Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
8
Cevap
26372
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Lifecell tam olarak nedir?
E
8 yıl (636 mesaj)
Çavuş
Konu Sahibi

Arkadaşlar bu lifecell'in turkcell den bı farkı var mı? yanı bimcell gibi bişey mi bu? öncelikli müşteri muhabbeti var mı bu pakette?(öncelikli müşteri dediğim,aynı bölgedeki biri pahalı diğeri ucuz paketteki kullanıcısından daha hızlı internet kulllanıyor).
Paketi kullanan bi arkadaş tüm detaylarını,turkcelle çekim kalitesi farkı var mı? vs anlatırsa çok memnun olurum.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



S
8 yıl (17248 mesaj)
Yarbay

Lifecell Turkcell'in yurtdışındaki operasyonlarında kullandığı ismi. Türkiye'de de bunu bir paketler/tarifeler bütünü olarak çıkardılar. Zamanla Turkcell kullanımını azaltıp komple markayı Lifecell'e geçirme amaçları olabilir. Bimcell gibi bir sanal operatör mü? Bu kısmı tam bilmiyorum. Ekranda Lifecell TR yazısının görünmesi sağlanıyor ama bu da isteğe bağlı, istemezsen Turkcell görünüyor. Bundan ziyade Lifecell telefonunu İnternet ağırlıklı kullananlara yönelik hazırlanmış paketler olarak lanse ediliyor anladığım kadarıyla. Turkcell'in kendi uygulamalarını kullanımanız için farklı kotanız var ve bunlar TV+ hariç yeterli ve yüksek kotalar. Mesela Bip için 20 - 30 GB kota veriyor ve bu kotayı bitirene kadar kullanabiliyorsunuz istediğiniz gibi. Sadece Bip'ten Bip'e değil, normal telefon aramalarınızı da Bip üstünden yapmanızı istiyor ki bunun için de ayrı bir her yöne dakika hakkı veriyor Bip içinden.
Altyapı olarak aynı altyapıyı kullanıyor, sadece santral sisteminde bu abonelerin bağlandığı farklı birkaç sistem olabilir ki pek de farklı bir şey olduğunu sanmıyorum. Aynı altyapıdan dolayı çekim gücü olarak aynı.
Önceliklendirmeye gelince bu pakette önceliklendirme yok. Tam tersi, bu paket kullanıcıları 2. öncelikli kullanıcılar olarak ayarlanıyor. Paketlerde 3G'de maks. hız 63 Mbit, 4G'de 10 Mbit dese de şu anda 100 Mbit'in üstüne rahat çıkılıyor. Ancak gelecekte yoğunluk arttığında bu abonelerin hızı diğer abonelere oranla önceliklendirme daha düşük olduğu için daha yavaş kalabilir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
8 yıl (636 mesaj)
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: sis651

Lifecell Turkcell'in yurtdışındaki operasyonlarında kullandığı ismi. Türkiye'de de bunu bir paketler/tarifeler bütünü olarak çıkardılar. Zamanla Turkcell kullanımını azaltıp komple markayı Lifecell'e geçirme amaçları olabilir. Bimcell gibi bir sanal operatör mü? Bu kısmı tam bilmiyorum. Ekranda Lifecell TR yazısının görünmesi sağlanıyor ama bu da isteğe bağlı, istemezsen Turkcell görünüyor. Bundan ziyade Lifecell telefonunu İnternet ağırlıklı kullananlara yönelik hazırlanmış paketler olarak lanse ediliyor anladığım kadarıyla. Turkcell'in kendi uygulamalarını kullanımanız için farklı kotanız var ve bunlar TV+ hariç yeterli ve yüksek kotalar. Mesela Bip için 20 - 30 GB kota veriyor ve bu kotayı bitirene kadar kullanabiliyorsunuz istediğiniz gibi. Sadece Bip'ten Bip'e değil, normal telefon aramalarınızı da Bip üstünden yapmanızı istiyor ki bunun için de ayrı bir her yöne dakika hakkı veriyor Bip içinden.
Altyapı olarak aynı altyapıyı kullanıyor, sadece santral sisteminde bu abonelerin bağlandığı farklı birkaç sistem olabilir ki pek de farklı bir şey olduğunu sanmıyorum. Aynı altyapıdan dolayı çekim gücü olarak aynı.
Önceliklendirmeye gelince bu pakette önceliklendirme yok. Tam tersi, bu paket kullanıcıları 2. öncelikli kullanıcılar olarak ayarlanıyor. Paketlerde 3G'de maks. hız 63 Mbit, 4G'de 10 Mbit dese de şu anda 100 Mbit'in üstüne rahat çıkılıyor. Ancak gelecekte yoğunluk arttığında bu abonelerin hızı diğer abonelere oranla önceliklendirme daha düşük olduğu için daha yavaş kalabilir.
Yani ben 2.önceliklendirmede olduğum için yoğun bölgelerde kullanım hızım daha düşük olucak öyle mi?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
8 yıl (17248 mesaj)
Yarbay

Evet. 1. önceliklilere göre daha düşük olacak. 1. önceliklendirmelerin maks. hızı 600 Mbit, Lifecell'lilerin 100 Mbit işte.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @EmperorMan
E
8 yıl (636 mesaj)
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: sis651

Evet. 1. önceliklilere göre daha düşük olacak. 1. önceliklendirmelerin maks. hızı 600 Mbit, Lifecell'lilerin 100 Mbit işte.
100 mbit bana yeter zaten yanlış mıyım ? Normalde ölçüm yaptığımda telefonda 50 üzerini kolay kolay görmedim zaten.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
8 yıl (17248 mesaj)
Yarbay

Sınırsız İnternet veren ve verecek olmadığına göre tabii ki yeter. :D




Bu mesajda bahsedilenler: @EmperorMan
M
8 yıl (8207 mesaj)
Binbaşı

Diyelim bir stadyumdasın veya miting alanındasın ya da 3 otobüs dolusu insanla birlikte bir tura katıldın ve orada baz istasyon kapasitesi aynı anda herkese hizmet vermeye yeterli değil.

Bu durumda ikinci öncelikte olunduğu için ulaşılamama sorunu olmaz mı?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mobidik -- 2 Mayıs 2018; 22:16:51 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
8 yıl (2228 mesaj)
Yarbay

Bildiğim kadarıyla o öncelik sadece internet için iletişimde öncelik olduğunu sanmıyorum.




Bu mesajda bahsedilenler: @Mobidik
M
8 yıl (4236 mesaj)
Yarbay

Önceliklendirme 2g ve 3g de ayrıca 4g de ise volte ile yapılmayan çağrılarda yapılıyor diye biliyorum, internet icin önceliklendirme degil üst limit uygulanıyor, bunların sebebi ise görüşmede her baz istasyonun belirli bir adette görüşme yaptırma imkanı olmasıdır, ama volte olduğu an ip den ip ye görüştüğünüz için önceliklendirme sisteminin dışında kalmış olursunuz çünkü volte de bazın sesli görüşme kapasitesini değil yaklaşık 0.2 mbps civarı internetini kullanmış olursunuz



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.