Her yerde var muhabbetine takılma.Öyle diyenler genelde bu aracı alamayanlardır Çok güzel araçtır yalnız biraz bekle yeni kasası çıkacak fiyatlar biraz aşağı çekilecektir |
|
Mercedes-Benz'in sürüdürlebilir mobilite yolundaki faaliyetlerini geniş kapsamlı bir yaklaşım belirlemektedir. BlueEFFICENCY teknoloji paketi buna iyi bir örnek teşkil etmektedir: araç ağırlığını, aerodinamik sürtünme ve yuvarlanma direncini azaltmak ve enerji yönetimini daha verimli şekilde düzenlemek için Mercedes-Benz mühendisleri tüm gelişim alanlarındaki potansiyellerden istifade etmektedir. Sonuç şimdiden birçok Mercedes-Benz binek otomobili modeli için mevcut olan yakıt tasarrufu tedbirlerinin geniş bir paketidir ve bu paket vanlarımız için de mevcut olacaktır. Paket, markanın tipik güçlü yönlerini örnek niteliğindeki verimlilik ve çevresel uygunlukla kaynaştırmaktadır. Ayrıca, BlueEFFICENCY teknoloji paketi ilgili araç modelinin işletim profiline uyması için bireysel olarak uyarlanabilmektedir. Toplam %30 oranında yakıt tasarrufu mümkündür. BlueEFFICENCY önlemlerinden örnekler Yakıt verimli manuel transmisyon ECO çalıştırma/durdurma fonksiyonu akıllı dinamo yönetimi aerodinamik hassas ayar düşük yuvarlanma dirençli lastikler ECO direksiyon servo pompası vites değiştirme önerisi ve yakıt tüketimi ekranı yakıt verimli son dişli oranı mercedes resmi sitesinden alıntıdır. |
öyle mi benim kangoo dci aracım 120 km hızlarda 300 devirden sonra gidiyor 4000 devire kadar 160a gelmiş oluyor. bence sen bilip bilmediğin konularda yorum yapma her arabanın şanzıman oranı motor oranı aynı değildir. o mantık yaklaşımıyla bu iş olmaz. pejo 406 da 300 devirden 4500 e kdar 160ı geçiyor mesela sizin mantığınızla bakarsanız o aracın 130km yapması lazım |
| Merhaba arkadaşlar . Honda Civic 2012 elegance yeni kasa aracımı satıp c 180 almayı düşünüyorum ama bu arabalar hakkında da hiç birşey bilmiyorum. En full ü en boşu hangisidir hangi model daha iyidir eksisi artısı nelerdir , piyasası var mı yok mu bilgim yok ... Bilen ya da kullanan varsa ya da buna benzer onceden bir konu açılmışsa eğer bilgilendirrise memnun olurum... Son olarak fiyat aralıkları modellere göre ne olmalıdır. Memurum malum 80 bin üstüne çıkamam 3 senedir şark görevi yapıyoruz parayı harcayacak yer bulamadık araba alıp genclıgımızı yaşayalım dedik yardımcı olursanız teşekkür ederim |
|
Para harcayacak yer bulamadıysanız Güzel bir yazlık alın kendinize derim. Araba olarak C180 piyasası vardır. Yakıt ve servis sıkıntı değilse on numara araba. En boş en dolu genele tek tek bakmak lazım ekstralara göre değişiyor ama en dolu versiyona göre. 1-C180 AMG 2-C180 Fascination 3-C 180 Avantgarde Sport 4-C 180 Avantgarde 5-C180 Elegance 6-C180 prime Hocam motora karar verdiniz mi hangisi olacak? birde bunlar dışında sadece SW modelinde olan c180 Estate peket var bilginize. |
|
Okadar abartmayın bence , millet 100 milyonları koyacak yer bulamıyor Ama eğer gerçekten çok para var ise 520i öneririm. C180 ' nin lafı bile olmaz yanında. |
|
