1. sayfa
Okudugum yorumlara gore DNA sistemi araca yapay bir sertlik katiyor.Yani direksiyon sertlesmesi size yolu daha iyi hissettirmiyor.Sadece dondurmenizi zorlastiriyormus. 1.3 varken 1.6'ya ihtiyac olmadigi icin getirmemislerdir.Yoksa sorunsuz bir motor.Fakat 1.3'un alt devirleri cansiz, iki motorun da sehir ici yakit tuketimi rakiplerine gore 0.5-1 litre daha fazla. Arac tavsiyesi istemissiniz ama fiyat araligi belirtmemissiniz. |
Mini 1.6 Dizeller 60-65 küsüre bulunuyormuş.Benim tavanım o fiyat aralığı ve o araç. Aracın C segmenti hblerinden küçük olması benim için önemli. |
Mito benimde çok beğendiğim araç ve çevremde bulunmadığı için hakkında pek bilgim de yok. Konu sahibi arkadaş güzel sorular sormuş bilenler cevaplasında bilgi sahibi olalım ![]() |
Volvo C30 1.6D Citroen DS3 Renault Megane 1.6DCİ ve ya 1.5DCİ olabilir. Ben bu üç modele bakın derim. |
DS3 1.6 HDİ veya THP DSport düşünüyorum aslında.Bilgisi olan artı ve eksilerini paylaşabilir. Videoyu izlemek için tıklayınız Benim istediğim tarzda araç talepleri olan arkadaşlar bu videoyu izleyebilir, basit bi' ingilizce ancak isteyen arkadaşa dil konusunda yardımcı olabilirim videoyla ilgili.Bu arada testerın yorumları 1.3 JTD'den beni vazgeçirdi. ![]() |
mito arkadan hp ferrari gibi gözüküyor... |
MiTo yu, 1 yıldan fazla kullandım, MiTo Bu başlıkta da ilk izlenimlerimi görebilirsiniz. Kullanım dönemim sonunda araçtan bir sorun yada memnuniyetrsizlikten değil daha büyük araç gereğinden ayrılmak zorunda kaldım. Benim aracım 155hp 1.4 (Multiair değil) düz vitesti, ortalama 8-8,5lt benzin tüketimi vardı. Araç genel olarak oldukça stabil ve performanslıydı benim tek şikayetim sert süspansiyonalrdı, fakat bu spor bir araç için beklenen bir sonuçtur, ayrıca QV versiyonunda coilover tarzı farklı bir süspansiyon olduğunu ve ayaralanabildiğini hatırlıyorum. DNA olayı gerçekten çok huşuma gidiyordu, sadece performans olarak düşünmeyin olumsuz şartlarda da işe yarıyordu, yağmurda karda AllWeather moduna alıdığımda daha güvenli hissediyordum. MiTo dan vaz geçmedim hatta yakın zamanda eve 2. araç olarak almayı düşünüyorum, tek ekleyebileceğim yorum QV versiyonu olması ve Siyah ya da kırmızı renk tercih edilmesi olur. |
Mito'nun Jtd ve Quadrofoglio Verde modelleri Mito kısmı hariç alakasız iki araç.![]() Aşağıda forumdan Qv sahibi bir arkadaşın izlenimleri mevcut. http://forum.donanimhaber.com/m_89057135/tm.htm Burdaki forumdan ziyade,alfist turkey ya da alfaturk gibi direkt Alfa Romeo kullanıcılarının oluşturduğu forumlardan çok net bilgiler alabilirsiniz. ![]() |
Merhaba şuan 1.6 mito kullanmaktayım bana göre aracın tek eksisi amortisör çok sert olmasi diger her konuda f/p olarak bakarsak diger rakiplerine göre çok önde olan bi arac. |
Cevaplayanları artıladım, sağ olun cevaplar için.Ayrıca alfaturk'e üyeyim. @FIRST ses sistemiyle alakalı bi' soru sormak istiyorum sana, hangi ses sistemini kullanıyorsun aracında, memnun musun?Eğer aracınki standartsa bose taktırmayı düşünürüm, standartın durumuna göre.Ama onu da nasıl temin ederim bilemiyorum. Ve araçta spor paket olduğunu nasıl anlıyoruz, ilanlara göz gezdirirken fark edeyim diye söylüyorum.Bi' çizgi, logo(yonca gibi), direksiyon simidinde dikiş vs. gibi mi?Brembo frenler için istiyorum spor paketi. ![]() |
1.5 senedir mito qv sahibiyiz. Performans olarak araç dynamic modda gerçekten tatmin edici,gaz pedalı çok hassas oluyor gaza hafif dokunmaniz bile aracın hızlanması için yetiyor,alt devirlerde çok canlı değil ama üst devirlere çıktığında çok güzel hızlanıyor. Alt devirler cansız derken tabi hantal olarak düşünmeyin tork'u sayesinde koltuğa yaslıyor gaza bastığınız gibi ama asıl maharetini üst devirlerde gösteriyor. Yol tutuşu bu aracın gerçekten başarılı dynamic modda güvenlik sistemleri daha az aktif çalışıyor ama araç okadar stabil ki güvenlik sistemlerini kolay kolay devreye sokmuyor,çizgisinden kolay kolay çıkmıyor.Dynamic modda süspansiyon sistemi çok sertleşiyor,eğer performanslı bir sürüş yapılmıyorsa,günlük kullanımda acayip rahatsız ediyor ama normal modda süspansiyonlar biraz daha yumuşuyor,günlük kullanımda rahatsız etmeyecek bir konforda denilebilir ama yine de çok konfor beklememek gerek sonuçta bu aracın süspansiyon sistemi tamamen performans odaklı sert ayarlanmış süspansiyonlar. Dynamic modda direksiyon ve pedallar sertleşiyor,direksiyon tepkileri güven veriyor sürücüye,normal modda ise daha yumuşak ayarlara geçiyor,düşük hızlarda direksiyon çok hafif oluyor ve manevra yapmak,park etmek gayet basitleşiyor. Yakıt tüketiminden bahsetmek gerekirse sürekli dynamic modda kullanırsanız ortalama tüketim 11-12 litrelerde gezer çok performanslı kullanmasanız bile,sürekli performanslı kullanımda 14 litrelere kadar ortalama tüketim görmek mümkün. Normal modda ise eğer aracı sürekli sakin kullanırsanız ortalama 7.5 litre civarı tüketim görürsünüz tabi bunun için sürekli yüksek vites,düşük devir ile yol almak gerekir mesala normal modda 70 km hızla giderken 6.viteste gitmenizi istiyor araç ve sabit olarak bu hız-viteste giderseniz anlık tüketimi 4.5 litre gösteriyor. Normal moddan biraz daha bahsetmek gerekirse bu modda araç standart bir otomobil gibi davranıyor performansı 170 bg gibi değilde 120 bg miş gibi hissettiriyor ekonomi yapmak için gaz tepkilerini çok kısıyor,gaza ne kadar basarsanız basın çok geç tepki veriyor.Güvenlik sistemleri dynamic moda göre daha aktif araç azıcık kaysa esp hemen devreye giriyor.All weather modunda ise tüm güvenlik sistemleri en üst seviye de çalışıyor,bunun dışında sürüş özellikleri olarak normal moddan bir farkı yok,gaz tepkisi zayıf,direksiyon yumuşak oluyor. Aracın fren sistemi ise gerçekten çok başarılı,lastikler iyi durumdaysa ve kaliteliyse çok kısa mesafe de durmayı başarıyor araç,fren pedalı çok çabuk tepki veriyor ayak ucuyla bile dokunsanız frenleme sağlıyor,ani bir duruş yapmanız gerektiğinde de biraz sert basmanız yeterli oluyor kolayca durduruyor aracı. Aracın standart ses sistemi pek iyi değil,eğer müzik kalitesi önemliyse kesinlikle yetersiz gelecektir ama Bose müzik sistemi opsiyonlu araçların ses kalitesi başarılı,eğer müzik kalitesi olmazsa olmaz diyorsanız ya Bose opsiyonu olan bir araç alın,ya da aldıktan sonra araca ses sistemi yaptırın,standart olanın memnun edeceğini pek sanmıyorum. Şimdilik aklıma gelenler bu kadar eğer aklınıza takılan bir konu varsa herzaman sorabilirsiniz. |
