Lifecell Turkcell'in yurtdışındaki operasyonlarında kullandığı ismi. Türkiye'de de bunu bir paketler/tarifeler bütünü olarak çıkardılar. Zamanla Turkcell kullanımını azaltıp komple markayı Lifecell'e geçirme amaçları olabilir. Bimcell gibi bir sanal operatör mü? Bu kısmı tam bilmiyorum. Ekranda Lifecell TR yazısının görünmesi sağlanıyor ama bu da isteğe bağlı, istemezsen Turkcell görünüyor. Bundan ziyade Lifecell telefonunu İnternet ağırlıklı kullananlara yönelik hazırlanmış paketler olarak lanse ediliyor anladığım kadarıyla. Turkcell'in kendi uygulamalarını kullanımanız için farklı kotanız var ve bunlar TV+ hariç yeterli ve yüksek kotalar. Mesela Bip için 20 - 30 GB kota veriyor ve bu kotayı bitirene kadar kullanabiliyorsunuz istediğiniz gibi. Sadece Bip'ten Bip'e değil, normal telefon aramalarınızı da Bip üstünden yapmanızı istiyor ki bunun için de ayrı bir her yöne dakika hakkı veriyor Bip içinden. Altyapı olarak aynı altyapıyı kullanıyor, sadece santral sisteminde bu abonelerin bağlandığı farklı birkaç sistem olabilir ki pek de farklı bir şey olduğunu sanmıyorum. Aynı altyapıdan dolayı çekim gücü olarak aynı. Önceliklendirmeye gelince bu pakette önceliklendirme yok. Tam tersi, bu paket kullanıcıları 2. öncelikli kullanıcılar olarak ayarlanıyor. Paketlerde 3G'de maks. hız 63 Mbit, 4G'de 10 Mbit dese de şu anda 100 Mbit'in üstüne rahat çıkılıyor. Ancak gelecekte yoğunluk arttığında bu abonelerin hızı diğer abonelere oranla önceliklendirme daha düşük olduğu için daha yavaş kalabilir.
Arkadaşlar bu lifecell'in turkcell den bı farkı var mı? yanı bimcell gibi bişey mi bu? öncelikli müşteri muhabbeti var mı bu pakette?(öncelikli müşteri dediğim,aynı bölgedeki biri pahalı diğeri ucuz paketteki kullanıcısından daha hızlı internet kulllanıyor). Paketi kullanan bi arkadaş tüm detaylarını,turkcelle çekim kalitesi farkı var mı? vs anlatırsa çok memnun olurum.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Lifecell Turkcell'in yurtdışındaki operasyonlarında kullandığı ismi. Türkiye'de de bunu bir paketler/tarifeler bütünü olarak çıkardılar. Zamanla Turkcell kullanımını azaltıp komple markayı Lifecell'e geçirme amaçları olabilir. Bimcell gibi bir sanal operatör mü? Bu kısmı tam bilmiyorum. Ekranda Lifecell TR yazısının görünmesi sağlanıyor ama bu da isteğe bağlı, istemezsen Turkcell görünüyor. Bundan ziyade Lifecell telefonunu İnternet ağırlıklı kullananlara yönelik hazırlanmış paketler olarak lanse ediliyor anladığım kadarıyla. Turkcell'in kendi uygulamalarını kullanımanız için farklı kotanız var ve bunlar TV+ hariç yeterli ve yüksek kotalar. Mesela Bip için 20 - 30 GB kota veriyor ve bu kotayı bitirene kadar kullanabiliyorsunuz istediğiniz gibi. Sadece Bip'ten Bip'e değil, normal telefon aramalarınızı da Bip üstünden yapmanızı istiyor ki bunun için de ayrı bir her yöne dakika hakkı veriyor Bip içinden. Altyapı olarak aynı altyapıyı kullanıyor, sadece santral sisteminde bu abonelerin bağlandığı farklı birkaç sistem olabilir ki pek de farklı bir şey olduğunu sanmıyorum. Aynı altyapıdan dolayı çekim gücü olarak aynı. Önceliklendirmeye gelince bu pakette önceliklendirme yok. Tam tersi, bu paket kullanıcıları 2. öncelikli kullanıcılar olarak ayarlanıyor. Paketlerde 3G'de maks. hız 63 Mbit, 4G'de 10 Mbit dese de şu anda 100 Mbit'in üstüne rahat çıkılıyor. Ancak gelecekte yoğunluk arttığında bu abonelerin hızı diğer abonelere oranla önceliklendirme daha düşük olduğu için daha yavaş kalabilir.
Yani ben 2.önceliklendirmede olduğum için yoğun bölgelerde kullanım hızım daha düşük olucak öyle mi?
Diyelim bir stadyumdasın veya miting alanındasın ya da 3 otobüs dolusu insanla birlikte bir tura katıldın ve orada baz istasyon kapasitesi aynı anda herkese hizmet vermeye yeterli değil.
Bu durumda ikinci öncelikte olunduğu için ulaşılamama sorunu olmaz mı?
Önceliklendirme 2g ve 3g de ayrıca 4g de ise volte ile yapılmayan çağrılarda yapılıyor diye biliyorum, internet icin önceliklendirme degil üst limit uygulanıyor, bunların sebebi ise görüşmede her baz istasyonun belirli bir adette görüşme yaptırma imkanı olmasıdır, ama volte olduğu an ip den ip ye görüştüğünüz için önceliklendirme sisteminin dışında kalmış olursunuz çünkü volte de bazın sesli görüşme kapasitesini değil yaklaşık 0.2 mbps civarı internetini kullanmış olursunuz
Altyapı olarak aynı altyapıyı kullanıyor, sadece santral sisteminde bu abonelerin bağlandığı farklı birkaç sistem olabilir ki pek de farklı bir şey olduğunu sanmıyorum. Aynı altyapıdan dolayı çekim gücü olarak aynı.
Önceliklendirmeye gelince bu pakette önceliklendirme yok. Tam tersi, bu paket kullanıcıları 2. öncelikli kullanıcılar olarak ayarlanıyor. Paketlerde 3G'de maks. hız 63 Mbit, 4G'de 10 Mbit dese de şu anda 100 Mbit'in üstüne rahat çıkılıyor. Ancak gelecekte yoğunluk arttığında bu abonelerin hızı diğer abonelere oranla önceliklendirme daha düşük olduğu için daha yavaş kalabilir.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle