Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 kayıtlı üye, 8 misafir, 1 mobil kullanıcı
33829
Cevap
2785700
Tıklama
60
Öne Çıkarma
Cevap: BMW 3 serisi (G20) (1747. sayfa)
T
dün (1049 mesaj)
Yüzbaşı

Çok güzel araba Melih Hocam, güle güle kullanın



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MelihOlgun I3GME
M
dün (85 mesaj)
Çavuş

Teşekkür ederim daha iyileri sizin olsun.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @tersagun
W
22 sa. (25 mesaj)
Onbaşı

Sizce 995m shadow mu yoksa 791m shadow jantlar mı daha çok tutuluyor?



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
S
15 sa. (1205 mesaj)
Binbaşı

995m shadow çok daha güzel bence. Hatta bu jantın bicolour olanları da çok güzel. Elde shadow varsa cnc ile bicolour bile yapılabilir yükselti kısımları silinerek.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Wakson
A
15 sa. (931 mesaj)
Yüzbaşı

Vites kolu sök tak şeklinde, araca tanıtılması gerekmiyor. Ben kendim monte etmiştim.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Huddleston
A
15 sa. (931 mesaj)
Yüzbaşı

İkisini de ciddi sayıda kullanıcı deneyimledi. Biri diğerinden belirgin iyi denebilecek bir fark yok. Sadece remaps’in ayarlarla oynamak farklı setuplar denemek istiyorsanız bunları kendiniz düzenleyebilmeniz için bir mobil uygulaması var artı olarak.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mdcagil
B
15 sa. (468 mesaj)
Yüzbaşı

Hayırlı olsun güzel günlerde kullanın. Kaçtan ilandaydı peki araç hocam?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MelihOlgun I3GME
M
14 sa. (223 mesaj)
Teğmen

Uygulama da güzelmiş o zaman. Siz kullanıyor musunuz herhangi birini



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Alfa156
A
14 sa. (931 mesaj)
Yüzbaşı

Bende 280 HP Rsa ve V1 Şanzıman yazılımı var. Ben yaptırdığımda mobil uygulama olmadığından bana yakın olan Rsa’da yaptırmıştım. Gayet memnunum, aracın kaderi değişiyor ve bambaşka bir araç oluyor.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mdcagil
M
14 sa. (1007 mesaj)
Binbaşı

Hayırlı olsun lci1 mi 2 mi? Harman kardon var mı araçta?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MelihOlgun I3GME
E
13 sa. (14505 mesaj)
Moderatör

Hocam yazılım için model sınırlaması var mı? Son durum nedir şu an?




Bu mesajda bahsedilenler: @Alfa156
M
13 sa. (223 mesaj)
Teğmen

Ben 791 i daha çok beğeniyorum. 995 çok karışık kuruşu geliyor. Özellikle M kalıver ve disk varsa 791 daha sade ve kaliperleri gösterdiği için daha çok hoşuma gidiyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Wakson
M
12 sa. (496 mesaj)
Yüzbaşı

eski vites topuzlu orta konsoldan ben de taktırmayı düşünüyorum ama araç sıfır garantisi var bu işlem garantiyi bozar diye korkuyorum. acaba yetkili servisten parasıyla alıp onlara taktırsak yaparlar mı ?




Bu mesajda bahsedilenler: @Alfa156
A
10 sa. (1614 mesaj)
Binbaşı

Kesinlikle. Jantın altı boşsa 995 ile jant odaklı bir görüntü elde edilebilir. Ancak M kaliper ve diskleri göstermek için 791 ve 898 gibi jantlar daha uygun.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @mdcagil
Q
10 sa. (782 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Saylam06

Merhaba. Borusan gibi kurumsal firmalarda %10 prime indirimi otomatik iniyor. Servis danışmanları konusunu bile açmıyor. Söyleyip geçiyor prime indiriminiz var şu kadar diye. Ben sizin dediğiniz gibi olacağını düşünmüyorum.
Bana 2025 bakımda fiyatı söyleyecekken hatta fatura kesilmişti. Prime indirimi yaptıldı mı dedim. Çaktırmadan muhasebeyi arayıp faturayı iptal ettirip indirim görünecek şekilde kalem olarak yansıttılar.

Not bakımdan önce başlatmıştım belki yeni olduğu için sistem otomatik görmemiş de olabilir





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qbbq007 -- 25 Haziran 2026; 13:26:54 >

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Saylam06
M
8 sa. (223 mesaj)
Teğmen

Remaps ı arayıp sordum. stage 1 280 hp. Uygulamalı sürüm istersek 250-280. İstediğinize geçersiniz dediler. Fiyat +400 euro. Şanzıman yazılımını da 300 hp üzerinde öneriyoruz o yüzden Stage 1 de yapmıyoruz dediler.
Remaps de yılların tecrübeli firması olduğu için şanzıman yazılımı yapmıyoruz demeleri kafamı karıştırdı açıkcası. Diğer tarafta standart V1 şanzıman yazılımı var stage1 de.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Alfa156
F
6 sa. (2203 mesaj)
Binbaşı

Hayırlı olsun hocam. Sizde lci2 vardı sanki önceden değil mi? Yeni satıp tekrar aldınız diye aklımda kalmış. Özel değilse M sport’a geçiş için miydi?



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MelihOlgun I3GME
A
5 sa. (1614 mesaj)
Binbaşı

v1 dedikleri fabrikadan da 2TB kodlu opsiyon olarak alınabilen spor şanzıman yazılımı. Yani bu şanzıman için üretici tarafından yapılmış bir kalibrasyon, riskli olmaz. Firmaların genelde v2 olarak tabir ettikleri ise 8hp51 kodlu şanzımana sahip olan M340i'lerin yazılımı. v1 için 2TB kodu opsiyon ağacına eklenip daha basit bir şekilde kodlama yapılırken v2 için M340i parametreleriyle hesaplama yapılıp şanzıman yazılımı şanzıman beynine flaşlanıyor. v3 gibi isimlerle yapılanlar ise custom işler oluyor. ID8 261+ kodlamayla ilgili bir kılavuz paylaşmıştım vaktim olursa bunun için de hazırlayabilirim.

Aynı şanzımanın M340i'de de kullanılıyor oluşu orijinal kalibrasyonun yüklenmesi açısından bir şans oluyor. Örneğin bu şanzımanın Alpina modelleriyle de bir ortak kullanımı olsaydı Alpina versiyonunu flaşlayarak kadranda vites sayısını görme (D1, D2, ... eski VAG usulü) gibi özelliklere de ücretsiz bir şekilde erişebilirdik. Ancak Alpina arabaları daha yüksek tier'daki şanzımanları kullanıyor. O nedenle bu özellik 8hp51 şanzıman için ancak xHP gibi custom yazılımlar ile mümkün oluyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azengin -- 25 Haziran 2026; 18:50:25 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mdcagil
T
4 sa. (5911 mesaj)
Yarbay

Yakın tarihte bayilerden fiyat alan oldu mu arkadaşlar



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >

D
2 sa. (210 mesaj)
Teğmen

Bahsettiğiniz kılavuzu paylaşabilirseniz çok sevinirim hocam 🙏🏽



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @azengin