Reklam kokan bir haber |
distribütör gerekeni yapmış ve fiyatlarını eleştirmeye korkan medyaya bi de bunu yaptırmış :) helal olsun valla |
Adaylar dahil birinci olacak bir araç yok listede. En yüksek ödemeyi yapanı ilk sıraya koymuşlar. Sanki kimin umurundaysa. Parayla yapılan reklamdan hiçbir farkı yok |
Çok büyük araç yanlardan özellikle. Şeridi neredeyse tamamen kaplıyor. |
Reklam kokan bir haber |
Çin arabalarina hayir, Alman arabalarina evet |
distribütör gerekeni yapmış ve fiyatlarını eleştirmeye korkan medyaya bi de bunu yaptırmış :) helal olsun valla |
alt takımlarının fotoğrafını gören var mı? kuş serisininkiler daha iyi bile olabilir, o kadar kötü. fotoğrafa ihtimal vermedim, inanmadım gittim canlı canlı gördüm. aracın iç ve dış dizaynı ne kadar iyiyse art takımı o kadar kötü. bir kullanıcı bir süre kullandıktan sonra sütunları kendi kendine durduk yere içe çöktü yazmıştı grupta. |
amaan hangi araba kazansa burada eleştirilecek. çok da önemli değil kimin kazandığı. |
reklam koksa yine iyi araçlar berbat |
Adaylar dahil birinci olacak bir araç yok listede. En yüksek ödemeyi yapanı ilk sıraya koymuşlar. Sanki kimin umurundaysa. Parayla yapılan reklamdan hiçbir farkı yok |
Bomboş işler kimsenin taktığı yok bu ödülleri kendi çaplarında eğleniyorlar. |
geçen seneler baz alındığında sürekli puan düşüyor mu yoksa değerlendirme mi farklı farklı... |
Aracın arkası ve önü arasında tasarım hatası var resmen, hiç mi gözünüz görmedi. |
Araç alırken bir çok arabayı inceledim özellikle tesla ile byd seal u ev arasında kalmıştım gidip byd ye bakayım dedim. Aracı incelip kullanmam ile sipriş geçmem bir oldu. İnanılmaz bir araba full dolu premium hissi ve doluluğu hiç bir arabada yok olanlarda 3-4m den satılıyor. |
Puanlarin bu kadar yakin olmasinin sebebi herkesin de anlayacagi gibi hic birinin yilin otomobili ile alakasinin olmamasi.. |
Kütük gibi görünüyor. Ön farklı arka farklı araçtan sanki. Maliyeti düşük tablet ekranı, joystick vitesi koyduysan halk premium diye yiyor zaten. Çinlilerin işi kolaylaştı iyice. |
Alt takimlar gayet iyi multilik denilen tam bagimsiz suspansiyon.Bu tarz suspansiyonlar toe in ve kaster acisinin yol sartlarina gore degisken olmasina olanak verir. Tosiyonlu suspansiyonlari bagimsiz diye itelediklerinden tam bagimsiz gorunce ufak bi beyin sulanmasi geciriyor insanlar. Benzerlerine bakalim; Bir KIA < Resime gitmek için tıklayın > Bir TOYOTA < Resime gitmek için tıklayın > Bir RANGE ROVER EVOQUE < Resime gitmek için tıklayın > Bu da BYD SAEL U < Resime gitmek için tıklayın > Bu da sabit kasterli bagimsiz diye kakaladiklari gunumuz suvlarinda bolca kullanilan ucuz , torsiyonlu,salincakli yari bagimsiz suspansiyon. Saglam olan yani:)) < Resime gitmek için tıklayın > 2mm lik (shell) kabuk preslenmis salincak sacı gorunce saglam sananlar var.:) bu suspansiyon yani torsiyonlu olan maliyetten kacmak icin tercih edlen nispeten ucuz C suvlarda ve sedanlarda tercih edilir. Digerleri cok baglantili olanlar (tam bagimsiz) cok daha karmasik ve maliyetledir. Ayrica cok da konforludur. Tam bagimsizda gordugunuz kollar denge barlaridir. Kaster ve toe in acilarini kontrol eder. On suspansiyon gibi calismaya olanak verir. |
Dernek yılın otomobilini seçmiiiş! |
Hiç hoş bir görüntüsü yok kaplumbağa gibi arkadan bakınca |
Bu araç plug in olmadan 92 hp 122 torkla gidebiliyor mu? |
Türkiye Otomobil Gazetecileri Derneği (OGD) tarafından düzenlenen ve otomotiv sektörünün en prestijli ödüllerinden biri olarak kabul edilen Türkiye’de Yılın Otomobili 2025 yarışmasının kazananı belli oldu. Bu yılın birincisi, sunduğu yenilikçi teknolojiler, şık tasarımı ve güçlü performansıyla öne çıkan BYD Seal U oldu.
Yılın Otomobili 2025: BYD Seal U🚗
Yapılan değerlendirmede Kia EV3, 2670 puanla ikinci olurken, Peugeot 3008 ise 2390 puanla üçüncü oldu. 7 finalist arasındaki puan dağılımı şöyle:
"Türkiye'de Yılın Otomobili" ödülünün yanı sıra "Yılın Tasarımı", "Yılın İnovasyonu", "Yılın Basın Lansmanı" ve "Yılın Premium Otomobili" kategorilerinde de ödüller sahiplerini buldu. Yılın Tasarımı ödülünü Kia EV3, Yılın Basın Lansmanı ödülünü Renault Duster lansmanı, Yılın İnovasyonu ödülünü Renault Rafale, Yılın Premium Otomobili ödülünü ise Mercedes-AMG GT kazandı.
Ayrıca Bkz.Honda'dan Avrupa için minik elektrikli araç: Super EV Concept
Türkiye'de Yılın Otomobili son 5 yılın kazananları
2020 yılından itibaren Türkiye'de Yılın Otomobili ödülünü kazanan modeller ve aldıkları puanlar şöyle:
Aşağıdaki fotoğraf galerisinde bu yıl ödül için yarışan 42 modelin görsellerini inceleyebilirsiniz:
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Haberi Portalda Gör