açıkçası benim punto evo nun performansından şüphem var , 1.4 crdi sunroof vb. ek donanımlı i20 mantıklı geliyor (style veya select olması lazım) , hatta performans lazımsa accent era 1.5 crdi style sunroof vb. araçlar da seçilebilir |
bence bu paralara puntoda i20 de alınmaz sıfır die. parana yazık ikinci el hb focus dizel temizinden |
sınıfındaki diğer araçlar ile yan yana getirdiğinde i20 çok sönük bir araç bence senin yerinde olsam Fiesta Titanium'a da bakardım, Punto'dan daha güncel bir araç ve bence daha modern çizgilere sahip |
Bu ikisi arasından punto derim, slternatif olaraktan fiestaya bakabilirsiniz. |
İkisi arasında tabiiki Punto Evo Dynamic derim ama ben senin yerinde olsam 36.000TL'yi bunlara yatırmazdım. İyi araştırır 2.el az km yapmış üst sınıf bir araç alırdım Bravo 1.6 Multijet olabilir, Astra CDTI olabilir |
Punto evo 1.3 multıjet 95 hp 200 torklu dynamıc versiyon bence iyi bir seçim olur. |
Katılmamak elde mi? Kesinlikle punto da i20 de o paranın otosu değil... |
aradaki fiyat farkını araştırın bi ona göre karar vermek daha kolay olacaktır.çünkü iki arabada birbirine çok yakın araçlar.her ikisininde birbirine üstünlükleri olacaktır. |
illa ikisi arasında diyorsan punto evo derim,ama arkadaşlara katılıyorum başka tercihler var onlarada yönelebilrsn |
Fiesta'nın iç mekanı mağara gibi. Hele arka koltuklarda uzun yolculukları hayal etmek bile sıkıcı. Son zamanlarda omuz çizgisi denen zıkkım arkaya doğru yükselmeye başladı ve camları kaldıracaklar sanırım bu gidişle. Çok merak ettiğim bir araçtı Fiesta ama galeride biner binmez teşekkür edip çıktım. Ön konsol da çok şişkin, araçta ferahlık hissi yok gibi. Açık renkli döşeme de olmayınca hepten kötü oldu. Buna dikkat et derim. Cam tavan varsa Punto Evo derim ben. Çok güzel bir şey şu cam tavan ![]() |
yorumlar için teşekkürler ama 2. el düşünmüyorum. benzin çok pahalı olduğundan dizel mantıklı bir seçim. büyük araba ihtiyacım yok. c sınıfı aldığım araba boş olucak. |
puntonun tek eksigi 1.3 95 hp lik motorun 40.5 milyarlık otomatik versiyon harici satılmamasıdır. bende yakın zamanda incelemiştim çok hoş bir araç ancak 75 hp yüzünden vazgeçip corsa ya yöneldim. i20 yide incelemiştim bekledigimin çok altındaydı kalite olarak. |
Arkadaslarin tavsiye ettigi fiestayi sifaen test ettim. 68hp motor birde klima acinca yigildi kaldi. Performans beklentin varsa dizel fiesta dusunme. Kisiden kisiye degisir ama fiestanin gostergeleri oyuncak gibi geldi bana. |
Buna çözüm olarakta garantiyi bozmadan chip takılıyor araçlara. 1,3 75 HP Multijet motora chip takınca dyno verisi olarak 93 HP güç elde edilebiliyor. |
aynı mantıkla 95 hp ligide 125 hp yapanlar var... sonuçta 95 hp likte hem daha büyük hemde degişken geometrili turbo var. fiatin türkiyeye 95 hp lik manuel getirmemesi bence çok büyük bi strateji hatası. |
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bojinov -- 8 Temmuz 2011; 16:10:57 >