F

Yüzbaşı
18 Eylül 2010
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
9 üye
Görüntülenme (?)
125 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
F
2 yıl
Türk Net'in Geri Bildirim sistemini bilerek ve isteyerek çalıştırmaması
Merhaba,

Benim kendi bir konum var zaten 1 aydır çalışmayan internetim ile ilgi ve o konumda Türk Net'i dava etme sürecindeyim. Hakem Heyeti sonucuyla Tüketici Mahkemesine gideceğim. Burada açtığım konu ise kendi başına bir konu olmayı hak ediyor. Türk Net daha önce de anket göndermişti ve o zamanda kendi görüşlerimi yanıtlayıp göndermiştim ki çalışmamasının arkasında yatan kötü niyeti düşünmedim.

Burada anketi cevaplamak istediğinizde tıklayamamanız, sonucu göndermek istediğinizde kabul etmemesi gibi durumlar yaşanıyor. Buradaki art niyetin "biz anket gönderiyoruz" demek olduğunu düşünüyorum. Bunuda mahkemeye vereceğim dosyanın içine ekledim. Bu konu burada da olmayı hak ediyor. İşin ironik tarafı bu firmanın CEO'su Cem Bey yakın zamanda ECTA'da yönetim kadrosuna tekrar seçildi. Avrupada rekabetin böyle işlediğini düşünmüyorum ki avrupa da internet hakkının temel haklardan sayıldığı yerler vardı diye hatırlıyorum. Ben ECTA'ya da durumu yazdım, kimi kime şikayet ediyorsak artık...

Bu konu teknik bir arıza olabilirdi, geçen seneden beri olmasaydı... ISP'nin araçlarının düzgün çalışmaması kadar komik birşey olabilir mi?
F
2 yıl
KabloNet İstanbul Fatih - Kocamustafapaşa ve çevresi internet nasıl?
Merhaba Arkadaşlar,

TürkNet'den 1 aydır internet bağlatamıyorum, KabloNet'e geçmeyi düşünüyorum. Aradım konuştum 100 mbps kadar verebiliyoruz dedi ama ISP'lerin hiçbiri güvenli değil. İstanbul Fatih / kocamustafapaşa, fındıkzade gibi yerlere yakın olan kullanıcılar var mı? 100mbps kadar internet alabiliyor musunuz?
F
2 yıl
Türk Net'e dava açabilir miyim? 1 Aydır internet yok.
Özet;

quote:

Destek No
31633072
Açılış Tarihi
18.03.2020 19:11:29
Güncelleme Tarihi
07.04.2020 10:58:45
Destek Konusu
İnternet Arıza



not: Arkadaş ben bu işin peşindeyim, gelişmelerden herkesi bilgilendireceğim, bu konum en altlarda kalsada 1 sene de sürme ben bu süre içerisinde durmadan bilgilendireceğim. Başkasının başına bu duruma gibi veya yakın bir olay gelirse yardımcı olabilmesi için bu süreci burada izah edeceğim. Ana konuyuda güncellemeye devam ediyorum. Ayrıca yorumlara da bakarak genel süreci tarihleriyle birlikte görebilirsiniz.

Merhaba,

Şu sıralar olan durumlara herkes hakim, daha öncede evden çalışıyordum ama şirket ile herkes evden çalışmaya başladı. Bir sonraki mahalleye taşındık, Topkapı Santralinin yanındaki binaya taşındık, 20 gün olacak internetimi taşıyamadılar. Hergün bana aşağıdaki mesajları yazıyorlar.

Kronolojik sırayla;

quote:

Merhaba,ben Mizgin F.
Sizlerle görüşme sağladım. Arıza kaydınız için gerekli işlemlerimiz devam etmektedir.Yaşamış olduğunuz mağduriyet dolayı cok üzgünüm. Hizmetinizin çözümlenmesi için ekiplere iletilmiştir.
iyi günler dileriz

Merhaba,ben Mizgin F.
Arıza kaydınız için gerekli işlemlermiz devam etmektedir.Yaşamış olduğunuz mağduriyet dolayı cok üzgünüm. Hizmetinizin çözümlenmesi için ekiplere iletilmiştir.
iyi günler dileriz

Merhaba Ben Rozelin A,
İnternet hattınızda yaşadığınız mağduriyetin farkındayım ve arıza sürecinizin uzadığını görebilmekteyim.Probleminizin çözümlenmesi adına takibim devam etmektedir.
İyi Günler Dilerim.

Merhaba,ben Mizgin F.
TurkNet olarak arıza kaydınız ile ilgili yakından takip etmekteyim. Gelişmeler doğrultusunda sizleri bilgilendiriyor olacağım.
iyi günler dileriz

Merhaba,ben Mizgin F.
Arıza kaydınız için gerekli işlemlermiz devam etmektedir.Yaşamış olduğunuz mağduriyet dolayı cok üzgünüm. Hizmetinizin çözümlenmesi için ekiplere iletilmiştir.
iyi günler dileriz

Yeni taşındığımız ve internet olmadığı için, gece veya akşam vardiyalarım için komşunun internetini kullanıyorum. Daha önce kurulum için gelen beyefendi modeme giremediğimiz için siz kurarsınız, 1 saate açılır dedi ve gitti. Türk Telekom hep aynı cevabı veriyor

18.03.2020 19:11
Arıza bildiriminizle ilgili altyapı kontrollerini yapmaya başladık. Eğer bizim müdahalemiz ile sorun çözülemezse fiziksel kontrollerin yapılması için saha ekiplerine bilgi vereceğiz. 24 saat içerisinde destek talebinizi çözeceğiz ya da size problemin ne olduğunu, nasıl çözebileceğimizi, varsa sizin yapmanız gerekenleri bildireceğiz.

İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi
Santral Ekip Açıklama : Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz.
Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok

03.04.2020 12:30
Merhaba Ben Esra Ç.
İletmiş olduğunuz arıza kaydına istinaden kontrollerimi sağladığımda modeminizde adsl ışığınızın yanmadığını görmekteyim. Kontrollerin sağlanması adına Turk telekoma ilettim. Bu süre içerisinde sadece modeminizi açık tutmanız yeterli olacaktır.
İyi günler dilerim.

03.04.2020 16:45
Telekom Sistem Mesajı
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 18-03-2020 19:11:29
İşlem Zamanı : 30-03-2020 18:06
Arıza ID : 2020033000070399464
İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi
Santral Ekip Açıklama : Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz.
Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok

04.04.2020 16:11
Telekom Sistem Mesajı
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 18-03-2020 19:11:29
İşlem Zamanı : 30-03-2020 18:06
Arıza ID : 2020033
İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi
Santral Ekip Açıklama : Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz.
Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok

06.04.2020 16:20
Merhaba,ben Mizgin F.
Hizmetinizi kontrol ettiğimde İnternet arızası yaşadığınızı gördüm.
Arıza sürecini ilerletebilmek için konuyu Türk Telekom'a ilettim. Mümkün olan en kısa sürede çözüm süreci ile ilgili sizi bilgilendireceğim.
Bu aşamada modeminizin açık kalması yeterli olacaktır. İyi günler dilerim.

07.04.2020 09:15
Merhaba Sayın Yetkili,
31633072 numaralı kayıtta arıza kaydı oluşturulmuş ve incelenmektedir. Ekiplerimiz incelemeleri yapmaları için saha ekiplerine bildirimde bulunmuşlardır ve incelemeler tamamlanıp sorun çözüldüğünde abonemize bilgi vereceklerdir. Arızanızın boyutuna göre çözüm süresi değişebilmektedir. Sizler de gelişmeleri arıza kaydınızdan takip ederek taleplerinizi dile getirebilirsiniz. Teknik birim olmadığımız için size bu kayıt üzerinden detaylı bilgi aktarımında bulunamıyoruz.Bu aşamada abonemizin kullanamadığı günlerin indirimi sağlanacaktır.İyi günler dilerim.

07.04.2020 10:58
Telekom Sistem Mesajı
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 18-03-2020 19:11:29
İşlem Zamanı : 07-04-2020 10:40
Arıza ID : 2020040600070626678
İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi
Santral Ekip Açıklama : Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz.
Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok

09.04.2020 10:16
Merhaba,ben Mizgin F.
İletmiş olduğunuz destek kaydınızın uzun sürdüğü için üzgün olduğumu belirtmek isterim. Türk Telekom saha ekiplerimiz ile yakın takibimiz başlatılmıştır. Bu süre zarfında modeminizi sürekli olarak açık kalmasını sağlamalısınız. En kısa sürede sonuç ile ilgili dönüş sağlanılacaktır.
Anlayışınız için teşekkür ederim. Saygılarımla

09.04.2020 10:23
Merhaba, ben Mizgin F.
Kurulum ekipleri tarafından yapılan kontrollerden sonra ankastrede sinyalin olmadığını teyit ettik. Altyapı sağlayıcısı olan Türk Telekom ekiplerine detaylı bilgilendirmeyi sağladım. Ekipler tarafından hattınıza müdahale sağlanmasından sonra sistemde de kontrol ederek sizin ile iletişime geçeceğim.
iyi günler dilerim
Kurulum ekibi dediği bir kişi, geçen ay geldi sinyal sesi ben bile duydum... artık ne diyeceklerini şaşırdılar.

09.04.2020 11:02
Telekom Sistem Mesajı
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 18-03-2020 19:11:29
İşlem Zamanı : 09-04-2020 10:34
Arıza ID : 2020040600070626678
İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi
Santral Ekip Açıklama : Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz.
Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok

İptal işlemleri çok zahmetli bir şekilde başlattım. Faks çekiyorum, makineyi cevaplıyorlar. Bunu bile engellemek için uğraşıyorlar. Sonunda gönderdim. Şimdi aşağıdakini göndermişler, kendileri rastgele iş yaptıkları için aşağıdaki yine hep gönderdikleri mesajın farkında da değil. Mesajları aynı olmasın diye ya sonuna boşluk koyuyorlar yada bitişik yazıyorlar. Bu sefer çift nokta koymuşlar.

Merhaba, bağlantınızı kontrol ettik ve yaşadığınız arızanın düzeltilmesi için Türk Telekom saha ekiplerine 2020041100070809009 numaralı arıza iş emrini ilettik. Saha ekipleri bölgenizdeki santralden daireye kadar olan bağlantıları kontrol edecek ve çözüm için destek olacaktır. Bu kontrollerin tamamlanması ortalama 36 saat sürmektedir. Çalışma sonrasında yaşadığınız sorunun düzelip düzelmediğine dair teyit amaçlı size dönüş yapacağız. .

13.04.2020 07:02
Telekom Sistem Mesajı
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 18-03-2020 19:11:29
İşlem Zamanı : 13-04-2020 06:45
Arıza ID : 2020041100070809009
İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi
Santral Ekip Açıklama : Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz.
Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok

13.04.2020 10:51
Merhaba, ben Garip P.
Yaşamış olduğunuz arıza çözüm aşamasındadır. Arızanızın en kısa sürede çözümlenmesi için ekipler gerekli çalışmalar yapmaktadırlar. Çalışmaları yakından takip edip ekiplerden güncel bilgi geldikçe sizinle paylaşmaya devam edeceğim.
İyi günler dilerim.

13.04.2020 12:04
Merhaba, ben Ece Ç .
İletmiş olduğunuz arıza kaydına istinaden bağlantınızı inceledim. Gerekli kontrolleri sağlayıp size bilgi vereceğim.
İyi günler.

13.04.2020 12:29
Merhaba Ömercan Bey, ben Ferhat O.
Yaşanılan sorunun takibini sürdürmekteyiz. Çıkacak sonuçlara göre size geri dönüşler sağlayacağız.
İyi günler dilerim.

14.04.2020 14:31
Merhaba, ben Yakup T. Bu konuda endişenizi anlıyorum aynı hassasiyetle konuyu ele aldığımı iletmek isterim. Durumun aciliyet ve önemi açısından ilgili Türk Telekom ekibine bilgilendirmeyi sağladım. Bilgi geldiğinde sizinle paylaşacağım. İyi günler.

14.04.2020 14:52
Telekom Sistem Mesajı
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 18-03-2020 19:11:29
İşlem Zamanı : 11-04-2020 17:19:00
Arıza ID :2020041100070809009
İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi
Santral Ekip Açıklama : Arıza çözümlenmek üzere teknik ekiplerimize aktarılmıştır.

14.04.2020 17:19
Telekom Sistem Mesajı
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 18-03-2020 19:11:29
İşlem Zamanı : 14-04-2020 16:27
Arıza ID : 2020041100070809009
İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi
Santral Ekip Açıklama : Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz.
Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok

16.04.2020 12:08