1. sayfa
| Premium'ları saymazsak C-HB sınıfının en iyisi olacak bu araç. Motor-şanzıman, donanım seçenekleri de çok iyi. Tam boy cam tavan, headup display, kapasitif ekranlı Sync3 vs. vs. Don... |
|
Premium'ları saymazsak C-HB sınıfının en iyisi olacak bu araç. Motor-şanzıman, donanım seçenekleri de çok iyi. Tam boy cam tavan, headup display, kapasitif ekranlı Sync3 vs. vs. Donanım seçenekleri dışında Active, ST-Line gibi farklı seçenekler de sunuluyor. Ford, Focus 3'ten çok iyi ders almış. Bu kasada oldukça geniş ve ferah iç mekan, geniş bir diz mesafesi ve ergonomik, derli toplu bir iç mekan var. Titanium'da artık 17" jant var. Mevcut kasada üst donanım olan Titanium'da 17" jant olmaması çok eleştiriliyordu. 8 ileri oldukça verimli tork konvertörlü otomatik şanzıman var. Tüketim ve hızlanması manuele göre çok farklı değil. Bu arada testte (tercümede de olabilir) yanlış bilgi var. Bağımsız arka süspansiyon denmiş. Bu kasa Focus'ta, 1.0EB ve 1.5tdci versiyonlarında bağımsız arka süspansiyon yok. Torsiyon ama torsiyonlu sistemler arasında en iyilerden birisi. Testlerde çok dikkatli kullanıcılar dışında normal kullanıcılar bağımsız-torsiyon farkını anlayamaz deniliyor. |
|
1.5 ecoboost 8 ileri at stline alınası ancak güzel ülkemin durumu belli edit : dizel otomatik incelemesiymiş bu da , teknik veriler ve motor seçeneklerini açıklamada belirtmişler Videoyu izlemek için tıklayınız |
|
Aracın onu çok güzel, o on tasarıma bakınca arka tasarım olmamis. Tasarımcısı arka için pek ugrasmamis. Yeter yoruldum i30 gibi yapayım demiş gibi . ST line yandan ve önden harika duruyor |
|
Premium'ları saymazsak C-HB sınıfının en iyisi olacak bu araç. Motor-şanzıman, donanım seçenekleri de çok iyi. Tam boy cam tavan, headup display, kapasitif ekranlı Sync3 vs. vs. Donanım seçenekleri dışında Active, ST-Line gibi farklı seçenekler de sunuluyor. Ford, Focus 3'ten çok iyi ders almış. Bu kasada oldukça geniş ve ferah iç mekan, geniş bir diz mesafesi ve ergonomik, derli toplu bir iç mekan var. Titanium'da artık 17" jant var. Mevcut kasada üst donanım olan Titanium'da 17" jant olmaması çok eleştiriliyordu. 8 ileri oldukça verimli tork konvertörlü otomatik şanzıman var. Tüketim ve hızlanması manuele göre çok farklı değil. Bu arada testte (tercümede de olabilir) yanlış bilgi var. Bağımsız arka süspansiyon denmiş. Bu kasa Focus'ta, 1.0EB ve 1.5tdci versiyonlarında bağımsız arka süspansiyon yok. Torsiyon ama torsiyonlu sistemler arasında en iyilerden birisi. Testlerde çok dikkatli kullanıcılar dışında normal kullanıcılar bağımsız-torsiyon farkını anlayamaz deniliyor. |
|
Bu da Anna'nın focus testi (ingilizce) Videoyu izlemek için tıklayınız |
| verin şu aracı Alaatin61'e de adam gibi incelesin. |
| HB hiç önemi yok TR de satacağı üç beş tane. Mühim olan Sedan nasıl onun bir doğru düzgün testini alabilsek. |
| Aslında tam olarak doğru değil hocam. Motorlardan bağımsız olarak tüm station wagon modelleri ile vignale ve active crossover versiyonları yeni nesil bağımsız (SLA) süspansiyon olacak. |
ST-Line'ların hepsi bağımsız SW'lerin hepi bağımsız 1.0EB, 1.5tdci torsiyon (ST-Line, SW hariç) 1.5EB'lerin hepsi bağımsız |
| Başka bir siteden tecrübesine güvendiğim "focus tutkunu" bir abinin tercümesi. Bende çok katılmıyorum yoruma ama alıntı olduğu için dokunmadım. Ama şuda var ki başta vw olmak üzere hemen her markanın dergilere bu tarz reklam verdiği yada daha doğru bir ifadeyle dergileri desteklediği bilinen bir gerçek. Editörlerde buna istinaden reklamsal abartılara kaçmış olabilirler. Bekleyip göreceğiz. |
|
1. sayfa
Auto Bild'den özet tercüme;
1.0EB 125 PS motor bu kasada sessiz, genelde trafiğe karışmak için yeterli ama biraz devirli kullanınca daha keyifli oluyor, 180-190 km/h civarında biraz zorlanabiliyor.
100 km yolda 6,5L/100km tüketimiş ki bu iyi bir değer.
Şanzıman kısa yollu, kolay geçiyor, kullanımı keyif veriyor.
En keyfili yanı ise süspansiyonu ve direksiyonu. Süspansiyon tatlı sert ayarlı (Benim eklemem: ST Line olduğunu unutmayalım), bu da sürüş dinamiklerini çok keyifli hale geitiryor. Aracın boyu 4,38 m ve bu haliyle Golf'ten 12 cm uzun olmasına rağmen adeta bir Fiesta kıvraklığı ile sürülebiliyor. Bu büyük bir başarı ve bu benim için "Sport Ford". Özellikle bağımsız arka süspansiyon ve standart sunulan sürüş ayarı tercihleri ile sürüş daha da keyifli hale geliyor (benim eklemem: Çok reklam koktu).
Panoramik tavan içerisini ışıklı ve ferah gösteriyor.
Boyum 1,80 ve bu halimle hem önde hem de arkada çok rahat ederek oturabiliyorum. Mesai arkadaşım 1,95 boyunda o bile sığmada sorun yaşamayacaktır.
Beş noktayı pek beğendim:
1) Küçük motora rağmen çift egzoz çıkışı,
2) Kapı koruyucu mekanizma,
3) Büyük ön panjur ile gösterişli ön tasarım,
4) Biniş biraz alçalan tavan nedeniyle zor olsa da arka koltuklardaki bacak mesafesi,
5) Derli toplu, düzenli, ergonomik ve kaliteli işçilik ile oluşturulmuş kokpit.
**(alıntıdır)
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acr -- 26 Ekim 2018; 13:0:54 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >