| yine başına bu olay gelir. Aracın yağına bakmamaya devam et. |
| Eğer düzgün yapılırsa fabrika gibi olur. |
| yine başına bu olay gelir. Aracın yağına bakmamaya devam et. |
| yağına suyuna bakmadan sadece binenler var cool takılıyorlar. |
| Arac ne ? Nasil motor kilitliyor pat diye sebep neymis ? 94 sahin motor kilitlemiyor,canavar gibi calisiyor. |
| Bakimlarini aksatmazsan orjinalinden bi farki olmaz |
| Rahat ol sıkıntı olmaz. Ama neden motor kilitlemiş? Ciddi bir ihmalkarlık var sanki... |
| randıman alan da biliyorum uğraşıp duran da biliyorum, yapılan işe bakar ama hiçbir zaman fabrikasyon kadar olamaz, sanayideki ustanın elinde o detaylı ölçümleri yapacak ne alet var ne eğitim var, biraz şans işi |
|
Fabrikadan çıktığı gibi olmaz lâkin eski hali gibi hantal da olmaz. Yenilenen parçalar, yapılan bakımları illaki etkisini gösterir. Yalnız unutmayın ki siz sadece kırılan biten parçaları yaptırıyorsunuz fabrika çıkışı almıyorsunuz. |
|
Ben Focus1 aracıma motor rektefiyesi yaptırdım, iyi bir ustaya. Tek kelimeyle mükemmel oldu, en ufak şikayetim yok. Ustaya bakıyor bu iş. |
|
Araç alfa romeo 156 2.0 ts. 230 la giderken pistom kırıldı. Söktüğümüzde motorun daha önce yatak sardığını anladık. Araç satmalık toplanmış. Bugün ustanın yanından geldim bi sente ayarı kalmış yarın takacaklar hayırlısıyla. Bu mesaja eklenen görseller: < Resime gitmek için tıklayın > |
|
Bu hale gelmişti Bu mesaja eklenen görseller: < Resime gitmek için tıklayın > |
| Düzgün toplanırsa, orjinal parçalar kullanılırsa verir neden vermesin yeterki işi yapan usta montaj yapp ayar tuttursun. |
|
Yıllar önce babamın R9'u vardı. Araç 210 bin km'deydi ve sadece 10 bin km'de bir yağını değiştirir, zamanı geldikçe bujilerini falan yenilerdik. Standart bakımları yapılırdı yani. Haliyle o kadar yol yapmış bir araç olduğundan motoru biraz sesli çalışır, biraz fazla yakar ve biraz az performans verirdi. Babamın bir başka R9 sahibi arkadaşı arabasının motoru da dahil kaportayla birlikte komple elden geçirtmişti. Araç tabiri caiz ise fabrikadan çıkmış gibiydi. O araba rolantideyken motoru o kadar sessiz çalışırdı ki bizimkini benzin döküp yakasım gelirdi Yani iyi bir usta ve düzgün parçalarla fabrikadan çıkmış gibi oluyor. |
| Uzman ellerde canavar gibi olur merak etmeyin. |
| Motoru toplayan usta kadar rektefiyecinin yapacağı işin kalitesi de çok önemli. Ustaca yapıldıktan sonra fabrika ayarında tabii ki olur. |
ne sıklıkla kontrol edilmeli |
|
Belli markaların motorları ne yazıkki dikiş tutmuyor özellikle psa grubu araçların. Ya da ben ustasını bulamadım dizelde. Renault Megane motorumu yani yaptırdım canavar gibi sıkıntı yok. Benzinli olmasına ve bilinen bir motor olmasına rağmen ustanın başında bizzat durdum. İyi ki de durmuşum adamlar hava almayı bilmiyor söyledim de aldık Ustalarımızın %90 nı ne yazıkki cahil işte |
| motoru toplayan usta ve rektifiye işini yapanlar düzgün yaptıktan sonra sorun olmaz. |
Otobanda motor kitledi.
Motor açıldığında 1 piston yatak sarmıştı dolayısıyla pistin falan blok zarar gördü.
Çıkma blok bulundu sıfır gömlek, piston, segman, kırank vs. Yenilendi.
Araç şuan halen daha özel serviste.
Araç çıktığında tekrar başıma bu durum gelirmi acaba fabrika çıkışı gibi olurmu.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >