Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
140
Cevap
3513
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: Son Dakika...Loderio (2. sayfa)

L Laniakea
8 yıl (2242 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Negatiwe

quote:

Orijinalden alıntı: fallofday

quote:

Orijinalden alıntı: Negatiwe

Baby tv ne?

canım sıkılınca izliyorum hacı napam
çizgi film paketi evde çocuk olunca istersen açtırma hacım

Ahah bilmezmiyim. Bilgisayarda takılıyorum baba gel resim yapalım.

Karadayı dizisini açıyorum baba yumurcak tvyi aç.

evli olduğunu öğrenince şaşırdım


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F Fake Eleanor
8 yıl (733 mesaj)
Hiç izlemediğim biri ama videolara bakınca da fena değil gibi. Yalnız transfermarkt performans verilerine baktığımızda AMC pozisyonu için gol ve asistlerinin oldukça yetersiz olduğu görünüyor.

http://www.transfermarkt.com.tr/tr/nicolas-lodeiro/leistungsdaten-verein/spieler_72653.html

Tabii bir de bunun saha içindeki performans durumu var. Bu adamı izleyeniniz var mıdır? Nasıldır, neler yapabilir?




K KaranlıkSokak
8 yıl (832 mesaj)
Müthiş transfer




Z Zizu
8 yıl (816 mesaj)
Transferden çok özel muhabbet dönüyor.

Neyse, videoya göre fena degil. İnşallah opsiyonlu kiralıktır. Artık aldığın adamın fos çıkma ihtimaline karşı en iyi yöntem bu. Bütçemiz de belli.




H Hicks
8 yıl (7629 mesaj)
Iyi bir ofansif orta sahaya benziyor, solak, yakin top suruyor, cabuk ve iyi sut cekiyor. Itiyacimiz olanozellikler ama belirleyici nokt bu adam ne kadar hazir? Ikincisi ise neden 2 senelik Ajax kariyerinden sonra guney amerikaya geri donmus?

Yasi genc, kiralik, cok cn yakacag benziyor. Umarim ligimize ve ulkemize cabuk uyum saglar...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Make Believe
8 yıl (197 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: fallofday

kap'a haber geldi arkadaşlar.kimdir nedir necidir fmciler profil atsın bakalım :D

< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

N Negatiwe
8 yıl (8374 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: xswordfishx

quote:

Orijinalden alıntı: Negatiwe

quote:

Orijinalden alıntı: fallofday

quote:

Orijinalden alıntı: Negatiwe

Baby tv ne?

canım sıkılınca izliyorum hacı napam
çizgi film paketi evde çocuk olunca istersen açtırma hacım

Ahah bilmezmiyim. Bilgisayarda takılıyorum baba gel resim yapalım.

Karadayı dizisini açıyorum baba yumurcak tvyi aç.

evli olduğunu öğrenince şaşırdım

Neden?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

. .Bora.
8 yıl (1467 mesaj)
Mott vol2 oldu bu transfer.Büyük ihtimalle tutacaktır.Önder ÖZEN transferi diyebiliriz buna.

Hayırlısı olsun.




P Piêr Dé Sans
8 yıl (9370 mesaj)

F fallofday Konu Sahibi
8 yıl (638 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: whitexp

quote:

Orijinalden alıntı: fallofday

kap'a haber geldi arkadaşlar.kimdir nedir necidir fmciler profil atsın bakalım :D

< Resime gitmek için tıklayın >

eyv hocam saolasın.
ayırca videoda izlemlediğim kadarıyla bu adamda bir diego buonanotte havası sezdim umarım hayırlı olur.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

L Laniakea
8 yıl (2242 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Negatiwe

quote:

Orijinalden alıntı: xswordfishx

quote:

Orijinalden alıntı: Negatiwe

quote:

Orijinalden alıntı: fallofday

quote:

Orijinalden alıntı: Negatiwe

Baby tv ne?

canım sıkılınca izliyorum hacı napam
çizgi film paketi evde çocuk olunca istersen açtırma hacım

Ahah bilmezmiyim. Bilgisayarda takılıyorum baba gel resim yapalım.

Karadayı dizisini açıyorum baba yumurcak tvyi aç.

evli olduğunu öğrenince şaşırdım

Neden?

Tahmin etmiyordum cunku. Ozendim ama



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

D Dark Saga
8 yıl (9470 mesaj)
Hayırlı olsun diyelim umarım faydalı bi transfer olmuştur.




P profiteer
8 yıl (8667 mesaj)
diyom kime benzetiyorum bunu yaa sonunda diego buonanotte ağzına sağlık abi :D




Bu mesajda bahsedilenler: @fallofday

M Mikael Akerfeldt.
8 yıl (103 mesaj)
Ben Yararlı olabileceğine inanıyorum Batalla gibi kafayla gol atıyor Fiziğide keza öyle bakalım umarım opsiyon bizde olur oyundaki özellikleri;
3.Sezon
< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F Fake Eleanor
8 yıl (733 mesaj)
Etrafta dönen haberlere göre Ajax kendisinde bir potansiyel görüp almış ama yetersiz bulup göndermişler. Görüntü güzel ama bir de veriler var. Adam Ajax ve Botafogo'da toplam 75 maçta 13 gol/ 16 asistle oynamış. Bu veriler oldukça düşük.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Hicks

N Negatiwe
8 yıl (8374 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: xswordfishx


quote:

Orijinalden alıntı: Negatiwe

quote:

Orijinalden alıntı: xswordfishx

quote:

Orijinalden alıntı: Negatiwe

quote:

Orijinalden alıntı: fallofday

quote:

Orijinalden alıntı: Negatiwe

Baby tv ne?

canım sıkılınca izliyorum hacı napam
çizgi film paketi evde çocuk olunca istersen açtırma hacım

Ahah bilmezmiyim. Bilgisayarda takılıyorum baba gel resim yapalım.

Karadayı dizisini açıyorum baba yumurcak tvyi aç.

evli olduğunu öğrenince şaşırdım

Neden?

Tahmin etmiyordum cunku. Ozendim ama

Allah gönlüne göre versin, hayırlı bir eş ve hayırlı çocuklar nasip etsin. Abartılacak korkulacak bir durum yok.

Konun dışına çıktık herkesten özür.




B BlindGuardian
8 yıl (1557 mesaj)
Ajax da 29 macta 4 gol 7 asist hic fena bir performans degil oynadıgı 3 mactan en az 1in de skora katkıda bulunmus yası da genç uygun bir satınalma opsiyonuyla cok iyi bir transfer olabilir




İ inonu88
8 yıl (3769 mesaj)
iyide niye heycanlandiniz ki ? transfer olmamis gorusuyolarmis ronaldinho olayi gibi yani. kasmayin rahat olun. zerre tanimiyorum ama kiralik genc bakalim olur mu olmaz mi.




M Make Believe
8 yıl (197 mesaj)
Sezon sonuna kadar kiralamışız ama opsiyonu 8 milyon euro imkanı yok alamayız bu adamı




T Tugayy
8 yıl (1728 mesaj)
Hunt transferi olmayacak o zaman hadi hayırlısı bakalım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.