Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 kayıtlı üye, 8 misafir, 1 mobil kullanıcı
33829
Cevap
2785697
Tıklama
60
Öne Çıkarma
Cevap: BMW 3 serisi (G20) (1737. sayfa)
R
geçen ay (1813 mesaj)
Binbaşı

Bu ekstra pahalılık için bir şey yapabilir miyim ? Genel merkez vb duruma el atıyor mu göz göre göre kazıklanmak istemem



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @MelihOlgun I3GME
W
geçen ay (14976 mesaj)
Moderatör

YT Music problemi bende de var maalesef.

Apple Music kullanırken de daha ilginç bir şey yaşıyorum. Şarkı ortalara doğru geldiği zaman çalmaya devam ederken arkadan tekrar baştan başlatıp kendi kendine remix yapar gibi iki şarkı birden çalıyor. Bu aralar keyifle müzik dinleyemiyorum asla.

Birde bazı yerlerde Carplay bağlantı kopması problemi yaşıyorum. Büyükçekmece tarafında 1-2 yerde, Haramidere Torium tarafında E5'de ve farklı 2-3 yerde daha oluyor. Ekran kararıyor sonra da Carplay bağlantısı kopuyor. Sadece bazı yerlerde oluyor gariptir ki.



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
geçen ay (2283 mesaj)
Yarbay

Kışlıkları takarken para isteyecekler ama 😊



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mr.big
F
geçen ay (1776 mesaj)
Binbaşı

Bu yağ BMW Group orjinal yağı, bundan dolayı zaten fiyat çok fark ediyor fakat size de hiç iskonto uygulamamışlar, keşke en azından Prime indirimi kullansaydınız, standart bakım liste fiyatlarına baktım Bursa Teknik Oto en pahalılarından birisi.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 4 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @redand
T
geçen ay (9598 mesaj)
Yarbay

Nerden baktınız bakım fiyatlarına , hangisi daha uygun



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @FthGTI
F
geçen ay (1776 mesaj)
Binbaşı

Bmw uygulamasına girin, orada servis randevu kısmına girin, istediğiniz servisi seçin orada işlemler kısmında açıklamasız tek rakam var, o standart yağ bakım fiyatı diye biliyorum.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @texmo
F
geçen ay (513 mesaj)
Yüzbaşı

Merhabalar,

Orjinal ekipman lastik modellerini gösteren bi sayfa vardı. Bmw'nin sayfasında olması lazımdı. Bulamıyorum. Bilen var mı acaba?,


Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 * 225/45R18 95Y XL FP için OE diyor. Üzerinde şuan 225/50/17
f1 asymetric 3 var. 18'e geçmeyi düşünüyorum.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fatal_Blow -- 26 Mayıs 2026; 12:34:10 >

A
geçen ay (38 mesaj)
Onbaşı

Arka fren balatalarınu değiştiren var mı ? Varsa fiyatı nedir



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 4 cevap geldi.
F
geçen ay (513 mesaj)
Yüzbaşı

İstanbulda topluca dışarda değiştirsek nasıl olur. Fiyatlar çok yüksek. Orjinal ürün bulup dışarda değişme maliyeti ile otomol arasında fiyat farkı varsa değer belki.




Bu mesajda bahsedilenler: @AH461
A
geçen ay (38 mesaj)
Onbaşı

Teşekkür ederim yetkili servis mi bu ? Bir de ben aracı alalı henüz bir hafta oluyor sesli komut bende çalışmıyor bunun için bir ayar gerekli mi ?



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sryche
S
geçen ay (289 mesaj)
Yüzbaşı

Evet yetkili servis, Otomol Ataşehirde değiştirdim, borusan, gül-al bir tık daha pahalıydı, onlarda yanlış hatırlamıyorsam 11-13 civarı balata + ikaz fişi.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @AH461
A
geçen ay (38 mesaj)
Onbaşı

Teşekkürler



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @sryche
S
geçen ay (2389 mesaj)
Binbaşı

2 ay önce sanayide 3 bin TL ye değiştirdiler balatalar TRW marka



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @AH461
R
geçen ay (1813 mesaj)
Binbaşı

Prime olduğumu söyledim aslında yapmamışlar mı



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @FthGTI
M
geçen ay (10406 mesaj)
Yarbay

Umarım olmaz hocam :)
iyi bayramlar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ladinkayin
O
geçen ay (10 mesaj)
Er

Google haritaları gösterge panelinde yakınlaşmış şekilde göremiyordum, kendi navigasyonunu görmeme rağmen. 1-2 sayfa önce yazılanları denerken farkettim, konsol ekranında google harita açıkken gösterge panelinde çok zoom-out yapmış şekilde gösteriyor. Konsol ekranında müzik vb ekran açınca gösterge panelinde Google haritaları hemen zoom-in yapıyor.



O
geçen ay (10 mesaj)
Er

Aracı genelde kartla kullanıyorum fakat profilimi yüklemek için kare kod gösteriyor, onu telefonda taratıp telefondaki my BMW uygulamadına yönlendirmesini bekliyorum. Araç hareket halinde olunca da durmanı istiyor. Kartı telefon gözüne koyunca otomatik profil yüklenebiliyor mu?
Ayrıca kart ile kapıyı açınca bagajı ayak hareketi ile çalıştıramadım, anahtarla çok güzel çalışıyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
geçen ay (1776 mesaj)
Binbaşı

Castrol üretimi olan BMW Group kullanmışlar sanırım



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @redand
F
geçen ay (1776 mesaj)
Binbaşı

Tüketim çok iyi, ortalama hızınız kaçtı?



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ozzo87
S
geçen ay (363 mesaj)
Yüzbaşı

Lastikleriniz nedir? Rft mi yoksa normal mi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ozzo87