Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 kayıtlı üye, 8 misafir, 1 mobil kullanıcı
33829
Cevap
2785699
Tıklama
60
Öne Çıkarma
Cevap: BMW 3 serisi (G20) (1738. sayfa)
H
3 hafta (294 mesaj)
Yüzbaşı

Evet çok memnunum. Kokuların çoğu çok güzel, Paketten 6 kartuş çıkıyor ve çoğu 20 günden fazla gidiyor ( gün içinde sürekli araçtaysanız ve açık olursa daha az gidebilir )



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Sefa
S
3 hafta (2128 mesaj)
Yüzbaşı

Teşekkürler hocam. İlginc bir sekilde yeni koku yine 6li olarak satiliyor hepsi farklı sekilde. Begendigin kokudan alamiyorsun yani :) ya da ben bulamadim. İlginç bir satış yontemi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @hawkss
M
3 hafta (150 mesaj)
Teğmen

Araçla beraber bir anahtar ve bir kart geldi(araç 2.el). Apple cüzdanı bağlamak için iki anahtarı da istiyor. Normal anahtarı kopyalatmak işe yarar mı yoksa servisten mi almalıyız? Serviste anahtar fiyatları ne kadar acaba bilgisi olan var mı?
Bir de aracım m sport ama adaptif hız sabitleme ve harman kardon yok. Bunları sonradan yaptırmanın maliyeti hakkında bilgisi olan var mı ve sizce bunlar çok elzem mi?

Teşekkürler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
3 hafta (2043 mesaj)
Yarbay

Anahtar 800-900 euro civarında..





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JN008 -- 8 Haziran 2026; 11:8:57 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mahonix
S
2 hafta (8781 mesaj)
Yarbay

Arkadaşlar Prime ile ücretsiz Check Up için randevu bakıyorum ama sadece Kağıthane ve Bakırköy NEZ şubeleri randevu veriyor. Normalde borusan Samandırada yaptırıyordum. Sizlerde de durum aynı mı?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

G
2 hafta (1213 mesaj)
Yüzbaşı

Selam dostlar, 2022 50th year ile 2023 M Sport arasında donanım farkları var mı? 2022 modeller bir tık daha uygun oluyor 2.elde



M
2 hafta (150 mesaj)
Teğmen

Borusanda tek anahtar ve kart ile apple cüzdan eşleştirilmesi yapılabiliyor mu bilginiz var mı?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @JN008
J
2 hafta (2043 mesaj)
Yarbay

Onu bilmiyorum,bir arkadaşım anahtarin birini kaybetti,(araç yeni kasa 120i) fiyati ordan biliyorum..
Diger söylediğiniz ekleme aksesuarlari bildigim kadariyla borusan pek yapmak istemez,yapsa da çok pahalıya gelir,dışarda yaptirmakta bence güvenilmez..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @mahonix
L
2 hafta (2283 mesaj)
Yarbay

Şöför koltuğundaki şu yırtık sebebiyle önce koltuk sökülecek sarı çizgiyle taradığım parça sökülecek yerine aynı ebatta orjinal parça takılacak. Yalnız dış dikişler (koltuğun kenarındaki sağdaki) koltuğun üstünden devam ediyor diğer tarafta oturma yerine kadar gidiyor. O dikişler tamamen sökülüp tekrara dikilecekmiş yoksa ek yapıldığı belli olurmuş.
Sonra da koltuk yerine takılacak
1 gün sürer dediler ve pazarlıkla 14 bin fiyat verdiler. Tamam dedim ben ama bilemiyorum fiyat faiş mi?

< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
H
2 hafta (294 mesaj)
Yüzbaşı

Evet maalesef öyle ve bence sadece 2si güzel diğerleri biraz ağır ve araç kokusu için de pek uygun değil. Çok sıkılırsam mecbur WC ye koyucaz :))



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Sefa
G
2 hafta (224 mesaj)
Teğmen

Apple cüzdan eşleştirmesi nerede gerekli? Hangi işlem için gerekiyor ki bu? Bilgi verebilir misiniz?



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mahonix
M
2 hafta (496 mesaj)
Yüzbaşı

son zamanlarda sıfır araç alan var mıdır acaba? araç ile beraber kauçuk paspas hediye edildi mi?



M
2 hafta (150 mesaj)
Teğmen

Hocam eğer apple cüzdana eklerseniz anahtar kullanmadan sadece telefon ile aracın kapılarını açabiliyor ve aracı çalıştırabiliyorsunuz diye biliyorum.




Bu mesajda bahsedilenler: @Geehut
B
2 hafta (1787 mesaj)
Binbaşı

Eğer dedikleri işlemleri yapacaklarsa bence faiş değil. Ama eğer mevzu sadece o kalkan yer ise sanki bu işlemlere gerek olmadan daha basit çözülebilir gibi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ladinkayin
L
2 hafta (2283 mesaj)
Yarbay

Evet o işlemleri yapacaklar. Artık fiyat algımızı yitirdik ne uygun ne pahalı karar vermekte zorlanıyoruz. En azından benim için öyle
Kalkan kısım küçük belki ama sadece o kısmın lokal tamiri yapıldığında iz kalacak belli olacak. Kalkan yerin olduğu parçayı değiştirmek daha meşakkatli ama kesin çözüm gibi duruyor. Bakalım umarım işçilikleri de övüldüğü kadar iyidir.

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @blacklotus01
D
2 hafta (3430 mesaj)
Yarbay

Hocam fırsat bu fırsat detaylı bi temizlik de yapılabilir araca 😅

Umarım işlem içinize siner bizler için de bir referans olur 👍🏼



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ladinkayin
M
2 hafta (10406 mesaj)
Yarbay

sıcakların artması ile yoğun klima kullanımı var malum.

Yakıt tüketimim aynı güzergah ve şartlarda 7.5 den 9,5 lara çıktı. araçta stok halde bile zorlanma hissetmiyorum ama tüketime çok etki etti, sanki geçen sene daha azdı.

Bakımı yaklaştı, Polen ile birlikte değişim düşünüyorum.



L
2 hafta (2283 mesaj)
Yarbay

M
2 hafta (30 mesaj)
Onbaşı

< Resime gitmek için tıklayın >
selam arkadaşlar, son zamanlarda sosyal medyada baya gündem olan urfa mardin yolundan geçmek zorunda kaldım. ve maalesef bugüne kadar gördüğüm en bozuk yoldu. cama taş geldi ve ön cam çatladı maalesef. kaskodan değişim yapıldı bugün fakat servis danışmanı tramere tutar olarak yansıyabilir dedi. bu şekilde müşterilerin bazılarından dönüş aldıklarını söyledi. bunun yansımaması için bir yol var mı? başına gelen arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim.ayrıca camın alt kısmında içinde şase numarası yazan boşlukta şase numarası yazıyor muydu, önceden farketmemiştim ama şuan yazmıyor yeni cam takıldıktan sonra. cam değiştirmeyen arkadaşlar buna da bir cevap lütfen 😌



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 4 cevap geldi.