| Birkaç bin sayfalık güvenlik mevzuatı içerisinde aracın hangi şartlarda güvenli olduğu ve şartları belirtilir. Aşağıda yer alan 6 regülasyonun tek bir cümlesinde aracın d... |
|
Birkaç bin sayfalık güvenlik mevzuatı içerisinde aracın hangi şartlarda güvenli olduğu ve şartları belirtilir. Aşağıda yer alan 6 regülasyonun tek bir cümlesinde aracın dış sacının dayanımı ile ilgili birşey bulamazsınız çünkü güvenlik ile alakası yoktur bu durumun. https://www.unece.org/trans/main/welcwp29.html R-12 Çarpışma Durumunda Direksiyon Tertibatına Karşı Sürücünün Korunması Konusunda Motorlu Taşıtların Onayı R-32 Motorlu Taşıtların Arka Darbelerde Otomobil Yapısının Davranışı Onayı R-33 Motorlu Taşıtların Ön Darbelerde Otomobil Yapısının Davranışı Onayı R–42 Karayolu Taşıtlarının Ön ve Arka Koruma Parçalarının (Tamponlar vb.) Onayı R–94 Önden Çarpma Durumunda Yolcuların Korunması Konusunda Taşıtların Onayı R-95 Yandan Çarpmaya Karşı Yolcuların Korunması Konusunda Motorlu Taşıtların Onayı Her geçen gün araçlar hafifletilmeye çalışılıyor ve daha da ilerisi kompozit malzeme kullanımına yöneliyor üreticiler. Araç yaşam alanına kadar ne kadar fazla dağılır ve yaşam alanında darbe durdurulursa araç o kadar güvenlidir. Aracın dışındaki sacın binde bir dahi güvenliğe etkisi yoktur, bugün araç üreticisi ve mevzuatların amacı kazada aracınızın mekanik aksamının, dış giydirmesinin ya da tamponunun minimum hasar alması ve sizi minimum hasar ve masrafla kazadan kurtarmak değildir, bir kaza anında vücut bütünlüğünüze gelecek hem doğrudan hem de dolaylı etkileri minimuma indirmektir. Kimse kaza anında malınızı korumaktan mesul değildir amaç canınızı korumaktır. |
| Hocam komik olan ya da garip olan birşey yok ki bu civiclerin kaportalarının ne kadar zayıf ve dandik olduğu herkes tarafından bilinen bir şey o yüzden şaşırmadım. Umarım bir gün şu civicle ... |
| Hocam komik olan ya da garip olan birşey yok ki bu civiclerin kaportalarının ne kadar zayıf ve dandik olduğu herkes tarafından bilinen bir şey o yüzden şaşırmadım. Umarım bir gün şu civicle yolculuk etmek zorunda kalmam canımızı yoldan bulmadık. |
| Arkadaşlar tamam araçlarınıza çok para veriyorsunuz ama her şeye de saldırmak veya savunmak zorunda değilsiniz. Kaza işte olmuş bitmiş. Can kaybı var mı ? Yok. Gerisi yapılır, değişir bir şe... |
|
Arkadaşlar tamam araçlarınıza çok para veriyorsunuz ama her şeye de saldırmak veya savunmak zorunda değilsiniz. Kaza işte olmuş bitmiş. Can kaybı var mı ? Yok. Gerisi yapılır, değişir bir şeyler olur. Bu kadar da yüklenmeyin birbirinize sonuçta hepimizin aracı kötü bu kadar basit. 5000 Euroya X6 alabilseydik 2.elde kimse tartışmazdı zaten ama 150 bin verince çöp diyemiyorsunuz. Bakın ben söylüyorum benim aracım çöp ve yurt dışında olsa asla bakmayacağım bir araç ama bu ülkede alıyorum çünkü başka seçeneğim yok. |
| Hocam komik olan ya da garip olan birşey yok ki bu civiclerin kaportalarının ne kadar zayıf ve dandik olduğu herkes tarafından bilinen bir şey o yüzden şaşırmadım. Umarım bir gün şu civicle yolculuk etmek zorunda kalmam canımızı yoldan bulmadık. |
Volvocular gelir birazdan |
| Gün geçmiyor ki bir kerede 4 egzostlu civic görmeyelim |
|
Civicleri satın Tofaş alın. Yetersiz fotolar üzerinden araçlar hakkında yorum yapmak doğru değil. Vuruş açısı, arabaların önceki durumları vs de önemli. |
|
