Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
53
Cevap
7068
Tıklama
38
Öne Çıkarma
Türk Telekom VoWifi Hizmeti İstek Şikayeti
A
6 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Sizleri Türk telekomun VoWifi hizmetini sunması için Online işlemlerden tüketici şikayetleri kısmından şikayet oluşturmaya davet ediyorum.
Bu konuyu ön plana çıkarırsanız daha çok kişiye erişecektir.

Bu forumun nüfusunu ve gücünü gördükten sonra talebimizin değerlendirmeye alınacağına eminim.
Ben erişebildiğim tüm hatlardan şikayet talebi gönderdim. Hepsine müşterilerin talepleri bizim için değerlidir, talebiniz kayda alınmıştır ve değerlendirilecektir şeklinde cevap geldi.

Örnek şikayet mesajı;

"Rakipleriniz yıllardır vowifi hizmetini aktif ve başarılı şekilde sunarken Türk Telekom'da vowifi hizmeti sunmamanız büyük eksiklik. Turkcell ve Vodafone da da vowifi var. Günümüzde tüm güncel telefonlarda aktif şekilde kullanılabilir özellik olan vowifi hizmetinden Türk telekom müşterisi olarak faydalanmak istiyorum. Baz istasyonunun olmadığı yerlerde veya çekim gücünün az olduğu yerlerde kablosuz internet üzerinden görüşme yaparak iletişimimin kesintiye uğramamasını istiyorum. "

Vowifi nedir?
Arkadaşlar bilmeyenler için Vowifi kendi tarifenizdeki dakika/smsleri kullanarak kablosuz internet üzerinden telefon görüşmesi yapmanızı sağlayan bir hizmettir. Peki ne işe yarayacak?
Telefonun çekmediği, baz istasyonunun olmadığı yerlerde evin, kafenin, otelin (herhangi bir wifi ağına) bağlı iseniz, yüksek kalitede ses aktarımı ile sanki telefonunuz çekiyormuş gibi telefon görüşmesi yapıp sms alıp göndermenize yarar. Yurt dışı da dahil.

Bu hizmeti hali hazırda Turkcell ve Vodafone yıllardır sunmaktadır.

Birlik olursak ses çıkartırız ve dikkate alınır.

Herkese iyi forumlar.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



J
6 yıl
Yarbay

Tüketici şikayetleri kısmını bulamadım?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
S
6 yıl
Yarbay

daha turk telekom personeli ne oldugunu bilmiyor VoWifi nedir diye sorun böyle bakar müşteri hizmetleri





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart0201 -- 21 Ağustos 2019; 18:49:54 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @agritux , @Jazzalyn
A
6 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Hocam uygulamadan girince görünmüyor. Tarayicidan girmeniz gerek.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Jazzalyn
A
6 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

2015 de testleri tamamlanmış hocam aslında. Sadece devreye almaları gerek.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @smart0201
S
6 yıl
Yarbay

teknik ekipleri ismini bile bilmiyor bir çocuğa anlatır gibi anlatmak lazım onlara hatırlamak lazım


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @agritux
A
6 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Sizde haklısınız =) ben yazdığım örnek mesajda olabildiğince betimlemeye çalıştım hocam ama anlamayabilirler. Aslında onların bilmesi önemli değil. Taleplerin toplandığı yerde şu kadar abone vowifi istiyor şeklinde grafikte büyük pay kaplarsak dikkat çekeriz.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @smart0201
F
6 yıl
Binbaşı

Faturasız hatlar da da volte ve wowifi olsun
Yalnızca faturalı hatlarda volte var
Faturasızlarda olsun



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
6 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Evet onu da ekleyebilirsiniz şikayete. Çok doğru.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @formula 1
S
6 yıl
Yarbay

belli bir kalıplar var cevap verir iken onları kullanıyorlar yanı standart cevap veriyorlar




Bu mesajda bahsedilenler: @agritux
S
6 yıl
Yarbay

Aylardir talep acan var ilerleme olmadi hic. Volte bile gelismedi telekomda bu hic gelmez.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
6 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Büyük bir çoğunluğu yakalayabilirsek belki ses getirir hocam. Hiç bir şey yapmamaktan daha iyi. En azından oturup telekom da bu niye yok diye söylenmektense grupça başvurduk yine olmadı deriz.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @SYLAS
S
6 yıl
Yarbay

Aynen destekliyorum bende olsun isterim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @agritux
M
6 yıl
Yarbay

Ben bir donem hergun bu şikayeti yolluyordum bir süre sonra şikayete oto cevap bile vermez oldular



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

M
6 yıl
Yüzbaşı

gönderdim



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Ö
6 yıl
Yarbay

Destekliyorum güzel fikir. Ancak aklıma tek bir soru var, OİM'deki şikayet/iletişim kısmı aktif mi acaba? Olmadı Özel Müşteri Yönetimi'ne de yazabiliriz.



L
6 yıl
Binbaşı

Bunu müşteri hizmetlerine 1 senede defalarca kez ilettim. Yazılar yazdım ama sonuç sıfır. Ben de geçen ay turkcelle geçtim. Şu an hem volte hem vowifi sorunsuz çalışıyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

T
6 yıl
Yarbay

Telekom gibi kapsana sorunu olan bir firma neden vowifi hizmeti vermez? Cidden tuhaf bir firma telekom. Ben turkcell kullaniyorum evdeyken bile vowifi kullaniyorum. Cok buyuk eksiklik.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

J
6 yıl
Yarbay

Etki tepki olmazsa bi cacık olmaz.

Mail vs atacaksın, bu şu olmadığı için operatör değiştiriyorum diyip kaçacaksın ki akılları başlarına gelsin.

Ayrıca uygulamadan da şikayet kaydı oluşturulamaması (bulamadım) garip. O uygulamanın amacı sadece kullanımlara bakmak sanırım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
6 yıl
Yarbay

Vodafone faturasız kullanıyorum. Sırf volte ve wowifi için tt geçesim gelmiyor. Kendileri bilir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.