Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
213
Cevap
0
Tıklama
364
Öne Çıkarma
Cevap: TEHDİT EDİLDİM BU ÜLKE YETTİ ARTIK (11. sayfa)

J Jeremy Klakson
3 ay (9360 mesaj)
bir tanesi bana da aynı numarayı çekmeye kalkmıştı. sen benim kim olduğumu biliyor musun lan deyip buna bir ahkam kesince geri basmıştı salak

o'na reddedemeyeceği bir teklif yapsaydın çeker giderdi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T Translasyon Konu Sahibi
3 ay (130 mesaj)
en mantıklı yorumlardan biri, teşekkürler.




Bu mesajda bahsedilenler: @olmazadam

T TulparHAN
3 ay (6339 mesaj)
böbreklere bıçağı yersen veya boğazına takarsa bıçağı akıllanırsın bu tiplerle muhattap olma 3-5 ver geç yoksa 3-5 tl için öldürürler


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Jeremy Klakson

H hzibrahim
3 ay (32 mesaj)
Atakumdayım, hiçbir zaman bunlara para vermedim. Vermeyin hocam başımıza çıkıyorlar sayenizde.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ironblood19

N nural1990
3 ay (312 mesaj)
Bende Çorlu'da oturuyorum böyle olaylar çok burda bizim dükkana gelip para isteyen biri vardi bı kaç kere verdim uğraşmamak için ama sonradan surekkli gelmeye başladı bı kaç kere kavga eşiğine geldik duyduğuma göre diğer dükkanlarıda geziyormus bahaneside hep aynı çocuğumu hastaneye goturcem diyordu bizle aynı mahallede başka bir dükkanin sahibini sırf bu yüzden bicaklamisti hatta tehdit edip şikayeti geri aldirtti girmedi içeri polise söyledim gelirse döv diyor kendileride bir bok yapmıyor yani bende sonunda gidip mahallede ağırlığı olan bir abiye söyledim gidip adamı dövdü artık dükkanın önünden dahi geçmiyor ama bazeb görüyorum sokaklarda hala gelenden gecenden para istiyor boylelerine maske takıp odunlarla dalmak lazım polisin bı bok yaptığı yok çünkü




İ ironblood19
3 ay (2278 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hzibrahim

Atakumdayım, hiçbir zaman bunlara para vermedim. Vermeyin hocam başımıza çıkıyorlar sayenizde.
Vermeyin diyorsunuz iyi hoş da ya bir şey yaparlarsa? onların kaybedecek bir şeyleri yok, sizin? bizim?




P Peni_Silin
3 ay (449 mesaj)
Ülke ile alakası ne onu anlamadım. Yoksa yaşadığınız durum çok kötü Allah kimsenin başına vermesin. Maalesef bu gibi durumlarda polisi orda görüp kolundan tutup getirsen bile, polis gbt bakıp adamın kaç suçtan içerde yattığını söyleyip senin güvenliğin için adama bulaşmamanı tavsiye bile edebiliyor. Bunlar hep toplumsal yaralar. Bunlarla baş edebilmek için biz iphone'suzlar için gerçekten zor. Bu tür konuları iphone'lulara duyurmak ise imkansız. Onların yaşadıkları ortam çevreler değil yaşamak bu tür şeylerin olasılığına bile inanıp neler yapılması konusunda kafa yorma ihtiyacı bile hissetmiyor. Sistem bu tür insanlar için yaşama haklarını denetimli serbestlikle verirken ikinci bir suçta kesinlikle hapiste geçireceklerini kafalarına kazıyor. Fakat polis korkusundan yada başka sebeple vatandaşı caydırmayı tercih ediyor. Oysa bu tür polisleri ihbar edebileceğimiz yaptırım gücü yüksek cezalar üretilse polis mağdur kişinin kılık kıyafetine bakmadan görevini yapmak zorunda kalsa gibi beyin fırtınaları yapıp çözümler üretmeye çalışsak daha iyi olmaz mı?




_____________________________

Eski kullanıcı adı: Sezgin99



J Jeremy Klakson
3 ay (9360 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: TulparHAN

böbreklere bıçağı yersen veya boğazına takarsa bıçağı akıllanırsın bu tiplerle muhattap olma 3-5 ver geç yoksa 3-5 tl için öldürürler
hayatta vermem. korkum da yok. bana öyle bıçak takmak inan kolay değil...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T TulparHAN
3 ay (6339 mesaj)
SAT Komandosunu zamanında tinerci arkasından bıçaklayarak öldürdü..




Bu mesajda bahsedilenler: @Jeremy Klakson

T Téquila
3 ay (525 mesaj)
Kardeş böyle durumlarda direk kafayı gömmen gerekir.Hayatta çok binen olur sırtına benden söylemesi.Çok basit hafif geril olabildiğince yüklen karşında dağ gibi biriolsa yıkarsın.




H hepsinerede
3 ay (249 mesaj)
"yetti bu ülke"

bu ne şimdi




S SPHAR3X
3 ay (469 mesaj)
Neden otogarda bekleyen polise doğrudan söylemek yerine 155 i aradınız ki ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T Translasyon Konu Sahibi
3 ay (130 mesaj)
otogarda bekleyen herhangi bir polis yoktu?




Bu mesajda bahsedilenler: @SPHAR3X

G gtx295
3 ay (4976 mesaj)
Oha hocam trafikte silah mı çektiler?. geçmiş olsun hayatınıza mal olabilirmiş...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @examinator

U uzunnn
3 ay (22 mesaj)
Hocam bi ara bakariz diyemez polis.diosa gunduZse savciliga aksamsa kendilerine aabah ilk isim sizleri savciliga sikayet edcem demeniz.
Bilsignz gaspa ugramisinz bu serfsz hahsiytszlri gebrtip koseye atmk lazim.
Bune cesaret.anlamasifm otogarda da polis noktasi vr hcoam enazindan guvenlk neden sikayet etmednz.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


U uzunnn
3 ay (22 mesaj)
Ayrica her erkeklk yapana para veremwyiz.
Birde bu ulke ile alakasi yok.
Malesef emin olun dunyanin sorunu bu.
Dunya ortalamasini arastirablrsnz suclarda





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B Bugraloji
3 ay (2290 mesaj)
ülke ülke olsa ibretlik 2-3 ceza verilir ; bak bakayım bir daha maçası yiyiyor mu aynı hareketleri yapmaya? Kedi köpeğe işkence yaparlar, gencecik kızları yolda yürürken kaçırıp tecavüz ederler ; 3-5 sene sonra çıkartırlar. Öyle bir ceza sistemi yapman lazım ki ; insan o hareketi yaptığında anasının silkileceğini bilecek ; cürret bile edemeyecek. Ancak sadece ülke değil ; dünya öyle bir noktada ki ; Şeytan başa oturmuş ; insan hakları diye diye insanların akılsız, itaakar tavuklara çevirmiş.




M matrix999
3 ay (1859 mesaj)
Tek çare ruhsatlı silah taşımak. O anda çıkaracaksın belinden bak bakalım nasıl koşuyor itin evladı.




C crow in cornfield
3 ay (1388 mesaj)
baştan kaybetmişiniz abicim. bunlara ev falan kiralamaycaksın. ben gönenliyim. gönenli denk gelir belki ama , eskiden 10 numara yerdi. yeşil gönendi. şimdi anasını bellediler. hırsızlık,uyuşturucu ,kavga,pislik hep bunlarda. eskiden kapımızı bile kitlemezdik.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @claisdozan