Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
126
Cevap
8535
Tıklama
37
Öne Çıkarma
Cevap: Türkiye’nin dördüncü operatörü TÜRKSAT oluyor: Tarih netleşti (7. sayfa)
E
11 ay (148 mesaj)
Teğmen

Türkiye'nin 4. Mobil şebekesi NetGsm' dir.



Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
11 ay (4190 mesaj)
Yarbay

E sim operatörlerine yasak koy (ki içlerinden türk bir yazılımcının kurduğu firmada var) git devlet bünyesindeki (hükümet diyelim) firmayı yeni operatör diye piyasaya sok. Amaç belli. Baralar bizim cebe girsin



P
11 ay (59028 mesaj)
Yarbay

Yüzde 100 doğru tespit hocam. Ağzına sağlık.

Bu arada aynı çetenin baş mensubu Türkcell de hunharca kanımızı emiyor, özellikle faturasız hat sahibi olarak acayip dertliyim. Anormal yüksek fiyatlar ve max 6 aylık paketlerden bunaldık, eski günleri mumla arıyoruz.

Dediğiniz gibi gerçek anlamda rekabet olsa hep daha kötüye gitmezdi, ama bu şirketlerin idari yapısı ve yönetici kadrosu ortada. Saygılar.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 31 Temmuz 2025; 13:45:56 >

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ozhanbayram
T
11 ay (67 mesaj)
Çavuş

netgsm 4. operatör dür bu arada heralde türksat yeni baz istasyonu kurucak hali yok yılladır kablonet alt yapısını geliştirmeyenler



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

T
11 ay (67 mesaj)
Çavuş

baz istasyonu ile uydu çok farklı şeyler yannız ayrıca frekans tahsis edilmesi lazım bunun içinde para vermesi lazım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @HesaplıBilgi
T
11 ay (67 mesaj)
Çavuş

ama bi bimcell değil netgsm alakası yok



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ufo
H
11 ay (14765 mesaj)
Yarbay

Uzun vadede yerleşik operatör olmayı düşünen ona göre yatırım yapmayıda düşünmeli gibi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @teknolak7
P
11 ay (10156 mesaj)
Yarbay

Ancak bimcell, pttcell, teknosacell gibi tarife olarak çıkar.



K
11 ay (1250 mesaj)
Yüzbaşı

Çok partili hayata geçiş denemelerinin ilk yıllarına bakmanızı tavsiye ederim.




B
11 ay (10246 mesaj)
Yarbay

NetGSM'i harcadılar, rekabet ihtimali sıfır :)



M
11 ay (24782 mesaj)
Yarbay

Vodafone 4G’de çuvallamıştı. Bakalım 5G’de durum ne olur göreceğiz.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @espares
A
11 ay (1 mesaj)
Er

NETGSM değil miydi?

Ben mi yanlış biliyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

E
11 ay (1333 mesaj)
Binbaşı

28605 netgsm mi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @esser
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.