Bnm gozumde tek eksigi her kose basinda olmasi. Yoksa en baz prime paketi bile alinabilir. Auto Bild dergisi 300.000 km uzun donem incelemesini yayinladi evvelki haftalarda acin bi okuyun. Kayda deger hic bir eksisi yok makyajsiz kasa beyaz renk baz versiyon manuel sanzimanli idi inceledikleri arac. 400.000 km raporunuda yayinlayacaklar sanirim. Arac ortalama 9.9 litre yakmisti oyle hatirliyorum. Makyajla beraber kasa daha alimli oldu ve motoru sanzimani daha verimli hale geldi. Bana kalsa ben prime paketli yada primen bir ustu paketi ikinci el temiz olarak alrim uzun yillar evladiyelik binerim. Yan komsumda 2 kasa oncesi var W202 kasayi kullaniyor ben araci 4 bucuk yildir goruyorm, tas gibi bir sorunu yok her zaman tikir tikr calisiyor. Kisacasi ömürlük araba hocam. Mercedes kalitesini tatmanin en ucuz en kolay yolu, servis pahali gelirse ozel serviste gayet ucuz yollu bakim da yapabilirsiniz. Arac hakkinda fikirlerim bu kadar. Hayirlisi olsun |
| Makyajsızı yakıt olarak çok üzer. Makyajlısı da pahalı olur. Bence de yazlık alın. |
Motor 1.6 olacak malum 1.8 in vergisi bizi bozar... yazlık işine gelince önce şark görevimiz bitsin sonra arabayı paraya çevirip ev almayı düşünüyorum o yüzden piyasasını soruyorum ayrıca İçinde oturamayacağım bir evi ya da yazlığı asla almam uzun vaadeli yatırım yapabilecek sabırda biri değilim. En iyisi iyi bi araba alıp genç yaşımda biraz egolarımı tatmin etmek amacım .... Sanırım avantgard modelini seçceğim ayrıca bu versiyonları birbirlerinden ayırt edebilecek özelliklere nerden ulaşabilirim örnek luxury de sunroof yok avantgarde da var gibi ... 2 senede honda nın borcunu bitirdim şimdi ise üstüne yine 15 20 kredi çekip c180 almayı düşünüyorum.Parasının hesabını az çok bilene çok ulaşılamaz birşey değil bence hele ki birde şark ta görev yapıyorsan sosyal hayat sıfır ne var ne yok evinde buluyorsun :)
Hocam BMW kesinlikle düşünmediğim bir araba ayrıca 2000 motor arabanın vergisi de sıkıntı.. C180 orta sınıfa biraz daha yakın bi arabaymış gibi geliyor nedense motor hacminden dolayı mı bilmiyorum + lpg uyumuda var diyorlar . Tam bana göre , birde çok güzel görünüyor namıssız :))) 180 BlueEfficiency Avantgarde ----- blueEfficiency nedir + sahibinden e bakınca c180 komp blueEfficiency avantgarde ve c180 blueEfficiency Avantgarde yazıyor komprsr paketlerin ne artısı var ... Bluefficiency olmayan modellerde var hangisi tercih edilmeli ? |
| Bu araba hakkında youtube 2 tane tanıtım video dışında göremedim bu konuyada gerçekten aracı tanıyanlar görüşlerini beldirirse çok iyi olur |
|
Verilen paraya karşılık motor ve yakıt performansı bence daha iyi olmalıydı... Geçen seneydi sanırım 106bin liraya c-180 coupe alınabiliyordu. Fiyat daha mantıklıydı. Geçen hanıma araba bakarken fiyatını sormuştum 168 mi ne, öyle birşey demişlerdi. O paraya 2.0 dizel ya da 1.6 benzinli ve yakıt/performansta daha iyi araçlar vardı. Hem de coupeler 2015'de, sedan 2014'de yenileneceği halde. Biz gidip 2013 model sıfır A4 2.0 dizel aldık. Gerçi o da 2014'de ufak makyajlanacak. Ama 121 bine o arabayı kapattık ki şu an fiyatı 150 bin civarı. Elde araba da kalmamıştır. 2014 model siparişi versem araba gelene dek döviz kuru belki de 3.5'a yaklaşabilirdi. Performansı ve tüketimi de çok çok daha iyi. Fabrika verisi şehir içi 5,7 litre falan yakıyor deniyor. Haydi gerçekte 6,5-7 lt olsun. Mükemmel değerler. Mercedes c180 gerçekten güzel ve kaliteli ona birşey diyemem ama mesela bir bmw 320 ed hem güzel hem performansı harika hem de yakıtı müthiş. Fiyatı da daha uygun. Bu nedenlerle benim düşüncem c-180'in bu tabloda dezavantajları var. |
Hocam verebilceğim maximum fiyat 75 bin tl sıfır alamam zaten..Hani ben şuan honda civic e biniyorum aralarında ucuk bir fiyat farkı yok .. 15 20 kredi ceksem c180 e binerim neden honda ya biniyim diye düşündüm geçen ...Heralde honda dan da kalitesiz olacak değil... Ayrıca yukarda da belirtiğim gibi memurum dizel araba bana gelmez senede maximum 7 8 bın km yaparım , motor hacmi kücük vergisi az ( 1.6 motoru aşmaması gerek ) olmalı ...Yaşım 26 E serisi bana biraz ağır kaçar gibi sanki... c180 daha spor görünümlü değil mi ? |
|
C180'in 4 farklı varyasyonu var... 1.6 5 ileri kompressör 1.8 7 ileri turbo -makyajlı 1.6 5 ileri kompressör -makyajlı 1.6 7 ileri turbo -makyajlı en mantıklısı en son çıkan makyajlı+1.6+7 ileri+turbolu olanlar... katılıyorum,yeni kasa geldiğinde fiyatların mutlaka bir miktar inecektir... start baz paket...son gelenler hariç yıldız kaputta... avantgarde süspansiyonları konforlu,bodykitsiz model... fascination MB türkiyenin uydurduğu bir paket...Almanya!da yok...avantgarde+camtavan vs karma... AMG tam dolu,sert süspansiyonlu,ince lastik yanaklı,çoğunlukla yollarda gördüğümüz donanım... sonradan "selection plus" diye bir dolu paket de vardı,ama içeriğini bilemiyorum... benim önerim bütçeyi 5-10bin artırıp 1.8 turbolulardan almanız...kompresörlü olanlar turboluya kıyasla hem çok yakıyor(12-13lt),hem gitmiyor...yerinizde olsam uzak dururum... |
|
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-2010-mecedes-c-180-avangarde-amg-camtavan-pluslpg-isli-plus-hatasiz-156030167/detay Yıldız kaputta degıl bu adam sımdı yalan mı soyluyor ? Ayrıca hocam 1.8 alamam vergiden dolayı.. Dediğim gibi ben honda 1.6 125 beygir arabaya biniyorum :D Mercedes aratmaz heralde honda yı :D ![]() Birde araba 156 beygir olarak gösteriliyor 125 değil .. Ben mi yanış gördüm |
benim bildiğim start-prime baz paketlerde yıldız kaputta,direksiyon 4 kollu... makyaj sonrası gelenlerde yıldız radyatördeydi... ilandaki sonradan değiştirmiş de olabilir... benim bildiğim bu... 1.8 fiyatları daha makul biliyordum,ondan önerdim ancak 1.6turbolu avantgarte'lar da 85bin civarına alınabiliyor gördüğüm kadarıyla... ayrıca turbolu-turbosuz-7ileri-5ileri istisnasız tüm modeller 156hp... |
|
2012 de kasa makyajlandı, ve birkaç ay sonra ise yeni turbo motor geldi. Yani 3 çeşit c yi birbirinden karıştırmayalalım. 1- 1, 6 komprossör 2- 1,8 komprossor 3- 1,6 turbo 7 ileri bazı makyajlı kasalar eski komprossor motoru kullanıyor yeni motor 7 ileridir bunu unutmayalım. 1, 8 komp. motorlarda da 7 ileri bulunduğu için son çıkan 2012-2013 makyajlı 7 ileri turbo motorlarla karıştırılabilenler var. 80 bine yeni turbo motor 2012 model alınabilir, ancak prime ve start paketi falan alınabilir. Yada 2010-2012 eski 1,6 komp avangarde paket alınabilinir, eğer fasnaction paket alacak olursanız tabi birde cam tavanlı paketlisinden 2009-2011 model alınabilir. kişisel görüşüm lpg taktıracaksanız komp alın, turbonun lpg ile şu anda uyumlu olabileceğini düşünmüyorum. yeni turbo motor 7 ileri ile birlikte daha ekenomik 0-100 ü 8,9 sn falan olması lazım atik ve torku daha yüksek. Ayrıca makyajlı kasanın içi daha güzel. |
| yakın zamanda yeni kasası gelecek araç olduğundan beklemekte fayda var c180 alınacaksa |
İç mekanin kalitesi
AMG paketi
Yol tutuşu
Sorunsuzluğu
İkinci eli
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senersongur -- 9 Mart 2014; 12:13:40 >
< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >