| Sahibi aynı olan şirketler hiç rekabet yapar mı? Hangi rekabet? |
| Rekabet iyidir yazan polyannacılar var :D Türkiye de size uygun fiyata hizmet sunarlar mı sanıyorsunuz siz ah ah :D |
| Hangi rakebet Vodafone hariç hepsi devletin zaten |
| Sahibi aynı olan şirketler hiç rekabet yapar mı? Hangi rekabet? |
| Sözüm ona sektöre girince rekabet artacak, fiyatlar düşecek ama ilerleyen zamanlarda o da diğer operatörlere ayak uyduracak. Kamu sanki çok merhametliymiş gibi algı yapılıyor, yok öyle bir dünya. Bize kamunun geçirdiği Ötv zamlarının haberleri bile soğumadı daha. |
| Daha fiber işini yapamayan, 30 yıllık anten kablosu altyapısı ile iş yapmaya çalışan. Dönüşümü 30 yıldan önce tamamlayamayacak olan Türksat mobil operatör olacakmış!. Düşündükçe gülüyorum.... |
| Hangi rakebet Vodafone hariç hepsi devletin zaten |
| internet işini yapamıyor gerçekten. bende iptal ettirdim. ama mobilde belki başarır bunu kimse bilemez. önyargılı olmamak gerek. ayrıca ne kadar çok firma o kadar rekabet. bu operatore geçmesemde ben böyle düşünüyorum |
| nasıl aynı sahipleri. bu konuda aydınlatırmısın bizi |
| Önyargılı olan biri değilim fakat yillardir Türksat kullanıcısıyım. Rekabet tabiki iyi olabilirdi fakat tamamı devletin kontrolünde. Devlet kontrolünde olan Turkcell'in netgsm firmasının ucuz paket satmaması için ona verdiği hizme fiyatlarına hiçbir sebep göstermeden yüzde 60 zam yapmıştı ve halkın ucuz paketlere ulaşımını engellemişti. İşin içinde devlet varsa halkın yararına birşey den bahsetmek mümkün değildir. |
| Rekabet iyidir yazan polyannacılar var :D Türkiye de size uygun fiyata hizmet sunarlar mı sanıyorsunuz siz ah ah :D |
| Hangi frekansları kullanacak acaba ? |
| Boş olanların bant genişliği düşüktür yani 4G de yavaş çalışır. |
Değil soru işaretleri; sürecin nasıl işlediğine dair Yüksek Lisans tezi yazılacak kadar Bilgi birikimi oluştu. |
|
Türkcell... Türk Telekom... Türksat... 7 gün sonunda internet arızam giderildi çünkü her yere şikayet yazdım. 35mbit almam gerekirken 24'ü geçemiyorum çünkü direkteki kutu arızalı. Fiber altyapı için mahalleden 32 imza topladım. Hiçbir gelişme yok. Mahallecek 3 ayda bir dilekçe verme kararı aldık. Bunların sadece adında "Türk" var. Bir şirketin içinde Türk varsa söğüşe gelmiştir. Ben artık buna inandım. Yetiş ya Starlink. Yetiş ya Elon Musk. |
| Fibere dönüşümde TT'den daha hızlı olduğunu düşünüyorum. Bizim mahalleye ilk fiberi Türksat getirdi, ayrıca eski altyapının yenilenmesine yönelik önemli çabaları var. Operatör işinde ne olur bilemem. |
| 3 sene sonra getirirler, dalga geçmiyorum, ciddiyim. Türk Telekom'a talepte bulunalı neredeyse 3 yıl oldu, geçen Cuma sokağa fiber döşediler. Neye göre, nasıl bir planlamaları var bilmiyorum, ama saçmalıyorlar. |
| 3 şirketin de kontrolü Türkiye Varlık Fonu'nda. Ama Türksat Kablo hizmetlerinin oluşumdan ayrılması söz konusuymuş. Görelim bakalım. |
TÜRKSAT için hedef 2026
Ekonomim’in haberine göre TÜRKSAT, mevcut yapısında sunduğu kablo ve yayın hizmetlerini birbirinden ayıracak yeni bir yapılanma sürecine giriyor. Bu ayrımın ardından şirketin, mobil iletişim sektörüne adım atarak Turkcell, Vodafone ve Türk Telekom’un ardından pazardaki dördüncü oyuncu olması hedefleniyor. Meclis sürecinin tamamlanmasının ardından çalışmaların hızla başlaması bekleniyor.
Türkiye’de mobil sektörde faaliyet gösteren üç büyük şirketten ikisinin çoğunluk hissesi hâlihazırda kamuya ait. Türkiye Varlık Fonu, Türk Telekom’un yüzde 61,68’ine, Turkcell’in ise yüzde 26,2’sine sahip. TÜRKSAT da fonun tam kontrolünde faaliyet gösterdiği için, yeni operatörle birlikte sektördeki kamu payı daha da artmış olacak.
Ayrıca Bkz.Kafe, restoran, market ve kasaplarda “karekod” zorunluluğu başladı? Ne işe yarayacak?
TÜRKSAT’ın sektöre girişiyle birlikte mobil pazardaki dört büyük oyuncudan üçünün TVF kontrolünde olacak olması, piyasada gerçek rekabetin ne ölçüde sağlanabileceği konusunda soru işaretleri oluşturabilir.
Haberi Portalda Gör