Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 13 misafir, 2 mobil kullanıcı
33823
Cevap
2785534
Tıklama
60
Öne Çıkarma
Cevap: BMW 3 serisi (G20) (1737. sayfa)
A
3 hafta (38 mesaj)
Onbaşı

Arka fren balatalarını değiştirmem gerek , fakat yetkili servis çok pahalı , İstanbul'da yer önerisi yapabilecek olan var mı ?



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >

M
3 hafta (496 mesaj)
Yüzbaşı

valla ben değiştirmek istiyorum parlak fırçalanmış düz aluminyum yerine m performance trim çok daha güzel duruyor. tek çekincem sök tak sonrası trim sesi vs olur mu çünkü araçtaki sessizlik benimm şuan en çok sevdiğim şey.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Devilmaybad
H
3 hafta (294 mesaj)
Yüzbaşı

Arkadaşlar selamlar, 2023 G20 aracımda 2 gündür CarPlay sorunu yaşıyorum. Bir çok yöntem denedim. Telefonu araçtan sildim, aracın ses açma tuşuna basılı tutup reset attım. Bluetooth bağlanıyor ama CarPlay bir türlü olmuyor. Nette bir kaç şey gördüm onları da denedim ama yine olmadı. 2 gün önce sorunsuz çalışan CarPlay şuan yok ve hatta Bluetooth ta kopuyor bir süre sonra. Konuyla ilgili yardımcı olabilirseniz sevinirim



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.
K
3 hafta (38 mesaj)
Onbaşı

Dostlar bmw prime üyesi olup aracın bir problemi var mı diye yetkili servise götüren var mı? Aracımda su kaçağı var yetkili serviste yaptırmazsam kontrol ücreti alırlar mı prime üyesine



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >

O
3 hafta (7827 mesaj)
Yarbay

G20’m varken başıma gelmedi ama yine de belki faydası olur diye yazayım. Telefona hard reset atmayı deneyebilirsiniz. Ses arttır tuşuna bas bırak, hemen ardından ses azalt tuşuna bas bırak, hemen ardından telefon kapanıp sonra apple logosu gelene kadar kilit tuşuna basılı tut. Umarım faydası olur.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @hawkss
A
3 hafta (931 mesaj)
Yüzbaşı

Sadece telefonun network ayarlarını resetleyip denemediyseniz denenebilir.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @hawkss
L
3 hafta (2283 mesaj)
Yarbay

Çok telefon bağlıysa car play saçmalamaya başlıyor. Aşağıdaki adımları izleyip elzem olmayanları kaldırın. İdeali 2 telefon kalması. Yine mobil cihazlar sayfasında kendi telefonunuz için car play mod kısmını işaretleyin

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ladinkayin -- 5 Haziran 2026; 8:51:50 >

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @hawkss
K
3 hafta (38 mesaj)
Onbaşı

Dostlar bmw prime üyesi olup aracın bir problemi var mı diye yetkili servise götüren var mı? Aracımda su kaçağı var yetkili serviste yaptırmazsam kontrol ücreti alırlar mı prime üyesine



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
3 hafta (2283 mesaj)
Yarbay

Götürmedim ama her ay periyodik kontrol hakkı var prime üyelerinin. Randevu alıp gidin kaçağı söylersiniz garanti devam ediyorsa parçaların ücretsiz değişimini yapıyorlar. Ben bakım zamanı geldiğinde servise götürdüm ücretsiz değiştirdiler sorunlu parçaları.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @kompetan04
M
3 hafta (150 mesaj)
Teğmen

2024 msport araçlarda m performtex olarak geçen alcantara/kumaş bir koltuk var .Bu koltukları kullanan var mı? Taba ya da siyah vs suni deriye göre avantaj ya da dezavantajları nelerdir
< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
3 hafta (1049 mesaj)
Yüzbaşı

Benim de bir sorum olacak; uzunca bir süredir almak için takipteydik ama parayı tamamen ayarladık artık sonunda. Buradan Melih Hocamın arabasıyla ilgileniyorduk başlarda ama bütçe ve mesafe nedeniyle ayarlayamadık.

Hesaplıca bir araç bulduk gibi ama 19 inç jant takılmış olması, kullanım profili açısından bir risk oluşturur mu sizce? Önyargılı bir soru tabii ama modelin namı malum... Sonuçta sadece kullanım keyfi ve kozmetik açıdan da takılabilir tabii ki ilk 2. el araç deneyimi olunca evham yapıyor insan. Garantisi devam eden bir araç sonuçta bir yandan düşününce.

Teşekkürler herkese.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
D
3 hafta (3430 mesaj)
Yarbay

G20’deki sensatec deriler suni olmasına rağmen parlamayan, kırışmayan ve bakım gerektirmeyen, delikli olduğu için de çok yakmayan bir yapıya sahip. Vernesca kullanılan araçlarda parlama ve kırışmayı kısa bir süre içinde yaşarsınız mesela.

M performtex dediğimiz koltuğun ortası kumaş, yanları süet. Ben bayiide incelediğimde kalite hissiyatı bakımından eksik gelmişti, renkli dikişleri falan pek havasına uygun değildi, beğenen elbet vardır.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mahonix
L
3 hafta (1159 mesaj)
Yüzbaşı

Vernesca / luxuryline da kullandım. cok konforluydu. şimdiki aracımda bu konforu arıyorum.

80.000de koltugun yanlarında soyulamalar basladı. 75kg -50kg normal kilolarda insanlarız ama gerçek deri kolay yıpranıyor.




Bu mesajda bahsedilenler: @Devilmaybad
M
3 hafta (85 mesaj)
Çavuş

Merhaba öncelikle inşallah gönlünüze göre bir araç bulursunuz. Bulduğunuz araç msport mu sportline mı? Sportline ise zaten msport süspansiyon yoktur standart süspansiyon ile geliyordur. 19 jantlar ile hayli sert bir sürüş olacaktır. Ayrıca süspansiyon sertliği de 19 jantlara göre uygun değildir diye düşünüyorum. Garanti kapsam durumunu etkileyeceğini düşünmüyorum. Bu arada aracım hala satılık :)



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @tersagun
T
3 hafta (1049 mesaj)
Yüzbaşı

Selamlar Melih Hocam. Sportline. Sertlik konusunda şehiriçi için sıkıntılı olacağına ben de inanıyorum, olmadı bir süre sonra değiştiririz diye düşündüm :-) Fiyat açısından bizim bütçeye biraz daha uygun geliyor kısa vadede işin açıkçası :-)




Bu mesajda bahsedilenler: @MelihOlgun I3GME
F
3 hafta (1776 mesaj)
Binbaşı

Yürüyen aksamda sorun olursa orjinal ebatta jant-lastik olmadığı için garantiden problem çıkartırlar.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @tersagun
H
3 hafta (294 mesaj)
Yüzbaşı

Herkese çok teşekkür ederim. Bugün sabah bağlantıyı yapabildim ama hangi ayar ile düzeldi onu da pek anlamadım :)

< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
3 hafta (210 mesaj)
Teğmen

Fiyat iyi ama Almanya stoğunda bile yok şu anda bildiğim kadarıyla. Stokta varsa hiç düşünmeden sipariş geçin. Bende var, görüntüsü malzeme kalitesi ve işçiliği o kadar muazzam ki gözüm buna alıştı artık parlak olanı görünce çakma karbon fibermiş gibi geliyor





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr.yaman -- 6 Haziran 2026; 2:5:37 >

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Devilmaybad
S
3 hafta (2128 mesaj)
Yüzbaşı

Hocam su rulopak kokudan memnun musunuz?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @hawkss
S
3 hafta (1205 mesaj)
Binbaşı

benim önceki aracımda cam değişti, sigortacım tramere işlemir gözükür dedi. 1 sene geçti kendim kontrol için tramer mesajı attım tramere işlenmemişti. Tramer kayıtsızdı yani. Kasko Axa idi bu arada.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @sryche