Taze araştıdım.. 40 yaşında iyi bitr otomobil almak kısmet oldu. Dedim benim, eşimin, kızımın baş harfleri olsun. Başladık işe koyulmaya.. Özel plaka fiyatlarından rakamlara baktım.. 3-5 tutar dedim, gittim. Ankara'da olduğum için online olmuyor, trrafik tescile gittim. Abi sağolsunlar bağış yapman alzım dediler ama telafuz ettikleri rakamlarla ruhumu bağışlarım resmen
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi whsyn -- 4 Mayıs 2023; 12:8:25 >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @whSyn
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @Panthér
Bu mesajda bahsedilenler: @whSyn