| valla ben değiştirmek istiyorum parlak fırçalanmış düz aluminyum yerine m performance trim çok daha güzel duruyor. tek çekincem sök tak sonrası trim sesi vs olur mu çünkü araçtaki sessizlik benimm şuan en çok sevdiğim şey. |
| Arkadaşlar selamlar, 2023 G20 aracımda 2 gündür CarPlay sorunu yaşıyorum. Bir çok yöntem denedim. Telefonu araçtan sildim, aracın ses açma tuşuna basılı tutup reset attım. Bluetooth bağlanıyor ama CarPlay bir türlü olmuyor. Nette bir kaç şey gördüm onları da denedim ama yine olmadı. 2 gün önce sorunsuz çalışan CarPlay şuan yok ve hatta Bluetooth ta kopuyor bir süre sonra. Konuyla ilgili yardımcı olabilirseniz sevinirim |
| Dostlar bmw prime üyesi olup aracın bir problemi var mı diye yetkili servise götüren var mı? Aracımda su kaçağı var yetkili serviste yaptırmazsam kontrol ücreti alırlar mı prime üyesine |
| G20’m varken başıma gelmedi ama yine de belki faydası olur diye yazayım. Telefona hard reset atmayı deneyebilirsiniz. Ses arttır tuşuna bas bırak, hemen ardından ses azalt tuşuna bas bırak, hemen ardından telefon kapanıp sonra apple logosu gelene kadar kilit tuşuna basılı tut. Umarım faydası olur. |
| Sadece telefonun network ayarlarını resetleyip denemediyseniz denenebilir. |
|
Çok telefon bağlıysa car play saçmalamaya başlıyor. Aşağıdaki adımları izleyip elzem olmayanları kaldırın. İdeali 2 telefon kalması. Yine mobil cihazlar sayfasında kendi telefonunuz için car play mod kısmını işaretleyin < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
| Dostlar bmw prime üyesi olup aracın bir problemi var mı diye yetkili servise götüren var mı? Aracımda su kaçağı var yetkili serviste yaptırmazsam kontrol ücreti alırlar mı prime üyesine |
| Götürmedim ama her ay periyodik kontrol hakkı var prime üyelerinin. Randevu alıp gidin kaçağı söylersiniz garanti devam ediyorsa parçaların ücretsiz değişimini yapıyorlar. Ben bakım zamanı geldiğinde servise götürdüm ücretsiz değiştirdiler sorunlu parçaları. |
|
2024 msport araçlarda m performtex olarak geçen alcantara/kumaş bir koltuk var .Bu koltukları kullanan var mı? Taba ya da siyah vs suni deriye göre avantaj ya da dezavantajları nelerdir < Resime gitmek için tıklayın > |
|
Benim de bir sorum olacak; uzunca bir süredir almak için takipteydik ama parayı tamamen ayarladık artık sonunda. Buradan Melih Hocamın arabasıyla ilgileniyorduk başlarda ama bütçe ve mesafe nedeniyle ayarlayamadık. Hesaplıca bir araç bulduk gibi ama 19 inç jant takılmış olması, kullanım profili açısından bir risk oluşturur mu sizce? Önyargılı bir soru tabii ama modelin namı malum... Sonuçta sadece kullanım keyfi ve kozmetik açıdan da takılabilir tabii ki ilk 2. el araç deneyimi olunca evham yapıyor insan. Garantisi devam eden bir araç sonuçta bir yandan düşününce. Teşekkürler herkese. |
|
G20’deki sensatec deriler suni olmasına rağmen parlamayan, kırışmayan ve bakım gerektirmeyen, delikli olduğu için de çok yakmayan bir yapıya sahip. Vernesca kullanılan araçlarda parlama ve kırışmayı kısa bir süre içinde yaşarsınız mesela. M performtex dediğimiz koltuğun ortası kumaş, yanları süet. Ben bayiide incelediğimde kalite hissiyatı bakımından eksik gelmişti, renkli dikişleri falan pek havasına uygun değildi, beğenen elbet vardır. |
|
Vernesca / luxuryline da kullandım. cok konforluydu. şimdiki aracımda bu konforu arıyorum. 80.000de koltugun yanlarında soyulamalar basladı. 75kg -50kg normal kilolarda insanlarız ama gerçek deri kolay yıpranıyor. |
| Merhaba öncelikle inşallah gönlünüze göre bir araç bulursunuz. Bulduğunuz araç msport mu sportline mı? Sportline ise zaten msport süspansiyon yoktur standart süspansiyon ile geliyordur. 19 jantlar ile hayli sert bir sürüş olacaktır. Ayrıca süspansiyon sertliği de 19 jantlara göre uygun değildir diye düşünüyorum. Garanti kapsam durumunu etkileyeceğini düşünmüyorum. Bu arada aracım hala satılık :) |
| Selamlar Melih Hocam. Sportline. Sertlik konusunda şehiriçi için sıkıntılı olacağına ben de inanıyorum, olmadı bir süre sonra değiştiririz diye düşündüm :-) Fiyat açısından bizim bütçeye biraz daha uygun geliyor kısa vadede işin açıkçası :-) |
| Yürüyen aksamda sorun olursa orjinal ebatta jant-lastik olmadığı için garantiden problem çıkartırlar. |
|
Herkese çok teşekkür ederim. Bugün sabah bağlantıyı yapabildim ama hangi ayar ile düzeldi onu da pek anlamadım :) < Resime gitmek için tıklayın > |
| Fiyat iyi ama Almanya stoğunda bile yok şu anda bildiğim kadarıyla. Stokta varsa hiç düşünmeden sipariş geçin. Bende var, görüntüsü malzeme kalitesi ve işçiliği o kadar muazzam ki gözüm buna alıştı artık parlak olanı görünce çakma karbon fibermiş gibi geliyor |
| Hocam su rulopak kokudan memnun musunuz? |
| benim önceki aracımda cam değişti, sigortacım tramere işlemir gözükür dedi. 1 sene geçti kendim kontrol için tramer mesajı attım tramere işlenmemişti. Tramer kayıtsızdı yani. Kasko Axa idi bu arada. |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >