| Teşekkürler hocam. İlginc bir sekilde yeni koku yine 6li olarak satiliyor hepsi farklı sekilde. Begendigin kokudan alamiyorsun yani :) ya da ben bulamadim. İlginç bir satış yontemi. |
|
Araçla beraber bir anahtar ve bir kart geldi(araç 2.el). Apple cüzdanı bağlamak için iki anahtarı da istiyor. Normal anahtarı kopyalatmak işe yarar mı yoksa servisten mi almalıyız? Serviste anahtar fiyatları ne kadar acaba bilgisi olan var mı? Bir de aracım m sport ama adaptif hız sabitleme ve harman kardon yok. Bunları sonradan yaptırmanın maliyeti hakkında bilgisi olan var mı ve sizce bunlar çok elzem mi? Teşekkürler. |
| Anahtar 800-900 euro civarında.. |
| Arkadaşlar Prime ile ücretsiz Check Up için randevu bakıyorum ama sadece Kağıthane ve Bakırköy NEZ şubeleri randevu veriyor. Normalde borusan Samandırada yaptırıyordum. Sizlerde de durum aynı mı? |
| Selam dostlar, 2022 50th year ile 2023 M Sport arasında donanım farkları var mı? 2022 modeller bir tık daha uygun oluyor 2.elde |
| Borusanda tek anahtar ve kart ile apple cüzdan eşleştirilmesi yapılabiliyor mu bilginiz var mı? |
|
Onu bilmiyorum,bir arkadaşım anahtarin birini kaybetti,(araç yeni kasa 120i) fiyati ordan biliyorum.. Diger söylediğiniz ekleme aksesuarlari bildigim kadariyla borusan pek yapmak istemez,yapsa da çok pahalıya gelir,dışarda yaptirmakta bence güvenilmez.. |
|
Şöför koltuğundaki şu yırtık sebebiyle önce koltuk sökülecek sarı çizgiyle taradığım parça sökülecek yerine aynı ebatta orjinal parça takılacak. Yalnız dış dikişler (koltuğun kenarındaki sağdaki) koltuğun üstünden devam ediyor diğer tarafta oturma yerine kadar gidiyor. O dikişler tamamen sökülüp tekrara dikilecekmiş yoksa ek yapıldığı belli olurmuş. Sonra da koltuk yerine takılacak 1 gün sürer dediler ve pazarlıkla 14 bin fiyat verdiler. Tamam dedim ben ama bilemiyorum fiyat faiş mi? < Resime gitmek için tıklayın > |
| Evet maalesef öyle ve bence sadece 2si güzel diğerleri biraz ağır ve araç kokusu için de pek uygun değil. Çok sıkılırsam mecbur WC ye koyucaz :)) |
| Apple cüzdan eşleştirmesi nerede gerekli? Hangi işlem için gerekiyor ki bu? Bilgi verebilir misiniz? |
| son zamanlarda sıfır araç alan var mıdır acaba? araç ile beraber kauçuk paspas hediye edildi mi? |
| Hocam eğer apple cüzdana eklerseniz anahtar kullanmadan sadece telefon ile aracın kapılarını açabiliyor ve aracı çalıştırabiliyorsunuz diye biliyorum. |
| Eğer dedikleri işlemleri yapacaklarsa bence faiş değil. Ama eğer mevzu sadece o kalkan yer ise sanki bu işlemlere gerek olmadan daha basit çözülebilir gibi. |
|
Evet o işlemleri yapacaklar. Artık fiyat algımızı yitirdik ne uygun ne pahalı karar vermekte zorlanıyoruz. En azından benim için öyle Kalkan kısım küçük belki ama sadece o kısmın lokal tamiri yapıldığında iz kalacak belli olacak. Kalkan yerin olduğu parçayı değiştirmek daha meşakkatli ama kesin çözüm gibi duruyor. Bakalım umarım işçilikleri de övüldüğü kadar iyidir. < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
|
Hocam fırsat bu fırsat detaylı bi temizlik de yapılabilir araca 😅 Umarım işlem içinize siner bizler için de bir referans olur 👍🏼 |
|
sıcakların artması ile yoğun klima kullanımı var malum. Yakıt tüketimim aynı güzergah ve şartlarda 7.5 den 9,5 lara çıktı. araçta stok halde bile zorlanma hissetmiyorum ama tüketime çok etki etti, sanki geçen sene daha azdı. Bakımı yaklaştı, Polen ile birlikte değişim düşünüyorum. |
|
İçini temizlemişler iyi iş çıkarmışlar hiç sırıtan bir şey yok dikiş aynı renk parça aynı renk. Kuvvetle tavsiye ediyorum 😊 Ercü Oto Deri Döşeme https://maps.google.com/?q=Erc%C3%BC+Oto+Deri+D%C3%B6%C5%9Feme,+Kaz%C4%B1mdirik,+407.+Sk.+No:14,+35100+Bornova/%C4%B0zmir&ftid=0x14b962a458eae8fd:0x57e9b4f4f2822549&entry=gps&shh=CAE&lucs=,94297699,94231188,94280568,47071704,94218641,94282134,100813464,94286869&g_ep=CAISEjI2LjIzLjUuOTI0MzY0MTg2MBgAINeCAypJLDk0Mjk3Njk5LDk0MjMxMTg4LDk0MjgwNTY4LDQ3MDcxNzA0LDk0MjE4NjQxLDk0MjgyMTM0LDEwMDgxMzQ2NCw5NDI4Njg2OUICVFI%3D&skid=b4d280aa-8962-4571-abaa-a0c7c4797a46&g_st=ic < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
|
< Resime gitmek için tıklayın > selam arkadaşlar, son zamanlarda sosyal medyada baya gündem olan urfa mardin yolundan geçmek zorunda kaldım. ve maalesef bugüne kadar gördüğüm en bozuk yoldu. cama taş geldi ve ön cam çatladı maalesef. kaskodan değişim yapıldı bugün fakat servis danışmanı tramere tutar olarak yansıyabilir dedi. bu şekilde müşterilerin bazılarından dönüş aldıklarını söyledi. bunun yansımaması için bir yol var mı? başına gelen arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim.ayrıca camın alt kısmında içinde şase numarası yazan boşlukta şase numarası yazıyor muydu, önceden farketmemiştim ama şuan yazmıyor yeni cam takıldıktan sonra. cam değiştirmeyen arkadaşlar buna da bir cevap lütfen 😌 |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @Sefa