Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 2 mobil kullanıcı
85
Cevap
0
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Türk Net'e dava açabilir miyim? 1 Aydır internet yok.

F
fpscan Konu Sahibi
2 ay (444 mesaj)
Özet;

quote:

Destek No
31633072
Açılış Tarihi
18.03.2020 19:11:29
Güncelleme Tarihi
07.04.2020 10:58:45
Destek Konusu
İnternet Arıza



not: Arkadaş ben bu işin peşindeyim, gelişmelerden herkesi bilgilendireceğim, bu konum en altlarda kalsada 1 sene de sürme ben bu süre içerisinde durmadan bilgilendireceğim. Başkasının başına bu duruma gibi veya yakın bir olay gelirse yardımcı olabilmesi için bu süreci burada izah edeceğim. Ana konuyuda güncellemeye devam ediyorum. Ayrıca yorumlara da bakarak genel süreci tarihleriyle birlikte görebilirsiniz.

Merhaba,

Şu sıralar olan durumlara herkes hakim, daha öncede evden çalışıyordum ama şirket ile herkes evden çalışmaya başladı. Bir sonraki mahalleye taşındık, Topkapı Santralinin yanındaki binaya taşındık, 20 gün olacak internetimi taşıyamadılar. Hergün bana aşağıdaki mesajları yazıyorlar.

Kronolojik sırayla;

quote:

Merhaba,ben Mizgin F.
Sizlerle görüşme sağladım. Arıza kaydınız için gerekli işlemlerimiz devam etmektedir.Yaşamış olduğunuz mağduriyet dolayı cok üzgünüm. Hizmetinizin çözümlenmesi için ekiplere iletilmiştir.
iyi günler dileriz

Merhaba,ben Mizgin F.
Arıza kaydınız için gerekli işlemlermiz devam etmektedir.Yaşamış olduğunuz mağduriyet dolayı cok üzgünüm. Hizmetinizin çözümlenmesi için ekiplere iletilmiştir.
iyi günler dileriz

Merhaba Ben Rozelin A,
İnternet hattınızda yaşadığınız mağduriyetin farkındayım ve arıza sürecinizin uzadığını görebilmekteyim.Probleminizin çözümlenmesi adına takibim devam etmektedir.
İyi Günler Dilerim.

Merhaba,ben Mizgin F.
TurkNet olarak arıza kaydınız ile ilgili yakından takip etmekteyim. Gelişmeler doğrultusunda sizleri bilgilendiriyor olacağım.
iyi günler dileriz

Merhaba,ben Mizgin F.
Arıza kaydınız için gerekli işlemlermiz devam etmektedir.Yaşamış olduğunuz mağduriyet dolayı cok üzgünüm. Hizmetinizin çözümlenmesi için ekiplere iletilmiştir.
iyi günler dileriz

Yeni taşındığımız ve internet olmadığı için, gece veya akşam vardiyalarım için komşunun internetini kullanıyorum. Daha önce kurulum için gelen beyefendi modeme giremediğimiz için siz kurarsınız, 1 saate açılır dedi ve gitti. Türk Telekom hep aynı cevabı veriyor

18.03.2020 19:11
Arıza bildiriminizle ilgili altyapı kontrollerini yapmaya başladık. Eğer bizim müdahalemiz ile sorun çözülemezse fiziksel kontrollerin yapılması için saha ekiplerine bilgi vereceğiz. 24 saat içerisinde destek talebinizi çözeceğiz ya da size problemin ne olduğunu, nasıl çözebileceğimizi, varsa sizin yapmanız gerekenleri bildireceğiz.

İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi
Santral Ekip Açıklama : Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz.
Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok

03.04.2020 12:30
Merhaba Ben Esra Ç.
İletmiş olduğunuz arıza kaydına istinaden kontrollerimi sağladığımda modeminizde adsl ışığınızın yanmadığını görmekteyim. Kontrollerin sağlanması adına Turk telekoma ilettim. Bu süre içerisinde sadece modeminizi açık tutmanız yeterli olacaktır.
İyi günler dilerim.

