| Renonun reelden haberi olmayıp forum kafası yaşadığı sürece satacağı da bu kadar olacak |
| Birakin sinifta kalmayi, okula kayit bile yaptiramadi. Olu dogan bir model oldu tuketici icin. |
| Merak ediyorum hangi güney koreli renault dan daha prestijli (genesis demeyinTürkiyede satılanlardan bahsediyoruz) |
| Başlangıç fiyatı passat ve superb gibi olsaydı daha fazla satabilirdi aynı şey 508 içinde geçerli |
| Aynen öyle. |
Elantra >fluence Tucson > kadjar İ20 > clio ... |
| Ilk cıktıgında soylemistim olurmu yaa passati gecer cok kaliteli super bi otomobil filan diyenler olmuştu.. tırışkadan bi araba işte satip satacagi bukadar.. |
Hyundai mi Renodan prestijli . |
|
Renault yetkililerine sormak lazım hayal kırıklıgımı diye. Beklentileriniz neydi, ne oldu diye? Yeni bi model için bence gayet iyi bi satış rakamı. Passat ile karşılaştırmak çok saçma çünkü passat yıllardır piyasada olan bi model. İnsignia nın ilk çıktıgı yıldaki satışıyla karşılaştırmak daha mantık olacak kanısındayım. |
|
Kısa dönem kalite vekonfor anlamında pasatla beraber yürür, superb ve insigniadan iyi (insignia kasa çok eskidi). Gel gör ki ben iyisini yaptım fiyatı da budur dersen olmaz bu iş Marka algin yeterli değil, d segmentte sürekli isim değiştiriyorsun devamliligin yok, latitude diye bir arac çıkardın abuk sabuk kronik sorunları olan bir arac oldu. Renault daki garip özgüven clio 4 ile başladı. Tasarımı ilk çıktığında göze hoş geldi, kırmızısı aldı yürüdü. Filo harici normal müşteriye de çok iyi sattı ama her segmentte olmaz bu is. Renault motor,tasarım, kalite konfor anlamında doğru yolda, fiyatlar için aceleci davrandı. |
| Adam o paraya Renault alacağına Alman bakıyor.Fiyatta uygun olmadığı sürece çok satmaz. |
|
Her yerde bmw olmasına rağmen talisman tasarımı daha güzel olmasına rağmen Tüm gözlerin talismanda olmasına rağmen 90k dan fazla Renaulta vermem bmw alırım |
Fluence 6 yıllık bi model yeni çıkan elentrayla niye kıyaslıyorsun ki ? Megane 4 gelince kıyaslarız. Clio > i20 (Avrupa halkının seçimindende kanıtlayabiliriz) Megane>i30 Scenic>...... Renault Truck >...... Talisman >...... Renault 1899> Hyundai 1967 RenaultF1>...... Önce model üretsinde sonra prestije bakalım. |
| Ne bekliyordunuz ki cidden ? |
|
Arava tırışka bir naneye yaramaz diyenlere arabanin az satılması kötü olduğu anlamına gelmiyor. Ülkemizde markanın bu segment algısı nedeniyle bu paralar verilmiyor. Satış politikasını donanım olarak bol davrqndiklari için fiyat yükseldi. Gerek yok koy hız sabitleme bomboş olsun ama 97 den falan başlasın parayi veren donanımı alır fiyat ucurmanin mantığı yok böyle daha iyi satarsın. |
Sokağa cik arabadan anlayan veya anlamayan kişilere sor sence hangisi prestijli sen olsan hangisini alırsın diye. Hepsi Hyundai yi seçer. Konu sahibi arkadaş güney koreliler demiş yani Kia yida eklersek güney koreliler daha avantajlı. |
bazıları da "bize ayrılan bir kota var, o nedenle sıra yazılıyor" diyordu bir aralar.. |
| Kangoo, Captur Neyse daha saymayayım. Nerden çıkardınız bunu ? Böyle bişey yok bende tam tersini düşünüyorum. Daha fazlası Reno diyecektir. Bide hepsi Hyundai demişsiniz. Tamam arabanız Hyundai güle güle kullanında bu kadar fanboy olmayak gerek yok. |
Renault'un heyecan uyandıran modeli Talisman, satışlarda çok kötü bir performans sergiledi.
Renault Talisman, ortaya çıktığı andan itibaren Türkiye'de çok dikkat çekmişti. Ancak bu durumu satışlara yansıtamadı.
Premium sınıfa bu yıl katılan Talisman, ilk başta heyecanla karşılaşsa da, bu sınıfın müşterilerini cezbedemedi. Sekiz aylık satış performansına bakıldığında, ODD verilerine bu araç sadece 1.093 adet satılabildi. Rakibi Volkswagen Passat ise 17.697 rakamını gördü.
ALMANLAR'DAN DA KORELİLER'DEN DE PAHALI
Bunda en önemli sebep Fransız markanın fiyat politikası. Renault'un araçları Türkiye'de daha çok fiyatları sebebiyle tercih ediliyordu. Ancak marka son zamanlarda bu duruşunu bozdu. Alt segmentteki otomobilleri bile rakiplerinden pahalı satmaya başladı. Durum böyle olunca, marka algısı Renault'tan daha prestijli olan Güney Koreli ve Alman modeller daha cazip hale geldi.
TALİSMAN'IN FİYATI
Öte yandan Fransız marka, Talisman için oldukça cürretkar davrandı. Fiyat konusunda modelin en güçlü rakibi olan Volkswagen Passat'ın bile üzerine çıktı. Üstelik Passat, premium algısını uzun yıllar önce kurmuş bir model.
Premium konusuna girecek olursak, bu sınıfın müşterileri orta üst gelir seviyesine sahip kişilerden oluşuyor. Fiyatlarla açıklarsak, Renault Talisman'ın başlangıç fiyat 109.600 TL iken, Passat'ın başlangıç fiyatı 101.900 TL. Üstelik Skoda Suberb ve Opel Insignia gibi diğer güçlü rakipleri de Talisman'dan daha ucuz.
Sonuç olarak Renault, kendisiyle ilgili algıyı yukarı çekmeden fiyatları yukarı çekti. Dolayısıyla premium otomobil müşterilerine ulaşamadı. Hal böyle olunca, Talisman tam bir hayal kırıklığı oldu.
< Resime gitmek için tıklayın >
kaynak :http://otomobil.haber7.com/otomobil/haber/2130524-talisman-turkiyede-ne-kadar-satildi
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.