W

Teğmen
15 Ocak 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
30 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
W
10 ay
135 Bin Tl Muallak Hasarlı Araç İçin Değer Kaybı
Merhaba, ne yazık ki 2022 yılı kötü başladı benim için. Aracım park halinde yandaki araçta çıkan yangın nedeniyle kısmen yandı ve perte çıkmadı. Yetkili servis tarfından 138 bin tl’lik onarım yapıldı, kasko eksperi muallak hasarı 135 bin Tl olarak belirledi.

2020 yılı model, 10132 km aracım kısmi hasar nedeniyle değer kaybına uğradı. Benim hesabıma göre 71 bin Tl değer kaybı var, aracımın piyasa değeri 465 bin Tl. Karşı tarafın sadece trafik sigortası var, sigorta maksimum 50 bin Tl ödeme yapar diye biliyorum.

Geriye kalan tutar için mahkemeye başvurabilir miyim?Direkt mahkemeye başvursam daha yüksek değer kaybı çıkabilir mi?
W
8 yıl
Ruhsatta soyadı değişikliği
Merhaba

Bir konuda yardımınıza ihtiyacım var. Ablam 3 yıl önce evlendi, soyadı değiştiği için noter sabahtan satış yapmadı. Önce trafikten soyadı değişikliği yapın dedi. Pazartesi günü dilekçe, evlilik cüzdanı ve vukuatlı nüfus kayıt örneği ile başvurusnu yapacak trafik tescil şube müdürlüğüne. Kendisi çalıştığı için işlemi kısa bir sürede tamamlamak istiyor. Şu meşhur ek-1 araçta hiçbir değişiklik yokken sadece soyadı değişikliği içinde isteniyor mu? Yakın zamanda bunu yapan biri varsa yardımınızı bekliyorum. Çabucak halledelebiliyor mu bu mesele.

Bir diğer konuda kendisi dün sıfır araba aldı ve hasarsızlık indirimini kullandı. Fakat 2011 de aldığı arabayı yukarda ki sorun nedeniyle satamadı. Bu durumda yeni aldığı aracın hasarsızlık indirimi satış yapamadığı için kalkacak mı?
W
8 yıl
ttnet modem sinyalini alamıyorum diyor, internete bağlanamıyorum
merhaba;

pazartesi günü ttnet adsl abonesi oldum. yaşadığım yerde fiber yok ne yazık ki. salı günü ekipler geldi, evde ben yoktum başkası vardı, demişler modemini taksın kullansın. akşam eve geldiğimde modemi taktım denildiği gibi fakat adsl sinyalim yanmıyordu arıza kaydı bıraktım. modemi kendim almıştım yeniydi, dün arıza kaydıma cevap olarak o klasik sesli mesaj şuyunuz buyunuz arızalı olabilir dedi. bende gittim yeni adsl modem aldım. dedim belki hakketten bozuktur diğeri. neyse taktım yeni aldığım modemi baktım gene sinyal yok. yeni bir arıza kaydı bıraktım haliylen. bugün türk telekomdan geldiler, bina içinde ki kutuda sinyali ayarladırlar, eve çıktık evden de sinyal alıyosun bu iş tamamdır dediler.

şimdi ben sinyali alıyorum almasına fakat tarayıcıyı açtığım zaman ttnet ilk yardım sayfasından otomatik kurulum programıyla sana yardım edelim diyorlar. kullanıcı adım veya şifrem hatalıymış. o ilkyardım programıda modem ile bağlantı kuramıyor. aradım bende 4440375 i dedim benim şifremi sıfırlayın yenisini alayım. karşımda ki yetkili sizin modemden sinyal alamıyoruz efendim diyor. yani modeme ulaşamıyorlarmış. türk telekomcuların o aletine sinyal sabah gelmişti mesela ama telefon takıp dinlemediler.

şimdi benim sorum şu, bina 4 yıllık, karşısında türk telekom kutusu var. dairede ki hattım yıpranmış olabilir de mi 4440375 benim modemime ulaşamıyorda gerekli ayarlamaları yapamıyor?

ben napabilirim bu durumda valla gitcem yarın kapattırcam aboneliğimi, deli oldum resmen. yardım edin lütfen

modem durum ekranında bunlar yazıyor

Hat Durumu: Showtime

Modülasyon:ADSL2 PLUS

Annex Modu:ANNEX_A

Downstream Upstream
SNR Marjı: 9.3 8.4 db
Hat Zayıflaması: 10.9 8.9 db
Veri Oranı: 8192 637 kbps
Max Oranı: 9744 649 kbps
CRC: 0 0
W
9 yıl
Cevap: 356. Dönem (AОUSTOS 2014) Kısa Dönem, Uzun Dönem ve Yedek Subay Aday Adayları
1. grup

acemilik 15. piyade samsun, u3 ÜNCÜ OR.İS.SVŞ.TB. 2 NCİ İS.SVŞ.BL. / ERZİNCAN MERKEZ / ERZİNCAN

kalabalığa denk geldik sanırım, kötü oldu.
W
12 yıl
Notebook açılışta donuyor
Arkadaşlar merhaba,

