Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
157
Cevap
0
Tıklama
81
Öne Çıkarma
Cevap: DEATHLOOP Türkçe Yama [TEST SÜRECİ] (6. sayfa)

C Clasi4
2 ay (36 mesaj)
Elinize sağlık




C CidQu Konu Sahibi
2 ay (41 mesaj)
"ğ" "Ğ" "İ" "ı" "Ş" karakterlerini görebilmeniz için ana title'ı onlardan oluşturdum. Oyun içi görüntülerine bakabilirsiniz.

< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >




C CidQu Konu Sahibi
2 ay (41 mesaj)
Her şey çok hızlı gelişti, oyuna aktarma işlemlerimizi de başarıyla hallettik. Görebileceğiniz üzere tek eksiğimiz küçük "ş" harfi :( Ona da yapabilecek hiçbir şey yok şuanda. Ama onun dışında fontlarda herhangi bir çökme vesaire yok, eski Dishonored serilerinden kalan *.iggy hataları artık yok. Bu konuda içiniz rahat olsun. O zaman biraz daha ekran görüntüsü bırakıyorum.

< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T theasus
2 ay (1032 mesaj)
Tahminen ne zaman biter hocam?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @CidQu

C CidQu Konu Sahibi
2 ay (41 mesaj)
Zaman verip kimseyi üzmek istemem, zaten kendi hayatım içinde de zaman ayarlamada çok iyi değilim. 2021'in sonuna kadar sayamayacağım seviyede çok iş var, aynı şekilde diğer iki çevirmen arkadaş da benimle birlikte oldukları için beni etkileyen her şey onları da etkiliyor dolaylı yoldan. Tek bilmenizi istediğim en kısa sürede çıkartmak için elimden geleni yapacağım, merak etmeyin öyle 4-5 Ay sonra falan çıkmaz yama, en yakın zamanda çıkartmaya çalışacağım. Teşekkürler şimdiden. Bir de her güncelleme ile altyazı dosyalarını tekrar editlemem gerekiyor o da ayrı kafayı yedirtiyor :/ Kim bilir belki 2 hafta sonra da çıkar bir ay sonra da, bundan sonra nasıl hatalarla karşılacağımızı da bilmiyoruz. Her şey tam yolunda derken yine bir şeyler patlıyor, bundan dolayı Void Engine'e biraz sinirliyim.




Bu mesajda bahsedilenler: @theasus

N nadalista_tr
2 ay (15 mesaj)
150 liraya da düşmüşken almamamın tek sebebi yaması. Her gün gelmeyecek sevgiliyi bekler gibi bekliyorum :(




F FORZAFATHER
2 ay (6041 mesaj)
Oldu ki almak isteyenler için link bırakayım. Sanırım en uygun olan yer. Ben bile kararsız kaldım Steam'de bakiyem varken.

https://www.gamebillet.com/deathloop


Bu mesaja 2 cevap geldi.

N nadalista_tr
2 ay (15 mesaj)
Muazzam fiyat. Gelsin şu çeviri be.




Bu mesajda bahsedilenler: @FORZAFATHER

B Bıyıklı Bey
2 ay (1512 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: FORZAFATHER

Oldu ki almak isteyenler için link bırakayım. Sanırım en uygun olan yer. Ben bile kararsız kaldım Steam'de bakiyem varken.

https://www.gamebillet.com/deathloop
Teşekkürler hocam çok uygun fiyatı hazır Türkçe yama geliyorken aldım hemen



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


F FORZAFATHER
2 ay (6041 mesaj)
HB üzerinde 98.67 TL arkadaşlar. Bu fiyatı görünce ben bile kaçırmadım bu kez. Kış indirimlerinde bu tutara inmesi zor gibi. Hazır Elden Ring ön sipariş fiyatı artmışken bence alın arkadaşlar.

https://www.humblebundle.com/store/agecheck/deathloop?hmb_source=search_bar


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T theasus
2 ay (1032 mesaj)
Hocam bu siteden daha önceden hiç alışveriş yapmadım.

Steam gibi mi çalışıyor?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @FORZAFATHER

F FORZAFATHER
2 ay (6041 mesaj)
Merhaba hocam,

Site eski bir bağış sitesidir, satın alımlarınıza göre belirli kuruluşlara bağışta bulunurlar. Yetkili key satıcısıdır, aynı zamanda bir kaç yıl önce ünlü oyun sitesi IGN tarafından satın alındı.

Aldığınız oyunları direk key olarak veya hediye linki olarak kullanabiliyorsunuz. Eskiden yaptığı bundle'lar ile kalpleri kazanmışlardı. Şimdilerde Deathloop gibi fırsatlar ile adından söz ettiriyor. Bir kaç ay önce Mafia 1 Remake'i 60-65 TL gibi bir fiyata satmışlardı. Kaçırmıştım ben.




Bu mesajda bahsedilenler: @theasus

R rasimbey
2 ay (1 mesaj)
kolay gelsin




D doduryu
2 ay (1 mesaj)
elinize sağlık




T theasus
geçen ay (1032 mesaj)
Ahh ya kaçırdım indirimi.

Valla keşke o gün alıverseydim.

Bu tarz şeylerde çok hızlı olmak gerekiyormuş.

Neyse sağlık olsun bekleyeceğim artık :(


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S Slufy
geçen ay (2 mesaj)
Ne Zaman Çıkar İlk Başlarda Çok Hızlı İlerliyordu Şimdi Biraz Yavaşladı


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C CidQu Konu Sahibi
geçen ay (41 mesaj)
Merhaba, elimizden geldiğince hızlı ilerlemeye çalışıyoruz. İlk başta üç kişi çeviri yapıyorduk, fakat artık ben tek başıma boş olduğum vakitlerde çeviri yapıyorum. Şu an yüzde olarak %85'e ulaşmış bulunmaktayız, genel tabloyu tamamen kaldırdım çünkü artık tek tek her şeyi bir arada toplamaya başladım. Emin olun elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum fakat yaptığım diğer işlerden vakit bulmakta zorlanıyorum. Yakın zamanda çeviriyi oyuna aktarıp testlerine başlamayı düşünüyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Slufy

F FORZAFATHER
geçen ay (6041 mesaj)
İndirim çok kısa sürdü zaten, 1 gün sonra 150 TL olmuştu tekrardan. Forumdan bir kaç arkadaş ile kaçırmadık fırsatı. Kış indirimlerinde bir ihtimal tekrar aynı fiyatlara inme olasılığı olabilir harici sitelerde.




Bu mesajda bahsedilenler: @theasus

S Slufy
geçen ay (2 mesaj)
tek başınıza yapmanıza üzüldüm doğrusu çeviri işleri tek başına çok zor olabiliyor umarım karşılığını alırsınız