Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
17
Cevap
4781
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Xbox Series S'te Red Dead Redemption 2
Y
5 yıl (190 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

RDR 2 almayı düşünüyorum, series s'te oynayacağım. Oyuna yeni nesil güncellemesi gelmediğinden dolayı çok kötü gözüktüğünden bahsedenler olmuş (One S sürümüyle oynatıyor galiba).
RDR 2; 4K tv, Series S'te çok çamurlu, bulanık gözükür mü?
Rockstar, RDR2'ye yeni nesil güncellemesiyle ilgili bir şey paylaşmadı. Sizce güncelleme gelir mi? Gelirse, Ana oyuna sahip olan kullanıcılara ücretsiz mi ücretli mi güncelleme olur.

Aşırı grafiğe takılan bir insan değilim ama konu Rdr2 ve atmosferi olunca işler değişiyor.

Yanıtlarınız için teşekkürler.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



M
5 yıl (906 mesaj)
Yüzbaşı

Full HD 55 inç TV de oynayamayacak kadar kötüydü bence. Ama 24 inç monitörde oynadım güzelce çok rahatsız etmedi. Ekran büyüdükçe göze batıyor. Ama daha rahatsız edici olan sey 30fps olması. En azından fps boost gelse tadından yenmez.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

Y
5 yıl (190 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Teşekkürler dostum. Bekliyim o zaman. Tahminimce 5 6 aya tekrardan Game Pass'e gelir. O zaman denerim. Umarım güncelleme alır.



M
5 yıl (906 mesaj)
Yüzbaşı

Hocam görüntü harika olmasa da oyun ben dahil bir çok kişi için gelmiş geçmiş en iyi oyun olduğundan game pass e gelmese de oynamanızı tavsiye ederim. Şu an için bir next gen gözükmüyor ama günün birinde gelirse de normal versiyonunu eklerler game pass e yüksek ihtimalle.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
5 yıl (44801 mesaj)
Yarbay

RDR 2 tam bir 30 FPS oyunu aslında. Oldukça sinematik bir oyun ve FPS artışı yapaylaştırıyor bunu bence. PC'de 1440p 80-100 FPS'lerde oynayabilmeme rağmen bu şekilde yazık olduğunu düşünüyorum ve 5K ve 30 FPS yapıyorum. 4K'nın üzerine çıkıp DSR ile supersample yapıyorum ve 30 FPS'e kitliyorum. PS4 Pro'da bitirmiş olmama 5K da şu oyunun görselliği nefes kesiyor ve sanki yeni oyun oynuyorum gibi öyle diyeyim. Bence konsola 30 FPS 4K desteği gelmesi çok iyi olur.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
5 yıl (14571 mesaj)
Binbaşı

Bekleyin derim hocam. RDR2'yi hiç deneyim etmediyseniz en iyi hâliyle deneyim etmenizde fayda var. Haziran ayında E3 fuarı gerçekleşecek, Rockstar Games de katılacak (Take Two). Sürpriz haberler gelebilir RDR2'ye dair.

Ben de 24 inç monitörde One S'te oynamıştım ve göze batmıyordu. Ancak PS4 versiyonuna geçince çözünürlük farkı az görünmesine rağmen aslında çözünürlüğün deneyimi ne kadar etkilediğini gördüm. RDR2'de konsol çözünürlükleri aşağıdaki gibi. En iyisini One X, dolayısıyla da Series X veriyor.

Kaynak: The Xbox One X Reaches New Heights In 'Red Dead Redemption II' Console Comparison (forbes.com)

< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.
Y
5 yıl (190 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Bir yandan bunca zamandır oynamayı bekledim biraz daha bekleyeyim diyorum diğer yandan çokta sabırsızım dostum ama yazı bekleyeceğim galiba. Yorumun için teşekkürler hocam.




Bu mesajda bahsedilenler: @MrCetintas
Y
5 yıl (190 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

İnşallah gelir dostum.




Bu mesajda bahsedilenler: @Dante
Y
5 yıl (190 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Yazı bekleyeceğim hocam. Rockstar Games kapalı kutu ne olacağı belli olmaz. Umarım gelir. Bilgin ve yorumun için eyvallah.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Charlie Chaplin
C
5 yıl (838 mesaj)
Yüzbaşı

32 inç 1080p TV'de oynuyorum. Ekranın dibindeyim ona rağmen harika görünüyor. FPS drop zaten yok. Çamur görüntü hiç yok. Bazen bakarken dalıp gidiyorum oyuna, SS alıyorum manzaraları. Ekranda da aşağıdaki şekilde gözüküyor. 25 saati devirdim sanırım 4 günde :)
< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
Y
5 yıl (190 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Dostum aklımı çelme ya... Yazın rahat kafayla uzun uzun oynamayı düşünüyordum. Güncelleme de gelirse tadından yenmez. Grafikler, fotoğrafa ve dediklerine göre benim için fazla bile ama insan bu oyunu en iyi sürümüyle oynamak istiyor. Yorumun için teşekkür ederim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Cyanocita
C
5 yıl (838 mesaj)
Yüzbaşı

Hocam Series s almışsın zaten. Sınav falan da yoksa tek yapman gereken oyunu almak. Ben indirimden aldım 200 liraya çok da hesaplı oldu. Ama GTA 5 gibi game pass'e gelir mi bilemem. Güncellemeyle çok aşırı bir değişiklik olacağını sanmıyorum zaten ama sen bilirsin tabii Al bir foto daha atayım da karar ver.
< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @yodayoucancallme
C
5 yıl (14743 mesaj)
Yarbay

Hangi konsoldan bu SS ? SX mi SS mi?




_____________________________

Eski kullanıcı adı: SW4RTHY

Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Cyanocita
C
5 yıl (838 mesaj)
Yüzbaşı

Series S hocam.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @-SWARTHY
C
5 yıl (14743 mesaj)
Yarbay

Sanırım sizin sayenizde tekrar bitireceğim Xbox da




_____________________________

Eski kullanıcı adı: SW4RTHY

Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Cyanocita
C
5 yıl (838 mesaj)
Yüzbaşı

Hocam kocaman ekranda, koltukta yayılırken böyle harika bir oyunu oynamak inanılmaz zevk veriyor ya. Normalde aynı anda 2 3 oyun oynardım. Şimdi sadece buna odaklandım, 1 saat geçmiştir diyorum bakıyorum sabah olmuş Şimdi bitecek diye korkuyorum ama rahat 500 saat veririm heralde



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @-SWARTHY
C
5 yıl (14743 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Cyanocita

Hocam kocaman ekranda, koltukta yayılırken böyle harika bir oyunu oynamak inanılmaz zevk veriyor ya. Normalde aynı anda 2 3 oyun oynardım. Şimdi sadece buna odaklandım, 1 saat geçmiştir diyorum bakıyorum sabah olmuş Şimdi bitecek diye korkuyorum ama rahat 500 saat veririm heralde
Ps4 de hikayeyi bitirip kapatıp silmiştim, şimdi tekrar kapsamlı şekilde oynamayı düşünüyorum. Gerçekten muazzam oyun




_____________________________

Eski kullanıcı adı: SW4RTHY


N
4 yıl (4394 mesaj)
Yarbay

Bir yıl sonra ben de bu konuyu düşünüyordum 10 mayısta bir haber çıktı R* nihayet PS5 ve Xbox Series için güncelleyecekmiş oyunu. Grafik iyileştirmeleri ve 60 FPS gelir artık.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Numenorian Man -- 27 Mayıs 2022; 8:55:15 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @yodayoucancallme
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.