Birkaç bin sayfalık güvenlik mevzuatı içerisinde aracın hangi şartlarda güvenli olduğu ve şartları belirtilir. Aşağıda yer alan 6 regülasyonun tek bir cümlesinde aracın dış sacının dayanımı ile ilgili birşey bulamazsınız çünkü güvenlik ile alakası yoktur bu durumun. https://www.unece.org/trans/main/welcwp29.html R-12 Çarpışma Durumunda Direksiyon Tertibatına Karşı Sürücünün Korunması Konusunda Motorlu Taşıtların Onayı R-32 Motorlu Taşıtların Arka Darbelerde Otomobil Yapısının Davranışı Onayı R-33 Motorlu Taşıtların Ön Darbelerde Otomobil Yapısının Davranışı Onayı R–42 Karayolu Taşıtlarının Ön ve Arka Koruma Parçalarının (Tamponlar vb.) Onayı R–94 Önden Çarpma Durumunda Yolcuların Korunması Konusunda Taşıtların Onayı R-95 Yandan Çarpmaya Karşı Yolcuların Korunması Konusunda Motorlu Taşıtların Onayı Her geçen gün araçlar hafifletilmeye çalışılıyor ve daha da ilerisi kompozit malzeme kullanımına yöneliyor üreticiler. Araç yaşam alanına kadar ne kadar fazla dağılır ve yaşam alanında darbe durdurulursa araç o kadar güvenlidir. Aracın dışındaki sacın binde bir dahi güvenliğe etkisi yoktur, bugün araç üreticisi ve mevzuatların amacı kazada aracınızın mekanik aksamının, dış giydirmesinin ya da tamponunun minimum hasar alması ve sizi minimum hasar ve masrafla kazadan kurtarmak değildir, bir kaza anında vücut bütünlüğünüze gelecek hem doğrudan hem de dolaylı etkileri minimuma indirmektir. Kimse kaza anında malınızı korumaktan mesul değildir amaç canınızı korumaktır. |
ne var yaw 4 tane olunca kötü mü duruyor bence çok hoş duruyor yani ![]() body kit falan da yapınca çok daha güzel bir araba oluyor. ![]() tofaşın kaportası daha sağlam doğrudur burada köşeden demir yığını tofaş civicin en korumasız en boş yerine vurmuş, altı plastik tampon üstü boş ince sac. asıl güvenlik bariyerleri yolcuların bulunduğu kısımlardadır, kapı çevrelerinde özellikle. Sadece plastik tampon ve bagaj kapağı yamulmuş fotoğrafta. Alt kısım dümdüz duruyor. |
| Bagaj havuzu bir çok araçta yumuşaktır, civic hb versiyonuna çarpsaydı direksiyon miline kadar bükülürdü tofaş. |
| Ben civic ile 3 kez kaza yaptım. Hemen hemen hepsi de ufak çaplı kazalar ama hepsinde tampon ve bagaj değişmek zorunda kaldı. Aynı kazayı Leon ile yaptım boyası bile çatlamadı sadece plakası yamuldu. Bana vuran aracın ön kaput yamuldu. |
|
Arkadaşlar tamam araçlarınıza çok para veriyorsunuz ama her şeye de saldırmak veya savunmak zorunda değilsiniz. Kaza işte olmuş bitmiş. Can kaybı var mı ? Yok. Gerisi yapılır, değişir bir şeyler olur. Bu kadar da yüklenmeyin birbirinize sonuçta hepimizin aracı kötü bu kadar basit. 5000 Euroya X6 alabilseydik 2.elde kimse tartışmazdı zaten ama 150 bin verince çöp diyemiyorsunuz. Bakın ben söylüyorum benim aracım çöp ve yurt dışında olsa asla bakmayacağım bir araç ama bu ülkede alıyorum çünkü başka seçeneğim yok. |
| Eski bir japoncu olarak sasirmadim. Almanlar bu konuda muazzam ustun. |
egea varken civic mi alınır |
|
Ne civic güvenli değil arabaya bak ne hale gelmiş zaten göçüyor en ufak kazada darmaduman olur içinden çıkamayız Nede sonuna kadar savunacak Kadar salak değilim şükür Anormal hiçbir durum yok saçma konu |
O mükemmel fotoğrafı koymasam olmaz şimdi Volvo, focus a arkadan çarpıyor ve sonuç Şimdi bu mantıkla Volvo dandik mi oluyor ? < Resime gitmek için tıklayın > |
|
Buna inanan aptaldır. Büyük ihtimalle arkadan motosiklet filan çarpmıştır yada civic geri geri giderken direğe çarpmıştır. Tofaşı aracın arkasına yanaştırıp fotoğraf çekmişler. |
|
| Bilip bilmeden savunup millete ‘aptal’ diyen de az aptal degildir. |
| cCC tofaş reyiz cCC |
Bir kere o tofaş değil.dogan görünümlü şahin. |
< Resime gitmek için tıklayın >
Direk link :https://store.donanimhaber.com/2b/81/c9/2b81c935c6f967a6e293cad16d2c6e0b.jpg
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Section8 -- 21 Haziran 2019; 10:51:12 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >