Bu konudaki kullanıcılar: 2 kayıtlı üye, 2 misafir, 3 mobil kullanıcı
15170
Cevap
148307
Tıklama
19
Öne Çıkarma
Cevap: TÜM OPERATÖRLER 4,5G HIZ TESTİ [ANA KONU] 5G YE DOĞRU ADIM ADIM (454. sayfa)

Ö Ö1f1
2 yıl (16514 mesaj)
Upload'da rakip tanımam tabi Wifi ile



< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M m398
2 yıl (1059 mesaj)
O ne ya youtubede 2 günde yüklediğim video 1 dk yüklenir yuhhh neresi orası operatör veya sağlayıcı kim😨





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M mutalvarol
2 yıl (836 mesaj)
o nasıl bir hiz öyle 😱





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Ö1f1

Ö Ö1f1
2 yıl (16514 mesaj)
Türk Telekom Wifi hotspot.

Müdürlükte yaptım testi.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @m398

M m398
2 yıl (1059 mesaj)
Vodafone Bursa Gemlik Dr Ziya Kaya Mah 4 yıldır düzelmedi Engin Aksoy a yazdım ilgili birime aktardım dedi. 3g 1 veya 2 diş 4g 4 veya 5 diş ama hız 0.35 mb vb. Arka odalarda şebeke yok. En merkezi yer kapalı pazar Carrefour Acıbadem Celal Bayar Anadolu lisesi. Böyle sorumsuzluk olmaz. Ayrıca bu adı değeri ne demek 100 üstü mü iyi yoksa altı mı resimi yorumlar mısınız

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

I InvisibleLord
2 yıl (1576 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Ö1f1

Türk Telekom Wifi hotspot.

Müdürlükte yaptım testi.
Wifi ise düşük almış hocam. Ben testi yaparken baya yoğundu bina bağlı olanlar da varmıştır boş zamanlarda daha yüksek hızları görür muhtemelen. Keşke her evde bu hızları uygun fiyatlara alabilsek
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi InvisibleLord -- 28 Ağustos 2018; 22:39:34 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Ö Ö1f1
2 yıl (16514 mesaj)
Ben ettim siz etmeyin, 2GB kota koymuşlar yav, İnşallah faturaya ek bir şey yazmazlar.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @InvisibleLord

H Hamikisi
2 yıl (1932 mesaj)
-100 kotudur -85 iyidir. Yani yuksek olmasi ( negatif oldugu icin yuksek olunca 0 a yaklasir.)





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @m398

I InvisibleLord
2 yıl (1576 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Ö1f1

Ben ettim siz etmeyin, 2GB kota koymuşlar yav, İnşallah faturaya ek bir şey yazmazlar.
Sorun olmaz hocam bildiğim kadarıyla bu hizmetlerde hakkın dolunca erişim kesiliyor





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Ö Ö1f1
2 yıl (16514 mesaj)
İnşallah





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @InvisibleLord

A AMC
2 yıl (13095 mesaj)
Az once turkcelle gectim hocam





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Ö1f1

Ö Ö1f1
2 yıl (16514 mesaj)
Dayanamadınız di mi hocam



Bir 100Mbps bekleriz





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @AMC

A AMC
2 yıl (13095 mesaj)
Valla hocam 3 gun icinde acilacakmis pahali ama hakkini veriyorlar bayide bile farkli hissediyorsun





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Ö1f1

E Elmandrill
2 yıl (2162 mesaj)
o program bende yanlış gösteriyordu bağlanılan band ı root attım yine aynıydı





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @m398

M Mustafa Dmrl
2 yıl (2034 mesaj)
Bayi farkı gerçekten çok büyük, daha pazar günü türk telekom internet kapatmak için bayiye gittim kimsenin bir şeyden anladığı yok nasıl yapılıyodu vs. bir saat beklettiler beni, numara değişikliği için yan taraftaki turkcell'e geçtim gerçekten anında fark hissediliyor görünüşün yanında işlemleride çok hızlı yapıyorlar kağıt falan uğraştırmıyorlar genelde tabletten pc den hallediyorlar güzel oluyor


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @AMC

A AMC
2 yıl (13095 mesaj)
Valla ben dedim 40 tane imza atariz tabletten tikir tikir halletti





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Mustafa Dmrl

N Nikki Sixx
2 yıl (3999 mesaj)
3 gün bile sürmüyor. Ben temmuz ayında internet üzerinden başvuru yaptım öğlen 11:00 gibi. Bir sonraki gün 12:00 gibi kurye geldi, başvuru işlemini cihazı üzerinde halletti, SIM kartımı verdi ve gitti. Bir sonraki gün sabah kalktığımda hat aktifti.



Turkcell rules!





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @AMC

X Xeqona
2 yıl (702 mesaj)
Şaka gibi 3 gündür falan evde akşamları hız bu önceden 15 mbps falandı baz istasyonunu mu söktüler naptılar



< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A AMC
2 yıl (13095 mesaj)
Yarin 30 agustos insallah sayarlarda hocam biran once gecerim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @SixSixSix

Ö Ö1f1
2 yıl (16514 mesaj)
İşte Türk Telekom'un da dikkat etmesi gereken bir şey. TT'ye gidince bir sıkıntınız varsa azar dahi yiyebilirsiniz





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Mustafa Dmrl