Burda aradigin bilgiyi daha iyi bulabilirsinhttps://www.birmot.com.tr/Araclar/Alfa-Romeo/Binek/1/11/Mito.aspx Benim aracımda bose ses sistemi var gayet tatminkar. Bose olmayanlari dinlemedigim için çok fark varmı bilmiyorum :/ Dedigim gibi sportif bi arac mito, konfor beklemicen tümsekleri çukurlari çok hisettirir, rüzgar sesi alır dizel motoru sesli çalisir ama ben sürekli yüksek ses müzik dinledigimden ve arabada ruhu sevdigimden dolayi bunlarin hic birini görmüyorum. Dış görünüsü içinse trafikde arabani inceleyen gözler görebilrsin. en çok istedigimde cam tavandı ama daha 1.6 cam tavan göremedim heralde hic üretilmedi baska bi motor secenigiyle alırsan cam tavanlı almanı tavsiye ederim. |
Selam arkadaşlar, bende mevcut aracımı satıp Mito 1.6 JTD almak istiyorum, aşağıdaki aracı bilen var mıdır, bu araç için ne yorum yaparsınız, Teşekkürler http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-hatasiz-mito-1.6-dizel-155-hp-390-nm-tork-servis-195887561/detay |
Aracın fiyatı uygun ama motor yazılımlı ve kilometresi de az değil,iyi baktırmak gerek motora bu km de yazılımlı aracın motorunda bazı sorunlar olabilir,eğer temizse motoru ve söylediği gibi hasarsızsa araç bu fiyata alınır.Ama expertizde çok detaylı incelettirin derim. |
Arkadaşlar bende bir mito almak üzereyim. Alacağım 1.4 motorlu olanlarından. Bugün test sürüşü yaptım çok hoşuma gitti muhtemelen bu hafta içi satışını yapacağız. Alfa romeo mito kullanan var mı şuan güncel olarak bir kaç soru soracağım arkadaşlar. Bu adreste baya övülmüş:https://www.otohocam.com/2020/04/alfa-romeo-mito-nasil-araba-alinir-mi-kullanici-yorumlari.html |
Ben de kisa bir suredir 1.4TB 135bhp TCT sahibiyim sorularin icin ulasabilirsin. |
Multiair arızası var, 2011-2012 diye hatırlıyorum ama emin değilim onu araştırın bence çünkü baya pahalı bir ünite diye hatırlıyorum. |
1. sayfa
Söz konusu araba hakkında değerlendirmenizi beklediğim noktalar var, birincisi performans.(ps:Araç kesinlikle manuel olacak.)Kalkışlarını, gaz tepkisini, istekliliğini ve bununla birlikte yol tutuşunu, yol tutuş-konfor dengesini ve DNA sisteminin performans ve yol tutuş üstündeki etkinliğini oldukça merak ediyorum.
İkincisi, direksiyon.Araç yüzde 99.99 şehiriçi ve çevreyolunda kullanılacak.Çevreyolunda yüksek hızlarda direksiyonun kararlılığını ve düşük hızlarda direksiyonun rahatlığını, yumuşaklığını, kıvraklığını, dönüş çapının nasıl olduğunu öğrenmek istiyorum.
Üç, ses sistemi.Kaliteli olması benim için önemli, yüksek sesleri kullanan bir insan değilim ama netliği, kalitesi yüksek olmalı.
4- Süspansiyonların ayarı, şehiriçinde tümsek çukurlarda yumuşak, otoyolda ise orta karar olmasını tercih ederim.
Şimdi sorularım
Bu arada benim isteklerimi karşılayacak başka bir hb varsa önerilere de açığım.
Edit:Başlığa QV eklendi.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cellar Door -- 1 Ocak 2015; 23:37:21 >