Acer marka notebook var bende. Bilgisayarın power tuşuna bastığımda bios yükleme yapıyor ardından işletim sistemi seçim sayfası geliyor. Bende Win7 ve Vista vardı. Donma olayını ilk kez yaşadığımda Win7 yi sildim. Ardından 3 gün geçti bu sefer Vista kullanıyorken dondu. Sonra bilgisayarı power tuşundan kapadım, tekrar açamayı denedim fakat şöyle durumlar oluyor;

1- Bios yüklüyor imleç yanıp sönmeye başlıyor böyle devam ediyor
2-Bios yükleme yapıyor imleç ten sonra işletim sistemi seçim ekranı açılıyor Vista'yı seçiyorum siyah ekranda kalıyor
3- Bios yükleme yaparken F2 ile sisteme giriyorum bu sefer bios'ta donuyor

Bunların hepsini Win7 de yaptı, onu cd den önyükleme yaparak uçurdum. Vista ile 3 gün sorunsuz kullandım bilgisayarı sonra gene aynı Win7 de olduğu gibi sorunlar ile karşılaştım.

İzmir'deyim, teknik servise gidicem fakat gitmeden yardımlarınızla sorunu çözebilir miyim acaba bir denemek istedim. Düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
W
14 yıl
Renault'tan 0 Araç Aldık Teslim Edildi!
Arkadaşlar merhaba; 02/04/09 tarihinde yani nerdeyse 1.5 hafta önce bize Bursa'da bekliyor dedikleri Renault Grand Modus aracı satın aldık. Bu aracı almadan önce 1 hafta alalım almayalım muhabbeti döndü ve neyseki araç satılmadı.

Aracı aldık 1 haftaya teslimat olur dediler şimdi de daha fatura kesilmedi diye oyalıyorlar. Babam kıllanmış, aramış gene satıcıya sormuş babam ne var demiş araca bişi mi oldu satıcı yok abi demiş araç kaza geçirdiyse zaten indirim yaparız falan diye ayak yapmış Biz kesinlikle böyle bir aracı indirim yapsalar bile teslim almayız.

Aracı teslim alırken sizce ne yapmayalım? Kendi servislerinden rapor alsak işin içinde yalan dolan olabilir. Aldıktan hemen sonra mutlaka başka bir yetkili servise mi gösteriyim?
W
15 yıl
A210-15J Ekran Siyah Oluyor-Dizüstü Donuyor
Merhaba arkadaşlar,

Toshiba A210-15J modelini alalı 3 ay oldu.Bilgisayarın sadece biosu update edildi.Sorun şu ki aldıktan 1 gün sonra ekran siyah oldu (fakat simsiyah değil hafif aydınlık) ve bilgisayar dondu.Kapatıp açtık düzeli ve bugün bunu 4. kez yaptı.Evde sürekli adaptöre takılı kullanıyoruz , oyun felan oynamıyoruz sadece internete giriliyor ve film izleniyor bilgisayarda.Virüs taraması hem NOD32 3.0 hem de Norton 2008 ile yapıldı hiçbir şey bulunamadı.Teknik servise götürmeyi düşünüyoruz nasıl olsa garantisi var fakat bilgisayar kısa bir zamanda geri dönmeyebilir diye şubat ortasını bekleyeceğiz , taşınma durumu varda.

Ben sizlere bu problemin donanımsal mı yoksa yazılımsal mı olabileceğini sormak istiyorum veya toshiba kullanan diğer insalardan bazıları bu problemle karşılaştılarsa kaynağını felan söyleyebilirler.

İlginiz için teşekkür ederim.
W
15 yıl
160 GB HDD WD Performans Berbat
< Resime gitmek için tıklayın >

anakart asrock P4V88+ chipsetim VIA PT880 sata 1 destekliyor jumper ayarıyla kullanıyorum zaten jumper ayarına yapmazsam görmüyor bile neyse bu hard diski alalı 1 hafta oldu daha yeni takabildim ama gördüğünüz gibi hızı berbat , sata 1 olarak kullansam bile böyle bir performans olmaz.sizlere bunun nedenini soruyorum.dosya sistemim ntfs , xp kullanıyorum.ayrıca ilk kez sata kullanıyorum eskiden ide kullanıyordum ve onun aktarımı 25-27 mb/sn önbellek 2 mb harbiden canım çok sıkkın bu konuda yardım ederseniz sevinirim napiyim geri mi yollayayim?

yardım edeceklere şimdiden teşekkür ederim.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.