RDR 2 almayı düşünüyorum, series s'te oynayacağım. Oyuna yeni nesil güncellemesi gelmediğinden dolayı çok kötü gözüktüğünden bahsedenler olmuş (One S sürümüyle oynatıyor galiba). RDR 2; 4K tv, Series S'te çok çamurlu, bulanık gözükür mü? Rockstar, RDR2'ye yeni nesil güncellemesiyle ilgili bir şey paylaşmadı. Sizce güncelleme gelir mi? Gelirse, Ana oyuna sahip olan kullanıcılara ücretsiz mi ücretli mi güncelleme olur.
Aşırı grafiğe takılan bir insan değilim ama konu Rdr2 ve atmosferi olunca işler değişiyor.
Yanıtlarınız için teşekkürler.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Bekleyin derim hocam. RDR2'yi hiç deneyim etmediyseniz en iyi hâliyle deneyim etmenizde fayda var. Haziran ayında E3 fuarı gerçekleşecek, Rockstar Games de katılacak (Take Two). Sürpriz haberler gelebilir RDR2'ye dair.
Ben de 24 inç monitörde One S'te oynamıştım ve göze batmıyordu. Ancak PS4 versiyonuna geçince çözünürlük farkı az görünmesine rağmen aslında çözünürlüğün deneyimi ne kadar etkilediğini gördüm. RDR2'de konsol çözünürlükleri aşağıdaki gibi. En iyisini One X, dolayısıyla da Series X veriyor.
RDR 2; 4K tv, Series S'te çok çamurlu, bulanık gözükür mü?
Rockstar, RDR2'ye yeni nesil güncellemesiyle ilgili bir şey paylaşmadı. Sizce güncelleme gelir mi? Gelirse, Ana oyuna sahip olan kullanıcılara ücretsiz mi ücretli mi güncelleme olur.
Aşırı grafiğe takılan bir insan değilim ama konu Rdr2 ve atmosferi olunca işler değişiyor.
Yanıtlarınız için teşekkürler.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.