|
YT Music problemi bende de var maalesef. Apple Music kullanırken de daha ilginç bir şey yaşıyorum. Şarkı ortalara doğru geldiği zaman çalmaya devam ederken arkadan tekrar baştan başlatıp kendi kendine remix yapar gibi iki şarkı birden çalıyor. Bu aralar keyifle müzik dinleyemiyorum asla. Birde bazı yerlerde Carplay bağlantı kopması problemi yaşıyorum. Büyükçekmece tarafında 1-2 yerde, Haramidere Torium tarafında E5'de ve farklı 2-3 yerde daha oluyor. Ekran kararıyor sonra da Carplay bağlantısı kopuyor. Sadece bazı yerlerde oluyor gariptir ki. |
| Kışlıkları takarken para isteyecekler ama 😊 |
| Bu yağ BMW Group orjinal yağı, bundan dolayı zaten fiyat çok fark ediyor fakat size de hiç iskonto uygulamamışlar, keşke en azından Prime indirimi kullansaydınız, standart bakım liste fiyatlarına baktım Bursa Teknik Oto en pahalılarından birisi. |
| Nerden baktınız bakım fiyatlarına , hangisi daha uygun |
| Bmw uygulamasına girin, orada servis randevu kısmına girin, istediğiniz servisi seçin orada işlemler kısmında açıklamasız tek rakam var, o standart yağ bakım fiyatı diye biliyorum. |
|
Merhabalar, Orjinal ekipman lastik modellerini gösteren bi sayfa vardı. Bmw'nin sayfasında olması lazımdı. Bulamıyorum. Bilen var mı acaba?, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 * 225/45R18 95Y XL FP için OE diyor. Üzerinde şuan 225/50/17 f1 asymetric 3 var. 18'e geçmeyi düşünüyorum. |
| Arka fren balatalarınu değiştiren var mı ? Varsa fiyatı nedir |
| İstanbulda topluca dışarda değiştirsek nasıl olur. Fiyatlar çok yüksek. Orjinal ürün bulup dışarda değişme maliyeti ile otomol arasında fiyat farkı varsa değer belki. |
| Teşekkür ederim yetkili servis mi bu ? Bir de ben aracı alalı henüz bir hafta oluyor sesli komut bende çalışmıyor bunun için bir ayar gerekli mi ? |
| Evet yetkili servis, Otomol Ataşehirde değiştirdim, borusan, gül-al bir tık daha pahalıydı, onlarda yanlış hatırlamıyorsam 11-13 civarı balata + ikaz fişi. |
| 2 ay önce sanayide 3 bin TL ye değiştirdiler balatalar TRW marka |
| Prime olduğumu söyledim aslında yapmamışlar mı |
|
Umarım olmaz hocam :) iyi bayramlar |
| Google haritaları gösterge panelinde yakınlaşmış şekilde göremiyordum, kendi navigasyonunu görmeme rağmen. 1-2 sayfa önce yazılanları denerken farkettim, konsol ekranında google harita açıkken gösterge panelinde çok zoom-out yapmış şekilde gösteriyor. Konsol ekranında müzik vb ekran açınca gösterge panelinde Google haritaları hemen zoom-in yapıyor. |
|
Aracı genelde kartla kullanıyorum fakat profilimi yüklemek için kare kod gösteriyor, onu telefonda taratıp telefondaki my BMW uygulamadına yönlendirmesini bekliyorum. Araç hareket halinde olunca da durmanı istiyor. Kartı telefon gözüne koyunca otomatik profil yüklenebiliyor mu? Ayrıca kart ile kapıyı açınca bagajı ayak hareketi ile çalıştıramadım, anahtarla çok güzel çalışıyor. |
| Castrol üretimi olan BMW Group kullanmışlar sanırım |
| Tüketim çok iyi, ortalama hızınız kaçtı? |
| Lastikleriniz nedir? Rft mi yoksa normal mi? |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @MelihOlgun I3GME