Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
22
Cevap
2276
Tıklama
0
Öne Çıkarma
SMS InfoComm Teknoloji Servis Limited Şirketi Servis Rezilliği
G
6 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

ASUS ROG SWIFT PG279Q piyasanın en pahalı monitörü olan monitörü ölü pixel sorunu sebebiyle servise gönderdim. Panelinin değiştiğini testlerinin yapıldığını bildiren bir kağıtla monitör bugün elime ulaştı. Taktıkları yeni olduğunu söyledikleri panelin durumu içler acısıdır. Leş gibi koca koca noktalar var. Görüntüsünü aşağıda paylaşıyorum. Monitör değiştirilmesi için nasıl bir yol izlemeliyim. Yardımcı olun. Asus sayfasına mail attım. Yarında telefonla arayacağım.
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Greqorian -- 30 Nisan 2018; 20:51:40 >

A
6 yıl
Yarbay

ölü piksel'de var, işin ilginci panel'de toz benzeri bir şey de var ölü piksel öyle olmaz görüntüsü ile birlikte mail atın direk değişim talep edin gelen üründe ayıplı mal statüsünde, allah aşkına şöyle ürünleri nasıl gönderiyorlar son kullanıcıya bakmıyorlar mı anlamıyorum. bu nasıl bir teknik servis rezaletidir. yerinizde olsam asus global'in mail adresini bulur onlara şikayet ederdim bu ciddi anlamda skandal yani bu kadar üst düzeyde bir ürünü bu şekilde göndermek.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
6 yıl
Teğmen

sms infocom'a ürün göndermeyin asus ürünlerini teleservise gönderin ben neler neler çekiyorum sms infocomdan Allah kolaylık versin bu servisle işi olana



G
6 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Ürün şuan tekrar geldi. Bu sefer adam akıllı panel takıp göndermişler. Yine sorunlu gelmesini bekledim de olmadı direk para iadesi alacaktım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @moriq , @Aerosol 34
M
6 yıl
Teğmen

Hayırlı olsun hocam güzel bir ölü piksel testi yap derim. Asus'un genel prosedürü iyi (servis tarafı değil) ölü piksel monitörlerde garanti kapsamında panel değiştirebiliyorlar. Dell ürünlerinde panel değişimi olmadığı için DOA kapsamında iade formu veriyorlar


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Greqorian
G
6 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Monitör ilk geldiğinde sorunsuzdu. 4 saat kullandıktan sonra ölü pixeller tekrar belirmeye başladı. Monitörün paneli değiştirile değiştirile laçka oldu iyice.




Bu mesajda bahsedilenler: @moriq
M
6 yıl
Teğmen

2 seçenek var ya hakem heyetine vereceksin ya da ürünü tamire telerservise vereceksin yanlış hatırlamıyorsam onlar ürünü ankaraya gönderiyordu.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Greqorian
G
6 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Şuan 3. ye aynı sorundan gidecek para iadesi 4. de oluyordu sanırım. Asus’a arıza kaydı oluşturduğum zaman direk smsinfo ya oluşturuyor. Ankara’ya nasıl göndereceğim ki?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @moriq
M
6 yıl
Teğmen

teleservise elden bırakacaksın onlarda ankaraya gönderecek



H
6 yıl
Yüzbaşı

Bu servisin mail adresi var mı ?



H
6 yıl
Yüzbaşı

Bu servisin mail adresi var mı ?



B
5 yıl
Onbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Greqorian

Şuan 3. ye aynı sorundan gidecek para iadesi 4. de oluyordu sanırım. Asus’a arıza kaydı oluşturduğum zaman direk smsinfo ya oluşturuyor. Ankara’ya nasıl göndereceğim ki?
Bu eski Garanti Belgesi Yönetmeliğinde idi, yeni yönetmeliğin 9. maddesi açık ve net. Garanti kapsamı ve süresi dahilinde ücretsiz onarım ardından cihaz tekrar arıza gösterir ise seçimlik haklarınızı kullanırsınız.


MADDE 9 – (1) Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;

a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,

b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi,

durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
5 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Bayadır bu şekilde kullanıyorum ama en kısa zamanda tekrar göndereceğim. Bu seferde değişim olmazsa tüketici hakem heyetine dilekçe yazmak durumunda kalacağım.




Bu mesajda bahsedilenler: @BlueMax
M
5 yıl
Yüzbaşı

dolandırıcı servis günlerdir servisle uğraşıyorum oldu deyip yolluyor tekrar yolluyorum üründe arıza yok diye yolluyorlar smsinfo ya vereceğinize taş alıp kırın cihazı en azından sinir olmassınız sinir atarsınız



G
5 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

2 kere tamir gördü. 3. ye gönderip dahada kötü gelmesinden korkuyorum şahsen ama garantisi bitmeden tekrar yollayacağım riske atıp.




Bu mesajda bahsedilenler: @spyae
E
5 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: spyae

Bu mesaj silindi.

Alıntıları Göster
gonderdiginiz günden itibaren 20 iş günü geçtiyse para iadesi veya yeni ürün talep etme hakkınız var.

asus genel merkez tel: 0850 522 27 87



E
5 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: spyae

Bu mesaj silindi.
hocam servisle iletisime gecin.hala monitoru tamir edip teslim etmeye calısıyorlar. cok dikkatli olun.yurt dısından parca bekliyorlar. para iadenizi ve ya sıfır cihaz istediginizi belirtin.eski urunu istemeyin artık.hergün yukarda size verdiğim telefonla arayip rahatsız edinn.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Esnaf_TV -- 21 Mart 2019; 17:44:43 >

E
5 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: spyae

Bu mesaj silindi.
iyi gene ucuz yırtmışsın.cok zararin yoktur insallah.asus iyide tr servisi cok kotu.



G
5 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Tekrar arıza kaydı oluşturdum. 6 tane ölü pixel var şuan monitörümde. 3.'ye göndermiş olacağım bununla beraber. Bu seferde değiştirmezlerse basıp istanbula gideceğim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @spyae
E
5 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Greqorian

Tekrar arıza kaydı oluşturdum. 6 tane ölü pixel var şuan monitörümde. 3.'ye göndermiş olacağım bununla beraber. Bu seferde değiştirmezlerse basıp istanbula gideceğim.
seninkinin panelini değiştirmemişlermiydi hocam?


Bu mesaja 1 cevap geldi.