| Öncelikle şunu söyleyeyim ki herhangi bir AKP'linin herhangi bir konuda eleştiri hakkı YOK. Denetimlere gelince bence az bile yapıyorlar, daha çok denetim olsun. |
| Ankara'da durum beter oldu. Gidin gece egzoz patlatma yapanlara, kaynak yapana, arabadan inip adam dövene felan ceza yazin. Biz robot değiliz sonuçta insan dalıyor bazen hız sınırı aşılı... |
| Ankara'da durum beter oldu. Gidin gece egzoz patlatma yapanlara, kaynak yapana, arabadan inip adam dövene felan ceza yazin. Biz robot değiliz sonuçta insan dalıyor bazen hız sınırı aşılıyor. Sürekli tabela takip edilmez. 82 lik yolda 50 hemen sonrası 30 sınır var. 30 ile oradan gitsem oluşacak trafiği geçtim, tırın teki altına alır beni. |
| Meriçler, tatlı su solcuları yine ''destekliyorum, harika'' falan diye saçmalamışlar. Hayal Dünya'sında ve bedava yaşadıkları için, hayattan bir haber tipler bu... |
|
Meriçler, tatlı su solcuları yine ''destekliyorum, harika'' falan diye saçmalamışlar. Hayal Dünya'sında ve bedava yaşadıkları için, hayattan bir haber tipler bunlar. Yollarda hız tabelası yok, 110km'lik yolda bir an da 70 sonra da 50km diye hız düşürülmez. Çevreyolunda bile yeni dümenleri keyfi aralara 110km tabela atmışlar sırf ceza yazabilmek için. 100-150km ile radar giren, 300-350km ile radara giren aynı cezayı ödeyecek 9267TL nerede adalet hani? Dün yanımdan egzozundan alev çıkarıp popcorn yapa yapa giden bir Huracan vardı, ona ceza yazabiliyor musun? Ama aynısını bir Doğan SLX yapsa yere yatırıp bir de ters kelepçe yaparsınız. Tamam diyelim ki kuralcısınız, her şey disiplinli olacak. O zaman niye dün 19.000 tane metçiyi, katili, sapığı, ruh hastasını affedip saldınız? Malum partinin yaptığı tek bir şey var değişmeyen, Türklere zulüm, namusluya zulüm. İçeriyi boşaltıyorlar ki, bunları eleştiren kim varsa onları atacaklar 1940 Almanyasına döndük iyice. |
| Ankara'da durum beter oldu. Gidin gece egzoz patlatma yapanlara, kaynak yapana, arabadan inip adam dövene felan ceza yazin. Biz robot değiliz sonuçta insan dalıyor bazen hız sınırı aşılıyor. Sürekli tabela takip edilmez. 82 lik yolda 50 hemen sonrası 30 sınır var. 30 ile oradan gitsem oluşacak trafiği geçtim, tırın teki altına alır beni. |
| Öncelikle şunu söyleyeyim ki herhangi bir AKP'linin herhangi bir konuda eleştiri hakkı YOK. Denetimlere gelince bence az bile yapıyorlar, daha çok denetim olsun. |
| Düzce'de, yapay zeka destekli yeni radar sistemi Trafidar 4 günde 526 bin TL ceza kesti. |
| Akp’nin sigara yasağından sonra yaptığı en güzel iş. Ancak ülkenin doğusunda ne sigara yasağı var ne trafik, her yerde uygulanması lazım |
| Ne amaçla ve kim tarafından yapıldığı umrumda değil. Trafikteki tüm dağ ayıları medenileşene kadar cezaların çok daha fazla artması şart. |
| Sigara yasağı süper de uygulayacak olanlar uymuyor, yasak halka çalışıyor sadece. Bugün gidin herhangi bir adliyeye hakim ve savcıların odalarına bakın sigara nerede içiliyor görürsünüz... |
| Jandarma yol kenarında köpek sürüsü besliyor. Sürücülerin hayatını tehlikeye atıyorlar. Yol güvenliği umurlarında değil yani. Servislere, taksilere, minibüslere hiç bir şekilde dokunmuyorlar. Trafikte terör estiriyor bu araçlar. |
| Hız sınırını aşmadan doğru şekilde gidersen de ceza yiyosun bazen bunun önüne geçecekse amenna başım üstüne. |
| Bu konuda hükümeti sonuna kadar destekliyorum. Sen hiç bir hareketinle başka birinin hayatını riske atamazsın hız yapmak istiyorsan git pistte kendi başına eğlen geber vs. ayrıca hız sınırları gayet makul ve uygulanabilir. Tek eleştirim olabilir daha hızlı, rahat ve ekonomik yolculular için demiryolu ağına ciddi yatırım yapılmalı. O zaman zaten insanlar araba kullanımını azaltır. |
|
Yeterli tabelalandirma yok, hiz siniri nerede dusuyor nerede eski haline geliyor net sekilde ifade edilmeli. Art niyetli tuzak kurulmadikca bende destekliyorum bu sistemi ama misal hiz sinirinin degisim noktasina kurulan radarin amaci trafik guvenligi degildir para toplamaktir. |
| Tabelalandırma kısmı çok eksik ülkemizde. Bu iş vatandaşı çok zor duruma sokar. |
|
