E sim operatörlerine yasak koy (ki içlerinden türk bir yazılımcının kurduğu firmada var) git devlet bünyesindeki (hükümet diyelim) firmayı yeni operatör diye piyasaya sok. Amaç belli. Baralar bizim cebe girsin |
Yüzde 100 doğru tespit hocam. Ağzına sağlık. Bu arada aynı çetenin baş mensubu Türkcell de hunharca kanımızı emiyor, özellikle faturasız hat sahibi olarak acayip dertliyim. Anormal yüksek fiyatlar ve max 6 aylık paketlerden bunaldık, eski günleri mumla arıyoruz. Dediğiniz gibi gerçek anlamda rekabet olsa hep daha kötüye gitmezdi, ama bu şirketlerin idari yapısı ve yönetici kadrosu ortada. Saygılar. |
| netgsm 4. operatör dür bu arada heralde türksat yeni baz istasyonu kurucak hali yok yılladır kablonet alt yapısını geliştirmeyenler |
| baz istasyonu ile uydu çok farklı şeyler yannız ayrıca frekans tahsis edilmesi lazım bunun içinde para vermesi lazım |
| ama bi bimcell değil netgsm alakası yok |
| Uzun vadede yerleşik operatör olmayı düşünen ona göre yatırım yapmayıda düşünmeli gibi. |
| Ancak bimcell, pttcell, teknosacell gibi tarife olarak çıkar. |
| Çok partili hayata geçiş denemelerinin ilk yıllarına bakmanızı tavsiye ederim. |
| NetGSM'i harcadılar, rekabet ihtimali sıfır :) |
| Vodafone 4G’de çuvallamıştı. Bakalım 5G’de durum ne olur göreceğiz. |
|
NETGSM değil miydi? Ben mi yanlış biliyorum. |
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle