| bu duruma neden bu kadar takılıyorsunuz ki zaten tüm işlemler serviste yapılmış neden yapıldığı ne yapıldığı yazıyor, tramere işlense ne olur işlenmese ne olur. |
| Aynen öyle, ben de servisten cam değişimi için haber bekliyorum. Sonrasında tramere işlense dahi büyük ihtimalle cam değişimi yazacak ve rakam gözükmeyecek. Gözükse bile çokta önemli değil, satarken cam değişimi yüzünden aracın değerinin düşeceğini de düşünmediğim gibi böyle düşünen birisine de aracı satmam zaten. Bu zihniyetteki birisi gitsin kendisine göre araç baksın. |
| Merhaba, 2024 model LCI1 aracı olup iç karbon döşemeye sahip bir aracın son 7 hane VIN numarasına ihtiyacım var parça sordurmak için, yardımcı olabilicek var mıdır? |
|
Buradan bakabilirsiniz. Farklı konfigürasyonlar için parça numaraları mevcut. Carbon Fibre opsiyonu için olanlara bakabilirsiniz. Decor trims, centre console Diagram for BMW 3 Series G20 Sedan LCI 320i 1.6 (2024) Catalog | RealOEM.com Mounting parts, I-panel, top Diagram for BMW 3 Series G20 Sedan LCI 320i 1.6 (2024) Catalog | RealOEM.com Aksesuar ve retrofitler sayfasında da ayrıca M Performance aksesuar paketleri için numaralar mevcut. MPP interior trim Diagram for BMW 3 Series G20 Sedan LCI 320i 1.6 (2024) Catalog | RealOEM.com En baştan başlayarak araç bilgileriyle kendiniz de bakabilirsiniz. RealOEM.com - Select Your BMW Model |
| M Performance trim setinin tamamı için KDV dahil 1030€ teklif aldım bugün servisten. Aklıma yatmadı değil aslında parlak olanların yansıması olur diye tahmin ediyorum. |
| Sanki uzaktan erişimle yapıyorlar gibi. Bugün otoparktan çıkarken ben de farkettim. Yarım tur sağa çevirdiğimde saat tam 9 yönünde çok hafif sürtünme sesi gibi bir ses gelmeye başladı. Gerçi arabayı ilk aldığımda 2023 yılıydı, daha bismillah arabaya bindim ilk haftasında aynı ses gelmişti, servisten randevu istediğimde 1-2 hafta sonrasına gün vermişler gidene kadar ses kesilmişti. 45k oldu yine aynı ses gelmeye başladı, haftaya cam değişimi için götürdüğümde baktıracağım. Umarım basit bir şekilde çözülür 🙏 |
| Uzaktan erişimle nasıl yapıyorlar hocam anlamadım |
| Üst üste herkesin aynı zamanda olmaya başlayınca esprisine dedim uzaktan bozuyorlar manasında 🙂 |
| hocam hangi servisten aldınız fiyat ben sorduğumda artık üretilmiyor dediler bana :( |
|
Eğer cam da noktasal çatlak bile olsa eğer TUV TÜRK muayenede saptanır ve hafif kusur olarak işlenirse kasko firması ilk olarak araç muayene formunu görmek istiyor. Eğer muayene de gözükürse ücretsiz cam değişimini onaylamıyor. Yani özetle aracın muayene zamanı gelmeden kırık, çatlak vs kaskodan ücretsiz değiştirmenizi öneririm. Çok zorluk çıkartıyorlar bilginiz olsun. |
| Tüm cevaplar için teşekkürler arkadaşlar, tramer noktasında bende size katılıyorum camdan dolayı takıntı yapacak aracı almasın. Kasko dosya açtı onay gelince değiştireceğim tabikide sürekli uzun yola gittiğim için cam değişince güneşi kıran kaliteli şeffaf film çektiririm.Geçen yılda audi aracıma dolu vurmuştu onu da göçüksüz halletmiştik her araçta bir nazarlık oluyor sağlık olsun herkese kazasız güvenli sürüşler dilerim 🧿 |
| Kosifler Bostancı, yedek parça biriminden VIN ile sorgulanıyor. |
| ben de onlara sordum 2 hafta önce artık üretilmiyor dediler. sizin aracın model yılı neydi hocam ? |
|
Kısa bir anım geldi aklıma, eski aracımı(2013 model ) satarken tampon boyanması dolayısı ile 20bin tl lik tramer kaydı vardı, alıcı OOOOOOOO YİRMİ BİİİİİİN gibi bir tepki verdi telefonda, almaktan vaz geçti vebalı gibi muamele etti, ben de dedim ki : plastik aksam boyanması bu neden bu kadar dert ettin? adam başladı pazarlık yapmaya, Ben de bu araba sana gelmez abi plastik tamponda boya var dedim, adam fiyat indirirsen alırım dedi. Fiyatım son ,( tramer ilanda da yazıyor bu arada ) ama bu araç sana gelmez tamponda boya var deyip adama satmadım. Aynı fiyata başka biri aldı gitti. Camı bile dert edecek adamlara da aynı muameleyi yaparız sorun yok :) kasko bu günler için var. |
|
Bu kesin bilgiyse iyi. Benim aracımda (henüz geçemedim BMW'ye) bir kaç aydır ufak bir ön cam çatlağı var. Daha dün de muayeneden geçtim. 2 sene önce hafif kusurlu araç bu sefer nasıl olduysa "kusursuz" geçti. Camı değiştirmek üzereydim tam, direkten dönmüşüm bu durumda. |
|
Gençler , şöför koltuğunda inip binerken sürtünme kaynaklı böyle bir açılma oluştu. Servis kayıt açtı ama Almanya garanti kapsamında değil demiş. Mecburen ben yaptıracağım. Başına gelen var mıdır? İzmir de Otomol servis Ercüment döşeme diye bir yer önerdi. Onlar da tamir gerektiğinde oraya yolluyorlarmış araçları. Önerisi olan var mıdır? < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
| 2024 hocam, teklif formu elimde eve geçince iletebilirim isterseniz. Az para da değil halen değiştirip değiştirmemek arasında gidip geliyorum. |
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @mr.big