Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
30
Cevap
913
Tıklama
14
Öne Çıkarma
Gece Havlamalardan Uyunmuyor, CİMER İlgisiz
F
geçen hafta
Yüzbaşı
Konu Sahibi

CİMER'e şikayet yazdım hala cevap gelmedi. Her kurum birbirine sevkediyor.
Sabah işe giderken korkuyorum. Köpekler sürü halinde geziyor, havlıyor.
Yalvarırım bana yardım edin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

oyle seyler soyleme bunlar gelebilir
Yoruma Git
Yorumun Devamı erkahn - geçen hafta +6
Belediyeye müracaat edin. CİMER ne alaka.

Onlarda sonunda belediyeye yazar. Belediye çalışmalarımız devam ediyor yazar geçer.
Yoruma Git
ozgutozkan - geçen hafta +5
Kutu toplayan torbalı arabalar var onla gez hocam köpekler yanaşmıyor onlara
Yoruma Git
corpixx - geçen hafta +4
V
geçen hafta
Binbaşı

Korkmamayı öğrenirsen sorun çözülür



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
C
geçen hafta
Yüzbaşı

Kutu toplayan torbalı arabalar var onla gez hocam köpekler yanaşmıyor onlara



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >

N
geçen hafta
Binbaşı

Gaz spreyi taşı yanında, gerekirse kullanırsın. Hiç korkmadan aldırmadan yürü. Risk altında olan asıl kadın ve çocuklar. Onları daha zayıf görüp saldırıyor çakallar. Erkeklere pek dokunmuyorlar. Resmi kurumlardan yardım dalan bekleme. Şu an kimse kılını kıpırdatmaz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

O
geçen hafta
Binbaşı

Belediyeye müracaat edin. CİMER ne alaka.

Onlarda sonunda belediyeye yazar. Belediye çalışmalarımız devam ediyor yazar geçer.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
geçen hafta
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Kanun var bir şey yapamıoz diyo çoğu belediye



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ozgutozkan
C
geçen hafta
Binbaşı

Merhumu defnedebilmek için birçok yeri aramak zorunda bırakıldım:
https://mobile.donanimhaber.com/olu-yarasa-ihbar-ettim--151255159



K
geçen hafta
Teğmen

gece beni uyutmasa elime alırım pompalıyı yada misket tüfeğini birkaçını indirir geri yatarım


Bu mesaja 2 cevap geldi.
T
geçen hafta
Yarbay

Hangi şehirde yaşıyorsun ?



H
geçen hafta
Yarbay

Duymamayi ogrenmek de mumkun mu

Gece gunduz surekli havliyorlar



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @victoribarbo
V
geçen hafta
Binbaşı

Gürültü engelleyici kulaklık işine yarar



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @hamza5806
H
geçen hafta
Yarbay

Saçma sapan konusma be



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @victoribarbo
E
geçen hafta
Yarbay

oyle seyler soyleme bunlar gelebilir
< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kabakara61
W
geçen hafta
Binbaşı

Bizde de bütün gece köpek havlıyor. Kimse uyuyamıyor, kimse de bir şey yapamıyor. Belediye sahipli köpek dokunamayız diyor. Polis biz ilgilenmiyoruz diyor.



A
geçen hafta
Binbaşı

OKB olmuşsan, bunda hav hav seslerinin ne suçu var?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

B
geçen hafta
Binbaşı

Çözüm basit yahu. Ama söyleyemem. Bazı şeyleri siz düşünün.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

H
geçen hafta
Yarbay

K
geçen hafta
Teğmen

K
geçen hafta
Teğmen

onlar bişe yapamaz knk bacakla 200 bach basıyom 2. tekmeyi vurmam bunlara


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @erkahn
P
geçen hafta
Yarbay

çözüm: Toplu İtlaf