alabilirsin

veya AKP CHP MHP gibi plakalar daha pahali fiyatlari beyaa ucuk binlerce tl vermen gerekir zaten böyle plakalari da milletvekilleri aldigi için sana kolay kolay vermezler alsanda pahaliya patlar tanidik falan olacak yani

yada FB GS biraz daha ucuz ama BJK daha pahali 3 haneli oldugundan 99 adet var sinirli yani
benim aklimda kalanlar böyle saygilar

bu arada ben forumun cok eski kullanicilarindan idim ailevi meseleller yüzünden yillardir hiç ugramadigimdan kullanici adimi ve sifremi unuttum kaydettigim bilgisayarda çökünce öyle kaldi neyse

bu asagidaki de benim özel plakam nasil olmus

http://img844.imageshack.us/img844/686/wseb.jpg



< Resime gitmek için tıklayın >

kaç para verdiniz acaba

bunu paintte yaptym ama böyle isim soyisim e plaka almak çok pahaly ve her yyl da neredeyse bir memur maa?y kadar vergisi var saygylar


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
13 yıl (552 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Mali16

quote:

Orijinalden alinti: boyaci abi

quote:

Orijinalden alinti: Mali16

CEM CAN ANL SNM SBL gibi plakalar daha ucuz 700 800 tl bir defaya mahsus veriyorsun ama bagli bulundugun trafikte bu plakanin bos olmasi gerekiyor yani 34 CEM 01 varsa sen de ayni plakayi alamazsin 34 CEM 02 veya 34 CEM 34 gibi bosta ise alabilirsin

veya AKP CHP MHP gibi plakalar daha pahali fiyatlari beyaa ucuk binlerce tl vermen gerekir zaten böyle plakalari da milletvekilleri aldigi için sana kolay kolay vermezler alsanda pahaliya patlar tanidik falan olacak yani

yada FB GS biraz daha ucuz ama BJK daha pahali 3 haneli oldugundan 99 adet var sinirli yani
benim aklimda kalanlar böyle saygilar

bu arada ben forumun cok eski kullanicilarindan idim ailevi meseleller yüzünden yillardir hiç ugramadigimdan kullanici adimi ve sifremi unuttum kaydettigim bilgisayarda çökünce öyle kaldi neyse

bu asagidaki de benim özel plakam nasil olmus

http://img844.imageshack.us/img844/686/wseb.jpg



< Resime gitmek için tıklayın >

kaç para verdiniz acaba

bunu paintte yaptym ama böyle isim soyisim e plaka almak çok pahaly ve her yyl da neredeyse bir memur maa?y kadar vergisi var saygylar

700-800 tl civarı sanırsam


Bu mesaja 1 cevap geldi.