Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
140
Cevap
3513
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: Son Dakika...Loderio (3. sayfa)

R rider30
8 yıl (2218 mesaj)
HABER DOĞRU; NTVSPOR'da şimdi verdi haberi.

URUGUAY milli takımında oynuyor.
1.73 boyunda 23 yaşında,
Orta sahada 2 kanatta oynayabiliyor
2010-2011 sezonunda Ajax da oynamış
Kiralama yoluna gidiliyor, bonservisiyle alınması için 8 milyon EUR gerekiyor. Bu parayı verebileceğimizi ben pek sanmıyorum. Takıma çok faydası olursa o başka..




R RevivaL
8 yıl (11399 mesaj)
Fm'den takip ettiğim kadarıyla konuşayım. Forvet arkası mevkisinde harikalar yaratan bir oyuncu idi. Attığı kadar da attıran bir oyuncu.




F Fernando!
8 yıl (461 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Tugayy

Hunt transferi olmayacak o zaman hadi hayırlısı bakalım.

O iş zaten şu an olmaz, sezon sonu ancak imkanı olur..




B Beşiktaş
8 yıl (1562 mesaj)

N Negatiwe
8 yıl (8372 mesaj)
quote:

Kendisi İbrahim Altınsay'ın yönetimdeyken alınması için çaba sarfettiği bir oyuncudur.Hatta en çok istediği 4 oyuncudan tek yabancı olanıdır.Potansiyelini kıyaslamak açısından diğer 3 adam oğuzhan özyakup,hakan çalhanoğlu ve salih uçan dır.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E EleSuDökenSuat
8 yıl (4254 mesaj)
Eğer tutarsa bu çocuğa 8m verilir. Yaşı genç, tutup oynamamızlık yapmazsa kendisinden en az 3 yıl faydalanırız. Zamanında kimlere ne para dökmedik. Şunun gibi 2 tane adam alsak bize yeter sene sonunda. Ayrıca Olur da ŞL'ye gidebilirsek gelecek olan TV ve Reklam paylarından çocuğun parası yarım sezonda çok rahat çıkar. Özen bunları düşünüp yapmıştır bu transferi. Ayrıca kimi bildirdiysek geldi gençler inşallah güzel bir transfer olur.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Mikael Akerfeldt.
8 yıl (102 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: EleSuDökenSuat

Eğer tutarsa bu çocuğa 8m verilir. Yaşı genç, tutup oynamamızlık yapmazsa kendisinden en az 3 yıl faydalanırız. Zamanında kimlere ne para dökmedik. Şunun gibi 2 tane adam alsak bize yeter sene sonunda. Ayrıca Olur da ŞL'ye gidebilirsek gelecek olan TV ve Reklam paylarından çocuğun parası yarım sezonda çok rahat çıkar. Özen bunları düşünüp yapmıştır bu transferi. Ayrıca kimi bildirdiysek geldi gençler inşallah güzel bir transfer olur.

Para verilirde bizde para yok. Gökhan'da iyi oynar Nicolas'da toplam 15,5




D dexterr
8 yıl (996 mesaj)
dentinhoyuda videolarını izleyip beğenmiştik.o açıdan benim için video kriter değil


geçen yaz adebayor derken enaramoyu aldık. şimdide ronaldinho derken bunu aldık. ilginç bir transfer politikamz var vesselam




P Piece de Resistance
8 yıl (40 mesaj)
2010 dünya kupasından tanıyorum bu çocuğu o zaman 20 yaşında bile şans bulduysa milli takımla dünya kupasında bir potansiyeli vardır,üstelik ajaxta oynamış ki ajax yetenekli genç oyuncu bulmada ustadır (bkz:lodeiro'nun hemşerisi luis suarez),ama genç yaşında parlak bir kariyere sahip olacak gibi dururken düşüşe geçip brezilya'ya dönmüş
Bizi kendini tekrar kanıtlamak adına bir fırsat olarak görürse,iyi bir performans gösterebilir bence.Ayrıca buradan sürekli yönetime salladık hiç susmuyorlar sürekli basına isim veriyorlar dedik,bu Lodeiro fena ters köşe oldu hiç adını duymadık bu süreçte




J jaguarr1903
8 yıl (512 mesaj)
beyler benim oyunumda da adamın doğum tarihi 18/12/1989 gözüküyo da google a yazınca vikipedi de falan 2 Mart 1989 gözüküyor nasıl iş anlamadım


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @whitexp , @Shagrath.

N Negatiwe
8 yıl (8372 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: jaguarr1903

beyler benim oyunumda da adamın doğum tarihi 18/12/1989 gözüküyo da google a yazınca vikipedi de falan 2 Mart 1989 gözüküyor nasıl iş anlamadım

Kırsal kesimde doğmuşsa geç kayıt ettirmiş olabilirler


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Mikael Akerfeldt.
8 yıl (102 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: jaguarr1903

beyler benim oyunumda da adamın doğum tarihi 18/12/1989 gözüküyo da google a yazınca vikipedi de falan 2 Mart 1989 gözüküyor nasıl iş anlamadım

Hata olabilir gelince Resmi sitemizde görürüz




J jaguarr1903
8 yıl (512 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Negatiwe

quote:

Orijinalden alıntı: jaguarr1903

beyler benim oyunumda da adamın doğum tarihi 18/12/1989 gözüküyo da google a yazınca vikipedi de falan 2 Mart 1989 gözüküyor nasıl iş anlamadım

Kırsal kesimde doğmuşsa geç kayıt ettirmiş olabilirler



Bu mesaja 1 cevap geldi.

K kkratoss
8 yıl (6225 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Negatiwe

quote:

Orijinalden alıntı: fallofday

quote:

Orijinalden alıntı: Negatiwe

Baby tv ne?

canım sıkılınca izliyorum hacı napam
çizgi film paketi evde çocuk olunca istersen açtırma hacım

Ahah bilmezmiyim. Bilgisayarda takılıyorum baba gel resim yapalım.

Karadayı dizisini açıyorum baba yumurcak tvyi aç.

Hocam senin baba olduğunu bilmiyordum. Yiğenimiz kaç yaşında?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

R RamonJR
8 yıl (877 mesaj)
Hollanda gibi bir ligte böyle düşük seviyede kalması bende önyargı yarattı.Ama inşallah takımımıza fayda sağlar




T Tardis*
8 yıl (733 mesaj)
kiralık alıyormuşuz




A Araxes
8 yıl (1610 mesaj)
2. dentinho hayırlı olsun.




M Mikael Akerfeldt.
8 yıl (102 mesaj)
Fiziki durumu iyidir umarım Motta gibi gelir gelmez oynar.




S Sisyphus
8 yıl (3070 mesaj)
Biraz Fernandes'i andırıyor kariyer olarak. Yetenekli ama tutunamamış Avrupa'da. Başarıya aç, üstelik dünya kupası öncesinde belli ki kendini göstermek de istiyor. Ben faydalı olacağını düşünüyorum, olmazsa da sorun değil zaten kiralık.

Dentinho ile eş tutanlara Allah akıl fikir versin, Aybaba'nın aldığı adam ile Önder Özen'in istediği adam aynı kefeye konur mu?




A Alkalen Fosfataz
8 yıl (25740 mesaj)
Sonu dentinhoya benzemesin.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >