Ekonomik daralmada bırakın otomobil çeşidini marketteki ürün sayısı bile azalıyor. |
Çünkü Accent ve Elentra Kore den geliyor. Kore Gümrük Birliğinde olmadığından pahalıya giriyor. Nasıl rekabet edecek. Getirip vitrindemi sergileyecek. Hyundai artık bu pazar... |
Çünkü Accent ve Elentra Kore den geliyor. Kore Gümrük Birliğinde olmadığından pahalıya giriyor. Nasıl rekabet edecek. Getirip vitrindemi sergileyecek. Hyundai artık bu pazarda Avrupa menşei olmayan ürünleri getirmez getirsede çok pahalı abi yaaa Hyundai ye bu para verilirmi diye ağız buran adamlar yüzünden satılmayacağı için getirmek istemez. |
Ekonomik daralmada bırakın otomobil çeşidini marketteki ürün sayısı bile azalıyor. |
Hyundai bayilerinin yönetimi rezalet sürekli çalışan değiştiriyorlar o kadar kalitesiz elemanları var ki satış öncesi ve sonrasında olsun teknik serviste olsun işinden anlayan ve işini severek yapan kimse yok. Herkes "CV için bir müddet burada çalışayım sonra başka markaya geçerim" kafasında. Teknik servisi fuzuli yere parça değişimi yapıyor. Ülkemizde fabrikası olmasa bayiliklerin çoğu kapanırdı bence. |
Accent blue ve Elantra mutlaka olmalı![]() |
Pekala yandaş patronun distribütörlüğünü yaptığı vw ya da renault veya ford neden azaltmıyor ? Ekonomik daralmaya katılıyorum ama buna bağlı olsa diğer markalar da bu yolu izlerlerdi. Burada başka bir strateji var gibi... |
eskiden santa fe felan satılırdı onlarda kaldırıldı vergi yüzünden resmen bittik her anlamda bittik bunun bir tık altı zaten somali felan |
i30'u zaten kendi elleriyle bitirdiler. |
Çünkü Accent ve Elentra Kore den geliyor. Kore Gümrük Birliğinde olmadığından pahalıya giriyor. Nasıl rekabet edecek. Getirip vitrindemi sergileyecek. Hyundai artık bu pazarda Avrupa menşei olmayan ürünleri getirmez getirsede çok pahalı abi yaaa Hyundai ye bu para verilirmi diye ağız buran adamlar yüzünden satılmayacağı için getirmek istemez. |
avrupa gamında bunlara ek i30 ailesi, santa fe, ioniq ve nexo var. Türkiyede iş yapamayacak modeller hepsi. |
Marka algısı yeni yeni kırılıyor. Kimse civic, focus gibi araçlar durunca Hyundai ya elantra ya o paraları vermem diyor. Fakat Accent i bir şekilde getirirdim. Ülkemizde seviliyor hiç yoktan filolar ve taksiciler alıyordu. Accent gittikten sonra meydan iyice boş kaldı. Sembol yıllardır tek başına cirit atıp duruyor |
Adamlarin niyeti i30 dan sonra i20,i10 piyasaya sürmek daha cok kar etmek baksana i20 neydi ne oldu hele i10 söylemiyorum bile yazik günah hemde atmosferik motor alinirmi alinmaz ford alin daha iyi,kar marjlarini yüksek tutuyolar..hyundai bitirdi kendini bu araça para yatiricagima toyota ford alirim daha iyi en azindan motoru güvenilir |
Uzak doğu firmalarının yerli üretim olmayan araçlar ile piyasada satması hiç kolay değil çünkü ticari şartlar aleyhine çalışıyor adamların. Ben olsam hiç getirmem elin Avrupalısı elini kolunu sallayarak istediği aracı getirirken Uzakdoğulu firmalara katmerli vergi çıkıyor birde nakliye giderleri de yanına Bonus. Bu gün Toyota Corolla ile Honda Civic ile tutunmaya çalışıyor. Mazda Mitsu falan zaten çoktan vazgeçtiler bu pazardan. Böyle giderse diğerleri de yavaş yavaş çekilir yada ürün gamını çok daha fazla daraltır. |
Accent uzundur yok ama Elantra’nın gitmiş olmasına şaşırdım. ![]() |
i20 den zaten diğer modellerinin açığını fazlasıyla kapatıyorlar ne kadar ekmek o kadar köfte peynir ekmek gibi giden modele abandılar işte pandemi bahane oldu yoksa dizeli bile sonlandırıp yılların ar-ge sini crdi teknolojisini çöpe atmalarıda bana göre salaklık ancak mecburiyetti ayda ülke çapında 50 tane d ve ya e premium suv satacağıma memur kafasıyla enişte amca dayı telkiniyle i20 yi kaktırım diyorlar işte neyini anlamadınız |
Tek derdiniz bu olsun hocam ![]() |
Mart dan sonra yeni Elantra geliyor. Ama fiyat listesinde dez avanatajlı tabiki uzak doğu Türkiye de corolla ve civic de çok satacağı mechul vergisi sorun yurt dışından gelen lerde yukarıda arkadaşlar açıklamış |
|
Hyundai 90 ların başında (Excel modeli) ucuz bir alternatif olarak TR ye girmişti. Ama yıllar içerisinde kalite artışı ile beraber fiyatlar da arttı hele ki İ serilerinden sonra binek modeller ilk serilerde iyi satsa da sonradan avantajlarını kaybettiler. Accent-Getz ekolü bir daha olmaz gibi. Ucuz araba lazım |
Aynen hocam 1.6 atmosferik uzun süre kullanılabile güzel bir motor ama devire alternatif olarak ayak uydurmaları lazım isteyen 1.4 turbo gibi alternatif olabilirdi. Hyundai 1.0 turbo da işler ne durumda bilmiyorum ama. Ben 1.6 atmosferik den memnunum LPG li uzun yol kullanıyorum. Ama şehir içi ve 100 km altı kullanım içşn turbolu araçlar müşteriye alternatif olmalı vede paketler seneler gectikçe boşalıyor Hyundai nin sorunu bu bence ucuz ve dolu diye alınıyordu şimdi ise boş ve pahalı riye alınmıyor. Emsallere göre |
Yenilenen Accent Blue cidden çok şık görünüyor ya,keşke gelseydi.Sümbüle kaldı ortalık,B sedan açlığı var... |
< Resime gitmek için tıklayın >
Yenilenen Accent Blue ve Elantra neden sunulmuyor ? BB Sedan ya da "c" sedan sayılan ve popüler Accent Blue satacak bir araç. Filolarda iş yapması kaçınılmaz. CC sedan Elantra bu piyasada mutlaka iş yapabilir. Ancak uzun süredir ürün gamını daraltan bir marka haline geldi. Rakipleri Vw 9, Renault 8, Ford 10 ve kardeş marka kia 8 model satıyor. 3-4 model daha bu piyasa kaldıracaktır.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.