H

Yüzbaşı
18 Kasım 2004
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
49 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
H
4 yıl
İLK SAHİBİNDEN 2012 MODEL 1,25 BENZİNLİ KİA RİO 106000KM DE
fiyat : 40500 km : 106.000 1,25 benzinli 85 hp
2012 model kia Rio. aracı sıfır almıştım.ilk sahibiyim. 90.000 km ye geldiğinde lpg taktırdım.15000 km'dir lpg ile kullanıyorum. km de 19 ile 21 kuruş arası yakıyor. sürtmeden dolayı 500 liralık çok küçük bir hasar kaydı oluştu. sağ arka çamurluk ve kapıda ufak bir çöküntü var. kaportacı 250 liraya hallolur demişti, yaptırmadım.başka kazası , boyası ya da başka büyük bir hasarı yok. tüm bakımları periyodik olarak serviste yapıldı. içerisinde hiç sigara içilmedi. 101000 kmde lastileri michelin crossclimate ile değiştirdim. konforlu ve sessiz bir lastik. ayrıca 4 adet lassa snoways kış lastiği , stepnesi , yedek anahtarı , kullanım klavuzu ve servis dökümleri mevcuttur. 2019 18 mayısa kadar muayenesi mevcuttur.< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >simage]" target="_blank">< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >
H
7 yıl
KİA İLE OLAN İMTİHANIM(BU MARKA ARAÇ ALMADAN ÖNCE BİR KEZ DAHA DÜŞÜNÜN) çelik motorla olan görüşmem
Hepsini okuyamam özet olsun diyenler için :) kia’dan uzak durun çünkü servisleri çok kötü

Bundan 2 yıl önce kia marka rio model bir araç aldım .
İLK VUKUAT aracı teslim ederken lastik basınçlarını kontrol etmemişler . olması gerekenden neredeyse 2 kat basınçla aracı 2 ay sürdüm. Suçu amortisörlere attım ancak sıkıntı lastiklerdeymiş.
İlk servis bakımında geri vitesle ilgili şikayetimi söylememe rağmen iyice bozulsun öyle yaparız hocam deyip gönderdiler.
Aslında tüm bunlar o kadar canımı sıkmamıştı. ta ki son yaşadığım olaya kadar. Şubat ayında 30.000 bakımı için aracı Afyon Hocaoğlu kia servisine götürdüm. Gerekli bakımlar yapıldıktan sonra sadece bujilerin(bakım esnasında değişmesi gerekiyormuş) ellerinde olmadığını en kısa zamanda getirtip beni arayacaklarını söylediler.( oysa randevulu gitmiştim bujiler önceden temin edilebilirdi) Başka problemim olup olmadığını sordular. Demez olaydım, geri vitese geçişte ve 5 ten 4 e inişte zorlanıyor araç ,deyiverdim. Araç incelenmeden teşhis kondu , baskı balatası hatalı bunların dendi , bujilerle birlikte onu da değiştireceğiz ,bujiler gelince ikisini birlikte yapalım dediler , ama 2,5 ay boyunca arayan soran olmadı servisten. 2 kez aradım bu süre zarfında kendilerini yine dönmediler. En son çelik motora şikayet ettim . öyle döndüler ,bujileriniz geldi diye. Aracı tekrar götürdüğümde 2 gün kendilerinde kaldı ve bujilerle birlikte baskı balataları da değiştirdiler. GÜYA BASKI BALATA GARANTİ KAPSAMINDA OLMASINA RAĞMEN BENDEN 140 LİRA PARA ALDILAR. Ama aracın vites problemi geçmemişti. Ertesi gün aracın düzelmediğini benden boşa para alındığını söylediğim de, servis müdürü SEMİH Bey, yapabilecekleri bir şey olmadığını zaten baskı balataların garantiye girmediğini kendi ısrarı ile garantiye sokturduğunu ,alınan 140 liranın baskı balata ile ilgili olmadığını söyledi. Servisteki teknik elemansa balatalar hakkında bülten olduğunu , garanti kapsamasında değiştiğini söylemişti. Yani ya müdür ,ya da eleman yalan söyledi ,bilemiyorum. Servis müdürü gelin tekrar bakalım sizi mağdur etmeyiz deyince tekrar atladım araca Afyon’un yolunu tuttum. Bu kez arızanın debriyaj üst merkezinde olduğuna karar veriler. Ama parça ellerinde yoktu. Servis müdürüne sıkı sıkı sordum , BENDEN GEÇENDEKİ GİBİ PARA ÇIKACAK MI DİYE , YOK HOCAM BU KEZ HERHANGİ BİR ÜCRET YOK,TAMAMEN GARANTİ KAPSAMINDA DEĞİŞECEK DEDİ. Bu konuşmadan yaklaşık 1 ay sonra aradılar parçanız geldi diye. Bu pazartesi gittim, taktılar parçayı , 200 kusur lira parça ve işçilik parası istediler . şaka herhalde dedim , yok biz yanılmışız bu parça garantiye girmiyormuş dediler. İşin komik tarafı parça değişmesine rağmen sorun düzelmemişti . servis müdürüne biraz bağırıp çağırınca 20 liraya kadar düştüler istedikleri 200 lirayı. Her neyse şuana kadar GARANTİLİ ARACIMIN düzelmeyen arızası için harcadığım para şu şekilde :
* 4 kez sandıklıdan afyona servis için var gel yaptım : 560 km yapmışım yaklaşık 200 liraya yakın benzin parası .
*ikame araç için aldığım kia family karta verdiğim 130 lira
* garanti kapsamında değişen baskı balatam için 140 lira
* garanti kapsamında değişen debriyaj üst merkezi için 20 lira ( önce 200 kusur lira istediler)
Toplam : 490 lira para harcamışım . arıza düzeldi mi hayır . ÇELİK MOTORA DURUMU ANLATTIM AYNI SERVİS SİZE DÖNECEK DEDİLER… ŞAKA GİBİ. NE ÇELİK MOTOR NE DE SERVİSLERİ KURUMSAL DEĞİL MAALESEF. O YÜZDEN araç alacak arkadaşlara tavsiyem KİA ‘DAN uzak dursunlar. İş sadece satmakla olmuyor zira.
-------------------------

şikayetvar.com ve kendi sitelerinden yaptığım şikayetler üzerine dün tekrar çelik motordan aradılar .
müşteri temsilcisi bayan alınan paraların değişen bujilerimin parası olduğunu söyledi ... oysaki , bujilerin parasını ayrı almışlardı. 4 kez bu işlem hakkında servise var gel yapmama rağmen iki kez gitmişsiniz geri vites proplemi için dedi :) ... hadi herşeyi geçtim , para verdiğim halde bir türlü yapılmayan parçam ne olacak dedim.garantiye herşey girmez arabanızı sürekli kaymak gibi yollarda kullanmıyorsunuz ayrıca parça değiştikten sonra sorunun devam etmesi çelik motor olarak bizi ilgilendirmez o servis garantisine girer , işçilik garantisine girer dedi. vallahi ilginç... koskoca kia böylemi yapıyor bravo dedim...kapattık telefonu..

şimdi bunları şikayet edebileceğim , hakkımı arayabileceğim adli bir merci var mı arkadaşlar . zira çelik motor ısrarla çözüm yerine beni aynı servise tekrar yönlendiriyor.
H
8 yıl
lumia 520 internet paylaşımı sorunu
arkadaşlar 1 haftadır lumia 520 kullanıyorum. telefon genel anlamda güzel ancak internet paylaşımı konusunda sıkıntılıyım. paylaşımı açıp bilgisayardan bağlanıyorum. cihazı görüyor , bağlanıyor ama internete bir türlü girmiyor. ağ bağlantısı var ama internet erişimi yok gözüküyor. işletim sistemim windows 8 , androidde böyle bir sıkıntı olmuyordu. sebebi ya da çözümü hakkında bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.
H
9 yıl
makro lens ve ring flaş tavsiyesi
merhaba arkadaşlar, canon full frame uyumlu makro lens ve ring flaş almak istiyorum. uçuk fiyatlı ürünlere şimdilik gücüm yetmediği için fiyat performans ürünlerini seçeceğim. sizin tavsiyeleriniz neler olur bu konuda ?
H
9 yıl
5D mark2 & eos 6D & nikon d600 : Hangisini seçerdiniz?
arkadaşlar yeni bir makine alma arefesindeyim,başlıktaki 3 makine arasında kararsız kaldım.
*5d mark2 : eski bir gövde ama kendini kanıtlamış bir makine. af başarımı ve az af noktası olması beğenilmiyor. cf karta kayıt yapıyor fiyatı : 3500 lira civarı
6D : wifi ve gps özellikleri var.ancak çok işe yarar mı bilmem.diğer iki makine 1/8000 e çıkarken 6d , 1/4000 kadar çıkıyor. vizörü daha küçük , sd karta kayıt yapıyor.iso başarımı gerçekten iyi. fiyatı 3800 lira civarı
nikon d600 : diğer iki makineye nazaran daha iyi af performansı ve daha fazla af noktasına sahip. vizörü daha geniş.sd karta kayıt yapabiliyor. video konusunda canonlar daha iyi sanırım daha önce hep canon kullandığım için nikonların imaj kalitesi hakkında bir fikrim yok ama fena değildir herhalde diye düşünüyorum. d600 ün sensörüne toz toplama probleminden bahsediliyor.ama kağıt üzerinde oldukça cazip. fiyatı 3500 lira civarı. kullanmakta olduğum bütün canon ekipmanlarımı elden çıkardım bu arada .

arkadaşlar sizin fikirler
iniz nel
erdir ?
H
9 yıl
samsung ht e355 - LG HT-1000EV
evet arkadaşlar hangisini şeçerdiniz ?

lg

samsung
H
9 yıl
Sürekli donma sorunu
Arkadaşlar benim 4gb slim cihaz sürekli donuyor. Bazen de hiç açılmıyor ön taraftaki yeşil ışık kırmızı yanıyor. Slim cihaz da bu tarz problem yaşayan var mı başka, çözümü var mı bu sorunun?
H
10 yıl
kia rio , citroen c3 ve alternatifleri
arkadaşlar bugün kia rio'yu birazcık inceledim. bayi baz modeli için 32500 lira fiyat verdi. ardından i20 ye baktım, o da 31000 kusur ama o biraz daha küçük gibi geldi gözüme.birde rio daha donanımlı i20 ye göre. bir de aklımda C3 var onunda şekli şemali güzel. sizin görüşlerinizne yönde olur bu modeller arasında. artı ve eksilerini benimle paylaşırsanız ya da bu sınıf da önereceğiniz başka araçlar neler olur ? 35000-30000 aralığında?
H
15 yıl
Adsl fiyatları hakkında ne düşünüyorsunuz?
arkadaşlar ben telekomun bizi yolduğunu düşünüyorum.bu kadar pahalı internet dünyanın hiç biyerinde yok.birde kota saçmalığı var tabi .3 gb gibi komik bi rakam.kotalı kullanıcılar için internet msn ye girmek ya da bi kaç internet sitesinde sörf yapmaktan başka bi anlam içermiyor.bi kaç film yada bi program indirim, ya da youtube gibi video paylaşım sitelerinden bi kaç şeye bakayım deseler anında kota doluyo..sınırsız da ise en ucuz 49 lira ve hız kotalıya göre 4 kat daha düşük.tüm bunlardandan öte yeni abonelerden 50 kusur lira bağlantı ücreti almaları da cabası.arkadaşlar telekom resmen tekelcilik yapıyor.bi şekilde telekomun bu saçma adsl politikasını protesto etmeliyiz.. telekoma
H
16 yıl
foruma resim ekleyemiyorum
arkadaşlar önceden yazdığım mesajlara resim koyabiliyorum,ancak şimdi ;BU ÖZELLİK KAPALI YADA ERİŞİM İZNİNİZ YOK ...diye bi şey yazıyo resim ekleme butonunda..bi türlü resim ekleyemiyorum.bu sorunla benden başka karşılaşan varmı acaba...
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.