Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
656
Cevap
96827
Tıklama
5
Öne Çıkarma
Idle Master [ANA KONU] | Zaman Harcamadan Kart Düşürün ve Para Kazanın
Ö
9 yıl
Yarbay
Konu Sahibi




S.S.S

S : Idle Master çalışırken oyuna girebilir miyim?
C : Evet mümkün ama kart düşürme sürenizi uzatacaktır. Oyun oynarken Idle Master'dan çıkmak en mantıklısı.

S : Ban yeme şansım var mı?
C : Hayır. Çünkü Idle Master illegal bir program değildir. Sadece sizi oyunda gibi gösteriyor. Oyundayken de kart düşürmek sizin en doğal hakkınız.

S : Program çalışıyor ama hala kart düşmedi!
C : Sakin ol, Steam'in yeni geri iade sistemi sebebiyle Steam bazı şeyleri değiştirdi. Artık oyundan kart düşürmek için minimum 2 saat oynama süren olmalı. Yani hiç oynamadığın bir oyunu minimum 2.30 saatte bitirebilir.

S : Güvenebilir miyim ki ben buna bilemedim şimdi...
C : Güvenebilirsin. Şöyle ki eğer buraya tıklarsan programın kaynak kodlarını görebilirsin.




Kurulum

  • Buraya tıklayarak sitesinden indir veya
    buraya tıklayarak direkt, siteye gitmeden indir.

  • Dosyayı rar'dan çıkar.



Kullanım

  • Programı aç.
  • Steam'i aç.
  • Yeşil yazının altındaki yazıda bir link var mavi yazıyla. "Sign in" şeklinde. Ona tıkla.
  • Gelen pencereden Steam'e giriş yap. Eğer mail doğrulaması isterse doğrulamanı yap.
  • Buraya kadar. Program otomatik olarak başlayacaktır. Eğer bir kaç ufak ipucu istersen aşağıdaki İpucu talimatlarına bak.



İpucu

  • "Dosya > Ayarlar" yaparak ayarlar sayfasına gelin. "Rölanti Davranışı" kısmından "Fast Mode" seçin. Bu kartlarınızı daha hızlı şekilde düşürmenizi sağlayacaktır.
  • "Dosya > Ayarlar" yaparak ayarlar sayfasına gelin. "Rölanti Sıralaması" kısmından ikinciyi seçin. Bu programın önceliği en pahalı kartları olan oyunlara vermesini sağlayacak.
  • Yukarıdakilerin aynısını yap. Fakat bu sefer ikinciyi değil üçüncüyü seç. Bu programın en fazla kart düşürme hakkı olan oyunlara öncelik vermesini sağlayacak.



Anahtar Kelimeler : Idle, Master, Idle Master, Steam, Card, Kart, Steam Kart, Steam Kart Düşürme



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >

Steam ana konusunda paylaştım, buradan da paylaşayım.

Bir süredir kullandığım ve kart destekli oyunları bulup satın almada işimi çok kolaylaştıran bir script yazdım, kullanmak isteyen olu...
Yoruma Git
Yorumun Devamı John Sheppard - 2 yıl +8
Bir HORT çekelim, üste çıksın.
Yoruma Git
Yorumun Devamı XanthiN - 7 ay +4
Steam inventory helper
Steam economy enhancer

Chrome eklentileri
Yoruma Git
mert_1047 - 4 yıl +3
G
9 yıl
Binbaşı

Hocam steam achievements manager ile de yapılıyor bu.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
O
9 yıl
Binbaşı

R
9 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Sniper Shepard

Hocam steam achievements manager ile de yapılıyor bu.

Birincisi bu kart düşürme, achievement değil. İkincisi VAC ban'i olan oyunlarda %90 ban riski olan bir programdan bahsediyorsunuz...

quote:

Orijinalden alıntı: olishernandez

Ban riski var mıdır?


Dediğim gibi bu programda illegal olan bir şey yok. Hakkınız olanı alıyorsunuz. Şu ana kadar banlanan da yok zaten.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
9 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Remzi Bolton

quote:

Orijinalden alıntı: Sniper Shepard

Hocam steam achievements manager ile de yapılıyor bu.

Birincisi bu kart düşürme, achievement değil. İkincisi VAC ban'i olan oyunlarda %90 ban riski olan bir programdan bahsediyorsunuz...

quote:

Orijinalden alıntı: olishernandez

Ban riski var mıdır?


Dediğim gibi bu programda illegal olan bir şey yok. Hakkınız olanı alıyorsunuz. Şu ana kadar banlanan da yok zaten.

Lakin sistemi değiştirmişler, eskiden bir oyunun tüm kartlarını düşürmesi 45 dk 1 saat arası sürerdi, şuan 2 saat geçtikten sonra düşmeye başlıyor. Nedeni ise Valveın, insanların kart düşürüp oyunu iade etmesini engellemek istemesi. Onuda not düşün isterseniz, uzun sürmesi baabından



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
9 yıl
Yarbay

İdle master vac bana sebep olmaz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

R
9 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Hakimichi-kun


quote:

Orijinalden alıntı: Remzi Bolton

quote:

Orijinalden alıntı: Sniper Shepard

Hocam steam achievements manager ile de yapılıyor bu.

Birincisi bu kart düşürme, achievement değil. İkincisi VAC ban'i olan oyunlarda %90 ban riski olan bir programdan bahsediyorsunuz...

quote:

Orijinalden alıntı: olishernandez

Ban riski var mıdır?


Dediğim gibi bu programda illegal olan bir şey yok. Hakkınız olanı alıyorsunuz. Şu ana kadar banlanan da yok zaten.

Lakin sistemi değiştirmişler, eskiden bir oyunun tüm kartlarını düşürmesi 45 dk 1 saat arası sürerdi, şuan 2 saat geçtikten sonra düşmeye başlıyor. Nedeni ise Valveın, insanların kart düşürüp oyunu iade etmesini engellemek istemesi. Onuda not düşün isterseniz, uzun sürmesi baabından

Konuyu okusaydınız yazdığımı görürdünüz...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
9 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Remzi Bolton

quote:

Orijinalden alıntı: Hakimichi-kun


quote:

Orijinalden alıntı: Remzi Bolton

quote:

Orijinalden alıntı: Sniper Shepard

Hocam steam achievements manager ile de yapılıyor bu.

Birincisi bu kart düşürme, achievement değil. İkincisi VAC ban'i olan oyunlarda %90 ban riski olan bir programdan bahsediyorsunuz...

quote:

Orijinalden alıntı: olishernandez

Ban riski var mıdır?


Dediğim gibi bu programda illegal olan bir şey yok. Hakkınız olanı alıyorsunuz. Şu ana kadar banlanan da yok zaten.

Lakin sistemi değiştirmişler, eskiden bir oyunun tüm kartlarını düşürmesi 45 dk 1 saat arası sürerdi, şuan 2 saat geçtikten sonra düşmeye başlıyor. Nedeni ise Valveın, insanların kart düşürüp oyunu iade etmesini engellemek istemesi. Onuda not düşün isterseniz, uzun sürmesi baabından

Konuyu okusaydınız yazdığımı görürdünüz...

Dikkatsiz okumuşum, gözümden kaçmış, iyi günler dilerim...



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

R
9 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Akbaba24

Hocam sanırım sayfa kapanmış. Sayfaya bağlanılamıyor diyor

Bende giriyor... Manual deneyinhttp://www.steamidlemaster.com/


Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
9 yıl
Yarbay

S.S.S. kısmındaki 3. soru ve cevaba dikkat edin. İlk başta bende 1 saatte kart düşmeyince çalışmıyor bu program diyip silmiştim sonradan farkettim ki 2 saat oynama süresinden sonra düşüyormuş. Malum Valve'in 2 saat süreye kadar oyun iade etme koşulu sebebiyle.

Bu arada söylememe gerek varmı bilmiyorum ama bu programı kullanıp kart düşürmeye başladığınız an, kart düşürdüğünüz oyunları iade etme hakkınızı kaybediyorsunuz. Not düşmek istedim.



J
9 yıl
Yüzbaşı

steam hesabımla programa girmeme rağmen hala bana bağlı değilsin steam hesabınla gir diyor. Kaç kez giriş yaptıysam olmadı ne yapmam lazım?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
9 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: JensenAckles

steam hesabımla programa girmeme rağmen hala bana bağlı değilsin steam hesabınla gir diyor. Kaç kez giriş yaptıysam olmadı ne yapmam lazım?

İlk girişte oluyor öyle. Kapatıp tekrar açıp giriş yapman lazım.



M
9 yıl
Binbaşı

konu icin tesekkurler, oyunu indirmek gerekiyor mu yoksa inmemis oyunlarda da ise yarar mi bu? ayrica konuyu cok kart dusen ucuz oyunlar ile susleyebiliriz





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mike4peace -- 2 Eylül 2015; 12:38:44 >

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
9 yıl
Yüzbaşı

yok ya olmuyor yapamadım hala aynı tekrar giriş yap diyor idle master not connected to steam kısmında x var



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
9 yıl
Yarbay

indirmeden oluyor. gece açık bıraktım 18 kart düşmüş.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mike4peace
M
9 yıl
Binbaşı

cok iyi o zaman yau



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @bahoho
R
9 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: JensenAckles

yok ya olmuyor yapamadım hala aynı tekrar giriş yap diyor idle master not connected to steam kısmında x var

Valla anlamadım senin problemi. Kasayı yan yatır belki olur...

quote:

Orijinalden alıntı: bahoho

indirmeden oluyor. gece açık bıraktım 18 kart düşmüş.


2 saat limiti olmadan önce bi oturumda 100lerce kart düşürüyordu millet...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
9 yıl
Çavuş

G
9 yıl
Onbaşı

SS atabilir misiniz ? Ben de indirdim ama bir şey olmadı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @EightArm v2
E
9 yıl
Çavuş

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EightArm v2 -- 5 Eylül 2015; 23:39:08 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Laboutte