Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir
139
Cevap
0
Tıklama
140
Öne Çıkarma
İŞ BEĞENMİYORUM VAR MI ?

İ
İriKıyım Konu Sahibi
2 hafta (80 mesaj)
Var mı ulan sizin o asgari ücrete çalıştırıp modern kölelik işlerinizi beğenmiyorum.Şimdi 19 yaşındayım lise mezunuyum elimde hiçbirşey yok bana koymuyor ama evli adam asgari ücrete nasıl geçinecek ? bu ülkenin insanı çalışkan olduğu halde çalıştığının emeğinin 10/1 alıyor.İlla ki illegal işleremi girişelim ? namusunla çalışıcaksın ayağının altı nasır olucak ayakta durmaktan aldığın maaş asgari ücret olacak.Bir bim vs ucuz markete girdiğinde eve birşeyler alsan giden para en az 300-400 ev kirası var,yol parası,sigara parası her b*ok var.

SİZİNDE VERECEĞİNİZ İŞLERİNDE HEPSİNİN.... BEĞENMİYORUM O ASGARİ ÜCRETEDE ÇALIŞMIYORUM




_____________________________

Eski kullanıcı adı: OgiBey


Dedeniz sokakta mı kalıyordu ?
Yoruma Git
LaOtzi - 2 hafta +113
Bir iş görüşmesinde adam bana asgari ücret teklif ediyor. Bende üniversteyi boşunamı okudum ben bu paraya çalışmam dedim. Mülakatı yapan adam haklısın dedi. Gülermis...
Yoruma Git
Yorumun Devamı Look At Me - 2 hafta +80
Almanya'da işçi olmak, Türkiye'de memur olmaktan iyidir.
Yoruma Git
kortekes - 2 hafta +80
Ben de Türkiye'de 13-14 bin mühendis maaşının yüksek olmadığını kimseye anlatamıyorum. Diğer ülkelerde aynı miktarı $ cinsinden veriyorlar ve 12 ay değil 16 ay maaş veriyorlar....
Yoruma Git
Yorumun Devamı design.code - 2 hafta +37
Asgari ücret standart ücret değildir. Önce bizim milletin buna da şükür, çok şükür mantığını bırakıp hakkını araması lazım...

Lan bi dakika hak aramak, mantık sahibi olmak ve bizim millet.. Neyse vur ensesine ver simidini. Ekmeğimiydi yoksa
Yoruma Git
Yorumun Devamı Winter Is Coming - 2 hafta +36
daha 19 yaşında lise mezunu ama asgari ucreti begenmiyor..
Cin olmadan adam carpacak bak hele..
Sen bu kafayla nah alirsin teskere..
Yoruma Git
hakayd - 2 hafta +29
Daha önce kölelik yaptığım dönemler oldu günde 12 saat tatil falan da yoktu yazın sezonluk restoran da çalıştım hergün sövüyordum sadece para bile kazanamadım ...
Yoruma Git
Yorumun Devamı darkolan - 2 hafta +28
Çözüm söylüyorum, Hazırmısınız ?


































...
Yoruma Git
Yorumun Devamı kortekes - 2 hafta +27
O çok basit zaten. Milyonlarca işsiz de üşendiği için kurmuyor iş falan. Haklısın
Yoruma Git
abdullahTrBlk - 2 hafta +21

A
Aydinölü
2 hafta (51 mesaj)
Aha sistemi çözmüş bi kardeş daha.

Helal lan dur bak şöyle acık sağa heh,yok yok biraz daha heeeh tam orda bak kurtardın Avustralya'daki koalaları...





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K
kortekes
2 hafta (103 mesaj)
Almanya'da işçi olmak, Türkiye'de memur olmaktan iyidir.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

D
DamsizDaGirebilenAdam
2 hafta (126 mesaj)
Dedelerimizin zamanıyla şu zamanı kıyaslayamazsın bile neden bahsediyorsunuz.Yiyecek yemek yoktu yatacak yer yoktu





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

L
LaOtzi
2 hafta (708 mesaj)
Dedeniz sokakta mı kalıyordu ?





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @DamsizDaGirebilenAdam

L
Look At Me
2 hafta (876 mesaj)
Bir iş görüşmesinde adam bana asgari ücret teklif ediyor. Bende üniversteyi boşunamı okudum ben bu paraya çalışmam dedim. Mülakatı yapan adam haklısın dedi. Gülermisin ağlarmısın.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

H
hamza5806
2 hafta (2325 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: kortekes

Almanya'da işçi olmak, Türkiye'de memur olmaktan iyidir.
Tabiki daha iyi

Almanyada asgari ucret dahi 1500 euro iscilere 2000 falan verirler yoksa kimse yapmaz

Turkiyede memuriyet ortalama 700 euroya denk gelir

Bir Alman ekonomik acidan bir Türkten her zaman 5 kat ustundur bizde asgari ucret 300 euro onlarda 1500





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

D
darkolan
2 hafta (21 mesaj)
Daha önce kölelik yaptığım dönemler oldu günde 12 saat tatil falan da yoktu yazın sezonluk restoran da çalıştım hergün sövüyordum sadece para bile kazanamadım adam akıllı 1300 tl falandı asgari ücret 4 sene oluyor galiba çalışılmaz resmen sürekli sular kesilirdi Antalya da müşteriler Tualette girerdi su yok ulan hem b*ku temizliyorum hem adama şu tutuyorum 5 lt lik damacanayla komi olarak çalışıyordum zaten çok iş yapan biryerdi oturamazdık 5 dakika 12 saat boyunca ayakta oradan oraya koştur sürekli sigara içemezdim yoğunluktan mesai dolduğunda yukarıya çıkıp 10 tane ard arda yaktığım oluyordu hergün temizlik işçiliği yaptım garsonluk yaptım teknik serviste falan çalıştım yeri geldi rot balans işiyle uğraştım yeri geldi çaycı yeri geldi ev tasimacisi oldum sabahtan akşama kadar ev taşıyorduk koca mobilyaları 6.kata çıkarıyordum merdivenle birde apartman sakinleri saolsun asansörü kullanmayın diyordu gerçi haklılar birşey diyemiyorum asıl sonuca gelirsek bomboş elde var koca bir sıfır ne param var ne birşeyim her gittiğin yerde adam akıllı işini yapmayanlar çıkıyor birde bezdim bende çalışmıyorum şuan evdekiler bir ton laf söylüyor falan uzun iş elime birşey geçmiyor ne birikim yapabiliyorum kendim iş kurma açısından ne boş zamanım oluyor çalışınca anca karın tokluğu ve sigara parası başka birşey yok





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

İ
İriKıyım Konu Sahibi
2 hafta (80 mesaj)
aynı benim hayatını yaşamıssın hocam bıktık bıktık bıktık illaki önemli olmak için kendimizi kesmemiz öldürmemiz mi gerekiyor ?




_____________________________

Eski kullanıcı adı: OgiBey



Bu mesajda bahsedilenler: @darkolan

S
ShapeD-WuSSy
2 hafta (188 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Look At Me

Bir iş görüşmesinde adam bana asgari ücret teklif ediyor. Bende üniversteyi boşunamı okudum ben bu paraya çalışmam dedim. Mülakatı yapan adam haklısın dedi. Gülermisin ağlarmısın.
Gülerim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S
Sarı Mucit
2 hafta (3586 mesaj)
Madem öyle o zaman sigaranın kölesi olmayacaksın ki lafının ağırlığı olsun
Hem çalışma hem keyif peşinde ol yok öyle bir dünya
Kendi işini kur madem kim sana birinin yanına gir diyor





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sarı Mucit -- 17 Ocak 2020; 8:10:1 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

W
Winter Is Coming
2 hafta (4905 mesaj)
Asgari ücret standart ücret değildir. Önce bizim milletin buna da şükür, çok şükür mantığını bırakıp hakkını araması lazım...

Lan bi dakika hak aramak, mantık sahibi olmak ve bizim millet.. Neyse vur ensesine ver simidini. Ekmeğimiydi yoksa





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

B
berkaymurat
2 hafta (59 mesaj)
Dostum Lise veya üniversite mezunu olman sorun değil senin kendini ne kadar geliştirebileceğin önemli diploma bizim ülkemizde kazandığın parayı ilk yıllarda çok etkilemiyor. Üniversite mezunu olan bir sene sabır edip ortamı ve işi öğreniyor iş değiştirerek parasını yükseltebiliyor. Lise mezunusun nasıl bir iş istiyorsun Elinden ne iş geliyor ? Hali hazırda yapabileceğin ben bu işte yetenekliyim dediğin bir iş var mı ? Sana fabrika sahibi gel 4bin tl ile işe başla diyemez sen işi öğrenirsin işin hakkını verirsin Yaptığın işin hakkını istersin.




S
Stand Alone
2 hafta (12197 mesaj)
Beğenmiyorsan çalışma. Senin yerine çalışacak kapıda milyonla adam var. Hadi işine.


Bu mesaja 3 cevap geldi.

T
thedoktır97
2 hafta (1 mesaj)
Sistemin dayattığı insanın iş gücünü sömüren işlerde çalışmak zorunda değilsin.Begenmeme kararını destekliyorum





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


A
abdullahTrBlk
2 hafta (116 mesaj)
O çok basit zaten. Milyonlarca işsiz de üşendiği için kurmuyor iş falan. Haklısın





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Sarı Mucit

A
abdullahTrBlk
2 hafta (116 mesaj)
İşte tüm patronlar öyle değil





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Stand Alone

K
kortekes
2 hafta (103 mesaj)
Çözüm söylüyorum, Hazırmısınız ?







































Bu ülkeden kaçın ve kurtulun





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

İ
İriKıyım Konu Sahibi
2 hafta (80 mesaj)
o kapıdakilerden değilim çalışmam umrumda olmaz yatarım aşşağı salarım taşş***




_____________________________

Eski kullanıcı adı: OgiBey



Bu mesajda bahsedilenler: @Stand Alone