Geçmiş olsun kötü bir durum. Araç alırken servise de cok dikkat etmek lazim demekki. En kisa surede duzeltirler sorunu umarim. |
Geçmiş olsun kardeşim demek ki neymiş kia alınmazmış diyor ve bombayı yerleştiriyorum |
teşekkür ederim. kesinlikle servisin önemini yaşayarak öğrendik.yeni alacak arkadaşlar umarım benim yaptığım gibi yapmazlar. |
teşekkür ederim. her araçta sorun olabiliyor aslında . inanın sorun olması canımı sıkmadı ama servis durumundan dolayı size katılıyorum artık. |
bendede rio var ve geri vites zor geçiyor diğer viteslerde bir hayli kemikli ,demekki hepsinde sıkıntı var .Bende c.tesi günü götüreceğim bakalım. |
oysaki Kia Sportage nekadar janjanlı ve havalı haraç rahat kalite tok seri içi dışı harika ama böyle yaparak ufak olan arabalarına vs değer vermeyerek kendilerini bitiriyorlar işte |
Bu biraz da servis sahibi ve çalışanları ile ilgili bir durum. Ve aranızdaki samimiyete de bağlı. Arabayı sıfır aldığım bayi aynı zamanda servisi de yapıyor. Oradan aldığım için zaten bir nevi tanıdık gibi olmuştuk. Ne sıkıntım olduysa itiraz etmemişlerdi. Arka amortisörler, arka fren kaliperleri, arka teker bilyaları, sustalı anahtar benim talebim ile değişmişti. Hiç ücret alınmadığı gibi hiçbir tatsızlık yaşamadım. Sinyal kolu grubunda elektriksel bir parçayı da kendileri çağırıp değiştirmişlerdi. Ama aynı markanın başka bir servisinden ise nefret ettim. Kaza yapmıştım başka bir şehirde. Mecburen araba orada yapıldı. Ama ne işçiliği ne de tavırları beş para etmezdi. Dediğim gibi markayla pek alakası yok. |
Servisin suçu aracın ne suçu var.Bizim reno yu da yetkili reno servisi bozdu.Şimdi önlerinden bile geçmiyorum yakınımda 4 tane yetkili servis var diğer servise gidiyorum adamlar on numara beş yıldız iş yapıyorlar.Başka servise gitme imkanınız varsa oraya gidin hocam.Geçmiş olsun bu arada bir servis yüzünden markaya antipati oluşmuz kötü birşey. |
Arkadaşlar sadece özeti okudum ama birşey kaçırdım mı? |
Kia'nın tüm servisleri kötü değil.. Kendi gittiğiniz servisi kötüleyin.. kia markasını genellemeyin.![]() |
hocam geçmiş olsun, servis halt etmiş gerçekten. Ama sağlam arabalar 199 bindeyiz dizel hala kükrüyor. Debriyaj merkezi sorunu kroniktir ben de gecen sene 90 tl'ye mi ne değiştirmiştim vites geçişleri düzelmişti. 2 tona yakın yüklü biçimde klima açık dik köy yoluna bana mısın demiyor hala, benim beklentimin ötesinde şahsen. |
elbette istisnalar olabilir ama 2 farklı ildeki servisinde problem yaşadım kia'nın. hadi birincisi olabilir dedim ama afyon hocaoğlu servisinde yaşadıklarım araçtan soğuttu beni. |
teşekkürler .hocam aracımı seviyorum ama 500 liraya yakın para çıktı cebimden ve şaka gibi garanti kapsamında verdim bu paranın yarısını. inan soğudum araçtan .5 yıl garanti diyorlar birde. başka servise gitsem biraz masraf da o çıkarır diye korkuyorum açıkcası. |
hocam markayla alakası satış sonrası hizmetle ilgili olduğu için. yani direk markayla alakalı aslında. iki farklı şehirde problem yaşadım açıkcası kia servisinde. tabi içlerinde iyi servisler de vardır ama ben şehir şehir iyi servis mi arayacağım :) |
Yinede Kia almayın demek olmaz.. Araştırın bulunduğunuz yerde servis iyi ise Kia alın deyin ! |
hocam ben iyi servis bulmak için şehir şehir dolaşmak zorunda mıyım ? 5 yıl garantinin ne anlamı var o zaman? kia almayın demek için gayet haklı bir sebep şu yazdıklarım. biri güneydoğu'da diğeri iç anadolu'da iki ayrı servisinde sıkıntı yaşamışım. bunlar direk olarak satış sonrası hizmetle alakalı durumlar. direk olarak markayı alakadar ediyor. |
Benimde kia aracım var.. ankara'da gittiğim servis gayet iyi.. bu yazıyı okuyan ankaralı kia almaz o zaman.. Banada bu durumda sana patron burda KIA'yı kötüle diye kaç para verdi demek düşer. |
Bu işin savunulacak tarafı yok adamlar müşterisini mağdur etmişler bu kadar basit. Araç alırken sadece fiyatı yada özellikleri kıstas değil servis ağı, 2.eli, yedek parçası, distribütörün tutumu hepsi önemlidir. Karşında doğru düzgün muhatap olacak ki hem maddi hem manevi yıpranmayacaksın. |
Bundan 2 yıl önce kia marka rio model bir araç aldım .
İLK VUKUAT aracı teslim ederken lastik basınçlarını kontrol etmemişler . olması gerekenden neredeyse 2 kat basınçla aracı 2 ay sürdüm. Suçu amortisörlere attım ancak sıkıntı lastiklerdeymiş.
