Merhaba arkadaşlar . Honda Civic 2012 elegance yeni kasa aracımı satıp c 180 almayı düşünüyorum ama bu arabalar hakkında da hiç birşey bilmiyorum. En full ü en boşu hangisidir hangi model daha iyidir eksisi artısı nelerdir , piyasası var mı yok mu bilgim yok ... Bilen ya da kullanan varsa ya da buna benzer onceden bir konu açılmışsa eğer bilgilendirrise memnun olurum... Son olarak fiyat aralıkları modellere göre ne olmalıdır. Memurum malum 80 bin üstüne çıkamam 3 senedir şark görevi yapıyoruz parayı harcayacak yer bulamadık araba alıp genclıgımızı yaşayalım dedik yardımcı olursanız teşekkür ederim
Yıldız kaputta degıl bu adam sımdı yalan mı soyluyor ?
Ayrıca hocam 1.8 alamam vergiden dolayı.. Dediğim gibi ben honda 1.6 125 beygir arabaya biniyorum :D Mercedes aratmaz heralde honda yı :D Birde araba 156 beygir olarak gösteriliyor 125 değil .. Ben mi yanış gördüm
Yıldız kaputta degıl bu adam sımdı yalan mı soyluyor ?
Ayrıca hocam 1.8 alamam vergiden dolayı.. Dediğim gibi ben honda 1.6 125 beygir arabaya biniyorum :D Mercedes aratmaz heralde honda yı :D Birde araba 156 beygir olarak gösteriliyor 125 değil .. Ben mi yanış gördüm
benim bildiğim start-prime baz paketlerde yıldız kaputta,direksiyon 4 kollu... makyaj sonrası gelenlerde yıldız radyatördeydi... ilandaki sonradan değiştirmiş de olabilir... benim bildiğim bu...
1.8 fiyatları daha makul biliyordum,ondan önerdim ancak 1.6turbolu avantgarte'lar da 85bin civarına alınabiliyor gördüğüm kadarıyla...
ayrıca turbolu-turbosuz-7ileri-5ileri istisnasız tüm modeller 156hp...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi plateau -- 9 Mart 2014; 13:46:39 >
Yıldız kaputta degıl bu adam sımdı yalan mı soyluyor ?
Ayrıca hocam 1.8 alamam vergiden dolayı.. Dediğim gibi ben honda 1.6 125 beygir arabaya biniyorum :D Mercedes aratmaz heralde honda yı :D Birde araba 156 beygir olarak gösteriliyor 125 değil .. Ben mi yanış gördüm
Bu araç amg paket arkadaş kaputa yıldızı sonradan takmış yani normalde o yıldız yok, Araca gelirsek 156hp dir kompressor diğer adıyla supercharger vardır. Sen buradakilerde bakma performansı gayet yeterlidir özellikle aerodinamisinin çok iyi olması nedeniyle son hızı ve orta hızlarda 130 dan sonra hızlanması müdaillerine göre daha başarılıdır. Süspansiyonları çok iyi ayarlanmıştır konforu sonuna kadar hissedersin ve buna rağmen aracın limitleri yüksektir beklediğini verir yani. İç hacim olarak civicten fazlasını beklemezsen sorun oluşturmaz.direksiyonu gayet konforlu yüksek hızlarda güven verir.Bir BMW kadar hisli değildir tabiki ama. Izolasyonu çok çok iyidir rüzgar sesi bu sınıftaki diğer araçlara göre daha yüksek hızlarda içeri girmeye başlar. Fren performansı da aynı şekilde mercedes ayarında. Yakıt tüketiminin civicten sonra üzeceğini sanmam üstüne 1 litre eklersen otomatik civicin. Daha fazla sorun olursa sorabilirsin
arkasında yazdığı üzere eski tip 1.6 komp motordur. yıl içinde 7-8 bin biri için yakıt değerleri fena değil tüp taktırmanıza bile gerek yok bence 10-11 lt ortalama yakıt değerleri ile binebiirsiniz. Motor gayet uzun ömürlüdür. Dezavantajı yeni motor daha ekonomik performansı daha düşüktür. 5 ileridir.
Arkadaşlar konuyu hortlatmış gibi olacağım ama bu ay içeriside c180 almayı dusunuyorum zamanı geldı :) Tek sorum var .Komp blueffiency avantgarde ile komp avantgarde arasında ne fark var ...Lpg uyumu ıcın hangısı tercıh edılmelı ?
Yıldız kaputta degıl bu adam sımdı yalan mı soyluyor ?
Ayrıca hocam 1.8 alamam vergiden dolayı.. Dediğim gibi ben honda 1.6 125 beygir arabaya biniyorum :D Mercedes aratmaz heralde honda yı :D
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iceberg987 -- 9 Mart 2014; 13:31:00 >
Bu mesaja 3 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @plateau
benim bildiğim start-prime baz paketlerde yıldız kaputta,direksiyon 4 kollu...
makyaj sonrası gelenlerde yıldız radyatördeydi...
ilandaki sonradan değiştirmiş de olabilir...
benim bildiğim bu...
1.8 fiyatları daha makul biliyordum,ondan önerdim ancak 1.6turbolu avantgarte'lar da 85bin civarına alınabiliyor gördüğüm kadarıyla...
ayrıca turbolu-turbosuz-7ileri-5ileri istisnasız tüm modeller 156hp...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi plateau -- 9 Mart 2014; 13:46:39 >
Bu araç amg paket arkadaş kaputa yıldızı sonradan takmış yani normalde o yıldız yok,
Araca gelirsek 156hp dir kompressor diğer adıyla supercharger vardır.
Sen buradakilerde bakma performansı gayet yeterlidir özellikle aerodinamisinin çok iyi olması nedeniyle son hızı ve orta hızlarda 130 dan sonra hızlanması müdaillerine göre daha başarılıdır.
Süspansiyonları çok iyi ayarlanmıştır konforu sonuna kadar hissedersin ve buna rağmen aracın limitleri yüksektir beklediğini verir yani.
İç hacim olarak civicten fazlasını beklemezsen sorun oluşturmaz.direksiyonu gayet konforlu yüksek hızlarda güven verir.Bir BMW kadar hisli değildir tabiki ama.
Izolasyonu çok çok iyidir rüzgar sesi bu sınıftaki diğer araçlara göre daha yüksek hızlarda içeri girmeye başlar.
Fren performansı da aynı şekilde mercedes ayarında.
Yakıt tüketiminin civicten sonra üzeceğini sanmam üstüne 1 litre eklersen otomatik civicin.
Daha fazla sorun olursa sorabilirsin
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
1-http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-kaza-boya-degisen-yoktur-servis-bakimli-152500905/detay
arkasında yazdığı üzere eski tip 1.6 komp motordur. yıl içinde 7-8 bin biri için yakıt değerleri fena değil tüp taktırmanıza bile gerek yok bence 10-11 lt ortalama yakıt değerleri ile binebiirsiniz. Motor gayet uzun ömürlüdür. Dezavantajı yeni motor daha ekonomik performansı daha düşüktür. 5 ileridir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wswswq -- 9 Mart 2014; 14:29:58 >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-2010-mercedes-c-180-avangarde-komp-lpg-isli-panoramic-cam-tavan-168721516/detay AYRICA FİYATI NASIL ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iceberg987 -- 18 Haziran 2014; 17:43:08 >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle