Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
52
Cevap
0
Tıklama
55
Öne Çıkarma
Cevap: Üniversitedeyim ve çıldırdım (3. sayfa)

S
serafon
7 gün (1888 mesaj)
Odtü iyidir yine, benim lafım da bu ülkedeki en kötü üniversite odtü kadar olmalıdır. Ama 3-5 netle mühendisliğe girilen ortamda dünyanın en iyi hocalarını da getirsen bir şey olmaz. Yakında her yer diplomalı cahil, işsiz olacak. Ben üniversite okudum egosu kırıldığı zaman çaycıdan taksiciye herkes üniversiteli olacak!


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @xxxkingdom

W
Wizarrd
7 gün (30 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: serafon

Odtü iyidir yine, benim lafım da bu ülkedeki en kötü üniversite odtü kadar olmalıdır. Ama 3-5 netle mühendisliğe girilen ortamda dünyanın en iyi hocalarını da getirsen bir şey olmaz. Yakında her yer diplomalı cahil, işsiz olacak. Ben üniversite okudum egosu kırıldığı zaman çaycıdan taksiciye herkes üniversiteli olacak!
Kalma geri gelmeli.Üniversiteye giriş puanları artmalı,ders geçme notları artmalı.Sınıfta dersle zerre alakası olmayıp ders sıkıntısı olmadan her dersi alabilen tipler var.Kopyayla geçiyolar full





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
Sonick
7 gün (1 mesaj)
Bende de var aga 20k ile 70klik yere gittim bazilari alt kademe oldugunu hissettiriyor





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


S
serafon
7 gün (1888 mesaj)
Kesinlikle hak etmeyen sınıf geçmemeli, isterse okuldan atılsın.Bu üniversiteleri çoğaltma işi zaten baştan sakattı. Ama az da olsa mantığı vardı. Çünkü okumaya başka şehirlere gidemeyen kapasiteli öğrenciler kendi şehrinde okuma imkanı bulsun filan deniyordu. Her zamanki gibi ahlaklı! ve bilinçli! insanlarımız bunu da suistimal ettiler. Öğrenciyi para kaynağı gören başta hocalar ve yöneticiler mantar gibi bölüm ve okul açtırmaya çalıştılar. Sonuç da böyle oldu.




Bu mesajda bahsedilenler: @Wizarrd

K
k2fg9
6 gün (3917 mesaj)
Valla hayatta bahane üretebileceğimiz bir çok şey var. Ama her şeyin de bir yolu var. Hiçbir şey imkansız değil. Mesela ingilizce, gir wow oyna. Mecburen ingilizce konuşacaksın. Tabii ki gidip Türk guildlerine girmeyeceksin.

Ben memleketimde boktan bir üniversitede mühendislik okudum. Şu anda bence ülkedeki sayılı kişilerdenimdir. Herşeye hakim değilim tabii ki ama toplamda çoğu mühendisim diye gezenin eline veririm alanımda. Çalışkan da değildim işin garibi, hiç olmadım hayatım boyunca. Benim tek farkım PES ETMEMEKTİ. Bir zorlukla karşılaştığımda oturup yakınmaktansa "nasıl yaparım? nasıl aşarım bu sıkıntıyı?" diye düşünmemdi.

Belki de gittiğim lise yüzünden diyeceğim ama alakası yok. (Eski anadolu lisesi, şimdiki çakmalardan değil)

En son kendimi kapitalizmden soyutlamak istedim ve şu an çalışmıyorum. İhtiyacım yok. Bir iki sene çalışıp arazi aldım çiftçilik yapacağım. Para kazansam da kazanmasam da.

Buna ek olarak zaten yan gelirler de edindim, müzisyenlik vs. gibi.

Herşey insanın kendinde bitiyor. Hiçbir şeyi gözünüzde büyütmeyin. En karmaşık görünen şeyleri bile. O dikey kalkıp inen roketleri yapanlar sizden çok farklı değil. Sadece pes etmediler.




R
rockystallion
5 gün (30 mesaj)
O hangi üniversite öyle?Bizim ktüde mat1 mat2 uzmanı değilsen okula gelemiyorsun.Adamlar okulda C öğretiyorlar ama ilk derste temelini bildiğini varsayarak ders anlatıyorlar.Bizim ki mi iyi sizinki mi çözemedim arkadaş.




V
Veteran Eagle
5 gün (77 mesaj)
Ego yapma yardımcı ol işte herkes aynı seviyede bilgiye sahip değil.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
smart1978
5 gün (12822 mesaj)
Dedigin gibilerse yuksek ihtimalle torpille kazanmislardir :/ ... Herseyin bir kilifi vardir ... Burasi Turkiye! Hersey mumkundur ...




Bu mesajda bahsedilenler: @Wizarrd

W
Wizarrd
5 gün (30 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Veteran Eagle

Ego yapma yardımcı ol işte herkes aynı seviyede bilgiye sahip değil.
Yok hocam estağfurullah.Ego olmasın diye yardımcı olayım dedim zaten.Ama 21 yaşındaki bir insanın 4 işlemde hata yapması da anormal bir durum şaşırdım yani.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C
ChiefOfficer
5 gün (840 mesaj)
Bunun sebebi sistemin yanlışlığı. Öğrenciler ezber bilgilerle sınava girip çıkıyor. Bilgisayar kullanmayı bilmeyen adam bilgisayar mühendisliği, cetvel kullanmayı bilmeyen adam inşaat mühendisliği kazanıyor. Çok sevdiğim yüksek elektronik mühendisi bir hocamın lafı vardı: Üniversiteler meslek edindirme kurumu değildir. İnsanlar bölüm tercih ederken ilgi/alakaya göre değil; paraya göre tercih yapıyor.

Sen ne yaptın derseniz ben de paraya göre tercih yaptım ama bölümüm hakkında epey bilgi sahibi olarak başladım. Keşke geleceğim garanti olsaydı da istediğim yerde okuyabilseydim.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


D
DEFx
5 gün (147 mesaj)
Ingilizce eğitimi verememek bizim sorunumuz yoksa o küçümsediğin arap ülkelerinde bile insanlar ingilizce konuşabiliyor. Eğitimin kötü olmasının dinle alakası yok. Yıllardır izlenen yanlış politikalar bizi bu hale getirdi. Din özel olarak eğitime bir engel koymuyor. Aksine teşvik ediyor.

Her olayı dine vurmak saçmalığını yapmayın lütfen.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @xxxkingdom

E
engink
5 gün (4126 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Wizarrd

Biyomedikal müh. hocam.Doğuda bir ünideyim hocam bölüm taban puanı 180 bin le alıyo.Ben 80 k la tercih ettim yani benim derslerim iyidir de.Yine de 180 e giren birinin bu kadar düşük zekaya sahip olması çok şaşırtıcı.Şu an sinirle karışık bir şok geçiriyorum.Acaba 500 binle alan bölümlerde durumlar nasıldır

Alıntıları Göster
niye gittin ki oraya? anaç nedir


Bu mesaja 1 cevap geldi.

O
Ottoman_PoweR
5 gün (3427 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: xxxkingdom

Çok alaka. Sen bu alakayı kuramıyorsan bu senin sorunun. İstanbul Üniversitesi islamın tekelinde. Bu yüzden berbat bir üniversite. Marmara üniversitesine bak, ODTÜ ye bak, Boğaziçiye bak, bir de İstanbul Üniversitesine bak. Arada kalite farkı var.

Marmarayı istiyordum, tutmadı. İstanbul Üniversitesi(!) gibi lise gibi eğitim yapan, üniversiteyle hiçbir alakası olmayan bir okulda okumak istemiyorum anladın mı?
Marmara üni mi cildiyorum





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


W
Wizarrd
5 gün (30 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: engink

niye gittin ki oraya? anaç nedir

Alıntıları Göster
Kendi şehrimde okuyorum hocam





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >