Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
18
Cevap
294
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Bu dengesizler sadece Konyada mı var ?

S Se®can Konu Sahibi
5 yıl (2991 mesaj)
Arkadaşlar örnek fotoğrafdaki arabayı kullanan arkadaşlarda mı sıkıntı var yoksa Konya dakilerde mi çözemedim. Bu ve bu tarz aracı kullanan arkadaşlar, önde minimum 3kişi oturmak şartıyla, şöförün bir elinde sigara/telefon yola bakmadan orta şeritten normalin üzerinde bir hızla ilerleyip benim tamponla kendi arasında 30 40cm boşluk bırakarak resmen bana yapışarak son hız arkamdan geliyorlar. Ne sol şeride geçip hızlanıyor, ne makas atıp önüme geçiyor, ne de arkamda efendi gibi şerit hızına uyarak yoluna bakıyor üçünüde yapmıyor. Hele bazıları kırmızı ışığa 50 metre kala daha da hızlanıyor sanki üzerimden geçecek. Genelde işçi abilerimiz yapıyor bunu sellektör ve diğer muhabbetlere girmiyorum. Sadece ben mi denk geliyorum bu arkadaşlara ?

< Resime gitmek için tıklayın >




S sarı arıza lambası
5 yıl (1792 mesaj)
+ Gaziantep.

Gaziantep'i ve Anteplileri hiç sevmem.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 4 cevap geldi.

H hsn_33
5 yıl (2865 mesaj)
Sadece Konyada değil ülkenin neresine bakarsan bak bunlardan çok fazla var.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


. .Müdür.
5 yıl (574 mesaj)
Gaziantep kadar pislik bir trafik görmedim. Sarı yanar yanmaz herkes mi kornaya asılır. Her şoför bulduğu deliğe giriyor. Zaten trafik ışıkları ayrı bir olay. Yine gece gece sinirlerim bozuldu. O şehirden uzak olmak lazım.




Bu mesajda bahsedilenler: @sarı arıza lambası

S SHIHAD
5 yıl (8135 mesaj)
Konya'nın manyağı meşhurdur hocam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Se®can

S sarı arıza lambası
5 yıl (1792 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: sarı arıza lambası

+ Gaziantep.

Gaziantep'i ve Anteplileri hiç sevmem.

Gaziantep e hastane için gittim. Birine sadece korna çaldım salak bir yerde durduğu için. Kırmızı ışıkta adam arabadan indi. Arabamda aile var bebek var. Hemen kapıları kilitledim. Bu şerefsiz ana avrat Allah söve söve arabaya doğru geldi. Kapıyı açmaya çalıştı. Sonra camlara eliyle vurdu yumrukladı. O gün bu gün antepten de nefret eder, insanını da sevmem. O şerefsiz de Allahından bulmuştur inşallah. O an arabamda ailem olmasa o adamı nasıl bıçaklamak isterdim bilmek istemezsiniz. Şöyle boynundan kesmek isterdim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


G Guest-F95E650A3
5 yıl (1587 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: sarı arıza lambası

+ Gaziantep.

Gaziantep'i ve Anteplileri hiç sevmem.

+1001 konuyla alakalı değilde koskoca şehirde kimsemi çevre yolunu bilmez arkadaş



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C Cihan
5 yıl (5900 mesaj)
Aç bak telefondan
Kimden medet umuyorsun

Salla gitsin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @hhhhh99

Z ZETEC SE
5 yıl (1644 mesaj)
Gaziantepli olarak bende sevmem. O kadar adam bir araya nasıl toplanmış hala anlamıyorum. Düğüne gidersin tak tak tak.
Sıkma dersin gelir tepende sıkar.
Sabah trafiğin orta yerinde arabadan iner kavga etmeye çalışır.
Kaç sene oluyor şu otobuse durakta inip binmeyi öğrenemediler, Bide şöförle tartışır, belki haberlerde gördünüz 3 kuruş için çocuğunun öğrenci kartını kullanır, şöför bişey deyincede şöföre saldırır.
Tavsiyemdir eğerki bi hata yapıp antepe gelirseniz, düztepe, ulaş, yukarıbayır gazikent güneş mahallelerine mecbur kalmadıkça girmeyin. Cinderesi vb. Mahallelere mecbur kalsanızda girmeyin.
Karataş, üniversite, gazimuhtar paşa, kalyon filan sakin sakin dolaşın.
Adres filanda suriyelilere sorun onlar benden iyi biliyorlardır.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @sarı arıza lambası

M Master_Evil
5 yıl (34583 mesaj)
konyada cahil çok, tofaşkçısı var ticarisi var, varoğlu var




A aykut467
5 yıl (771 mesaj)
şehirle ilgili değil hocam
o abiler araç alınırken standart donanım olarak veriliyor her yerde aynı
baz donanımda 2 abi oluyor en dolusunda 3 abi var
az önce istanbulda aynı araç aynı abi kombinasyonu arkamdaydı ordan biliyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B butterfly_effect_53
5 yıl (1387 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: aykut467
...
baz donanımda 2 abi oluyor en dolusunda 3 abi var
...

2 dingilli ve 3 dingilli şaseleri var yani




V VideSupra
5 yıl (1836 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: SHIHAD

Konya'nın manyağı meşhurdur hocam

Aynen öyle.
"Afyonun kaymağı, konyanın manyağı" derler bizim konyalı dayılar.

O tür araçlar hele, ışığa yaklaşırken falan, frene basıp çekerek, aracı zıplatmayı ve zıplamayı pek severler.




S Schneeflocke
5 yıl (3502 mesaj)
Konya'da okuyorum.
İzmitten buraya geldim okul için, şimdi benim yaşadığım bölgede genelde karadenizli, doğulu insanlar var.
Hani öyle pislik olanı elbet çok ama nasıl desem en azından belirli bir kesim yapıyor hani çarşı yani sosyal alanlarda bu fark ortaya pek çıkmıyor.
Buraya geldik iç anadolu hayatımız başladı, aracımda var Allah'a şükür yani trafikle baya iç içe yaşıyorum Konya'da.
Neyse Trafiğe çıkmadan önce evimin önünde drift yapan şahincilerle başladı hayatımız, hergün polisi ara vs. yok arkadaş gelmiyorlar.
Sonra bunu bmw tayfası takip etti, bu şehirde 1.ŞAHİN 2.BMW bunu unutmayın.
Zaten o kadar saçma sapan bir trafiği var ki aklınız durur, bir ışık 70 saniye olur mu ? Şehrin baştan sona değişmesi lazım.
Sanayi tayfası zaten ayrı bir dava ve bunu yapanlar hep sanayi tayfası. Bölüm hocaları anlatıyor adam Konya'lı, Konya'lıdan nefret ediyor biz napalım ?
Dolmuşcusu TEDES denilen yerde 70 ile gitmek sınırı var iken 120 ile kaptırır buna belediye hiçbirşey demez.
Sol'a dönüşlerde Konya'lı bekler mi ? Beklemez.
Uzun bir kuyruk var o dönüşün yapılacağı kuyrugun en başına gelir zorla girer.
Arabanızın g.tüne yapışır sizi rahatsız ederler.
VEEE BU KADAR OLAY VAR TRAFİK POLİSİ ORTADA YOK.
%70 Oy'u veriyorsunuz böyle rahat yaşıyorsun Türkiye iyi düşün.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

X X-Slim
5 yıl (12216 mesaj)
O aracı kullananlarin hepsinin psikolojisi öyle :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H hsngencer
5 yıl (8088 mesaj)
sen ankaraya gel bide arkana bi şahinci yapişsin.adamaın komple tampon u 50 lira zaten.adam marka model ayırt etmeksizin her araça kafa tutuyor.her araçla kavga edebiliyorlar.




G Guest-38F9BBB0B
5 yıl (3475 mesaj)
istanbulda bu aracı kullananlarda sol seritte 25 30 ile gider. anlamsız dangalakca yerlerde durup beklerler...




M mustiki212
5 yıl (1484 mesaj)
Maksat bilgiyi düzeltmek olsun. TEDES belediyenin değil polisin kontrolünde ve hizmetinde...
ikinci olarak. Daha dönüşlerde sırasını bekleyen bir şehir görmedim milletçe alışkanlığımız.




Bu mesajda bahsedilenler: @Schneeflocke

A alkanerkn
5 yıl (408 mesaj)
Ben Trakyalıyım arkadaşlar ve 2003 yılında Konya'da askerlik yapmıştım. Konyalılar kadar askerini seven sahip çıkan bir şehir görmedim.
İnanın buralarda da askerini milletini insanlar çok sever ama hürmet konyanın yanına gelemez.

Ne zaman bir görevle şehir içine veya Konya içerisinde bir yere gitsek hemen oranın esnafı, insanı gelir hal hatır sorardı yiyecek içecek sigara ikram ederdi inanın istisnasız her zaman böyleydi.
Bir kere hiç unutmuyorum 20-30 asker park bahçe işiydi sanırım gittik başladık çalışmaya kumanyamız zaten vardı ama inanın o gün akşama kadar insanlar komutanın yanına gelip gelip pideler etli ekmekler şerbetler getirip durdular. Bir kadıncağız bakla mı bamya mı ne çorbasını kapmış gelmiş bi tencere çok duygulanmıştık herkes ağlamaklı olmuştu.
Böyle konuları yine açalım hatalardan bahsedelim yanlışı eleştirelim ama gözünüzü seveyim genelleyip de aman Konya böyle vay Antep şöyle demeyelim.
Hepimiz haberlerde tvlerde izliyoruz Suriyeliler, filistinliler,Ukraynalılar ne çileler çekiyor vatanından oluyor ölüyor.
Allah (cc) korusun bizim gidecek hiç biryerimiz yok bir bela gelirse bizim du fani dünyada bir tek memleketimiz var huzuru bulabileceğimiz sayın arkadaşlarım
hepinize hürmetler, iyi akşamlar





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alkanerkn -- 1 Haziran 2016; 20:28:50 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.