1. sayfa
| Istediğin anda manuele alabilir,vites yükseltir yada düşürebilirsin.Zaten zararlı yada tehlikeli birşey olsa manuele geçmen mümkün olmazdı. | 
| Hareket halinde istediğiniz kadar manuel olarak kontrol edebilirsiniz, zaten çalışma prensibi bu şekildedir. | 
| Istediğin anda manuele alabilir,vites yükseltir yada düşürebilirsin.Zaten zararlı yada tehlikeli birşey olsa manuele geçmen mümkün olmazdı. | 
| 
Dün'den beri otomatik araç nasıl kullanılır videolarını izliyorum. Hareket halinde boş'a almak zararlıdır gibi görüşler var. Durum böyle olunca hareket halinde iken, Manuel vitese geçmenin zararı olur mu emin olamadım.  Malesef bu konuda kaynakda bulamadım. Bilgi için teşekkürler,  | 
            
| Hareket halinde istediğiniz kadar manuel olarak kontrol edebilirsiniz, zaten çalışma prensibi bu şekildedir. | 
  | 
            
 Aracı seyir esnasında N konumuna almayın. Zaten normal şartlarda sürücü şanzımanı seyir esnasında N konumuna alacak bir durumu yoktur. Ayrıca boşta gitmek az yaktırmaz.  | 
            
| 
Esimin arabasi i10 tam otomatik ama manuel moduda var. Surerken istedigim an manuele alabiliyorum. Zaten alinmamasi gerekse vitese kilit koyarlardi kanimca.  Ama hareket halindeyken bosa almak ve gene hareket halindeyken tekrar vitese almak bence zararlidir. Hayirli gunler  | 
            
| 
Tüm, yorum ve cevaplar için teşekkürler,  Özellikle yokuş iniş çıkışlarda, daha kararlı ve kontrol edilebilir sürüş sağlanacağı için manuel vites kolaylık olacak. İyi forumlar, hayırlı geceler.  | 
            
  | 
            
| 
Motor devri-araç hızı uygun olduğu sürece izin verir. Mesela o anki hızda, 3.vitese almak istediniz ama motor devri 7000 olacaksa şanzıman beyni izin vermez. Fakat hız biraz daha düşüp devir uygun değerlere düştüğünde hemen küçültür.  Tabii arabadan arabaya değişiyor biraz tepkiler, ama genel çalışma prensibi bu şekilde. Kullanıcıya hata yapma şansı bırakmıyor yani. Benim de sıkıldıkça yaptığım bir şeydir ayrıca  | 
            
| 
@nacker Anladım üstat, teşekkürler. Sizler gibi bilgili/tecrübeli insanların forumda bulunuyor olması büyük şans.                   | 
            
benim bildiklerimde alınabiliyor. zaten çoğu kişi hangi vites olduğunu bile bilmiyor. mesela sahibinden sitesinde golf için yarı otomatik seçin bir kaç sonuç çıkar. DSG yi herkes tam otomatik sanıyor.                   | 
            
| 
1-2-D-N-R-P şeklinde olan bir şanzıman mı ?  Yoksa D nin sağında +- bulunan bir şanzıman mı ? Yine de fark etmez gerçi sonuçta R veya P gibi değil yani R veya P'de ayağını frenden çektiğin zaman bunlara getiremezsin vitesi zorlamadığın sürece.  | 
            
| Aracınızı satın aldığınızda yanında verilen kullanma kılavuzunu okuma zahmetinde bulunursanız sorularınızın en doğru yanıtlarını orada bulabilirsiniz. | 
  | 
            
                   | 
            
| 
Normalde beyinin otomatik yaptığı şey için, sisteme diyorsunki sen dur bir hele işlem yapma ben yapacağım. Teknik olarak mümkün fakat ben bunu yapmaya cesaret edemedim. Değişim yapacağım zaman mutlaka duruyorum.  | 
            
1. sayfa
        
DSG ve benzeri yarı otomatiklerde çift kavramlarda bu özellik var, you tube da videoları izledim.
Tam otomatik tork konvertörlerde mümkünmüdür.
Rampa aşağı inerken Manuel vitese geçip devri ayarlamak istiyorum. Otomatik vitesin acemisiyim. Yanlış birşey yapmak istemedim.
Araç 6 ileri Corsa E
Bilgi için teşekkürler.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
                        
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >