Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
45
Cevap
2013
Tıklama
7
Öne Çıkarma
Bir Gurbetçi İsyanı: Altımızdaki Son Model Mercedes’e Kanmayın, Tofaş’tan Farkı Yok
S
11 ay (3944 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

https://www.ensonhaber.com/gundem/almanyadan-turkiyeye-gelen-gurbetci-balik-sezonu-gibi-gurbetci-sezonu-aciliyor





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi standartlarabidesi -- 30 Temmuz 2025; 14:54:52 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

pskillercheto bunu beğendi
Yoruma Git
NeoNesil2025 - 11 ay +12
Görende, duyanda dünyada bir tek bunların çalışıtığını sanır

He tamam Almanyada molalarda kırbaç vuruyorlar

Bu alamancıların edebiyatıda gerçekten bayıyor
Yoruma Git
Yorumun Devamı buradan bir taytlı geçti - 11 ay +10
Almanyadan deport edilen sadece bu aile galiba, bunlar burda zorluk içinde yaşarken, diğer Almancılar son model Mersedes le geziyor.

Yoruma Git
Yorumun Devamı selamivural - 11 ay +7
T
11 ay (17253 mesaj)
Yarbay




İ
11 ay (25526 mesaj)
Moderatör

Tamam



H
11 ay (14701 mesaj)
Yarbay

Aklıma Doğan görünümlü Şahin geldi.
Kompresörlü; önden hava çekişli, arkadan hava atışlı.

< Resime gitmek için tıklayın >
Çocuklarınıza daha fazla vakit ayırırsanız, aldığınız çocuk paralarını eve veya otomobile harcamak yerine çocuğunuzun bazı yetenekler veya kabiliyetler edinmesine harcarsanız geri dönüşü daha rantable olur.
Verimli yerine rantable dedim; gramerci arkadaşımız için.
Doğru nokta var; oto fabrikalarına girmek zor. Torpil gerekebiliyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
11 ay (16237 mesaj)
Yüzbaşı

Görende, duyanda dünyada bir tek bunların çalışıtığını sanır

He tamam Almanyada molalarda kırbaç vuruyorlar

Bu alamancıların edebiyatıda gerçekten bayıyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

N
11 ay (3358 mesaj)
Çavuş

pskillercheto bunu beğendi



O
11 ay (25909 mesaj)
Yarbay

Bunların sayısı almanyada çoğunlukta olsa oy kullansa almanyayıda batırırlardı



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Y
11 ay (15930 mesaj)
Moderatör

Yersen



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >

S
11 ay (9270 mesaj)
Binbaşı

Almanyadan deport edilen sadece bu aile galiba, bunlar burda zorluk içinde yaşarken, diğer Almancılar son model Mersedes le geziyor.

< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

V
11 ay (31102 mesaj)
Yarbay

Benim kuzenlerin Almanyada hepsinin birer arabası var. 18 yaşında hemen araba alıyorlar. Markette kasiyerlik yapanın bile hemen arabası oluyor ama tabi arabalar çok ucuz bizdeki polo,golf türü arabalar oralarda 1.000 euro civarı. 1 aylık maaşlarıyla çok rahat alabiliyorlar oyun konsolondan bile ucuz arabalar var.



C
11 ay (13198 mesaj)
Yarbay

Tişört her şeyi anlatıyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

V
11 ay (17869 mesaj)
Yarbay

Hem zeki değiller hem de insanları salak yerine koymaya çalışıyorlar.



G
11 ay (12967 mesaj)
Yarbay

Almanyada yasal düzenleme yapılması lazım. Bunların sınır dışı edilip vatandaşlıktan atılmaları kolaylaştırılmalı.



D
11 ay (19770 mesaj)
Yarbay

Mercedesin sunduğu extra donanımları, teknolojileri, motor verimliliğini, kaza anında ortadan ayrılmamasını göz ardı edersek, doğru söylemiş , ikiside araba yani .



O
11 ay (2352 mesaj)
Yüzbaşı

Küfür serbest olsaydı keşke



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

T
11 ay (6293 mesaj)
Yüzbaşı

Görende almanyada 4 ten sonra çoğu yer kapanmıyor sanır.
Geçen gittiğimde cuma günü 15 dakika mahsur kaldım güvenlik bile gitmişti, birini çevirdim o bastı kartı. Ordaki türklerin yumurta bayramı bile var tatil yapmıyormuş haspam.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
11 ay (18123 mesaj)
Yarbay

Aslında bir nevi doğru. Araba işi Avrupa'da mühim bir problem değil, 1000-2000 Euroya alıyon ve geçiyon ama Türkiye'ye gelince işler değişiyor.



P
11 ay (58920 mesaj)
Yarbay

O zaman mevcut Mercedes araçlarını Türkiye'de bırakıp kendilerini Egea ile Almanya'ya uğurlayalım. Nasıl ama?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
W
11 ay (12247 mesaj)
Yarbay

Kesin müslğmandır bu abi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Y
11 ay (15930 mesaj)
Moderatör

Egea bile çok, Torosla uğurlayalım;

< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @programmer_onur