1. sayfa
Ben de tam siparişi geçiyordum ki bu başlığı görünce vazgeçtim. Motosikletlerin hızlanmaları araçlara göre çok daha kısadır. 750 cc'lik 54 beygirlik otomatik... |
Ben de tam siparişi geçiyordum ki bu başlığı görünce vazgeçtim. Motosikletlerin hızlanmaları araçlara göre çok daha kısadır. 750 cc'lik 54 beygirlik otomatik şanzımanlı adventure olarak geçen fiti fiti motorun 0-100 hızlanması bile 6 saniyenin altına iniyor. Ki bu motor (Honda NC 750X) sınıfının en sakin motosikleti diyebiliriz. Günümüz şartlarında aynı hızlanmaya sahip araçların fiyatları ortada. Kawasaki H2R tamamen pist amaçlı üretilmiş, trafiğe çıkamayan, seri üretimli, modifiyesiz haliyle en güçlü motosiklettir ve 400 km hızı görebiliyor. Kapışacağı araçlar Bugatti Veyron, Chiron olur. Euro normları çok sıkı. Sattığın arabaya plaka takılıp Avrupa yollarında gezmesini istiyorsan emisyonu, gürültüyü azalt derler. Azaltmıyorsan da yallah pistlere diye kovalarlar. İşin show kısmına zaten girmiyorum. Amaç dikkat çekmek olursa citroen ami'ye mekik sollatırlar. |
Kedi ciğer ilişkisi işte. Ben çöpe razıyım sar bir tane. |
He kardeş çöp. |
Çöp oğlu çöp. Benim için Ferrari, F50 den sonra bitmiştir... |
Kedi ciğer ilişkisi işte. Ben çöpe razıyım sar bir tane. |
Ruh yok kardesim ruh. Ruhsuz makineler hepsi. İsterlerse 5000hp olsunlar. Bizim gencligimiz 512TestaRossa larla, F355 lerle geçti. O arabalardaki ruh ve egzoz sesi suan hicbirisinde yok. Videoyu izlemek için tıklayınız |
Ben de tam siparişi geçiyordum ki bu başlığı görünce vazgeçtim. Motosikletlerin hızlanmaları araçlara göre çok daha kısadır. 750 cc'lik 54 beygirlik otomatik şanzımanlı adventure olarak geçen fiti fiti motorun 0-100 hızlanması bile 6 saniyenin altına iniyor. Ki bu motor (Honda NC 750X) sınıfının en sakin motosikleti diyebiliriz. Günümüz şartlarında aynı hızlanmaya sahip araçların fiyatları ortada. Kawasaki H2R tamamen pist amaçlı üretilmiş, trafiğe çıkamayan, seri üretimli, modifiyesiz haliyle en güçlü motosiklettir ve 400 km hızı görebiliyor. Kapışacağı araçlar Bugatti Veyron, Chiron olur. Euro normları çok sıkı. Sattığın arabaya plaka takılıp Avrupa yollarında gezmesini istiyorsan emisyonu, gürültüyü azalt derler. Azaltmıyorsan da yallah pistlere diye kovalarlar. İşin show kısmına zaten girmiyorum. Amaç dikkat çekmek olursa citroen ami'ye mekik sollatırlar. |
He kardeş çöp. |
Hocam ruh falan aramamak gerek bu devirde. Milletin varsa yoksa işi popülerizm. Ama ne olursa olsun italyan olması hasebiyle Ferrari adamdır. Fanatik miyim, hayır. Hastası mıyım, evet. ![]() |
Çöp![]() |
Pist zamanlarına bakıp konuşmak lazım. Bu araç pist canavarı... Geçemeyeceği seri üretim motosiklet yok. :) |
Okullarda Fizik ve Matematik dersine girmezseniz, böyle konular açarsınız. Güç/Ağırlık dağılımı nedir bir araştırın ya. Kawasaki H2R : Ağırlık 216kg / Güç : 310 HP Ferrari SF90 : Ağırlık 1570 kg / Güç 1000 hp. Matematiği fiziği geçtim. Motorun beygiri ağırlığından bile fazla. Bari ordan çöz meseleyi. Ferrarinin bu motoru geçmesi Fizik kuralları içinde mümkün değil. Haa 1.5 TSI Passat olsaydı durum değişir miydi ? Değişirdi. Passat alır affetmez. |
Çöplerinizi attığınız çöplüklerin adresini alalım da arada karıştırır, ferrari buluruz belki….![]() |
Kawasaki'de RAM air emiş sistemi var. Bu yüzden 250+ kms hızlarda motora ilave 16 beygir güç veriyor. Yani motorun gerçek beygir gücü - hız altında - 310 değil, 326 hp. Böylece güç/ağırlık oranı 326/216= 1,51. Ferrari'ninki 1000/1570=0,64. Kawasaki Ferrari'ye kıyasla neredeyse 2,5 kat fazla güç/ağırlık oranına sahip. Drag'da Ferrarinin Kawasaki'ye karşı hiç bir şansı yok. Videoyu izledim Sofuoğlu kötü kalkış yaptı. Kalkışı iyi olsa fark daha da açılırdı. 2021 F1 yarış otomobillerinde bile bu güç/ağırlık oranı anca var (1000/660=1,51). |
Rakiplerinden açık ara daha değerli olan ferrari çöp oldu ya Avrupa'da piyasa değerlerine göre otomotiv şirketleri (3 Kasım 2021 itibarıyla, Milyar $) Volkswagen🇩🇪 144.6 Daimler🇩🇪 101.4 BMW🇩🇪 66.9 Stellantis🇳🇱 63.6 Ferrari🇮🇹 45.8 Porsche🇩🇪 31.9 Volvo🇸🇪 19.8 |
Verseler soluksuz binersiniz ama bu "çöpe" ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=hqLHtEZvjjQ benim için efsane budur... |
1000 beygirlik Ferrari FS90'ın 326 beygirlik Kawasaki Ninja H2R'a geçilmesine şaşıranlar buna daha çok şaşıracak: 2000 HP modifiye Nissan GT-R 351 HP modifiye Kawasaki Ninja H2 (351 hp arka tekerlekte. Krankta ise yaklaşık 390-400 HP) (100) 1,500HP Nissan GT-R TRIED TO RACE My Ninja H2! - YouTube Not: Video başlığında 1500 HP diyor ama içerikte 2000 HP olduğundan söz ediliyor. |
1. sayfa
motorsikletin çok gerisinde kaldı,bari 2 metre gerısınde kalsaydı
< Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.