Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
7
Cevap
531
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Teknobiyotik Sitesi
G
8 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Merhaba arkadaşlar konuyu nereye açacağımı bilemedim yanlışsa kusura bakmayın.
Soruma gelirsek, ben teknobiyotikten yüksek maliyetli bi sistem topladım. Ancak siparişi vermeden kötü bi yorum görmemiştim site hakkında. Bi kaç kişiyede sordum aslında. Neyse bu gün bi kaç yorum gördüm site hakkında. Kargo daha gelmedi muhtemelen yarın gelir. Sistem toplanıp gelecek o yüzden kutular açık olur ancak iade edilmiş ürün felan yollamışlar bi kaç kişiye.Bende hiç sorun yaşamak istemiyorum o yüzden açarken ne yapmalıyım elimde delil olması lazım. Sorun yaşarsam elimde olsun diye ne önerirsiniz ?



D
8 yıl
Yarbay

Toplanıp gelecekse iade olduğunu kanıtlayabileceğini sanmıyorum. Herşey sorunsuz çalışırsa takma kafana kullan gitsin.

HDTune yazılımı ile HDD'nin kaç saattir çalıştığını görüp sıfır olup olmadığını anlayabilirsin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
8 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

sağolun hocam. Başka bi parça için aynı şekilde çalışan program var mı acaba?




Bu mesajda bahsedilenler: @Dovahkiin
K
8 yıl
Yüzbaşı

Bende geçen gün teknobiyotik ten sistem topladım, toplamadan önce ben de okudum birkaç kötü yorum fakat parçaları bir tek bu site ertesi gün kargo yapıyordu. Gelen ürünlerin hepsi koruma bantlı şekilde geldi. Sadece 1 tane rami koymayı unutmuşlar onu da ertesi gün gönderdiler. Açıkçası ben bir sorun yaşamadım. Bence ayyuka çıkan çok haber yoksa takmamak lazım bu kadar. Sonuçta şikayetvar da hangi firmayı aratırsanız mutlaka şikayet oluyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
8 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Çok teşekkür ederim hocam. Açıkçası müşteri hizmetleri çok ilgililerdi şaşırdım öyle yorum görünce. Hatta havale yaparken açıklama bölümü çıkmadığı için sipariş npyu yazmadan yolladım parayı ve daha ben farketmeden hemen arayıp düzelttiler. öyle yorumlar görünce bende acaba dedim. Açıkçası biraz şans işi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kaiowas
M
8 yıl
Binbaşı

Bir tane bile cozulmemis sorun varsa, gerçekleşmemiş müşteri memnuniyeti varsa elbette bu önemlidir. Firmaların bu vakaları onemsememesi, sıradan basit olaylar gibi görmesi, bu durumların ayyuka çıkmasından hiçbir rahatsızlık duymamalari maalesef Türkiyemizin kabul etmesek de acı bir gerçeği. Ancak bahsi geçen firma su linkteki
http://www.n11.com/magaza/teknoskopik/magaza-yorumlari
firma kadar sahtekar olamaz herhalde. Teknobiyotik ise n11 uzerinden 6112 urun satmış ve %96 mağaza puanı almış. Şikayetler ise tek bir konuda yoğunlaşmış değil. En azından bir mağduriyet olsa arada hakkınızı arayabileceginiz bir muhatap var.
Sonuç olarak %100 müşteri memnuniyetini sağlamadıkça firmaların kazandığı paranın helal olmayacağını öğrenmeleri ve bunun hukuki bir yatırımıyla da karşılaştırılmalari gerekiyor. İşte o zaman bu sorunları da asmiz oluruz.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

S
8 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Gluonx

Çok teşekkür ederim hocam. Açıkçası müşteri hizmetleri çok ilgililerdi şaşırdım öyle yorum görünce. Hatta havale yaparken açıklama bölümü çıkmadığı için sipariş npyu yazmadan yolladım parayı ve daha ben farketmeden hemen arayıp düzelttiler. öyle yorumlar görünce bende acaba dedim. Açıkçası biraz şans işi.

ilgilenmelerine şaşırmanız bile ön yargının nasıl bişey olduğunu zaten gösteriyor. Ben de katılıyorum arkadaşlara hangi firmada sorun yaşamayan var?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
I
8 yıl
Yarbay

İnventus tabikide Vatanda 3200 Civarı Şikayet varken İnventusun 3 Tane Şikayeti Var :D Tabikide sıfır kusursuz yoktur ama iyi hizmet vardır





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IVANGUARDI -- 19 Nisan 2016; 18:53:20 >


Bu mesajda bahsedilenler: @sy1907
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.