Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
21
Cevap
2250
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Hyundai model gamını neden küçültüyor ?
A
4 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Hyundai Türkiye, 2021 şubat ayı itibari ile sadece 4 adet binek araç satıyor. i10, i20, Kona ve Tucson.

< Resime gitmek için tıklayın >

Yenilenen Accent Blue ve Elantra neden sunulmuyor ? BB Sedan ya da "c" sedan sayılan ve popüler Accent Blue satacak bir araç. Filolarda iş yapması kaçınılmaz. CC sedan Elantra bu piyasada mutlaka iş yapabilir. Ancak uzun süredir ürün gamını daraltan bir marka haline geldi. Rakipleri Vw 9, Renault 8, Ford 10 ve kardeş marka kia 8 model satıyor. 3-4 model daha bu piyasa kaldıracaktır.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



Ekonomik daralmada bırakın otomobil çeşidini marketteki ürün sayısı bile azalıyor.
Yoruma Git
ayhani - 4 yıl +13
Çünkü
Accent ve Elentra Kore den geliyor. Kore Gümrük Birliğinde olmadığından pahalıya giriyor. Nasıl rekabet edecek. Getirip vitrindemi sergileyecek. Hyundai artık bu pazar...
Yoruma Git
Yorumun Devamı AO - 4 yıl +7
A
4 yıl
Binbaşı

Ekonomik daralmada bırakın otomobil çeşidini marketteki ürün sayısı bile azalıyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
4 yıl
Yarbay

Hyundai bayilerinin yönetimi rezalet sürekli çalışan değiştiriyorlar o kadar kalitesiz elemanları var ki satış öncesi ve sonrasında olsun teknik serviste olsun işinden anlayan ve işini severek yapan kimse yok. Herkes "CV için bir müddet burada çalışayım sonra başka markaya geçerim" kafasında. Teknik servisi fuzuli yere parça değişimi yapıyor. Ülkemizde fabrikası olmasa bayiliklerin çoğu kapanırdı bence.



F
4 yıl
Yarbay

Accent blue ve Elantra mutlaka olmalı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
4 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Pekala yandaş patronun distribütörlüğünü yaptığı vw ya da renault veya ford neden azaltmıyor ? Ekonomik daralmaya katılıyorum ama buna bağlı olsa diğer markalar da bu yolu izlerlerdi. Burada başka bir strateji var gibi...




Bu mesajda bahsedilenler: @ayhani
B
4 yıl
Yarbay

eskiden santa fe felan satılırdı onlarda kaldırıldı vergi yüzünden resmen bittik her anlamda bittik bunun bir tık altı zaten somali felan



T
4 yıl
Yarbay

i30'u zaten kendi elleriyle bitirdiler.



A
4 yıl
Yarbay

Çünkü
Accent ve Elentra Kore den geliyor. Kore Gümrük Birliğinde olmadığından pahalıya giriyor. Nasıl rekabet edecek. Getirip vitrindemi sergileyecek. Hyundai artık bu pazarda Avrupa menşei olmayan ürünleri getirmez getirsede çok pahalı abi yaaa Hyundai ye bu para verilirmi diye ağız buran adamlar yüzünden satılmayacağı için getirmek istemez.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AO -- 22 Şubat 2021; 12:23:51 >

H
4 yıl
Yarbay

avrupa gamında bunlara ek i30 ailesi, santa fe, ioniq ve nexo var. Türkiyede iş yapamayacak modeller hepsi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
4 yıl
Yarbay

Marka algısı yeni yeni kırılıyor.
Kimse civic, focus gibi araçlar durunca Hyundai ya elantra ya o paraları vermem diyor.

Fakat Accent i bir şekilde getirirdim. Ülkemizde seviliyor hiç yoktan filolar ve taksiciler alıyordu. Accent gittikten sonra meydan iyice boş kaldı. Sembol yıllardır tek başına cirit atıp duruyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
4 yıl
Yarbay

Adamlarin niyeti i30 dan sonra i20,i10 piyasaya sürmek daha cok kar etmek baksana i20 neydi ne oldu hele i10 söylemiyorum bile yazik günah hemde atmosferik motor alinirmi alinmaz ford alin daha iyi,kar marjlarini yüksek tutuyolar..hyundai bitirdi kendini bu araça para yatiricagima toyota ford alirim daha iyi en azindan motoru güvenilir





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SEHZADE63 -- 22 Şubat 2021; 13:35:46 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
4 yıl
Yarbay

Uzak doğu firmalarının yerli üretim olmayan araçlar ile piyasada satması hiç kolay değil çünkü ticari şartlar aleyhine çalışıyor adamların.
Ben olsam hiç getirmem elin Avrupalısı elini kolunu sallayarak istediği aracı getirirken Uzakdoğulu firmalara katmerli vergi çıkıyor birde nakliye giderleri de yanına Bonus. Bu gün Toyota Corolla ile Honda Civic ile tutunmaya çalışıyor. Mazda Mitsu falan zaten çoktan vazgeçtiler bu pazardan. Böyle giderse diğerleri de yavaş yavaş çekilir yada ürün gamını çok daha fazla daraltır.



S
4 yıl
Yarbay

Accent uzundur yok ama Elantra’nın gitmiş olmasına şaşırdım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

H
4 yıl
Binbaşı

i20 den zaten diğer modellerinin açığını fazlasıyla kapatıyorlar ne kadar ekmek o kadar köfte peynir ekmek gibi giden modele abandılar işte pandemi bahane oldu yoksa dizeli bile sonlandırıp yılların ar-ge sini crdi teknolojisini çöpe atmalarıda bana göre salaklık ancak mecburiyetti ayda ülke çapında 50 tane d ve ya e premium suv satacağıma memur kafasıyla enişte amca dayı telkiniyle i20 yi kaktırım diyorlar işte neyini anlamadınız



M
4 yıl
Yarbay

Tek derdiniz bu olsun hocam



M
4 yıl
Binbaşı

Mart dan sonra yeni Elantra geliyor. Ama fiyat listesinde dez avanatajlı tabiki uzak doğu Türkiye de corolla ve civic de çok satacağı mechul vergisi sorun yurt dışından gelen lerde yukarıda arkadaşlar açıklamış


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
4 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Mhmmd.239

Mart dan sonra yeni Elantra geliyor. Ama fiyat listesinde dez avanatajlı tabiki uzak doğu Türkiye de corolla ve civic de çok satacağı mechul vergisi sorun yurt dışından gelen lerde yukarıda arkadaşlar açıklamış
Elentra yı da sırf tüp takılabilsin biraz taksicilere satalım diye 1.6 düz motorla getirecekler çünkü vizyonları ve beklentileri bu kadar. Hyundai son zamanlarda kafa olarak geri gitmeye başladı. i20 de ben şahsen takır tukur plastik yerine çok daha iyi bir malzeme ile gelir pazarı kapatır diye bekliyordum, adamlar takır tukur plastikle çıkardılar yetmezmiş gibi hala daha 1.4 motoru pazarlamaya çalışıyorlar. Bu motoru satmak içinde 1.0 turbo motorun fiyatını uçuruyorlar anlamak mümkün değil. Bu kafayla çok Hyundai bayisi kapanmaya başlar yakında.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
4 yıl
Yarbay

Hyundai 90 ların başında (Excel modeli) ucuz bir alternatif olarak TR ye girmişti. Ama yıllar içerisinde kalite artışı ile beraber fiyatlar da arttı hele ki İ serilerinden sonra binek modeller ilk serilerde iyi satsa da sonradan avantajlarını kaybettiler. Accent-Getz ekolü bir daha olmaz gibi. Ucuz araba lazım



M
4 yıl
Binbaşı

Aynen hocam 1.6 atmosferik uzun süre kullanılabile güzel bir motor ama devire alternatif olarak ayak uydurmaları lazım isteyen 1.4 turbo gibi alternatif olabilirdi. Hyundai 1.0 turbo da işler ne durumda bilmiyorum ama. Ben 1.6 atmosferik den memnunum LPG li uzun yol kullanıyorum. Ama şehir içi ve 100 km altı kullanım içşn turbolu araçlar müşteriye alternatif olmalı vede paketler seneler gectikçe boşalıyor Hyundai nin sorunu bu bence ucuz ve dolu diye alınıyordu şimdi ise boş ve pahalı riye alınmıyor. Emsallere göre




Bu mesajda bahsedilenler: @AO
P
4 yıl
Yarbay

Yenilenen Accent Blue cidden çok şık görünüyor ya,keşke gelseydi.Sümbüle kaldı ortalık,B sedan açlığı var...