tarla bereketli ne ektiyseniz onu biçersiniz anlayanlar anladı ironiyi.. |
| Kırmızı ışığa uyan yok, emniyet şeridine uyan yok, sinyal veren yok, kavşak yol önceliğine uyan yok, park yasağına uyan yok, makas atan mı dersin, kaynak yapan mı dersin, trafik olmuş orman kanunu. Bunların işi gücü hız cezası yazmak. Tek trafik ihlali hız anasını satayım sanki |
| Trafik kuralsızlığı çok arttı. Her gün önüme kıran taksiler, ters şeritten basarak üzerime gelen dolmuşlar, şeritsiz gezen kuryeler. Bu kadar tuzaklı radara gerek yoktu zaten normal radar bile konsa yeterliydi. Demek ki maddi anlamda daha büyük bir sıkıntı var. Ben de geçen ay ilk cezamı yedim o kadar dikkatli sürmeme rağmen. Düz çizgi olan ara caddede sollama yaptığım için. 20km hızla giden şahıs yerine sollama yapan suçluymuş. Solladığım araç fahri trafik müfettişiymiş. Sevgiler kendisine. |
|
Motorlarin her turlu ahlaksizligi yapip, tersten girip, önkirmalarini, aralardan geçerek araclara zarae verip, trafigi tehlikeye atmasina ceza kesilmeyip, bunu dile getirmeyenlerin, at gozlugu ile "destekledim" ve destekleyiyorum bu devletin işini diyenlerin sozlerini samimiyetsiz ve cahilce bulduğum uygulama.. Sen önce elzem, toplum huzurunu ve tehlikeyi bertaraf et sonra ceza kesersin, hiz kurallarindan. Su konuda bile şu model elemanlari görmek sinirimi iyice ziplatti. 5 kapı, 4 teker bir aracın 56 ile 78 ile ceza yemesinin neyini savunacak kadar cahil kaldın. Ceza yiyenler 128 ile yemiyor. Cogu insan 89 km hiz ile yiyor. Eger bunlarin anormal hizlar oldugunu duşunuyorsan, sokaga da cikma koylü bir temizlikci camlari silerken kaldirimda yuruyen koca kafana saksi da dusurebilir mazallah cızlamı ceker gidersin. Devlet bal gibi ceza kuruyor. Bu ulkede 3 kez mtv alindigini gorduk..Kimin ne icin nasil iktidarda oturdugunu bilmeyecek kadar aptal degiliz. |
| Bu radar olayının suyu çıktı iyice. Sanki sadece hız yapmak suç, diğerleri serbest. Trafikte 1000 tane trafik suçu işleyenler var ama yok hız yapınca kötü. Araçlar 50 yıl öncenin araçları değil, aynı şekilde yollarda. Yolların yapım yerleri çok saçma anayol ilçeyi ikiye bölmüş, köylerin ortasından yol geçiyor ikide bir hız düşürüyoruz zaten. Birde boş tarlaların içinden giderkende yavaş gidin diyorlar. Ne gerek var ki anlamıyorum bu boş yolda hız sınırının. Otobanda makas atanı mı dersin, tırların 3 şeriti kapattıklarını mı dersin neler neler var ama hız yasak. Mersin otobanında pozantı tarafında kaç kere trafiğin durduğuna şahit oldum.3 tır 3 şeridide kapatmış aynı hızda gidiyorlardı, ama sorsan hız yapmak yasak. |
|
Devlete para lazım beklenen ceza geliri bütçede yer alıyor otobana radar koymuş her tesis çıkışı bir polis araci dikmiş senin kaşının gözünün hürmetine koymadı 80 milyonda 3-5 bin kişi ölse devletin umrunda olmaz. Deprem de Umrunda olmamiş trafikte hiç olmaz. Daha öncede yazdım insan cani Umrunda olsaydı 30 yaşında araçları trafiğe kendi eliyle yaptığı ihale ile sokmazdi. |
|
2 nisanda araçla Ankara’dan Küçükkuyu ya geldim ceza yemedim. Bu gün dönüyorum bu arkadaşlar dönüş yolunda beni öper😂 |
heryer radar ve polis jipleri dolu
Yeni bir toplumsal reaksiyon, öncelikli sorunlar listesini altüst etmeye aday gibi gözüküyor.
Yapay zekayla desteklenen ve her güzergaha belirli aralıklarla yerleştirilen radarlar, köy yollarındaki traktörlere varan abartılı kuşatmalar, trafik kontrolünden ziyade tahsilat seferberliğini çağrıştırıyor.
Toplumsal öfke her geçen gün katlanıyor.
Zira, 3’er şeritli duble yollara 50 km hız sınırı koyup 30 km arayla radar yerleştirilmesi, çevre yollarının, otoyolların radar tarlasına dönüştürülmesi ve köy yollarına kadar girilmesi ‘can kaybını önleme’ amacıyla açıklanamaz.
Trafiğin yoğunluktan durma noktasına geldiği ana arterlerdeki radar yoğunluğu da öyle.
Trafikte denetim kuşkusuz çok önemlidir.
Cezada temel amaç, ‘önleyici’ nitelikte olmalı, ‘nasıl ceza yazarım’ kurnazlığıyla değil.
Devlet, vatandaşına tuzak kurmaz.
https://x.com/samiltayyar27/status/1930196004743074221?s=46&t=pc364DCU_MfymrZfd2Jgpg
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >