Bu konudaki kullanıcılar: 6 misafir, 4 mobil kullanıcı
18166
Cevap
257455
Tıklama
33
Öne Çıkarma
Cevap: SOUNDBAR [ANA KONU] (153. sayfa)

E eiskent
4 yıl (3170 mesaj)
Las750'ye o parayi vermeyin. Degmez. Ben 2 sene once 650tl'ye aldim ki ustune 2 model daha cikti. Son derece basit bir model gunumuzdekilere gore. Samsung hw j/k550/551 gibi modelleri de dinleyin.



Saygilarimla.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @monochromatic

İ istanbul_s
4 yıl (6963 mesaj)
Hocam mesajımı iyi okumamıssınız..

Dolby Atmos veya rakibi DTS X kandırmaca dediğim olay şudur: Orjinal bir Kayıttan dinleme çok farklıdır, sizi o atmosfer içine sokar..Ama eve gelip Dolby Atmos özellikli bir cihazla, AAC,AC3 riplenmiş veya Tv den Mpeg bir filim izlerseniz bu atmosferi bulamasınız..DTTS 5.1 orj kaynak ile riplenmiş bir sahte DTS li ses aynı olmaz..Cihaz burada çuvallar

Bu bakımdan kandımacadır..Size Atmos Demosu sunup bakın cihaz ne süper diyorlar..Satış öncesi bu sesi sadece Atmosta alırsınız, düşük frekanlarda cihaz perfonmansı çok iyi olmaz deseler- eee biraz demeleri zor, kimse almaz :)

4k Tv satanlar Demo özel çözünürlükleri oynatır, eve gelirsiniz alakası yoktur?

Bu bakımdan cihaz alırken en üst değil en alt özelliğin kalitesine bakmak lazım..

Şimdi Digital sıkıştırılmış sesi güzel çalan bir cihaz ile, Yüksek çözünürlüğü güzel çalan cihaz çok farklıdır..İkisi de birbiri işini tam yapmaz..Ama en üst cihaz alırsanız dediğim şudur :

En üst seviyede Kaynak dinleyip izleyeceksiniz..Arşivinde Dolby Atmos, Dts X, DDS, Flac kaydı olan Hi Res -Atmos özellikli cihaz almalılar..

Ama bunlara sahip olmayanlara bu özellikli cihazlar faydadan çok zarar, kalitesiz perfonmans getirir..





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbul_s -- 27 Kasım 2017; 20:47:24 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Burakay2015

İ istanbul_s
4 yıl (6963 mesaj)
Kulağınıza hangisi iyi geldi ise onu alın..Bu işin değişmez kuralı budur..

X modal marka dünyada çok tutulabilir ama sizin kulağınıza kötü ise tek kalem silinir

4K ibaresine dikkat etmek lazım..Bazı cihazlar 4k upscale yükseltmeden bahseder ki bu biraz sadece sözde kalabilir..

Bazı cihazlar ise 4K kaynak bagladığınızda, bunu Tv niz 4K olmasa bile Passthrught yapıp iletir..4K ibaresi biraz hileli kullanılıyor

Bu iş Magazada dinlemek ile de olmuyor ev ortamında %50 şansınız var..ya seversiniz, ya begenmezsiniz..O zaman insan verdiği paraya üzülür..Ucuz olanı tercih edin en azından Fiyat/Perfonmans mantığı ile kullanırsınız..

Cihaz üzerine yazılan her özellik tam o özelliği veriyor demek değildir..

Soundbar = Ses Çubuğu..yani fazla şey beklememk lazım..tv den hallice ses sisteminden düşük arada kablo karmasası olmayan basit cihazlardır..





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbul_s -- 27 Kasım 2017; 20:52:58 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @monochromatic

M monochromatic
4 yıl (47 mesaj)
@eiskent , @sdcvn cevaplarınız için teşekkür ederim.




Bu mesajda bahsedilenler: @eiskent @sdcvn

G Gamer007_
4 yıl (1745 mesaj)
"Soundbar = Ses Çubuğu..yani fazla şey beklememk lazım..tv den hallice ses sisteminden düşük arada kablo karmasası olmayan basit cihazlardır.."

senin meşhur lafın neye göre kime göre

soundbar tanımı cümlen biraz aşalayıcı olmuş ki, o zaman bu konuda ne işin var, hatta gözünde bu kadar basit gördüğün bir konuda önerilerde bulunmanda garip , bu kadar basit bir cihaz'ın bazı modelleri bayada babayigit ürünler

-----------

internette bile gece kota yokken, artık film indirme kaynağını çokluğu içindeyiz bi zahmet o soundbara para verip dts vs destekli filmide indirmesini bilsin insanlar

gece bile torrent acsan sabaha 1 tane remux 40 gb rahat iner hadı onuda gec 14 gb dts film desek 3 tane rahat iner bi gecede


eyvallah...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gamer007_ -- 28 Kasım 2017; 0:10:39 >


İ istanbul_s
4 yıl (6963 mesaj)
Eleştirileriniz bari eleştiri olsa..İşinize gelen cümleleri kesip asıl anlamın tam tersi yorum yapmak zaten sizin işiniz..

Tv den Hallice (Tv den daha iyi) Ses sisteminden düşük (daha az perfonmanslı) Kablo karmaşası olmayan basit (komplike olmayan, arayüzü sade, simple...) ikisi arasında (arada) cihazlardır.."Fazla birşey beklemek lazım" Bu cümlemde eleştirilecek teknik bir hata varsa onu yazınız..

Ama siz Sounbarları bir AVR, Ses sistemi, Fiziki 5.1 , 7.1 cihazlar gibi görüyorsanız o sizin düşünceniz..Sanal bir surroundu fiziki 5.1 gercek sesle aynı sayıyorsanız da biraz araştırın derim..



< Resime gitmek için tıklayın >

Sounbara Çöp diyen arkadaş, Ses Çubuğu deeyimine alınmış, garip..Burada LG/Samsung klllananlara hakaret olmuyor mu

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbul_s -- 28 Kasım 2017; 9:57:8 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Gamer007_

G guguk
4 yıl (6618 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: sdcvn

Kulağınıza hangisi iyi geldi ise onu alın..Bu işin değişmez kuralı budur..

X modal marka dünyada çok tutulabilir ama sizin kulağınıza kötü ise tek kalem silinir

4K ibaresine dikkat etmek lazım..Bazı cihazlar 4k upscale yükseltmeden bahseder ki bu biraz sadece sözde kalabilir..

Bazı cihazlar ise 4K kaynak bagladığınızda, bunu Tv niz 4K olmasa bile Passthrught yapıp iletir..4K ibaresi biraz hileli kullanılıyor

Bu iş Magazada dinlemek ile de olmuyor ev ortamında %50 şansınız var..ya seversiniz, ya begenmezsiniz..O zaman insan verdiği paraya üzülür..Ucuz olanı tercih edin en azından Fiyat/Perfonmans mantığı ile kullanırsınız..

Cihaz üzerine yazılan her özellik tam o özelliği veriyor demek değildir..

Soundbar = Ses Çubuğu..yani fazla şey beklememk lazım..tv den hallice ses sisteminden düşük arada kablo karmasası olmayan basit cihazlardır..


Sen gel bize las950m ve arkada 2 tane h5 hoperlör ile ses çubuğunun neler yapabildiğini göstereyim. Sen soundbarı neden kullandığımızı hala anlayamamışsın.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

İ istanbul_s
4 yıl (6963 mesaj)
Arkadaş sizin ürünlere çöp demiş, ben Ses Çubuğu tabiri yaptım, teknik bir hata yok..Eleştirecekseniz Arkadaşa yazınız..

Eleştiri için eleşirirken lütfen gerçekçi olalım, saygılar

Beni eleştiren arkadaşlar bu küşük düşürücü mesaja ne diyecekler merak ediyorum??Beklemedeyim

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbul_s -- 28 Kasım 2017; 10:7:30 >


Bu mesajda bahsedilenler: @guguk @Horoz Nuri

İ istanbul_s
4 yıl (6963 mesaj)
Lg/Samsung soundbara çöp diyen ben değilim, apaçık Çöp demissiniz? Bu mu seviyeli olumlu "Dolu" mesaj?

Hala alakasız mesajlarınız var..Cevap yazmayınız, üstteki arkadaş LG kullanıyor, onun sounbarına çöp diyorsunuz..Bu mu yorum??

Smasung/Lg sounbar kullananlara çöp diyeceksiniz, sonra benim mesajlarımı "Boş" nitelendireceksiniz?

Konumuz Soundbar, haksız suçlamanızı savunmak için alakasız şeyler yazmayınız..

Saygılar






< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbul_s -- 28 Kasım 2017; 10:31:47 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @guguk , @Gamer007_ , @Horoz Nuri

G Gamer007_
4 yıl (1745 mesaj)
Lg/Samsung çöp diyen bende değilim o nasıl olucak ?




Bu mesajda bahsedilenler: @sdcvn

E eyozgurluk
4 yıl (2495 mesaj)
Hocam samsung k551 hakkında ne düşünüyorsunuz. Sizce 2.el de olabilir.en f/p soundbar hangisi? Ya da evde.sinema ile ilgili neler önerirsiniz?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Horoz Nuri

B Bori Khan
4 yıl (10625 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: sdcvn

Lg/Samsung soundbara çöp diyen ben değilim, apaçık Çöp demissiniz? Bu mu seviyeli olumlu "Dolu" mesaj?

Hala alakasız mesajlarınız var..Cevap yazmayınız, üstteki arkadaş LG kullanıyor, onun sounbarına çöp diyorsunuz..Bu mu yorum??

Smasung/Lg sounbar kullananlara çöp diyeceksiniz, sonra benim mesajlarımı "Boş" nitelendireceksiniz?

Konumuz Soundbar, haksız suçlamanızı savunmak için alakasız şeyler yazmayınız..

Saygılar



Sen beni sony tv konusunda bloklamistin ne olduda kaldirdin? Ben bana yazanlara lg samsung 600-1500 skalasindaki soundbarlarin çöp oldugunu paralarina yazik etmemelerini 1500 civarinda alinabildigi yazilan sony ht nt 5 cok üst düzey soundbar olduğunu yazdim. Tavsiyemle alan arkadaşların hepsi memnun, konudalar hepsi senin gibi havaya sıkmıyorum güzel kardeşim.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bori Khan -- 28 Kasım 2017; 12:44:49 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M mentalform
4 yıl (762 mesaj)
Bir inceleme bile yapamayıp spec kopyala yapıştır yaparak sözde tavsiyelerde bulunan ticari logolu/logosuz lara dikkat edin kesinlikle dikkate almayın söylediklerini derim soundbarlar arka uydusuz avr li sistemlerden bile daha geniş sound verebilir, arka uydularla bir çok kendi fiyat segmentinde ki avr lerle benzer sinematik atmosferi verebilirler veriyorlarda merak eden fideli b5 yahut arka uydulu samsung 7501 vb ile film izlesinler öyle yorumda bulunsunlar.




İ istanbul_s
4 yıl (6963 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: eyozgurluk

Hocam samsung k551 hakkında ne düşünüyorsunuz. Sizce 2.el de olabilir.en f/p soundbar hangisi? Ya da evde.sinema ile ilgili neler önerirsiniz?

Hocam güzel soru sormussunuz

Cevabı ben de merak ediyorum...




E eiskent
4 yıl (3170 mesaj)
Soundbarlar ilk ciktiginda acikcasi burun kivirmistim. Onkyo 7.1 amfim ve sony hoparllor, pioneer subwooferdan olusan ev sinema sistemimi pioneer vsx 921 ile upgrade ederken hic dusunmemistim.



Sonrasinda hafizalat kuculup, internet hizlaninca kablosuz baglanti ile ses almanin zamane sarti olmaya basladigini gorunce teknosanin kapanmak uzere olan magazalarinin birinden lg nb 3640 soundbar aldim. Hem de 250tlye. Eve getirdim kurdum. Beklentim sadece sesi arttirsin derken hic beklemedigim bir kaliteyi gordum. Tabi mi amfi kaltesi degildi ama kablosuz baglanti ile aktarim, cihaz uzerinden youtube baglanma vs. teknolojiyi seven biri olarak yeni bit heyacan yaratti bende. Yalniz bu cihazi alirken lg hs9 yani las950m 1999tl idi.



Soundbar almadan bubfiyatlara ev sinemasi alinir ne gerek var buna derken 250tl'lik 3640in performansindan sonra meraklandirdi beni. Indirime girmesini beklerken hs7 yani las750 699tlye bimekste satildi 1 gunlugune. Hemen aldim. Yanina h3 surround kablosuz hoparlorleri aldim. Ne yalan soyleyeyim hs7 hayal kirikligi yaratti. 3640 1/3 fiyatina cok daha kaliteli ses veriyordu. Tek avantaji surrounda imkan saglamasiydi. Bu arada 280tlye yine kapanan bir teknosadan piooneer sbx 700 aldim. Pioneerin sesi bana gore gelmedi amfi sistemini kullanmama ragmen. Sonunda teknosada hs9 yani las950 1490tl'ye dustu ve 20km yol katederek teknosadan aldim. Eve geldim kurdum. Ancak o agirlikta soundbar icin yine istedigim sesi alamadim. Daha dogrusu cinema modu disinda istedigim tizleri bulamadim. Ustelik h3 hoparlor ile surroundda kopmalar las750'de okdugu gibi bundada da vardi. Gorev degisikligi nedeniyle ev degistirince nb3640 ve pionnere baba evinde biraktim, hs7 ve hs9 beninle geldi.



Bu arada ankara gordion avm'de kapanan bimekste magazanin bir ucundan duydugum sesi bularak samsung hw j7501 ile tanismistim. 1 saat karsisinda telefonumdaki muzikleri test ederek incecik soundbardab cikan sesin dev gibi lg hs9'dan daha iyi olmadigina ikna etmek icin kendimi cok cabaladim ama aklimin kosesinde kaldi. 1.999 tl fiyati olunca zaten 1 ay once alinmis hs9'dan sonra almamistim. 6 ay sonra yine teknosa da bu sefer 7501 1620tl'ye dustu ve gittim aldim. Ayni gun internetten wam 1500 siparisi verdim. Tanesi 290tl'ye gelmisti indirimlerden sonra.



Samsungun sesi tam istedigim tinidaydi ve wamlar ile ev sinemasini aratmayan surround olusturuyordu. Baslarda basit muzik dinlemmek icin alinmis soundbar bir sure sonra amfideki kaliteyi bulabilecegim bir inancla arayisa donustu ve 7501 ile nihayetlendi insallah. 200tl'ye bir ses sistemi arayan icin hicbir sey vaadetmeyen bu cihazlar, cebinde 2.000 tl ve fazlasi olan icin cazip seceneklere donustu. Cihazlarda kullanilan oldukca kaliteli bilesenler yenilikci teknoloji ile beklenmeyenleri veriyir. Subsiz cihazlar 10.000tl'lik anfilerin veremedigi stereoyu, duz hoparlor duzleminde surroundu ve subsiz olmasina ragmen derin basi veriyor.



Aslinda bunkadar uzun yazmayacaktim ama baslangic noktasi alti ustu bir ses cubugu iken son noktasi artik amfiye gerek yok, profesyonel cihaz alacaksam yine soundbar olur diyen kullanicinin deneyim notu olsun bunlar. Yani yukarda yazilan iki goruse de ben yakinim:)



Saygilarimla.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

E eyozgurluk
4 yıl (2495 mesaj)
Yazı açıklayıcı teşekkürler...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @eiskent

E eyozgurluk
4 yıl (2495 mesaj)
Hocam samsung k551(550) için 3 tane falan firmware var ama boyutu küçük 1-3 mb falan . Bunlar ses kalitesi ile alakalı değil sanırım. İndirsek işe yarar mı?https://us.community.samsung.com/t5/Home-Theater-Home-Audio/Which-HW-K550-Firmware-to-use/td-p/30667





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eyozgurluk -- 28 Kasım 2017; 22:7:48 >


Bu mesajda bahsedilenler: @eiskent , @eyozgurluk @mentalform

B Burakay2015
4 yıl (156 mesaj)
Dediginiz de ben sahit olarak haklisiniz o modeli cok iyi biliyorum ve samsung hw-j8501 modelinide iyi biliyorum.Oturup baya dinlemisimdir. 7501 modelini bir demo odasinda subwooferi oturdunuz koltugun sol dibine koymuslardi o koltukta sarsici cok degisik bir bass vardi.Sizin koumlandirmaniz nasil oldu? Bass ve ses evden eve degisir tabiki ama dedigim gibide deneyebilirsiniz.7501 modelinin subwooferi diger soundbarlardan daha guclu bir ses veriyor fuarlarda uzaklardan duyabiliyoruz ,yani o ses sizi cagiriyor. birde bazi soundbar sistemlerinde bluetooth a bagli olan telefondan sesi acinca ses kisiliyor gibi oluyor sonra birden artiyor yada en yuksek sese cikamayabiliyor ama 7501 ve 8501 bu konuda harika.Soundbar almadan bu duruma dikkat ediniz lutfen

Selamlar





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burakay2015 -- 29 Kasım 2017; 7:1:19 >


Bu mesajda bahsedilenler: @eiskent

E eiskent
4 yıl (3170 mesaj)
Bas oturdugum degil koltuga olmasa da yine ince dikdortgen yapisindan dolayi duvar ile koltuga bitisik duruyor. Sublarin ses degil ayrica fiziksel etkisini arttirmak icin koltuga baglanan modelleri vardi bir ara. Bu tasarimda koltukla birlesik durabildiginden sarsintiyi da hissetmek mumkun aksiyon sahnelerinde. Vurkac denilen kisa ve tok (ya da punchy de diye tabir ediliyor ) vuruslar bas agirtmadan, gereksiz uzama yapmadan hem muzik hem sinema icin dengeli olarak alt frekanslari isliyor. Hemen belirteyim ki bass konusu da dipsiz bir kuyu. Ozellikle arac ses sitemlerinde demo olarak kullanilan rap muzikler icin bu tarz baslar tercih edilmez. Uzamasi ve mumkun oldugunca alt frekanslarda gezinmesi beklenen baslarda var. Ev icerisinde cok alt frekanslarin rezonansi vitrin, ayna ve cam ziriltilarini beraber getirdiginden basin cinlama efekti de beraberinde geliyor ve kalite bozuluyor. Samsung ev icin ideal frekansi yakalamis ancak simdi cikardigi harici alinabilen 10" olcusundeki sub'i sanirim evdeki tum vitray malzemeyi oynatacak cinsten. Samsung'un ms serisi ile uyumlu kullanilacak olan bu bas icin ovguler ard arda geliyor ama yurtdisi fiyati 400usd. Yani yeniden ev sinemasi toplar gibi soundbar toplayabilir kullanicilar bir sure sonra. Kimbilit belki de wifi uyumlari saglanip jbl bar, pioneer sub alinabilecek.



Saygilarimla.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

İ istanbul_s
4 yıl (6963 mesaj)
Bu Bass seviyesi Ev kullanıcısı için çok kritik..Site yorumlarında ise Az Bass hep eleştiri kaynagı..

Çok Bass seven başı ağrımayan olduğu gibi BASS seviyesi başını agrıtan da olabilir

Yamaha Yas 105 bakıyorum, diyorlar Bass modulu yok

Sony HTC800 bakıyorum Wooper Bass seviyesinden emin değilim (Fazla Bass başımı agrıtıyor)

Daha üst modellerde de yine Bass ince ayar , müziklerdeki perfonmans süphede bırakıyor..Sinema için problem yok ama müzik deyince biraz daha ince eliyor insan..Müzik ayrı, Stero ve temiz ses gerek..

Sony ve Yamaha benim favorilerim..





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbul_s -- 29 Kasım 2017; 12:5:35 >


Bu mesajda bahsedilenler: @eiskent