İlk servis bakımında geri vitesle ilgili şikayetimi söylememe rağmen iyice bozulsun öyle yaparız hocam deyip gönderdiler.
Aslında tüm bunlar o kadar canımı sıkmamıştı. ta ki son yaşadığım olaya kadar. Şubat ayında 30.000 bakımı için aracı Afyon Hocaoğlu kia servisine götürdüm. Gerekli bakımlar yapıldıktan sonra sadece bujilerin(bakım esnasında değişmesi gerekiyormuş) ellerinde olmadığını en kısa zamanda getirtip beni arayacaklarını söylediler.( oysa randevulu gitmiştim bujiler önceden temin edilebilirdi) Başka problemim olup olmadığını sordular. Demez olaydım, geri vitese geçişte ve 5 ten 4 e inişte zorlanıyor araç ,deyiverdim. Araç incelenmeden teşhis kondu , baskı balatası hatalı bunların dendi , bujilerle birlikte onu da değiştireceğiz ,bujiler gelince ikisini birlikte yapalım dediler , ama 2,5 ay boyunca arayan soran olmadı servisten. 2 kez aradım bu süre zarfında kendilerini yine dönmediler. En son çelik motora şikayet ettim . öyle döndüler ,bujileriniz geldi diye. Aracı tekrar götürdüğümde 2 gün kendilerinde kaldı ve bujilerle birlikte baskı balataları da değiştirdiler. GÜYA BASKI BALATA GARANTİ KAPSAMINDA OLMASINA RAĞMEN BENDEN 140 LİRA PARA ALDILAR. Ama aracın vites problemi geçmemişti. Ertesi gün aracın düzelmediğini benden boşa para alındığını söylediğim de, servis müdürü SEMİH Bey, yapabilecekleri bir şey olmadığını zaten baskı balataların garantiye girmediğini kendi ısrarı ile garantiye sokturduğunu ,alınan 140 liranın baskı balata ile ilgili olmadığını söyledi. Servisteki teknik elemansa balatalar hakkında bülten olduğunu , garanti kapsamasında değiştiğini söylemişti. Yani ya müdür ,ya da eleman yalan söyledi ,bilemiyorum. Servis müdürü gelin tekrar bakalım sizi mağdur etmeyiz deyince tekrar atladım araca Afyon’un yolunu tuttum. Bu kez arızanın debriyaj üst merkezinde olduğuna karar veriler. Ama parça ellerinde yoktu. Servis müdürüne sıkı sıkı sordum , BENDEN GEÇENDEKİ GİBİ PARA ÇIKACAK MI DİYE , YOK HOCAM BU KEZ HERHANGİ BİR ÜCRET YOK,TAMAMEN GARANTİ KAPSAMINDA DEĞİŞECEK DEDİ. Bu konuşmadan yaklaşık 1 ay sonra aradılar parçanız geldi diye. Bu pazartesi gittim, taktılar parçayı , 200 kusur lira parça ve işçilik parası istediler . şaka herhalde dedim , yok biz yanılmışız bu parça garantiye girmiyormuş dediler. İşin komik tarafı parça değişmesine rağmen sorun düzelmemişti . servis müdürüne biraz bağırıp çağırınca 20 liraya kadar düştüler istedikleri 200 lirayı. Her neyse şuana kadar GARANTİLİ ARACIMIN düzelmeyen arızası için harcadığım para şu şekilde :
* 4 kez sandıklıdan afyona servis için var gel yaptım : 560 km yapmışım yaklaşık 200 liraya yakın benzin parası .
*ikame araç için aldığım kia family karta verdiğim 130 lira
* garanti kapsamında değişen baskı balatam için 140 lira
* garanti kapsamında değişen debriyaj üst merkezi için 20 lira ( önce 200 kusur lira istediler)
Toplam : 490 lira para harcamışım . arıza düzeldi mi hayır . ÇELİK MOTORA DURUMU ANLATTIM AYNI SERVİS SİZE DÖNECEK DEDİLER… ŞAKA GİBİ. NE ÇELİK MOTOR NE DE SERVİSLERİ KURUMSAL DEĞİL MAALESEF. O YÜZDEN araç alacak arkadaşlara tavsiyem KİA ‘DAN uzak dursunlar. İş sadece satmakla olmuyor zira.
-------------------------
şikayetvar.com ve kendi sitelerinden yaptığım şikayetler üzerine dün tekrar çelik motordan aradılar .
müşteri temsilcisi bayan alınan paraların değişen bujilerimin parası olduğunu söyledi ... oysaki , bujilerin parasını ayrı almışlardı. 4 kez bu işlem hakkında servise var gel yapmama rağmen iki kez gitmişsiniz geri vites proplemi için dedi :) ... hadi herşeyi geçtim , para verdiğim halde bir türlü yapılmayan parçam ne olacak dedim.garantiye herşey girmez arabanızı sürekli kaymak gibi yollarda kullanmıyorsunuz ayrıca parça değiştikten sonra sorunun devam etmesi çelik motor olarak bizi ilgilendirmez o servis garantisine girer , işçilik garantisine girer dedi. vallahi ilginç... koskoca kia böylemi yapıyor bravo dedim...kapattık telefonu..
şimdi bunları şikayet edebileceğim , hakkımı arayabileceğim adli bir merci var mı arkadaşlar . zira çelik motor ısrarla çözüm yerine beni aynı servise tekrar yönlendiriyor.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi h.cagil -- 9 Temmuz 2014; 4:04:50 >