Merhaba arkadaşlar konuyu nereye açacağımı bilemedim yanlışsa kusura bakmayın. Soruma gelirsek, ben teknobiyotikten yüksek maliyetli bi sistem topladım. Ancak siparişi vermeden kötü bi yorum görmemiştim site hakkında. Bi kaç kişiyede sordum aslında. Neyse bu gün bi kaç yorum gördüm site hakkında. Kargo daha gelmedi muhtemelen yarın gelir. Sistem toplanıp gelecek o yüzden kutular açık olur ancak iade edilmiş ürün felan yollamışlar bi kaç kişiye.Bende hiç sorun yaşamak istemiyorum o yüzden açarken ne yapmalıyım elimde delil olması lazım. Sorun yaşarsam elimde olsun diye ne önerirsiniz ?
Bende geçen gün teknobiyotik ten sistem topladım, toplamadan önce ben de okudum birkaç kötü yorum fakat parçaları bir tek bu site ertesi gün kargo yapıyordu. Gelen ürünlerin hepsi koruma bantlı şekilde geldi. Sadece 1 tane rami koymayı unutmuşlar onu da ertesi gün gönderdiler. Açıkçası ben bir sorun yaşamadım. Bence ayyuka çıkan çok haber yoksa takmamak lazım bu kadar. Sonuçta şikayetvar da hangi firmayı aratırsanız mutlaka şikayet oluyor.
Çok teşekkür ederim hocam. Açıkçası müşteri hizmetleri çok ilgililerdi şaşırdım öyle yorum görünce. Hatta havale yaparken açıklama bölümü çıkmadığı için sipariş npyu yazmadan yolladım parayı ve daha ben farketmeden hemen arayıp düzelttiler. öyle yorumlar görünce bende acaba dedim. Açıkçası biraz şans işi.
Bir tane bile cozulmemis sorun varsa, gerçekleşmemiş müşteri memnuniyeti varsa elbette bu önemlidir. Firmaların bu vakaları onemsememesi, sıradan basit olaylar gibi görmesi, bu durumların ayyuka çıkmasından hiçbir rahatsızlık duymamalari maalesef Türkiyemizin kabul etmesek de acı bir gerçeği. Ancak bahsi geçen firma su linkteki http://www.n11.com/magaza/teknoskopik/magaza-yorumlari firma kadar sahtekar olamaz herhalde. Teknobiyotik ise n11 uzerinden 6112 urun satmış ve %96 mağaza puanı almış. Şikayetler ise tek bir konuda yoğunlaşmış değil. En azından bir mağduriyet olsa arada hakkınızı arayabileceginiz bir muhatap var. Sonuç olarak %100 müşteri memnuniyetini sağlamadıkça firmaların kazandığı paranın helal olmayacağını öğrenmeleri ve bunun hukuki bir yatırımıyla da karşılaştırılmalari gerekiyor. İşte o zaman bu sorunları da asmiz oluruz.
Çok teşekkür ederim hocam. Açıkçası müşteri hizmetleri çok ilgililerdi şaşırdım öyle yorum görünce. Hatta havale yaparken açıklama bölümü çıkmadığı için sipariş npyu yazmadan yolladım parayı ve daha ben farketmeden hemen arayıp düzelttiler. öyle yorumlar görünce bende acaba dedim. Açıkçası biraz şans işi.
ilgilenmelerine şaşırmanız bile ön yargının nasıl bişey olduğunu zaten gösteriyor. Ben de katılıyorum arkadaşlara hangi firmada sorun yaşamayan var?
Soruma gelirsek, ben teknobiyotikten yüksek maliyetli bi sistem topladım. Ancak siparişi vermeden kötü bi yorum görmemiştim site hakkında. Bi kaç kişiyede sordum aslında. Neyse bu gün bi kaç yorum gördüm site hakkında. Kargo daha gelmedi muhtemelen yarın gelir. Sistem toplanıp gelecek o yüzden kutular açık olur ancak iade edilmiş ürün felan yollamışlar bi kaç kişiye.Bende hiç sorun yaşamak istemiyorum o yüzden açarken ne yapmalıyım elimde delil olması lazım. Sorun yaşarsam elimde olsun diye ne önerirsiniz ?