| Teşekkür ederim daha iyileri sizin olsun. |
| Sizce 995m shadow mu yoksa 791m shadow jantlar mı daha çok tutuluyor? |
| 995m shadow çok daha güzel bence. Hatta bu jantın bicolour olanları da çok güzel. Elde shadow varsa cnc ile bicolour bile yapılabilir yükselti kısımları silinerek. |
| Vites kolu sök tak şeklinde, araca tanıtılması gerekmiyor. Ben kendim monte etmiştim. |
| İkisini de ciddi sayıda kullanıcı deneyimledi. Biri diğerinden belirgin iyi denebilecek bir fark yok. Sadece remaps’in ayarlarla oynamak farklı setuplar denemek istiyorsanız bunları kendiniz düzenleyebilmeniz için bir mobil uygulaması var artı olarak. |
| Hayırlı olsun güzel günlerde kullanın. Kaçtan ilandaydı peki araç hocam? |
| Uygulama da güzelmiş o zaman. Siz kullanıyor musunuz herhangi birini |
| Bende 280 HP Rsa ve V1 Şanzıman yazılımı var. Ben yaptırdığımda mobil uygulama olmadığından bana yakın olan Rsa’da yaptırmıştım. Gayet memnunum, aracın kaderi değişiyor ve bambaşka bir araç oluyor. |
| Hayırlı olsun lci1 mi 2 mi? Harman kardon var mı araçta? |
| Hocam yazılım için model sınırlaması var mı? Son durum nedir şu an? |
| Ben 791 i daha çok beğeniyorum. 995 çok karışık kuruşu geliyor. Özellikle M kalıver ve disk varsa 791 daha sade ve kaliperleri gösterdiği için daha çok hoşuma gidiyor |
| eski vites topuzlu orta konsoldan ben de taktırmayı düşünüyorum ama araç sıfır garantisi var bu işlem garantiyi bozar diye korkuyorum. acaba yetkili servisten parasıyla alıp onlara taktırsak yaparlar mı ? |
| Kesinlikle. Jantın altı boşsa 995 ile jant odaklı bir görüntü elde edilebilir. Ancak M kaliper ve diskleri göstermek için 791 ve 898 gibi jantlar daha uygun. |
Not bakımdan önce başlatmıştım belki yeni olduğu için sistem otomatik görmemiş de olabilir |
|
Remaps ı arayıp sordum. stage 1 280 hp. Uygulamalı sürüm istersek 250-280. İstediğinize geçersiniz dediler. Fiyat +400 euro. Şanzıman yazılımını da 300 hp üzerinde öneriyoruz o yüzden Stage 1 de yapmıyoruz dediler. Remaps de yılların tecrübeli firması olduğu için şanzıman yazılımı yapmıyoruz demeleri kafamı karıştırdı açıkcası. Diğer tarafta standart V1 şanzıman yazılımı var stage1 de. |
| Hayırlı olsun hocam. Sizde lci2 vardı sanki önceden değil mi? Yeni satıp tekrar aldınız diye aklımda kalmış. Özel değilse M sport’a geçiş için miydi? |
|
v1 dedikleri fabrikadan da 2TB kodlu opsiyon olarak alınabilen spor şanzıman yazılımı. Yani bu şanzıman için üretici tarafından yapılmış bir kalibrasyon, riskli olmaz. Firmaların genelde v2 olarak tabir ettikleri ise 8hp51 kodlu şanzımana sahip olan M340i'lerin yazılımı. v1 için 2TB kodu opsiyon ağacına eklenip daha basit bir şekilde kodlama yapılırken v2 için M340i parametreleriyle hesaplama yapılıp şanzıman yazılımı şanzıman beynine flaşlanıyor. v3 gibi isimlerle yapılanlar ise custom işler oluyor. ID8 261+ kodlamayla ilgili bir kılavuz paylaşmıştım vaktim olursa bunun için de hazırlayabilirim. Aynı şanzımanın M340i'de de kullanılıyor oluşu orijinal kalibrasyonun yüklenmesi açısından bir şans oluyor. Örneğin bu şanzımanın Alpina modelleriyle de bir ortak kullanımı olsaydı Alpina versiyonunu flaşlayarak kadranda vites sayısını görme (D1, D2, ... eski VAG usulü) gibi özelliklere de ücretsiz bir şekilde erişebilirdik. Ancak Alpina arabaları daha yüksek tier'daki şanzımanları kullanıyor. O nedenle bu özellik 8hp51 şanzıman için ancak xHP gibi custom yazılımlar ile mümkün oluyor. |
| Yakın tarihte bayilerden fiyat alan oldu mu arkadaşlar |
| Bahsettiğiniz kılavuzu paylaşabilirseniz çok sevinirim hocam 🙏🏽 |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @MelihOlgun I3GME