03.04.2020 16:45
Telekom Sistem Mesajı
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 18-03-2020 19:11:29
İşlem Zamanı : 30-03-2020 18:06
Arıza ID : 2020033000070399464
İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi
Santral Ekip Açıklama : Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz.
Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok

04.04.2020 16:11
Telekom Sistem Mesajı
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 18-03-2020 19:11:29
İşlem Zamanı : 30-03-2020 18:06
Arıza ID : 2020033
İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi
Santral Ekip Açıklama : Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz.
Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok

06.04.2020 16:20
Merhaba,ben Mizgin F.
Hizmetinizi kontrol ettiğimde İnternet arızası yaşadığınızı gördüm.
Arıza sürecini ilerletebilmek için konuyu Türk Telekom'a ilettim. Mümkün olan en kısa sürede çözüm süreci ile ilgili sizi bilgilendireceğim.
Bu aşamada modeminizin açık kalması yeterli olacaktır. İyi günler dilerim.

07.04.2020 09:15
Merhaba Sayın Yetkili,
31633072 numaralı kayıtta arıza kaydı oluşturulmuş ve incelenmektedir. Ekiplerimiz incelemeleri yapmaları için saha ekiplerine bildirimde bulunmuşlardır ve incelemeler tamamlanıp sorun çözüldüğünde abonemize bilgi vereceklerdir. Arızanızın boyutuna göre çözüm süresi değişebilmektedir. Sizler de gelişmeleri arıza kaydınızdan takip ederek taleplerinizi dile getirebilirsiniz. Teknik birim olmadığımız için size bu kayıt üzerinden detaylı bilgi aktarımında bulunamıyoruz.Bu aşamada abonemizin kullanamadığı günlerin indirimi sağlanacaktır.İyi günler dilerim.

07.04.2020 10:58
Telekom Sistem Mesajı
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 18-03-2020 19:11:29
İşlem Zamanı : 07-04-2020 10:40
Arıza ID : 2020040600070626678
İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi
Santral Ekip Açıklama : Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz.
Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok

09.04.2020 10:16
Merhaba,ben Mizgin F.
İletmiş olduğunuz destek kaydınızın uzun sürdüğü için üzgün olduğumu belirtmek isterim. Türk Telekom saha ekiplerimiz ile yakın takibimiz başlatılmıştır. Bu süre zarfında modeminizi sürekli olarak açık kalmasını sağlamalısınız. En kısa sürede sonuç ile ilgili dönüş sağlanılacaktır.
Anlayışınız için teşekkür ederim. Saygılarımla

09.04.2020 10:23
Merhaba, ben Mizgin F.
Kurulum ekipleri tarafından yapılan kontrollerden sonra ankastrede sinyalin olmadığını teyit ettik. Altyapı sağlayıcısı olan Türk Telekom ekiplerine detaylı bilgilendirmeyi sağladım. Ekipler tarafından hattınıza müdahale sağlanmasından sonra sistemde de kontrol ederek sizin ile iletişime geçeceğim.
iyi günler dilerim
Kurulum ekibi dediği bir kişi, geçen ay geldi sinyal sesi ben bile duydum... artık ne diyeceklerini şaşırdılar.

09.04.2020 11:02
Telekom Sistem Mesajı
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 18-03-2020 19:11:29
İşlem Zamanı : 09-04-2020 10:34
Arıza ID : 2020040600070626678
İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi
Santral Ekip Açıklama : Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz.
Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok

İptal işlemleri çok zahmetli bir şekilde başlattım. Faks çekiyorum, makineyi cevaplıyorlar. Bunu bile engellemek için uğraşıyorlar. Sonunda gönderdim. Şimdi aşağıdakini göndermişler, kendileri rastgele iş yaptıkları için aşağıdaki yine hep gönderdikleri mesajın farkında da değil. Mesajları aynı olmasın diye ya sonuna boşluk koyuyorlar yada bitişik yazıyorlar. Bu sefer çift nokta koymuşlar.

Merhaba, bağlantınızı kontrol ettik ve yaşadığınız arızanın düzeltilmesi için Türk Telekom saha ekiplerine 2020041100070809009 numaralı arıza iş emrini ilettik. Saha ekipleri bölgenizdeki santralden daireye kadar olan bağlantıları kontrol edecek ve çözüm için destek olacaktır. Bu kontrollerin tamamlanması ortalama 36 saat sürmektedir. Çalışma sonrasında yaşadığınız sorunun düzelip düzelmediğine dair teyit amaçlı size dönüş yapacağız. .

13.04.2020 07:02
Telekom Sistem Mesajı
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 18-03-2020 19:11:29
İşlem Zamanı : 13-04-2020 06:45
Arıza ID : 2020041100070809009
İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi
Santral Ekip Açıklama : Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz.
Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok

13.04.2020 10:51
Merhaba, ben Garip P.
Yaşamış olduğunuz arıza çözüm aşamasındadır. Arızanızın en kısa sürede çözümlenmesi için ekipler gerekli çalışmalar yapmaktadırlar. Çalışmaları yakından takip edip ekiplerden güncel bilgi geldikçe sizinle paylaşmaya devam edeceğim.
İyi günler dilerim.

13.04.2020 12:04
Merhaba, ben Ece Ç .
İletmiş olduğunuz arıza kaydına istinaden bağlantınızı inceledim. Gerekli kontrolleri sağlayıp size bilgi vereceğim.
İyi günler.

13.04.2020 12:29
Merhaba Ömercan Bey, ben Ferhat O.
Yaşanılan sorunun takibini sürdürmekteyiz. Çıkacak sonuçlara göre size geri dönüşler sağlayacağız.
İyi günler dilerim.

14.04.2020 14:31
Merhaba, ben Yakup T. Bu konuda endişenizi anlıyorum aynı hassasiyetle konuyu ele aldığımı iletmek isterim. Durumun aciliyet ve önemi açısından ilgili Türk Telekom ekibine bilgilendirmeyi sağladım. Bilgi geldiğinde sizinle paylaşacağım. İyi günler.

14.04.2020 14:52
Telekom Sistem Mesajı
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 18-03-2020 19:11:29
İşlem Zamanı : 11-04-2020 17:19:00
Arıza ID :2020041100070809009
İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi
Santral Ekip Açıklama : Arıza çözümlenmek üzere teknik ekiplerimize aktarılmıştır.

14.04.2020 17:19
Telekom Sistem Mesajı
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 18-03-2020 19:11:29
İşlem Zamanı : 14-04-2020 16:27
Arıza ID : 2020041100070809009
İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi
Santral Ekip Açıklama : Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz.
Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok

16.04.2020 12:08
Merhaba, ben Yakup T. Abonelik iptali olduğundan teknik anlamda kontrol sağlanılamadığından teknik destek talebinizi sonlandırıyorum. İyi günler.

27.04.2020 (Aboneliğim iptal olmuş, sistemlerine bile giremiyorum, farklı firmadan servis alıyorum ve aşağıdaki mesaj geliyor)
Merhaba, Yaşamış olduğunuz sorundan dolayı üzgün olduğumuzu iletmek isterim sistemde iptal kaydınız ve iptal evraklarınız mevcuttur konu hakkında kısa sürede aboneliğinizin iptali sağlanacaktır şu aşamada yapmanız gereken herhangi bir işlem bulunmamaktadır iyi günler dileriz .




bana 1,5 hafta önce mesaj geldi taşınma işleminiz tamamldı faturalamaya başladık ama internet hiç birşey yok. Ben BTK, CİMER ve Tüketici Hakem heyetine yazdım. Şimdi bir üst seviye'ye çıkmak istiyorum. Bana 6 gün dediler taşıma işlemi için Şikayet varda 1 aydır taşıma işlemi gerçekleşmeyenler var. Kullanıcı olarak benimle alay ettiklerini düşünüyorum, dava açabilme ihtimalim var mı? Yani birileri bir şekilde dur desin.


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

Aşağıdaki bağlantıda Topkapı Santralini görebilirsiniz. Ben bu binanın hemen bitişiğindeki binada oturuyorum.https://www.google.com/maps/uv?hl=tr&pb=!1s0x14caba348b80c899:0x806460c9c3d35d93!3m1!7e115!4s//geo0.ggpht.com/cbk?panoid%3D2R9dzZBxaE3-lou2MWDUxA%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dsearch.gws-prod/local-details-getcard.gps%26thumb%3D2%26yaw%3D349.57303%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100%26w%3D520%26h%3D175!5stopkap%C4%B1+santral+-+Google%27da+Ara&imagekey=!1e2!2s2R9dzZBxaE3-lou2MWDUxA
--
İptal işleminden sonrası;

İptal işleminden sonra 2 ay kadar sisteme girebileceğimi söylediler. Geçen gün giriş yapmayı denedim fakat olmadı. Tamamiyle iptal etmişlerdir diye düşündüm ve kendi hattımdan Türk Net'i aradım. Kendi aboneliğim için mi yoksa başka bir abonelik için mi diye otomatik mesajdan cevap alınca anladım ki bunlar bazı şeyleri kısıtlamışlar. Annemin telefonundan Türk Net'i aradım yeni abonelik gibi davrandım "kaç mbps internet alabilirim?" diye sordum. "100mbps kadar destekliyor, 35mbps'e kadar hattınıza verebiliriz" dediler, zaten açıklamanın halinden belli ne demek istediklerinide bilmiyorlar. Benim anladığım 100mbps dışında paket olmadığı için bu paketi veriyorlar ama ben 35 alabileceğim. Kendilerine bu adrese Türk Net ile taşındığımı ve bu sürede interneti vermediklerini şimdi nasıl vereceklerini sordum. Telefonu suratıma kapattı. Hat düşmüştür diye düşünmedim çünkü bunu daha önce yaptılar, bekledim geri arayan olmadı.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fpscan -- 28 Nisan 2020; 4:35:24 >


N
NT2L
2 ay (1110 mesaj)

X
XpressMusic34
2 ay (11916 mesaj)
@TurknetDestek yardımcı olur musunuz?




Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek

S
sezginkurt
2 ay (36 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: NT2L

Degmez.
bence de değmez




T
TurkNetDestek
2 ay (9877 mesaj)
Merhaba, yaşamış olduğunuz sorun için hizmetinizi detaylı kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?




F
fpscan Konu Sahibi
2 ay (444 mesaj)
Ya arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var, her gün ailecek tartışma yaşıyoruz. Bizimkilerin canı sıkılıyor yapacak bir şeyleri olmadığı için. Komşuya daha fazla mahcup olmayalım diye telefondan erişim noktası açıyorum. Günlük internet alıyorum ama yetmiyor. Aileme karşı çok mahcup oldum 6 gün dediler bana bende 6 gün demiştim aileme, daha ilk günden komşumuzun yardımına ihtiyaçımız oldu. İki kuruş para kazanıyorum onuda telefon internetine harcamak istemiyorum. Ben bu durumu nasıl çözebilirim yeni bir ISP geçsem bir iki güne çözebilirler mi? Örneğin Kablonet, pahalılar ama en düşük şikayet oranlarına sahiplermiş. Ne bileyim polise şikayet edebilir miyim? Santralin kapısına gitsem durumu izah etsem yardımcı olabilir mi kimse? Telefondan yavaş ama fazla GB olan geçici tarifeler var mı(Türk Telekom)?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

F
fpscan Konu Sahibi
2 ay (444 mesaj)
Daha öncede bu mesaj gelmişti.

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T
TurkNetDestek
2 ay (9877 mesaj)
Arızanız için ekipler ile iletişime geçtim. Ekiplerden güncel bilgi aldığımda sizinle paylaşacağım.




Bu mesajda bahsedilenler: @fpscan

N
NT2L
2 ay (1110 mesaj)
Salla bunları başka firmadan abonelik al.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

X
XpressMusic34
2 ay (11916 mesaj)
Servis sağlayıcılarını polise şikayet edemezsiniz.https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/ adresine şikayet edebiliyorsunuz. Buradan bir sonuç alamazsanız dava açabiliyorsunuz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @fpscan

F
fpscan Konu Sahibi
2 ay (444 mesaj)
Teşekkürler, CİMER’den BTK’ya yazmıştım. Bu bağlantıdan tekrar yazmalı mıyım çünkü bana geri dönüşlerinden şöyle bir çıkarımda bulundum “bildiriminiz için teşekkürler, biz bunu not aldık, böyle şikayetler geldikçe biriktiğinde cezai işlemler uygularız” bu durumda dilekçe yazıp savcılığa verebilir miyim? Sanki birileri bir şeyler başlatsa damlaya damlaya göl olur ve kendilerini düzeltebilirler diye düşünüyorum. Ben İstanbul’da, nezih bir semtte ve santralin yanında oturuyorum. Çok merkezi bir yerde olmayan insanlar bu durumla karşılaşsa daha kötü bir deneyim olacağını düşünüyorum.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @XpressMusic34

X
XpressMusic34
2 ay (11916 mesaj)
Tabi siz eğer ben illaki dava açacağım diyorsanız hangi maddelerden veya kanunlardan ötürü dava açılacağını bir avukata danışabilirsiniz, aldığınız bilgileri de buraya yazabilirsiniz, herkes öğrenmiş olur.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @fpscan

F
fpscan Konu Sahibi
2 ay (444 mesaj)
Teşekkürler, ben daha önceden tecrübeniz var sanmıştım ama haklısınız bu konuda hukuki danışmanlık almak daha sağlıklıdır. TürkNet’in 26 milyon TL sermayesi var. Bu adamları sinirlendirirsek elimizde avucumuzda ne varsa alırlar.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @XpressMusic34

X
XpressMusic34
2 ay (11916 mesaj)
Her davanın türü ve kapsamı farklıdır, bu yüzden bu tarz konularda tecrübeli olmak çok mikro bir durumdur. Avukatlar makro düzeyde tecrübeli olurlar bu tarz konularda. Bizler ise sadece gözlem, belki tecrübe ile bir şeyler öğreniyoruz.

Elbette, hukuki danışmanlık almalısınız eğer istediğiniz dava açmak ise.




Bu mesajda bahsedilenler: @fpscan

F
fpscan Konu Sahibi
2 ay (444 mesaj)
Biraz önce yine aynı hanımefendi aradı ve yine aynı şeyleri söyledi, ben hep tamam diyordum. Bu sefer durumu sesli izah etmek istedim çünkü yazdıklarımı okumuyorlardı. Ben derdimi anlatıyorum dedim ki “hep saha ekiplerini yönlendiriyoruz diyorsunuz Onlarda aynı şeyi yazıyorlar, gelmiyorlar mı?” Ve bana gelmediklerini söylediler haliyle sordum niye gelmiyorlar yada niye başka bir aksiyon almıyorsunuz. Cevap yok, sonra ben bütün süreci söylerken telefonu suratıma kapattılar. Sonra sistemden aşağıdaki yazıyı yazdılar. Daha sonra arayıp sistemsel bir arızadan kapandı, buyurun devam edin dediler. Benimle alay ediyorlar, bu gerçekten kabul edilebilir bir durum değil. Böyle bir muameleyi hak edecek bir şey yapmadım.

Merhaba,ben Mizgin F.
TurkNet olarak arıza kaydınız ile ilgili yakından takip etmekteyim. Gelişmeler doğrultusunda sizleri bilgilendiriyor olacağım.
iyi günler dileriz

< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >

Ayrıca yukarıdaki TN temsilcisininde yardımcı olmadığını da belirtmek isterim.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fpscan -- 29 Mart 2020; 18:3:44 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
TurkNetDestek
2 ay (9877 mesaj)
Merhaba, arızanızı kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?




Bu mesajda bahsedilenler: @fpscan

F
fpscan Konu Sahibi
2 ay (444 mesaj)
Bir tek şikayetvar'a yazmamıştım orayada yazdım. BTK'ya tekrar yazdım, hakem heyetinden şimdilik geri dönüş alamadım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
TurkNetDestek
2 ay (9877 mesaj)